Nom, nom, nom....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over waarom je 2 keer onbewust allen was op je verjaardag...
Je had alle gasten opgegeten?quote:
quote:
Dat als tattoo nemen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:47 schreef MadMaster het volgende:
PS, die TT is je op het lijf geschreven.
Hou in ogenschjouw dat het een Yank is en die zijn kortaf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het voorgelezen aan Sven en hij zegt ook: ze wil weten of het nog door gaat, zodat ze haar ticket kan annuleren als dat niet het geval is.
Ik vind dat je het twee kanten op kunt lezen en dat ze wel heel kort is.
Ja inderdaad. Ik had het naar een vriendin hier gesmst en zij las het onmiddelijk als "she knows she fucked up so she wants to know if you still want her there"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het voorgelezen aan Sven en hij zegt ook: ze wil weten of het nog door gaat, zodat ze haar ticket kan annuleren als dat niet het geval is.
Ik vind dat je het twee kanten op kunt lezen en dat ze wel heel kort is.
laten we dat vat verder niet open trekkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles goed met onze lieve PS? Even los van het gezeik met je roomie?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
En om antwoord te geven: jaaaaaren geleden hoorde ik simpelweg van niemand iets. En dan ook echt he-le-maal nies. Nou ja, en dat is het jaar erna min of meer op herhaling geweest.
Nou, dan heb je geen zin om mensen te bellen en iets te gaan doen
Whehehequote:
Ja dat is ook niet leuk...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
En om antwoord te geven: jaaaaaren geleden hoorde ik simpelweg van niemand iets. En dan ook echt he-le-maal nies. Nou ja, en dat is het jaar erna min of meer op herhaling geweest.
Nou, dan heb je geen zin om mensen te bellen en iets te gaan doen
Ik lees in een eerder topic iets over een tattoo - wat wil je precies laten zetten? Of weet je dat nog niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
laten we dat vat verder niet open trekken
Wat is er nog over van het oorspronkelijke huis?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar het schiet wel opdonderdag/vrijdag cementvloer/egalisatie op de 1e verdieping en begane grond, daarna keihard overal de plafonds/koven bouwen, dichtmaken en het cementwerk herstellen in een paar kamers. Over 2 1/2 week komt de stucadoor
Zeker, maar na zulke dagen kan er wel iets meer in een bericht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou in ogenschjouw dat het een Yank is en die zijn kortaf.
Zeker voor ons Europeanen, die veel meer uiteenzetten en toelichten...
Ja en daarom ben ik zo dik gewordenquote:
Hm..... de voordeurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er nog over van het oorspronkelijke huis?
Ja dat zou kunnen, al is dat wel een beetje een vreemde manier om het te laten merkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker, maar na zulke dagen kan er wel iets meer in een bericht.
Ik denk dat ze ook niet goed weet wat ze moet PS. En dat ze zich misschien wel schaamt?
Ik happen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik zo dik geworden
Nee, maar MM hapte zo lekker
Ah ok. En dik... nou nee, dan moet je hier es komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik zo dik geworden
Nee, maar MM hapte zo lekker
Dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm..... de voordeuren de buitenmuren, het dak, de ramen/kozijnen, maar voor de rest... niet veel
Zoals gezegd: het niets horen vond ik veel en veel erger dan niets gaan doen.quote:
Eens. 't Volgende bericht maar weer afwachten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, al is dat wel een beetje een vreemde manier om het te laten merken
Been there, done that. Maar ik zit hier, niet daarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah ok. En dik... nou nee, dan moet je hier es komen
Mwoah, wel wat uitloop vanwege onvoorziene extra klussen, maar (nog!) binnen de marge onder aan de streepquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.
Nog op (financieel) schema?
Ja ik heb wel iets soortgelijks gehad, 2 jaar geleden. Maar dan niet helemaal niets, maar maar 6 smsjes totaal ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd: het niets horen vond ik veel en veel erger dan niets gaan doen.
Nou, jij durft de confrontatie toch ook niet aan? Zij dus blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, al is dat wel een beetje een vreemde manier om het te laten merken
Ben er daarnet achtergekomen dat Galesburg echt een piepklein gat is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh enige interesse in een coschap in Galesburg?
Nou, vanmiddag dacht ik toch wel even dat ik dat maar moet gaan doen, omdat ik mezelf niet een afdeling interne patiënten zie beheren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Spiegijaters kunnen ze er wel gebruiken...
Ik denk dat ze zo weinig sms't omdat ze zich dus schaamt. Eerst voorzichtig peilen hoe de situatie is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
Zeker, maar na zulke dagen kan er wel iets meer in een bericht.
Ik denk dat ze ook niet goed weet wat ze moet PS. En dat ze zich misschien wel schaamt?
Ja we zien het wel komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eens. 't Volgende bericht maar weer afwachten.
Ik herken het.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd: het niets horen vond ik veel en veel erger dan niets gaan doen.
Dan ben je in ieder geval niet vergetenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb wel iets soortgelijks gehad, 2 jaar geleden. Maar dan niet helemaal niets, maar maar 6 smsjes totaal ofzo
Houden zo!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, wel wat uitloop vanwege onvoorziene extra klussen, maar (nog!) binnen de marge onder aan de streep
Bij 6 sms'jes zou ik me afvragen of ik in de krant heb gestaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik heb wel iets soortgelijks gehad, 2 jaar geleden. Maar dan niet helemaal niets, maar maar 6 smsjes totaal ofzo
We hebben wel twee ziekenhuizen! En bij de baas van de ene heb ik zondag nog gegeten, ik krijg je zo binnenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben er daarnet achtergekomen dat Galesburg echt een piepklein gat is.
Ik al had ik haar wel eerder gesmst. Ik vind de e-mail een beetje een rare manier, vooral omdat ik dat niet altijd check.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, jij durft de confrontatie toch ook niet aan? Zij dus blijkbaar ook niet.
Ik maak er een punt van mensen op tijd te feliciteren en heeel soms baal ik als een stekker omdat ik zelf toch een keer te laat was(altijd door datumverwarring).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken het.
Ben in de vakantieperiode jarig en dus vaak niemand op mijn verjaardag.
Toen mijn verjaardagfeestjes gecancelled.
Ga ik samenwonen, vlak voor mijn verjaardag, heb ik ineens 30 man over de vloer met 3 biertjes in de koeling. Niet omdat ik jarig was, maar om huisje te kijken.
Het jaar daarop heb ik de deur niet open gedaan...
Ja, maar dat is toch "lekker veilig"? Hoeft ze je niet aan te kijken enzo. En misschien wil ze ook niet mee hoor en doet ze het daarom zo. Goed mogelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben wel twee ziekenhuizen! En bij de baas van de ene heb ik zondag nog gegeten, ik krijg je zo binnen
[..]
Ik al had ik haar wel eerder gesmst. Ik vind de e-mail een beetje een rare manier, vooral omdat ik dat niet altijd check.
Een e-mail geeft een veiliger gevoel. Een sms is zo 'live'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik al had ik haar wel eerder gesmst. Ik vind de e-mail een beetje een rare manier, vooral omdat ik dat niet altijd check.
Ja ik ben een beetje verwendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij 6 sms'jes zou ik me afvragen of ik in de krant heb gestaan.![]()
Maar goed, ik vergeet het zelf ook expres.
Dan is ze nog laffer dan ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een e-mail geeft een veiliger gevoel. Een sms is zo 'live'.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef MadMaster het volgende:
De stemming is hier inmiddels dusdanig dat ik Monuta uitvaartverzekeringen door Google aangeboden krijg hier... ;')
Bij mij gaan ze echt ALLE kanten op, die ads.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef MadMaster het volgende:
De stemming is hier inmiddels dusdanig dat ik Monuta uitvaartverzekeringen door Google aangeboden krijg hier...
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef MadMaster het volgende:
De stemming is hier inmiddels dusdanig dat ik Monuta uitvaartverzekeringen door Google aangeboden krijg hier...
Moet ik nog een ijslepel terug brengen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom anders een keertje kijkentijdens de bouw, en daarna nog een keer als het af is
Is goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik nog een ijslepel terug brengen dan?
Nee, is goed, als ik even een gaatje heb om naar A'veen af te rijden, laat ik het je weten.
Dan heb jij kennelijk een wisselende stemming...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze echt ALLE kanten op, die ads.
Slaap ze!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is goed
En nu ga ik afsluiten, een koud biertje drinken en nog even op de bank hangen - en op tijd naar bed
Nee blijkbaar zit er gewoon wat vertraging in want nu krijg ik dezelfde als jijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb jij kennelijk een wisselende stemming...
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee blijkbaar zit er gewoon wat vertraging in want nu krijg ik dezelfde als jij
* Nembrionic rilt van muzieklesherinneringquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
And we will all go down together...
Oh, dat is wel heel attent. Dan is het inderdaad des te vervelender dat anderen je niks laten horen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik maak er een punt van mensen op tijd te feliciteren en heeel soms baal ik als een stekker omdat ik zelf toch een keer te laat was(altijd door datumverwarring).
Jaloers op je lange pauzes. Laatst had je citroenrisotto met kip kunnen eten. Ik prop in mijn pauzes vies brood naar binnen.quote:
Bedankt voor de reminder. Ik heb nog lekkere druiven in de koelkast.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Kip in de marinade gezet voor een curry-experiment. Zelfs curryblaadjes uit de vriezer gehaald. Maar voor het avondeten gewoon iets totaal anders gemaakt
Ik ga ook een Red doen, maar dat is omdat ik afgelopen nacht pas om 2 uur sliep.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
ik doe een redje vanavond. Zo op tijd naar bed dus, vannacht rond 2 uur gaan we rijden...
Ja maar dat was het eten van de avond er voor hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel attent. Dan is het inderdaad des te vervelender dat anderen je niks laten horen.
[..]
Jaloers op je lange pauzes. Laatst had je citroenrisotto met kip kunnen eten. Ik prop in mijn pauzes vies brood naar binnen.
[..]
Bedankt voor de reminder. Ik heb nog lekkere druiven in de koelkast.
Ik heb ook wel eens iets moeten weggooien omdat ik het helemaal vergeten was.
Ah, ik dacht dat je in je middagpauze lekker stond te kokkerellen. Leek me al zo'n haastwerk.:')quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar dat was het eten van de avond er voor hoor!
Gorgelen of orgelen?quote:
Duidelijk. Je gaat dus alleen naar Chicago.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh nu krijg ik een sms. Ik ben de gene die kennelijk 'al de hele tijd rondstampt' en ze 'is niet de enige die het gemerkt heeft' . als iets me over de rooie kan krijgen is het wel anderen er bij halen. Jesus christ.
Ik zie het al weken 3 uur worden 's nachtsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga ook een Red doen, maar dat is omdat ik afgelopen nacht pas om 2 uur sliep.
Word up, yo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duidelijk. Je gaat dus alleen naar Chicago.
Tenzij jullie beiden het lef hebben om het vandaag nog uit te praten.
Waarop? Dat je alleen gaat of dat jullie het uit gaan praten?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als iets me over de rooie kan krijgen is het wel anderen er bij halen. Jesus christ.
Dat dat de enige opties zijn, gewoon alleen gaan of er echt tegenaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarop? Dat je alleen gaat of dat jullie het uit gaan praten?
wat? daarmee bedoel ik dus mensen die we allebei kennen e.d. ik ga haar niet zeggen de AKQ SC vind je een ondankbare bitchquote:
Heb je de ballen om het gesprek (geen sms of mail) aan te gaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat dat de enige opties zijn, gewoon alleen gaan of er echt tegenaan
echoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de ballen om het gesprek (geen sms of mail) aan te gaan?
niet tijdens werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien mis ik iets hoor, maar eehm,
is bellen niet handiger dan sms'en als je snel en duidelijk antwoord wilt hebben?
weet niet. Of of ik uberhaupt de zin heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de ballen om het gesprek (geen sms of mail) aan te gaan?
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet tijdens werk.
[..]
weet niet. Of of ik uberhaupt de zin heb.
Dus je conclusie is....?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien mis ik iets hoor, maar eehm,
is bellen niet handiger dan sms'en als je snel en duidelijk antwoord wilt hebben?
PS gaat alleen naar Chicago en de problemen worden nooit uitgesproken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS gaat alleen naar Chicago en de problemen worden nooit uitgesproken.
precies. Dat heb ik haar ook verteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
En met die anderen bedoelt ze haar dronken vrienden? Want je hebt misschien inderdaad rondgestampt uit boosheid/ frustratie de afgelopen dagen, maar daar had je dan een reden voor.
Heb ik het fout dan?quote:
nee, vandaar. waarschijnlijk iets te gelijk.quote:
Doe ik. En Za avond zit ik als het goed is goed, vr avond verblijf ik bijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
Dus je gaat naar de French market en zoekt nog uit of er een salsa-avond is.
Vergeet die bitch voor nu.
Life is a bitch.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, vandaar. waarschijnlijk iets te gelijk.
Ja ik moet het af en toe wel even interessant houden hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, dat bijlezen vanaf vanmiddag half 5 duurde lang zeg, wat een dramatisch verhaal
Ik ben daar zo slecht in hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en iets met mosterd en een maaltijd, maar PS, laat dat achterlijke secreet lekker in haar eigen sop gaarkoken, lijkt me het beste voor iedereen
mooiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Net geboekt van 27 december t/m 4 januari bij de KLM.
Destination:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je klaar was...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik heb in één keer maar even al mijn commentaar opgesomd, dan is het nu aan haar en zoekt ze het maar uit
Ze zou een hele goede vriendin aan me verliezen her loss
Yes, Schotse Hooglander in de sneeuw...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
je vliegt naar een besneeuwe harige os?
Schotland!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Net geboekt van 27 december t/m 4 januari bij de KLM.
Destination:
[ afbeelding ]
Yes.quote:
Oh ja, dat had ik eigenlijk wel gelezen ook, klinkt als een puik planquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, Schotse Hooglander in de sneeuw...
ik raak niet graag vrijwillig vrienden kwijt... daarvoor ben ik net te vaak in de steek gelatenquote:
Echt leuk dat jullie dat gaan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes.
Zoals vanmiddag al gezegd (of was het gisteren), daar bij vrienden oliebollen en appelflappen maken en verkopen bij hun nieuwe tearoom daar.
Dan waren dat geen vrienden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik raak niet graag vrijwillig vrienden kwijt... daarvoor ben ik net te vaak in de steek gelaten
Je hoeft de vraag niet hier te beantwoorden, maar denk er maar eens na over wie nu je echte vrienden zijn...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik raak niet graag vrijwillig vrienden kwijt... daarvoor ben ik net te vaak in de steek gelaten
Kom je ook dan?quote:
Dat is een vraag die ik liever niet eens aan mezelf beantwoord...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft de vraag niet hier te beantwoorden, maar denk er maar eens na over wie nu je echte vrienden zijn...
Wie zegt dat vrienden persé voor het leven moeten zijn?quote:
Ja nee vast niet, maar als je dat wel altijd gedacht hebt dan komt dat toch hard aan. En krijg je, heel pathetisch gezegd, verlatings issues.quote:
Het antwoord dat je ze niet hebt kun je niet negeren natuurlijk. Althans, ik ga ervan uit dat je daarop doelt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is een vraag die ik liever niet eens aan mezelf beantwoord...
Als ik verlof zou kunnen krijgen boek ik meteen. Maar ik heb al met veel pijn en moeite de week voor kerst (Serious Request!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
70 Euro met Easyjet op en neer naar Edinburgh en 108 met KLM (met betere bagage-deal, dus daarom die)...
Zij die Spaans spreken snappen het; ik ga alleenquote:No me jodas pinche cabrona. Te como viva. Quieres ir ahi?
wtf? Dat is cheapquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
70 Euro met Easyjet op en neer naar Edinburgh en 108 met KLM (met betere bagage-deal, dus daarom die)...
Er zit een groot verschil tussen in de steek gelaten worden en uit elkaar groeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt dat vrienden persé voor het leven moeten zijn?
Goed punt. Maar soms is dat ook een verschil van opvatting. Maar laten we dan inderdaad maar niet uitgaan van uit elkaar groeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen in de steek gelaten worden en uit elkaar groeien.
En veel mensen verwarren de term vriend en kennis. De 1 denkt dat men vrienden is en de ander dat ze kennissen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt. Maar soms is dat ook een verschil van opvatting. Maar laten we dan inderdaad maar niet uitgaan van uit elkaar groeien.
Ja kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En veel mensen verwarren de term vriend en kennis. De 1 denkt dat men vrienden is en de ander dat ze kennissen zijn.
quote:
Wow, das een goeie dealquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom je ook dan?
Waar haal jij die vertaling vandaan?quote:
Ja inderdaad. Alleen wel een kuttijd als je O&N daar niet wilt vierenquote:
eh, Sven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar haal jij die vertaling vandaan?
Neuk me, fucking bitch. Ik hou er van mijn leven te leven. Wil je daar gaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
eh, Sven.Misschien zit hij er wel helemaal naast hoor.
Letterlijk heb je er niks aan. Er staat zoveel als 'fuck niet me me, teef'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuk me, fucking bitch. Ik hou er van mijn leven te leven. Wil je daar gaan?
In het engels vertaalt het als, Fuck me, fucking bitch. En fuck me is een 'normale' vorm van slang... als in je kant de pot op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Letterlijk heb je er niks aan. Er staat zoveel als 'fuck niet me me, teef'.
Ik gebruik het ook wel eens. Als in: "nou breekt mijn klomp"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In het engels vertaalt het als, Fuck me, fucking bitch. En fuck me is een 'normale' vorm van slang... als in je kant de pot op.
Zie mijn reactie hierbovenquote:
In elk geval is het niet aardig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Como betekent 'hoe' (como estas?) en Viva is een vervoeging van Viver, leven.
Ik denk dat ze zoveel bedoelt als 'zo is het leven' oid.
- edit -
'als je wilt leven' - te como viva.
O&N doet me op zich niet zo veel meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen wel een kuttijd als je O&N daar niet wilt vieren
twee wekenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Soempie het volgende:
In elk geval is het heel sneu om zoiets op twitter te zeggen. En sowieso een kutbericht.
Hoe lang wonen jullie nog samen?
quote:
Houdt het topic levend. laat me/onsquote:
i know. Nou ik ga er van uit dat zij nu gewoon de hele tijd bij die vriendin beneden gaat zitten. En ik heb wel nog een vriend, een medestudent die uit Galesburg komt en thuis woont in de zomer.quote:
Ja, maar neem nou gewoon een standpunt in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Houdt het topic levend. laat me/ons
het is voor mij wel echt even een kutsituatie, zo'n ruzie, terwijl ik op campus verder alleen ben en ver van huis e.d.
was het maar zo'n feest. Als dat kon dan had ik het al gedaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar neem nou gewoon een standpunt in.
Hallelujah, je zit jezelf op te naaien, maar een beslissing/standpunt durf je niet te nemen.
Get over it, basta, schluss, over, done...
Pak een gozer van straat en ga feest vieren i.p.v. te sippen op een forum...
En ik bedoel dit positief!!!
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O&N doet me op zich niet zo veel meer.
Maar door die oliebollen daar, heb ik er juist heel veel zin in.
Dat Kinloch Rannoch is net de community van Coronation Street, iedereen kent elkaar en is vrienelijk, hartelijk etc.
AAARRRRRGGGGGHHHHHHH!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. Als dat kon dan had ik het al gedaan
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Maar ik O&N graag met de vrienden waar ik het altijd mee vier.
Ik bedenk me net dat die misschien ook wel in Schotland willen vieren dit jaar
Ik bedoel een leuke jongen van de straat he. Die lopen hier helaas niet voor het oprapen. Townies zijn crackheads, over het algemeenquote:
De afgelopen jaren hebben we het in de Ardenne, Tjechie en de Ardennen gevierd. Schotland staat sowieso toch op iedereens lijstje van nog te doen. Dus wie weet?quote:
Lekker met hem afspreken dus. En morgen beginnen met de planning van je weekend, gedachten ergens anders, rug recht, haar verlies.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
i know. Nou ik ga er van uit dat zij nu gewoon de hele tijd bij die vriendin beneden gaat zitten. En ik heb wel nog een vriend, een medestudent die uit Galesburg komt en thuis woont in de zomer.
Poeh, geen idee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De afgelopen jaren hebben we het in de Ardenne, Tjechie en de Ardennen gevierd. Schotland staat sowieso toch op iedereens lijstje van nog te doen. Dus wie weet?
Wat zouden hotels o.i.d. kosten rond die tijd?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Goh PS, die roommate van je is wel echt een lekker ding zeg
En wat sneu om zoiets op Twitter te zetten...... echt, hoe oud ben je dat je zo je ruzies wilt uitvechten / aan de wereld kenbaar maken
In welk deel van Schotland zou je willen verblijven?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De afgelopen jaren hebben we het in de Ardenne, Tjechie en de Ardennen gevierd. Schotland staat sowieso toch op iedereens lijstje van nog te doen. Dus wie weet?
Wat zouden hotels o.i.d. kosten rond die tijd?
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, geen idee.
Je wilt ws. een huis o.i.d. voor jullie zelf?
B&B's zijn er genoeg...
Voor jou zou de tip zijn: drink een goed glas whisky.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit topic gebookmarked, de eerste ooit.
Als ik depressief ben, dan lees ik het nog eens terug.
Zo veel goede tips...
Ik zit straks hier, links aan de oever van het meer (dat niet bevriest)...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In welk deel van Schotland zou je willen verblijven?
Dunno? Ergens waar het mooi is en je kunt hiken/fietsen(flauw he?)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In welk deel van Schotland zou je willen verblijven?
Maar dan zou ik daar ook meteen gehoor aan geven...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor jou zou de tip zijn: drink een goed glas whisky.
Ja gelijk heb je. Mijn moeder smste dat ze een beautyplan voor me gaat uitstippelen. K. smste dat we het er gaan over hebben als ik thuis ben. Dus dan zal ik het wel weten. He, nou ben ik er toch heel verdrietig van. Ik ga zo eerst maar mijn treinkaartje halenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker met hem afspreken dus. En morgen beginnen met de planning van je weekend, gedachten ergens anders, rug recht, haar verlies.
thanks lieve Soemp voor allesquote:
hmhm. nou was mijn reactie dus ook niet heel volwassenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Goh PS, die roommate van je is wel echt een lekker ding zeg
En wat sneu om zoiets op Twitter te zetten...... echt, hoe oud ben je dat je zo je ruzies wilt uitvechten / aan de wereld kenbaar maken
Whehehe dat zal een raar resultaat opleveren bij Babelfishquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je. Mijn moeder smste dat ze een beautyplan voor me gaat uitstippelen. K. smste dat we het er gaan over hebben als ik thuis ben. Dus dan zal ik het wel weten. He, nou ben ik er toch heel verdrietig van. Ik ga zo eerst maar mijn treinkaartje halen
smst. Hij heeft onze tweets gevolgd. ( na haar spaanse kwam ik met: "Ik hou van bloemetjes en eenhoorns en wil een trouwen met een prins. En ik scheld anderen online niet uit in mijn moerstaal." in het nederlands"
Is dat Loch Laggan!?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit straks hier, links aan de oever van het meer (dat niet bevriest)...
[ afbeelding ]
Twitter op iPhone/iPod kan vertalenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe dat zal een raar resultaat opleveren bij Babelfish
Ploatje doet het niet. (bij mij)quote:
De plaatsnaam geeft ook wel wat weg. Oepsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Loch Rannoch...
http://maps.google.nl/map(...)adius=15000&t=h&z=13
Huh?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De plaatsnaam geeft ook wel wat weg. Oeps
wauwquote:
Dan zie je nét het meer nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef MadMaster het volgende:
En hier verblijf ik:
http://maps.google.nl/map(...)hl=nl&num=1&t=h&z=18
The Big House uit Monarch of the Glen!quote:
Ik vrees van niet. Maar dat is wat ik krijg als ik op Lake Laggan zoek. Ik weet niets eens OF het te huur is.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga maar eens even een wandeling maken naar het treinstation en dan de confrontatie aan thuis.
Echt waar?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The Big House uit Monarch of the Glen!
Ja, maar per kamer. Het heeft nu een hotel functie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Maar dat is wat ik krijg als ik op Lake Laggan zoek. Ik weet niets eens OF het te huur is.
Vanuit mijn slaapkamerraam wel....quote:
Ja ik zat even op streetview te kijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanuit mijn slaapkamerraam wel....
En aan de andere kant de bergen. Het is dar prachtig en ik hoop op pakken sneeuw...
Damnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar per kamer. Het heeft nu een hotel functie.
Ik vond Edinburgh ook mooi, die middag dat ik er geweest benquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Maar MM had het over Edinburgh en een vriend van me vindt dat ook wel een toffe stad.
Old town en New town zijn schitterend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond Edinburgh ook mooi, die middag dat ik er geweest benHeel anders dan Glasgow, ik vond het meer sfeer hebben.
Errr...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.ardverikie.com/
En ze verhuren dus ook The Gatehouse en de cottages op het terrein.
Ik ben zeker blind als ik dat allemaal niet kan vinden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
En ze verhuren dus The Gatehouse en de cottages op het terrein.
Op self catering klikken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zeker blind als ik dat allemaal niet kan vinden?
Ah, rare jongens, die Schotten.quote:
£6500 en je mag wat herten schieten.quote:
Mja, laten we dat maar niet doenquote:
Nou, ik wil best eens een hert neerschieten. Maar niet voor die prijsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang je jezelf niet in je rug schiet...
Ieder eentje en dan voor de cottage aan het spit...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik wil best eens een hert neerschieten. Maar niet voor die prijs
Die prijs is voor 15 herten en accommodatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik wil best eens een hert neerschieten. Maar niet voor die prijs
Zekers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pats, dat is nog best goed betaalbaar ook...
De rest ook....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 6 persoons cottages zitten alleen vol rond O&N...
Meebie nektst jeer?quote:
Truste.quote:
Nou, voor 15 man is het dan 455 pond. Dat is best prijzigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die prijs is voor 15 herten en accommodatie.
Dan heb ik zeker weer verkeerd gekeken? Zag nog wat van 10 dacht ik.quote:
Maar wel heel wat kilo's vlees.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor 15 man is het dan 455 pond. Dat is best prijzig
Ja, en 1500 aan Easyjet toeslagen om het mee te nemenquote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker weer verkeerd gekeken? Zag nog wat van 10 dacht ik.
Die zijn wel om te kopen voor een paar kilo herten vlees.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en 1500 aan Easyjet toeslagen om het mee te nemen
Die zit vast in de kroeg.quote:
Jij wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze komt nu binnen wandelen. Zegt niks
Ik kijk af en toe met stijgende verbazing wat materiaal van die Beck en/of O'reilly... PS: zijn die lui in de states ECHT zo populair? En wat voor figuren zijn dat die die lui tot op de letter geloven ?quote:Presentator vergelijkt doden Utoya met Hitlerjugend
Fox News-presentator Glenn Beck. © REUTERS
De als zeer conservatief bekend staande Amerikaanse tv- en radiopresentator Glenn Beck heeft in zijn radioprogramma de jongeren op het kamp in Utoya, die door Anders Behring Breivik werden doodgeschoten, vergeleken met de Hitlerjugend. Beck was jarenlang werkzaam bij CNN voordat hij overstapte naar de pro-Republikeinse propagandazender Fox News.
'Een politiek kamp voor jongeren, dat klinkt een beetje als de Hitlerjeugd,' aldus de zelden om gepeperde uitspraken verlegen presentator. De slachtoffers van Breiviks moordpartij waren allen lid van de jeugdafdeling van de socialistische Arbeiderspartij.
Met zijn vergelijking zet Beck socialisten op gelijke voet met fascisten/nazisten, terwijl het precies dader Breivik was die voor zijn daad inspiratie vond bij de fascistische ideologie.
Merkwaardig genoeg sponsorde Beck zelf ooit een politiek zomerkamp voor jongeren, maar dan ter introductie van een geheel ander (rechts) gedachtegoed.
Ik ken wel iemand die ik er heel blij mee zou kunnen maken (indien ik het klaarmaak)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn wel om te kopen voor een paar kilo herten vlees.
Ik ken in elk geval niemand die het aanhangt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe met stijgende verbazing wat materiaal van die Beck en/of O'reilly... PS: zijn die lui in de states ECHT zo populair? En wat voor figuren zijn dat die die lui tot op de letter geloven ?
Geen één, heb me vergist.quote:
Ja. Mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die ik er heel blij mee zou kunnen maken (indien ik het klaarmaak)
Ik wel. Min of meer. Stelletje dwazen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken in elk geval niemand die het aanhangt.
quote:
Tja, daar heb ik niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee![]()
Ondertussen deal ik ook metdie me opeens niet meer wil hebben vrijdag avond en met een andere vriendin die zegt dat ik niet moet zeiken en voor de verandering maar eens geen speciale verjaardag moet hebben want dat is voor iedereen heel normaal. Tja. kan ik ook niks tegenin brengen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Uiteraard
Maar ik bedoelde een vriendin van me
Ach, rond de kerst is het voldoende voorradigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Herten vlees ligt ook gewoon te weinig in de winkels in Nederland.
Zal wel weer komen omdat het zulke lieve beesten zijn die op Bambi lijken.
Ik lust het wel het jaar rond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, rond de kerst is het voldoende voorradig
Met goed zoeken wel. Maar de gemiddelde poelier staat raar te kijken als je buiten het seizoen er naar vraagt.quote:
En ik ga nu echt Time Team kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens een ommetje ga maken. Het is droog.
Damnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Godverdomme alles. Nu krijg ik op mijn kop van een vriendin die me inwrijft dat zij nooit op vakantie in europa was voor haar verjaardag dus dat ik niet moet zeiken. Het feit dat zij begin december jarig iis en in amerika woont daargelaten. Ik mag me niet rot voelen omdat zij zich kennelijk zo vaak in slaap gehuild heeft op haar verjaardag. Nu doet ze opeens alsof het mijn schuld is dat zij rot ouders heeft... En van een andere vriendin gaan de ouders scheiden.
Het had niks met het twitteren te maken eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn
Daarom ook nooit dit soort dingen Twitteren.
Damnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dat van het scheiden kwam ik achter omdat ik een nieuwe slaapplaats voor vrijdag zocht omdatme laat zitten
Die hebben geen tijdquote:
Ja he? Ik denk trouwens toch dat HP leuker is als je de rest ook gezien hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben jullie nu in 2 uur een compleet topic gevuld?
Da's lang geleden
quote:En ik stel geen bizarre eisen. Natuurlijk kijk ik ook naar uiterlijk en ja, ik ben ook wel zo'n lul die geen zeecontainer van 200 kilo wilt.
ja ik bedoelde het ouderlijk gezag,quote:
Ik moet ook altijd lachen om mensen die in die context 'wilt' schrijvenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moest lachen bij het scannen van een ander topic
[..]
Als in, met kamergenoot?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik bedoelde het ouderlijk gezag,
hel is los
Een enorm vaak voorkomende foutquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om mensen die in die context 'wilt' schrijven
Haar poging tot bekendheid is wel gelukt nu op deze manier.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent een zangeres van het levenslied en je grote poging tot bekendheid vindt plaats bij Holland's Got Talent met het nummer "Als een vogel op zijn tak". Tja, dan is het niet gek dat je je eigen vent neersteekt
http://www.telegraaf.nl/b(...)_neer___.html?p=10,1
??quote:
allebei hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
??
Je hebt alle adviezen hier opgevolgd? Of volgens haar heb ben jij de schuld van alles?
Zit die moeder ook op Twitter ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haar moeder belt haar nu. Ze roept nu ook tegen haar moeder in het spaans dat ze niks heeft gedaan.
Oeh heerlijk is dat. Vooral in het buiteland als er wat Nederlanders rondlopen en ze weten niet dat ik het ook ben. Dan ga ik ze eerst altijd even afluisterenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dat ze niet nog voor 2 weken kan verhuizen. Ze heeft half geen idee hoe goed ik haar kan verstaan
ja dat doe ik ook graagquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh heerlijk is dat. Vooral in het buiteland als er wat Nederlanders rondlopen en ze weten niet dat ik het ook ben. Dan ga ik ze eerst altijd even afluisteren
Ik heb nog wel eens gehad dat ze een vraag stelden en een praatje wilden maken. En ik natuurlijk gewoon doen alsof mijn neus bloed. En dan schrikken ze als je halverwege opeens NL praatquote:
Wij hebben een spanje eens heel overtuigdend gedaan of we engels waren. Begon een groepje gozers opeens tegen me te zingen: wij willen tieten zien. Dus ik; in het engels: 'You wanna see tits? That is not very decent. Did your mummy teach you that?" dat was toen ik nog een fijn brits accent had. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens gehad dat ze een vraag stelden en een praatje wilden maken. En ik natuurlijk gewoon doen alsof mijn neus bloed. En dan schrikken ze als je halverwege opeens NL praat
Wie heeft wie nou gebeld dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij hebben een spanje eens heel overtuigdend gedaan of we engels waren. Begon een groepje gozers opeens tegen me te zingen: wij willen tieten zien. Dus ik; in het engels: 'You wanna see tits? That is not very decent. Did your mummy teach you that?" dat was toen ik nog een fijn brits accent had. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen haha
ze praat nog steeds met haar moeder over hoe erg een onzin mijn punten wel niet waren
haar moeder haarquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie heeft wie nou gebeld dan?
Het is me niet duidelijk.
Maar waarom dan? Zomaar toevallig of...?quote:
omdat ze gister kennelijk een break down had en haar beldequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Zomaar toevallig of...?
I'll tryquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Doe eens een geluidsfragmentje opnemen?
Ah, nou, dat verklaart alweer een hoopquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ze gister kennelijk een break down had en haar belde
Yupquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat ontzettend onbeleefd eigenlijk
ja tot ze zwanger wordtquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Doet het altijd goed in een relatie, zo'n heetbloedige halve spanjaard.
Whehehe jij toch ook niet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja tot ze zwanger wordt
Oh en mijn commentaar van "na alles wat ik met je heb doorgemaakt had ik wel ander gedrag verwacht" kon kennelijk niet door de beugel. Ik mocht dat niet 'in haar gezicht gooien' , mevrouw had er immers niet om gevraagd. Tja.
nee maar ik had het dus ook niet kunnen doen.quote:
Ja, stank voor dank. Maargoed, ze is nu dus ook labiel blijkbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar ik had het dus ook niet kunnen doen.
Misschien beter.quote:God ik ben geneigd om gewoon weg te lopen.
Nee ik ga haar niet (nog) iets geven wat ze me kan verwijten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, stank voor dank. Maargoed, ze is nu dus ook labiel blijkbaar.
[..]
Misschien beter.
Ik geloof niet dat het nog iets uitmaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik ga haar niet (nog) iets geven wat ze me kan verwijten.
Uitleg?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah ik ben zojuist het meest rationele persoon ooit geweest. Jullie zouden trots wezen
ik zal zo luisterenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik je dan hiermede nog laten lachen?
Nee, die moet je samen kijken.quote:
te vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |