Nom, nom, nom....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over waarom je 2 keer onbewust allen was op je verjaardag...
Je had alle gasten opgegeten?quote:
quote:
Dat als tattoo nemen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:47 schreef MadMaster het volgende:
PS, die TT is je op het lijf geschreven.
Hou in ogenschjouw dat het een Yank is en die zijn kortaf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het voorgelezen aan Sven en hij zegt ook: ze wil weten of het nog door gaat, zodat ze haar ticket kan annuleren als dat niet het geval is.
Ik vind dat je het twee kanten op kunt lezen en dat ze wel heel kort is.
Ja inderdaad. Ik had het naar een vriendin hier gesmst en zij las het onmiddelijk als "she knows she fucked up so she wants to know if you still want her there"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het voorgelezen aan Sven en hij zegt ook: ze wil weten of het nog door gaat, zodat ze haar ticket kan annuleren als dat niet het geval is.
Ik vind dat je het twee kanten op kunt lezen en dat ze wel heel kort is.
laten we dat vat verder niet open trekkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles goed met onze lieve PS? Even los van het gezeik met je roomie?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
En om antwoord te geven: jaaaaaren geleden hoorde ik simpelweg van niemand iets. En dan ook echt he-le-maal nies. Nou ja, en dat is het jaar erna min of meer op herhaling geweest.
Nou, dan heb je geen zin om mensen te bellen en iets te gaan doen
Whehehequote:
Ja dat is ook niet leuk...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
En om antwoord te geven: jaaaaaren geleden hoorde ik simpelweg van niemand iets. En dan ook echt he-le-maal nies. Nou ja, en dat is het jaar erna min of meer op herhaling geweest.
Nou, dan heb je geen zin om mensen te bellen en iets te gaan doen
Ik lees in een eerder topic iets over een tattoo - wat wil je precies laten zetten? Of weet je dat nog niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
laten we dat vat verder niet open trekken
Wat is er nog over van het oorspronkelijke huis?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar het schiet wel opdonderdag/vrijdag cementvloer/egalisatie op de 1e verdieping en begane grond, daarna keihard overal de plafonds/koven bouwen, dichtmaken en het cementwerk herstellen in een paar kamers. Over 2 1/2 week komt de stucadoor
Zeker, maar na zulke dagen kan er wel iets meer in een bericht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou in ogenschjouw dat het een Yank is en die zijn kortaf.
Zeker voor ons Europeanen, die veel meer uiteenzetten en toelichten...
Ja en daarom ben ik zo dik gewordenquote:
Hm..... de voordeurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er nog over van het oorspronkelijke huis?
Ja dat zou kunnen, al is dat wel een beetje een vreemde manier om het te laten merkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker, maar na zulke dagen kan er wel iets meer in een bericht.
Ik denk dat ze ook niet goed weet wat ze moet PS. En dat ze zich misschien wel schaamt?
Ik happen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik zo dik geworden
Nee, maar MM hapte zo lekker
Ah ok. En dik... nou nee, dan moet je hier es komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik zo dik geworden
Nee, maar MM hapte zo lekker
Dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm..... de voordeuren de buitenmuren, het dak, de ramen/kozijnen, maar voor de rest... niet veel
Zoals gezegd: het niets horen vond ik veel en veel erger dan niets gaan doen.quote:
Eens. 't Volgende bericht maar weer afwachten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, al is dat wel een beetje een vreemde manier om het te laten merken
Been there, done that. Maar ik zit hier, niet daarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah ok. En dik... nou nee, dan moet je hier es komen
Mwoah, wel wat uitloop vanwege onvoorziene extra klussen, maar (nog!) binnen de marge onder aan de streepquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.
Nog op (financieel) schema?
Ja ik heb wel iets soortgelijks gehad, 2 jaar geleden. Maar dan niet helemaal niets, maar maar 6 smsjes totaal ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd: het niets horen vond ik veel en veel erger dan niets gaan doen.
Nou, jij durft de confrontatie toch ook niet aan? Zij dus blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, al is dat wel een beetje een vreemde manier om het te laten merken
Ben er daarnet achtergekomen dat Galesburg echt een piepklein gat is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh enige interesse in een coschap in Galesburg?
Nou, vanmiddag dacht ik toch wel even dat ik dat maar moet gaan doen, omdat ik mezelf niet een afdeling interne patiënten zie beheren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Spiegijaters kunnen ze er wel gebruiken...
Ik denk dat ze zo weinig sms't omdat ze zich dus schaamt. Eerst voorzichtig peilen hoe de situatie is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
Zeker, maar na zulke dagen kan er wel iets meer in een bericht.
Ik denk dat ze ook niet goed weet wat ze moet PS. En dat ze zich misschien wel schaamt?
Ja we zien het wel komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eens. 't Volgende bericht maar weer afwachten.
Ik herken het.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd: het niets horen vond ik veel en veel erger dan niets gaan doen.
Dan ben je in ieder geval niet vergetenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb wel iets soortgelijks gehad, 2 jaar geleden. Maar dan niet helemaal niets, maar maar 6 smsjes totaal ofzo
Houden zo!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, wel wat uitloop vanwege onvoorziene extra klussen, maar (nog!) binnen de marge onder aan de streep
Bij 6 sms'jes zou ik me afvragen of ik in de krant heb gestaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik heb wel iets soortgelijks gehad, 2 jaar geleden. Maar dan niet helemaal niets, maar maar 6 smsjes totaal ofzo
We hebben wel twee ziekenhuizen! En bij de baas van de ene heb ik zondag nog gegeten, ik krijg je zo binnenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben er daarnet achtergekomen dat Galesburg echt een piepklein gat is.
Ik al had ik haar wel eerder gesmst. Ik vind de e-mail een beetje een rare manier, vooral omdat ik dat niet altijd check.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, jij durft de confrontatie toch ook niet aan? Zij dus blijkbaar ook niet.
Ik maak er een punt van mensen op tijd te feliciteren en heeel soms baal ik als een stekker omdat ik zelf toch een keer te laat was(altijd door datumverwarring).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken het.
Ben in de vakantieperiode jarig en dus vaak niemand op mijn verjaardag.
Toen mijn verjaardagfeestjes gecancelled.
Ga ik samenwonen, vlak voor mijn verjaardag, heb ik ineens 30 man over de vloer met 3 biertjes in de koeling. Niet omdat ik jarig was, maar om huisje te kijken.
Het jaar daarop heb ik de deur niet open gedaan...
Ja, maar dat is toch "lekker veilig"? Hoeft ze je niet aan te kijken enzo. En misschien wil ze ook niet mee hoor en doet ze het daarom zo. Goed mogelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben wel twee ziekenhuizen! En bij de baas van de ene heb ik zondag nog gegeten, ik krijg je zo binnen
[..]
Ik al had ik haar wel eerder gesmst. Ik vind de e-mail een beetje een rare manier, vooral omdat ik dat niet altijd check.
Een e-mail geeft een veiliger gevoel. Een sms is zo 'live'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik al had ik haar wel eerder gesmst. Ik vind de e-mail een beetje een rare manier, vooral omdat ik dat niet altijd check.
Ja ik ben een beetje verwendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij 6 sms'jes zou ik me afvragen of ik in de krant heb gestaan.![]()
Maar goed, ik vergeet het zelf ook expres.
Dan is ze nog laffer dan ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een e-mail geeft een veiliger gevoel. Een sms is zo 'live'.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef MadMaster het volgende:
De stemming is hier inmiddels dusdanig dat ik Monuta uitvaartverzekeringen door Google aangeboden krijg hier... ;')
Bij mij gaan ze echt ALLE kanten op, die ads.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef MadMaster het volgende:
De stemming is hier inmiddels dusdanig dat ik Monuta uitvaartverzekeringen door Google aangeboden krijg hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |