Zijn de prijzen voor losse kaarten gestegen? Zat voor de grap te kijken. Zijn geen grappen om ¤25 voor W of Z te vragen tegen Roda.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord Roda 's avonds ja? Zeker ff kaartje scoren dan.
Jep, zijn weer iets gestegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn de prijzen voor losse kaarten gestegen? Zat voor de grap te kijken. Zijn geen grappen om ¤25 voor W of Z te vragen tegen Roda.
quote:Beschikbare vakken via Internet en TicketBox
C, N, O ¤ 47,50
BB, NN ¤ 47,50
D, K, V, V V ¤ 35,00
E, F, G, H, J ¤ 27,50
EE, FF, HH, JJ ¤ 27,50
W2-4, Z1-4, Y1-3 ¤ 25,00
Y1-3 ¤ 23,50
Ook dat met de wedstrijdshirts toen. Begin van het seizoen 70 euro voor ze vragen, en uiteindelijk heb ik in december het gele tenue voor net boven de 40 euro incl. bedrukking kunnen halenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Ach, tegen de tijd dat het weer kut gaat komen ze wel weer elke week met een actie dat je voor bijna nop naar binnen magLekker signaal is dat ook altijd naar je seizoenskaarthouders.
![]()
Sta er niet eens raar van te kijken als ik vorig seizoen goedkoper uit was geweest op losse kaarten en acties. Pruik op met ladies day enzo.
En aan het eind van het seizoen betaalde je 40 voor het uit- en thuisshirt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook dat met de wedstrijdshirts toen. Begin van het seizoen 70 euro voor ze vragen, en uiteindelijk heb ik in december het gele tenue voor net boven de 40 euro incl. bedrukking kunnen halen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:22 schreef Maastoren het volgende:
Na sommige wedstrijden had ik de neiging om mij vrijwillig aan te melden voor een stadionverbod.
Mijn welgemeende excusesquote:
Blijkbaarquote:
Kan je toevallig ook de kaart met de fokkers in het stadion aanpassen en mij @ W1 zetten?quote:
Heb het aangepast met de users waarvan ik weet dat ze hier nog posten. De rest kan zich ook opgeven. Zal ik diegene er bij zetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Kan je toevallig ook de kaart met de fokkers in het stadion aanpassen en mij @ W1 zetten?
Zet mij er ook ff bij. Hoor ik ook bij de ekte ekte!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het aangepast met de users waarvan ik weet dat ze hier nog posten. De rest kan zich ook opgeven. Zal ik diegene er bij zetten.
Op 12 februari spelen ze 2x (volgens de openingspost).quote:
Jullie mods hebben toch zo een IP-check?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had al zo een vermoeden dat jij het was.
Nee, ik niet. Alleen de FA's.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie mods hebben toch zo een IP-check?
Ome Caland stiekem een oude bekende?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had al zo een vermoeden dat jij het was.
Aight. Ritmo post trouwens weer maar niet hier hoorde ik netquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, wees niet bang. Gewoon een old soldier.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zit op CC.Mooi leeg plekje voor mijn naam daar.
quote:
Aangepast. Nu is het tijd om te slapen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
Op 12 februari spelen ze 2x (volgens de openingspost).
Wtf dan zitten wij op zelfde vak. Waar sta je altijd?quote:
Als je dan toch bezig bent, W2 alstubliefquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het aangepast met de users waarvan ik weet dat ze hier nog posten. De rest kan zich ook opgeven. Zal ik diegene er bij zetten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aangepast. Nu is het tijd om te slapen.
Ik zit dit jaar voor het eerst op TT.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf dan zitten wij op zelfde vak. Waar sta je altijd?
loek !!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, wees niet bang. Gewoon een old soldier.
Tuurlijk joh, als we geen kans hadden op het kampioenschap had ik het niet gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Respect voor al die mensen die toch weer een seizoenkaart kopen![]()
Nou, je hebt van dat soort gasten....quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, als we geen kans hadden op het kampioenschap had ik het niet gedaan
Absoluut. Maar ik sla dit jaar (weer) over. Ik vraag mij af of ik het zelfs kan opbrengen vanaf mijn PC naar illegale EredivisieLive streams te kijken. Vorig seizoen was werkelijk een traumatische ervaring.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Respect voor al die mensen die toch weer een seizoenkaart kopen![]()
dat had ik nou niet van jou verwacht...quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:30 schreef voice-over het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik sla dit jaar (weer) over. Ik vraag mij af of ik het zelfs kan opbrengen vanaf mijn PC naar illegale EredivisieLive streams te kijken. Vorig seizoen was werkelijk een traumatische ervaring.
Ik blijf tot mijn dood mijn club volgen maar ik pas er voor om 90 minuten lang mij te onderwerpen aan zelfkastijding. Het valt toch niet te ontkennen dat vorig seizoen dramatisch was, een hel voor de Feyenoordfan van goede wil? Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik ook op mijn gezondheid moet letten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat had ik nou niet van jou verwacht...
quote:"Feyenoord zit in mijn hart"
za 23 jul 2011, 07:20
OOSTERBEEK - Gianni Zuiverloon maakt er geen geheim van ooit nog eens voor Feyenoord te willen spelen. „Natuurlijk was de manier waarop ik weg moest niet leuk, maar ik heb mijn hele jeugdopleiding daar genoten. De club zit voor altijd in mijn hart.” Dat merkte de verdediger ook afgelopen seizoen. „De slechte resultaten doen me echt pijn.” Ook De Guzman ziet een afsluiting van zijn loopbaan bij Feyenoord zitten. „Of bij Toronto FC.”
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 10:06:20Ronald #Koeman is zondag te gast bij Studio Voetbald. De nieuwe trainer van #Feyenoord speelt die dag zijn eerste wedstrijd met zijn ploeg. reageer retweet
Inderdaad ja, maar Guyon had er toch minstens 1 in moeten leggen van al die kansen. Qua aanvoer zit het wel goed heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:08 schreef Happel het volgende:
Ziet er best leuk uit zo een samenvatting. Aardige combinaties.
Had ik ever gemist, maar dacht deel het toch maar.quote:
Dat zou betekenen dat Cabral weg mag.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 27-07-2011 om 11:20:48#Feyenoord meldt zich binnenkort toch bij Arsenal in een poging Ryo Miyaichi te huren. reageer retweet
Helemaal niet. Als Ryo komt, heb je alle plaatsen voorin dubbel bezet:quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef Happel het volgende:
Dat zou betekenen dat Cabral weg mag.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 27-07-2011 om 11:20:48#Feyenoord meldt zich binnenkort toch bij Arsenal in een poging Ryo Miyaichi te huren. reageer retweet
Cabral wil niet achter Ryo volgend seizoen, maar gewoon een kans krijgen in het eerste. Hij scheen ook al aangeboden te zijn bij FC Utrecht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als Ryo komt, heb je alle plaatsen voorin dubbel bezet:
Ryo - Cisse - Biseswar
Cabral - Fernandez - Schaken
quote:Cabral wil Feyenoord verlaten bij terugkeer Ryo: Er is interesse
Feyenoord is er nog niet uit met Ryo Miyaichi om het voor volgend seizoen weer te huren. Het legioen ziet de snelle buitenspeler graag terugkeren, maar de technisch direct Martin van Geel twijfelt daar nog over. Mocht Miyaichi van Arsenal naar De Kuip komen dan wil de talentvolle Jerson Cabral vertrekken bij Feyenoord.
Bovendien spreekt er ook weinig vertrouwen uit. Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief?, zegt de zaakwaarnemer van Cabral, Wessel Weezenberg, tegen Voetbal International.
Er zijn verschillende clubs uit Spanje en Engeland die de jeugdinternational willen halen. Maar zo ver is het nog niet, zegt Weezenberg. Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt.
Heb je het nou over Cabral een jaartje naar Excelsior?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef Caland het volgende:
Denk dat het sowieso het beste voor hem is om een jaartje Excelsior te doen, maargoed.
lijkt me ook, hij moet nu gewoon regelmatig spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef Caland het volgende:
Denk dat het sowieso het beste voor hem is om een jaartje Excelsior te doen, maargoed.
quote:Martin van Geel vliegt binnenkort naar Londen voor een onderhoud met Arsenal over de eventuele verhuur van Ryo Miyaichi. In eerste instantie liet de technisch directeur weten Ryo niet nodig te hebben omdat hij met Sekou Cissé en Jerson Cabral twee potentiële linkerspitsen in huis heeft.
Toch denkt Van Geel de Japanner te kunnen gebruiken. 'We zitten niet dik in onze aanvallers, zegt Van Geel in Voetbal International, terwijl Ryo eigenlijk op alle posities voorin uit de voeten kan. Wat de linkerkant betreft zeg ik: die is dubbel bezet, maar voor alle andere plekken voorin kunnen we nog wel wat versterking gebruiken,' aldus Van Geel.
Van Geel zou in eerste instantie vrijdag naar Londen vliegen, maar die afspraak is verzet. 'Omdat Arsenal wacht op een ja of nee op de aanvraag voor een werkvergunning voor Ryo,' weet de td. 'Halverwege augustus hopen ze daarover uitsluitsel te krijgen en dan ben ik inderdaad van plan richting Londen te vliegen.' Van Geel sluit niet uit dat Feyenoord zich voor 1 september alsnog zal versterken.
Ja, ik heb het over Cabral. En ik vind dat wel meevallen. Zeker een speler met wat potentie, maar nog veel te licht en vrijblijvend is het allemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je het nou over Cabral een jaartje naar Excelsior?
Ik vind Cabral juist 1 van de betere bij Feyenoord wat ik gezien heb van de voorbereiding.
Lekker slim om dat zo snel al te roepenquote:Martin van Geel vliegt binnenkort naar Londen voor een onderhoud met Arsenal over de eventuele verhuur van Ryo Miyaichi. In eerste instantie liet de technisch directeur weten Ryo niet nodig te hebben omdat hij met Sekou Cissé en Jerson Cabral twee potentiële linkerspitsen in huis heeft.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 13:12:37Ronald #Koeman wil de clubloze Boudewijn Zenden toevoegen aan de selectie van #Feyenoord. Zenden is 35 jaar, en zit zonder club nadat... reageer retweet
Zenden was vorig jaar bij Sunderland ook nog redelijk in vorm. Maar is inderdaad te arm en vooral te duur.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:13 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 13:12:37Ronald #Koeman wil de clubloze Boudewijn Zenden toevoegen aan de selectie van #Feyenoord. Zenden is 35 jaar, en zit zonder club nadat... reageer retweet
Pff, dan heb ik 10x liever Ryo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:22 schreef Hamilcar het volgende:
Als hij niet veel vraagt dan is het gewoon een goede versterking voor een jaar.
Als wat dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Zenden willen halen als linksbuiten.
Linksback, heeft ie het merendeel van zijn wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als wat dan?
Speelde bij Sunderland daar ook dacht ik.
Middenvelder of linksback.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als wat dan?
Speelde bij Sunderland daar ook dacht ik.
We hebben weinig te willen of heb je het idee dat Nelom/Martins Indi het beter gaan doen op die positie?quote:
Nee, maar als je dan toch een man haalt met zulke ervaring moet je dat niet verprutsen op een voor hem toch onnatuurlijke positie. Dan moet je hem gewoon op het middenveld neerzetten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
We hebben weinig te willen of heb je het idee dat Nelom/Martins Indi het beter gaan doen op die positie?
Hij speelde vorig jaar gewoon PL, waar hij prima mee kon. Dan moet hij voor Feyenoord in de Eredivisie zeker van toegevoegde waarde zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:37 schreef Cara het volgende:
JEZUS
Blijven we nou aan de gang??
Die Zenden wees Feyenoord 2 jaar geleden ook al af om in de tweede divisie te gaan voetballen, want men kon niet genoeg betalen. Daarbij is het een oude overschatte voetballer zonder snelheid. Ben je net van de Cler af.. krijg je een nieuwe!
Excuus, was in de war met een ander.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft hij echt meer wedstrijden LB gespeeldKan hem bij Liverpool eigenlijk alleen herinneren als aanvallende middenvelder.
Ger?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Excuus, was in de war met een ander.
Ik durf te wedden dat hij in dit Feyenoord de absolute uitblinker/ sterspeler gaat worden. Sowieso heeft hij een gouden vrije trap. Daarnaast laat je met hem ipv Cabral op links Diego ook beter spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:44 schreef Cara het volgende:
Ik moet trouwens terugnemen dat Zenden in de championship is gaan spelen, was in de veronderstelling dat Sunderland daar in 2009 zat. Maar goed, dan nog is het een schromelijk overschatte voetballer met een monstersalaris. Die gaat echt 100% niet inleveren en ik zie Koeman zijn komst er nog wel doorheen duwen. Ben er in elk geval heel erg bang voor
Dat wilde hij ook niet voor PSV en die konden wel wat meer ophoesten dan wij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
En hoe weet jij zo zeker dat hij niet wil inleveren ?
Dat was een tv-item op het journaal, dat PSV hem een aanbieding had gedaan maar dat ze op de helft van zijn salariseisen konden komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wanneer was er dan sprake dat hij terug zou keren naar PSV?
Eerlijk gezegd denk ik dat hij kan kiezen uit tal van clubs waar hij meer kan verdienen, maar goed.
Weinig van terug te vinden op internet. Of ik zoek verkeerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat was een tv-item op het journaal, dat PSV hem een aanbieding had gedaan maar dat ze op de helft van zijn salariseisen konden komen.
quote:Erwin: Ronald gaat het moeilijk krijgen bij Feyenoord
Ronald (links) en Erwin Koeman in De Kuip © anp
De gebroeders Koeman keren dit seizoen gezamenlijk terug in de Eredivisie. Erwin volgde Ton du Chatinier op bij FC Utrecht, Ronald is na het vertrek van Mario Been de nieuwe trainer van Feyenoord. Erwin, tussen 2005 en 2007 zelf eindverantwoordelijk bij Feyenoord, heeft alle vertrouwen in zijn broer.
Erwin Koeman hing vorige week dagelijks met zijn jongere broer Ronald aan de telefoon. Niet om hem advies te geven, maar gewoon om te praten over het leven en hun carrière. 'Ronald is oud en wijs genoeg om zelf een keuze te maken,' zegt de oudste Koeman in het nieuwe NUsport-magazine. 'Maar we hebben het er natuurlijk wél veel met elkaar over gehad dat hij naar Feyenoord is gegaan.'
De terugkeer van de gebroeders zorgde voor veel reacties. 'Voor ons als familie is het speciaal dat we weer met z'n tweeën in de eredivisie werken. En voor de journalisten is het ook leuk. Die kunnen er weer lekker over roddelen. Raken jullie tenminste niet werkeloos...' De immense media-aandacht vindt Erwin engizins overdreven. 'Ronald weet wat hij ongeveer kan aantreffen bij Feyenoord en daar zal hij zich op instellen. Hij hoeft zich niet meer te bewijzen. Sommige journalisten maken het spannender dan het is.'
De oudste Koeman is benieuwd naar de verrichtingen van zijn jongere broer in Rotterdam. 'Hij heeft een contract voor een jaar, dus het wordt lastig. Maar hij zal zo zijn doelstellingen hebben. Ik hoor mensen zeggen dat hij een team moet gaan opbouwen; dat slaat nergens op. Bouwen doe je aan een huis, niet aan een team. Alleen het resultaat telt.' Erwin was overigens de laatste die met Feyenoord een top-drie klassering behaalde (3de in het seizoen 2005/2006).
De eerste broederstrijd staat gepland voor 11 december. Dan ontvangt FC Utrecht Feyenoord in de Galgewaard. Het zou zomaar kunnen dat de ene Koeman de andere een zware kerst bezorgd. De laatste keer dat de broertjes als trainer tegenover elkaar stonden was tijdens het seizoen 2006-2007. Toen won het PSV van Ronald in Eindhoven met 2-1 van het Feyenoord (!) van Erwin. (Robbert van der Linde)
Kan er zelf ook niet veel van terugvinden, maar zo herrinner ik me dat. Aan jou of je het gelooftquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weinig van terug te vinden op internet. Of ik zoek verkeerd.
Hij heeft inderdaad al bewezen dat hij er weinig tot niets van kanquote:Ronald weet wat hij ongeveer kan aantreffen bij Feyenoord en daar zal hij zich op instellen. Hij hoeft zich niet meer te bewijzen. Sommige journalisten maken het spannender dan het is.'
Idd. Hij krijgt geen versterkingen meer dus de utrecht selectie zal zwakker zijn dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:29 schreef Stokstaart het volgende:
Haha Erwin krijgt het zelf ook moeilijk genoeg. Was nu al gezeik dat hij daar het hele systeem omgooit. We shall see. Goudhaantje kan wel eens aan het langste end trekken.
Dat we het even weten!quote:Naar aanleiding van de uitkomsten van onderzoek onder supporters is ervoor gekozen om een krachtig en spectaculair binnenprogramma tijdens de Open Dag te organiseren.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 16:10:13#Feyenoord zal voorlopig niet meewerken aan een-op-een interviews met @RTV_Rijnmond, en ook zal de club niet haar medewerking verlenen ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 16:11:08...aan het programma FC Rijnmond.#Feyenoord spreekt van een vertrouwensbreuk tussen de partijen. #Feyenoord verwijt dit oud-directeur... reageer retweet
Weer of nog steeds?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 16:11:59... van Rijmond sport en #Feyenoord watcher Jan-Dirk Stouten. #Feyenoord is bovendien zeer te spreken over radiopartner #MegastadFM. reageer retweet
Volgens Happel is die rel min of meer uit de wereld, volgens mij niet. Als je dit soort berichten leest lijkt het me toch sterk dat men inmiddels weer op goede voet in gesprek is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:22 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 16:10:13#Feyenoord zal voorlopig niet meewerken aan een-op-een interviews met @RTV_Rijnmond, en ook zal de club niet haar medewerking verlenen ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 16:11:08...aan het programma FC Rijnmond.#Feyenoord spreekt van een vertrouwensbreuk tussen de partijen. #Feyenoord verwijt dit oud-directeur... reageer retweet
Weer of nog steeds?twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 16:11:59... van Rijmond sport en #Feyenoord watcher Jan-Dirk Stouten. #Feyenoord is bovendien zeer te spreken over radiopartner #MegastadFM. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:46 schreef Lastpost het volgende:
Nee, Nee, Ja (Google zelf maar), Over een jaar. Over een jaar of vijf.
Jezus, wat een troll ben jij zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kan iemand mij even inlichten over de volgende zaken:
(kom namelijk net terug van vakantie)
- Myaichi: definitief weg (of terug eigenlijk)?
- Simon, die Hongaar, komt die nog mss terug?
- Staan er nog aankopen/huurcontracten op het programma (geruchten mss)?
- En dan een wat algemenere: wanneer kunnen wij eindelijk weer eens onhoog kijken? (Dus wanneer schulden afgelost etc.)
?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:48 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jezus, wat een troll ben jij zeg.
Bron?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:37 schreef inZanity het volgende:
Ozyakup van Arsenal mag verhuurd worden, en z'n eigen voorkeur gaat uit naar Feyenoord. Van Geel schijnt al met Arsenal in gesprek te zijn.
Gaat dat dan de nieuwe nummer 10 worden?
Zijn contact liep toch af ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:37 schreef inZanity het volgende:
Ozyakup van Arsenal mag verhuurd worden, en z'n eigen voorkeur gaat uit naar Feyenoord. Van Geel schijnt al met Arsenal in gesprek te zijn.
Gaat dat dan de nieuwe nummer 10 worden?
een goede wedstrijd gespeeld. Sparta voor de zilveren bal..quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben serieus benieuwd naar hoe het nou verder is gegaan met Simon? Iedereen was ineens enthousiast een tijd terug en dan is het ineens een tijdlang stil.
Fysiek er blijkbaar nog helemaal niet klaar voor. Was blijkbaar niets meer dan een leuke opleving tegen Sparta.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben serieus benieuwd naar hoe het nou verder is gegaan met Simon? Iedereen was ineens enthousiast een tijd terug en dan is het ineens een tijdlang stil.
Thx. Als ik Van Geel was, zou ik binnenkort toch eens met de TD van Malaga gaan babbelen om de spelers die bij Malaga (ongetwijfeld) niet in de basis komen, bij Feyenoord te laten spelen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fysiek er blijkbaar nog helemaal niet klaar voor. Was blijkbaar niets meer dan een leuke opleving tegen Sparta.
Overigens heeft dat Malaga al bijna 60 miljoen uitgegeven deze zomer.![]()
Feeder club van Malaga worden? Hrmpf :/quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thx. Als ik Van Geel was, zou ik binnenkort toch eens met de TD van Malaga gaan babbelen om de spelers die bij Malaga (ongetwijfeld) niet in de basis komen, bij Feyenoord te laten spelen...
Geen idee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pas verlengd volgens mij. Maar wat is de bron van dit bericht?
ben ik toch net 2 seconden te laat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
Utrecht heeft vandaag met 3-0 verloren van Malaga.
We doen hier niet aan bronnen, je weet toch..quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pas verlengd volgens mij. Maar wat is de bron van dit bericht?
Dat zat er natuurlijk dik in , ff afwachten maarquote:'Inter overweegt Castaignos bij Genoa te stallen'
In Italië circuleren hardnekkige geruchten dat Internazionale aankoop Luc Castaignos deze zomer alsnog wil verhuren. Genoa is topkandidaat, meldt La Gazzetta dello Sport.
Inter-trainer Gian Piero Gasperini, ex-Genoa, is gecharmeerd van aanvaller Rodrigo Palacio. Beide clubs zijn de onderhandelingen over de rappe Argentijn gestart. Om de transfer te versoepelen wil Inter de pas aangetrokken Castaignos als pasmunt gebruiken; hij zou het komende seizoen op huurbasis bij de Rossoblù moeten doorbrengen.
De Nerazzurri denken dat Castaignos bij Genoa gewend kan raken aan de Serie A en bovendien meer kans maakt op speelminuten. In Milaan moet hij met Samuel Eto'o, Diego Milito, Goran Pandev en Giampaolo Pazzini vier gelouterde spitsen voor zich dulden.
Overigens is ook Pandev kandidaat om als onderdeel van de transfer naar Genoa te vertrekken.
Ach die Castaignos komt over een paar jaar met hangende pootjes terug naar Nederland waar Heracles hem met open armen ontvangt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zat er natuurlijk dik in , ff afwachten maar
Ik heb het nooit zo op die geruchten als mensen zelf zeggen contact te hebben met de familie o.i.d.quote:
Concurreert ie toch mooi al gelijk met Pandevquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zat er natuurlijk dik in , ff afwachten maar
Dit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef Paul-89 het volgende:
Als je de media moet geloven is die al 15 x verhuurd.
Het plaatje is wel "oud" gister zag ik meer namen? Ook in de OP.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat die van jou oud is. Leeg je internet bestanden maar.
Ligt echt aan jullie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het plaatje is wel "oud" gister zag ik meer namen? Ook in de OP.
bij mij ook oudquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ligt echt aan jullie.
Hetgeen wat opnieuw is geupload zie ik hierboven staan. Is ook de enige afbeelding op die server.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 22:55:01Martin van Geel wist van de onvrede binnen de spelersgroep van #Feyenoord over het functioneren van Mario Been.Van Geel heeft .... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 22:55:42...de spelers zelfs verzocht dan wel dringend geadviseerd met elkaar te praten cq. stemmen over Been. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 22:56:39De verontwaardigheid bij van Geel toen hij het nieuws hoorde is dus vreemd te noemen.Van Geel heeft bij verschillende spelers van #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 22:57:36aangegeven niet weg te zijn van Mario Been.Van Geel is dus gelukkig met het vertrek van Been,en is druk bezig nieuwe spelers naar #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-07-2011 om 22:58:07te halen. Van Geel richt zijn pijlen ook nog steeds op Luc #Castaignos. Wordt vervolgd. #Feyenoord reageer retweet
Ik ben begonnen op W op m'n 8e ofzo, toen ook een hele tijd P, jaartje DD, toen U en nu al een paar jaar X.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik post dan wel erg weinig hier, maar ik heb een seizoenskaart in vak PP. Samen met mijn vader en broertje trouwens
Als sinds m'n 10e en eigenlijk hebben we het steeds met z'n 3'en verlengd waardoor ik op m'n 21e nog steeds in het gezinsvak zit met m'n vader en broertje
Maar hebben het tot nu toe wel altijd goed gehad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef voice-over het volgende:
Ik word een beetje moe van die tweets. Ze zijn totaal niet te verifieren.
Volgens mij worden we volgend seizoen weggeschopt omdat m'n broertje dan ook een volwassenenkaart moet nemen. En dan mag je niet meer in een gezinsvakquote:
Ahzo, ik heb een aantal jaren geleden er een aangevraagd vpquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij worden we volgend seizoen weggeschopt omdat m'n broertje dan ook een volwassenenkaart moet nemen. En dan mag je niet meer in een gezinsvak
Je kan sowieso niet in je eentje in een gezinsvak. Je moet minimaal 1 jongerenkaart (of kinderkaart) in combinatie met een volwassenenkaart nemen geloof ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ahzo, ik heb een aantal jaren geleden er een aangevraagd vp
Ahzo, ik heb een aantal jaren geleden er een aangevraagd voor T maar die was uitverkocht. Nu enkele keren per seizoen naar de Kuip als een van de andere niet kan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij worden we volgend seizoen weggeschopt omdat m'n broertje dan ook een volwassenenkaart moet nemen. En dan mag je niet meer in een gezinsvak
Heeft inderdaad teveel balcontacten nodig, waardoor hij zijn ploeggenoten in de problemen brengt op dat niveau. Zou mooi zijn als hij nog een jaartje bij Feyenoord komt, dan kan Koeman hem extra trainen op zijn schot en voorzetten. Die zijn namelijk niet goed genoeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje van Ryo in Arsenal-shirt en hij raakte echt geen pepernoot
deze dus
Daarbij is het gewoon handig om in een dergelijke selectie een all-rounder te hebben. Zenden kan op 4/5 posities uit de voeten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij in dit Feyenoord de absolute uitblinker/ sterspeler gaat worden. Sowieso heeft hij een gouden vrije trap. Daarnaast laat je met hem ipv Cabral op links Diego ook beter spelen.
Als Ryo niet haalbaar is en je KUNT hem halen gewoon doen.
Voor Feyenoord-begrippen is het misschien aanvaardbaar. Voor Arsenal komt hij echt nog te kort.quote:
Welke geruchten? Ozyakup en Zenden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Als we de geruchten kunnen geloven zal er dus vast nog wel een speler aangetrokken worden. Dat zou mooi zijn.
Malaga trouwens met 3-0 gewonnen van Fc Utrecht vanavond. Dat wordt een goede test komende zondag.
Vooralsnog zitten ze regelmatig goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
De geruchten verspreid op Twitter over de interesse in Zenden, of de mogelijkheid tot huren van Ozyakup, Ryo of Castaignos.
Nu weet ik niets over de betrouwbaarheid van FR1908 maar volgens Caland heeft deze bron het tot dusverre iedere keer bij het rechte eind gehad. Dus daar hoop ik dan maar op.
Mooi inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:17 schreef Caland het volgende:
Ik ken die Ozyakup verder niet echt. Wel eens zien spelen in jeugdteams, maar dat is toch anders.
Waarom zou hij trouwens zijn voorkeur voor Feyenoord hebben, komt hier niet vandaan toch?
En verder:
http://eredivisielive.nl/(...)an-tien-miljoen.html
Die verspreking.
Zenden: Doen, mits een aanvaardbaar salaris. Hij is allround, heeft een schat aan ervaring en is gewoon een goede speler voor eredivisie-niveau.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
De geruchten verspreid op Twitter over de interesse in Zenden, of de mogelijkheid tot huren van Ozyakup, Ryo of Castaignos.
Nu weet ik niets over de betrouwbaarheid van FR1908 maar volgens Caland heeft deze bron het tot dusverre iedere keer bij het rechte eind gehad. Dus daar hoop ik dan maar op.
Laten we stoppen met Wijnaldum te beschouwen als de vijand terwijl hij wel degelijk het beste voor had met Feyenoord. Ik wens hem alle succesquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef TrollenFTW het volgende:
www.nu.nl/sport/2576065/w(...)ttingham-forest.html![]()
Ik geloof die tweets wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooralsnog zitten ze regelmatig goed.
eindelijk een beetje actie wat betreft transfers van spelers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen, hem in een PSV shirt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef TrollenFTW het volgende:
www.nu.nl/sport/2576065/w(...)ttingham-forest.html![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laten we stoppen met Wijnaldum te beschouwen als de vijand terwijl hij wel degelijk het beste voor had met Feyenoord. Ik wens hem alle succes.
Nee, dat doe ik ook helemaal niet. Ik zeg enkel dat ik het een raar gezicht vind om hem in dat shirt te zienquote:
Iedereen zag dit al aankomen. Het zou wel naīef van 'm zijn als dit een grote verrassing / teleurstelling is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook helemaal niet. Ik zeg enkel dat ik het een raar gezicht vind om hem in dat shirt te zien
Wat betreft Luc, die leert nu een wijze les. Hij zei zelf niet naar Inter te willen om verhuurd te worden, maar komt er nu achter hoe het in de voetballerij werkt. Ben eigenlijk benieuwd wat hij zelf hierover te zeggen heeft.
Ben benieuwd of hij dit seizoen dan echt een keer een reeks goede wedstrijden neer kan zetten.quote:El Ahmadi: "We waren toe aan een trainer als Koeman"
Bron: Spitsnieuws.nl
Vorig jaar smeekte zijn werkgever bijna of Karim El Ahmadi op huurbasis naar Al Ahli wilde gaan. Sinds zijn terugkeer uit de woestijn is er veel veranderd bij Feyenoord. ''Ik hoef niet weg van de technisch directeur'', aldus de middenvelder vandaag in Sp!ts.
Het blijft maar om zijn nek hangen, dat prijskaartje. Het bedrag dat Feyenoord in 2008 aan Fc Twente overmaakte in ruil voor de handtekening van Karim El Ahmadi komt elk seizoen wel weer een paar keer bovendrijven: 5 miljoen euro. Zo ook vorig voetbaljaar, toen de Marokkaans international op te tribune kwam te zitten.
In de aanloop naar het duel met Nac kreeg El Ahmadi te horen dat hij niet bij de selectie voor de wedstrijd in Breda zat. Mario Been vond dat zijn pupil onvoldoende inzet had getoond tijdens de trainingen. ''Laat dit een duidelijk signaal voor hem zijn'', zei de toenmalige trainer van Feyenoord. Toen Leroy Fer later in het seizoen geblesseerd raakte, deed Been weer een beroep op El Ahmadi.
Comeback De 26-jarige Enschedeër kwam uitstekend terug en maakte indruk op vriend en vijand, waarop de oefenmeester zei dat hij ‘deze Karim’ niet kwijt wilde. De relatie tussen trainer en speler was echter dusdanig vertroebeld dat er van een gezonde werksfeer nauwelijks meer sprake was. Bovendien drukte El Ahmadi met zijn salaris te zwaar op de begroting van Feyenoord.
Hij is de eerste die zegt dat zijn prestaties niet goed genoeg waren. Maar de middenvelder kon moeilijk verkroppen dat hij steeds meer signalen kreeg die erop wezen dat de club van hem af wilde. Zo was Feyenoord al akkoord met Al Ahli uit Dubai over een huurperiode, terwijl de speler zelf nog moest gaan praten.
Na een half seizoen keerde El Ahmadi terug in Rotterdam en meldde zich na de vakantie weer bij zijn werkgever. Hij had totaal geen idee hoe zijn toekomst eruit zou gaan zien. Tijdens de voorbereiding sloot hij ‘gewoon’ aan bij de selectie van Been. ''Maar wel met het idee in mijn achterhoofd dat er nog van alles kon gebeuren tot het sluiten van de transferperiode.''
Maar toen barstte de bom. Tijdens het trainingskamp in Ermelo stemden dertien van de achttien spelers tegen het aanblijven van Been. El Ahmadi werd door de buitenwacht direct aangewezen als een van de initiatiefnemers, al doet hij die berichten zelf af als ‘bullshit’.
Koeman
Vandaag is het twee weken geleden dat Been zijn spullen pakte en naar de Spaanse zon vertrok om de breuk met zijn grote liefde te verwerken. Inmiddels heeft de nieuwe trainer Ronald Koeman binnen een paar dagen zijn stempel al enigszins op de groep kunnen drukken. ''De trainingen zijn nu anders'', zegt El Ahmadi. ''Met veel ‘voetbal’ en druk zetten bij balverlies. Dat is waar we heen moeten dit seizoen. De oefenstof bevalt mij wel en dat geldt vermoedelijk ook voor de rest van de groep.''
El Ahmadi heeft geen zin om dieper in te gaan op de vergelijking tussen Been en Koeman. Naar het verleden kijken heeft volgens de Feyenoorder geen zin. Maar wat opviel tijdens de eerste twee trainingen van Koeman is dat hij het spel veel vaker stillegt dan zijn voorganger. ''Tijdens de tactische training praat hij veel met de spelers en dat is voor ons als jonge ploeg belangrijk. Koeman zit er bovenop, daar waren we aan toe.''
Dadendrang
Wie naar de trainingen van deze week kijkt, ziet het plezier en de dadendrang eraf spatten bij El Ahmadi. Een nieuw begin bij Feyenoord, lijkt het wel. Zelf ziet hij het niet zo. ''Elk seizoen is een nieuw begin. En ook onder de vorige trainer had ik mijn best gedaan om te laten zien wat ik kan. Dat was sowieso mijn doelstelling in de voorbereiding, wie er ook voor de groep zou staan. Maar dat er zo’n grote naam nu onze trainer is, vind ik natuurlijk mooi. Ook Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst zijn belangrijk, want zij kennen de jonge jongens al een tijdje. Dat zorgt voor een goede balans.''
Kortom, El Ahmadi geniet weer bij Feyenoord. Zeker nu hij van Martin van Geel te horen heeft gekregen dat hij niet per se weg hoeft. ''Ik was blij toen hij me dat in een gesprek vertelde. Het is een goed teken, mooi als een technisch directeur dat tegen je zegt.'' Mocht er een club komen die een fraai bedrag voor hem wil overmaken, dan zal Feyenoord een transfer echter niet dwarsbomen. ''Ach, daar ben ik totaal niet mee bezig. Ik richt me volledig op Feyenoord. Hier wil ik laten zien wat ik kan en dat ik hoor te spelen. Daar heb ik zin in.''
quote:Koeman moet jaar lang rust bij Feyenoord bewaren
28/07/2011 10:37
Dat Feyenoord binnen 24 uur switchte van een idealist naar een realist, zegt veel over het beleid in De Kuip. Ronald Koeman mag als opvolger van Mario Been een jaar de rust bewaren. De verwachting is dat hij dan plaats moet maken voor de man die de club het liefst wil hebben. Van technisch directeur Martin van Geel is bekend dat hij vooral gecharmeerd is van Co Adriaanse, die momenteel echter vastzit bij FC Twente.
Ambitie dreef Koeman naar Feyenoord. 'We hebben drie uur met elkaar gesproken en het ging alleen maar over voetbal', vertelt de trainer aan Voetbal International. 'Ik zie een uitdaging in dit Feyenoord, anders was ik er niet aan begonnen. Je merkt aan alles dat dit nog steeds een grote club is. Als speler viel ik voor de charme van deze club en voor Willem van Hanegem die hier toen trainer was.'
Koeman wil zich nog niet uitspreken over een doelstelling. Zo goed kent hij de groep nog niet. 'Het heeft weinig zin om nu al een doelstelling te formuleren. Maar wat ik wil, is duidelijk. De Kuip moet weer juichen, achter de ploeg staan. Ook qua voetbal heb ik de groep uitgelegd wat ik wil. Ik ben een trainer die liever de bal wél dan niet heeft. Ook vanuit de omschakeling kun je iets doen.'
De trainer bestrijdt dat hij moeite heeft met jeugdige voetballers. 'Zeker bij Ajax had ik een jonge groep. Spelers van achttien, negentien jaar doen soms domme dingen. Zulk gedrag moet je dan corrigeren en ja, dat botst weleens. Soms voer je dan een strijd en die ga ik niet uit de weg.'
Koeman heeft moeite met de manier waarop de onlangs ontslagen Mario Been wordt neergezet. 'Ik weet dat deze groep een trainer heeft weggestemd, maar ik kijk niet naar het verleden. Ik vind het teleurstellend voor Mario, maar je moet erboven staan. Mij is het ook weleens overkomen. Je geeft jonge spelers het vertrouwen en achteraf hoor je dat ze het niets vonden.'
Voor Koeman is Feyenoord zijn vijfde club in Nederland als trainer, na Vitesse, Ajax, PSV en AZ. Ook werkte hij voor Benfica en Valencia, maar nergens diende hij zijn verbintenis uit. 'Maar nu heb ik er één voor een jaar, dus dit contract maak ik vol.'
quote:Voor Koeman is Feyenoord zijn vijfde club in Nederland als trainer, na Vitesse, Ajax, PSV en AZ. Ook werkte hij voor Benfica en Valencia, maar nergens diende hij zijn verbintenis uit. 'Maar nu heb ik er één voor een jaar, dus dit contract maak ik vol.'
Zo een 20 tot 25000 man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:57 schreef voice-over het volgende:
Heb nog geen foto's gezien, is het al een beetje druk in de Kuip?
Netjes, het is wel geen 50.000 man als in 2007 toen Makaay en zijn maten uit de helicopter kwamen maar toch netjes gegeven de omstandigheden.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 28-07-2011 om 13:38:48Jammer...kinderen van net 16 jaar zingen anti-ajax liederen, ipv hun club te steunen. #opendag #Feyenoord reageer retweet
Ben er twee keer geweest, dit jaar pas ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben nog nooit op de open dag geweest.
Of als er leuke spelers uit de helicopter stappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef Caland het volgende:
Zo'n open dag is toch alleen leuk als je een kind bent of kinderen hebt.
Dan is de kans groter dat er wat meer dagjesmensen komen inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Of als er leuke spelers uit de helicopter stappen
Wat voor stropdas had Ronald?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
Alweer geen verrassingen uit de helikopter.
Nummer 10 erop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat voor stropdas had Ronald?
De spelers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Wie waren nu eigenlijk de initiatiefnemers achter het vertrek van Been? Ik was op vakantie toen hij ontslag nam.
Er is niet echt een initiatiefnemer, Vlaar heeft wel de 'leiding' genomen hierin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Sloggi het volgende:
Initiatiefnemer =/ iemand die voor stemt.
Wanneer gaat hij nou eens met pensioen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef Caland het volgende:
Leen Huizer was er ook weer zie ik, altijd wel in voor een goede schnabbel.
Speelde Isoufi niet gewoon bij Feyenoord in de jeugd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:25 schreef PIETR het volgende:
Hoezo stapte Isoufi eigenlijk niet uit de heli?
Ook wel de beste beslissing om ermee te kappen... ze hebben niet echt het momentum doorgezet wat ze in het begin hadden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
De Varkenoordgroep is ermee gestopt. Hadden ze het allemaal maar anders aangepakt.
Hoezo ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:28 schreef onlogisch het volgende:
En nu is het wachten op voice-over met de "i told you so story"
Hij had van meet af aan al commentaar op de VG toen er hier nog behoorlijk wat mensen waren die het wel zagen zitten met de VG.quote:
Dat commentaar nam ik niet zo serieus. Ik had ook kritiek maar ze hebben toch wel dingen voor elkaar gekregen. En als ze alles fatsoenlijk hadden aangepakt hadden ze nog wel meer voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had van meet af aan al commentaar op de VG toen er hier nog behoorlijk wat mensen waren die het wel zagen zitten met de VG.
Toch gaat het hele verhaal VG nu als een zielige nachtkaars uit imo. Maargoed, gelukkig zien ze zelf ook in dat het niets wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat commentaar nam ik niet zo serieus. Ik had ook kritiek maar ze hebben toch wel dingen voor elkaar gekregen. En als ze alles fatsoenlijk hadden aangepakt hadden ze nog wel meer voor elkaar kunnen krijgen.
Dat is maar net hoe je ernaar kijkt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch gaat het hele verhaal VG nu als een zielige nachtkaars uit imo. Maargoed, gelukkig zien ze zelf ook in dat het niets wordt.
Aldus het objectieve Algemeen Dagblad.quote:In zijn eerste jaar bij PSV had Fred Rutten met Ibrahim Afellay, Otman Bakkal en Orlando Engelaar een draaimolentje op het middenveld, dat tegenstanders misselijk speelde. Nu, noodgedwongen door een nog altijd niet geslaagde zoektocht naar een centrumspits, staat dat molentje wat verder naar voren. Toivonen en Georginio Wijnaldum doken beurtelings op het in het centrum van de aanval en draaiden de Engelsen dizzy.
Voeg er de zwervende dribbelaar Dries Mertens aan toe en dan weet je als tegenstander niet meer waar je het zoeken moet. Nottingham Forest, getraind door Steve McClaren en uitkomend in het Championship, had nog het geluk dat Jeremain Lens zich weinig met het spel bemoeide.
Trouwens wel treurig als Excelsior de spelers van Feijenoord gaat weigeren.quote:ASR stelt reclameborden beschikbaar voor supporters
De supporters van Feyenoord kunnen zich komend seizoen via reclameborden laten gelden in De Kuip. De hoofdsponsor van Feyenoord, ASR, stelt het komende seizoen zijn reclameborden beschikbaar voor teksten en kreten van supporters.
De aanhang kan via de website van ASR de zelfbedachte kreten insturen. Tijdens de thuiswedstrijden zullen er 32 verschillende teksten inclusief naam van de afzender worden getoond.
Dit nieuws is niet echt goed te noemen. De mensen die er voor zorgden dat het vorig jaar rustig bleef zullen dit nu niet meer gaan doen, wanneer er dit seizoen weer van alles mis gaat, met als gevolg dat we er op kunnen wachten tot het fout gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch gaat het hele verhaal VG nu als een zielige nachtkaars uit imo. Maargoed, gelukkig zien ze zelf ook in dat het niets wordt.
quote:Feyenoord begint aan ‘meest cruciale seizoen’
Met de Open Dag is Feyenoord officieel begonnen aan een nieuw seizoen, dat ook op financieel gebied een spannende jaargang belooft te worden. “We zitten in een ongelofelijk strak financieel keurslijf,” zegt directeur Eric Gudde op Radio Rijnmond.
“We hebben twee seizoenen achter de rug waarin we binnen de financiële meetpunten zijn gebleven,” vertelt Gudde. “Het derde seizoen is het meest cruciale, want dat is het seizoen dat je uiteindelijk in het najaar de stap uit categorie 1 kan maken. Elke beslissing die je neemt, die overweeg je nu wel drie of vier keer. Daar moeten we dit jaar goed doorheen komen, want die licentie is allesbepalend.”
In het licentiesysteem worden de gezondste clubs ingedeeld in categorie 3. De clubs die onder een bepaald aantal punten scoren komen in categorie 1. Binnen de maximale termijn van drie jaar dient zo'n club vervolgens weer minimaal in categorie 2 te kunnen worden ingedeeld.
Door het ‘financiële keurslijf’ zijn de mogelijkheden om transfers te doen er nauwelijks voor Feyenoord. “We gaan niet halen om het halen. Het risico van een transfer moet je goed afwegen tegen je schuldsanering. Dat zijn keuzes die we diep in augustus definitief maken, maar wel hele lastige keuzes.”
Leuk die Gudde. Feijenoord kan niet uit Categorie 1 gaan, Feijenoord moet uit Categorie 1 zijn op 1 juni 2012.quote:
Het gaat dan ook om het uit categorie 1 kunnen gaan in het najaar 'al'quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk die Gudde. Feijenoord kan niet uit Categorie 1 gaan, Feijenoord moet uit Categorie 1 zijn op 1 juni 2012.
Fer werd volgens mij wel uitgejoeld door de gele zijde toen hij het veld opkwam bij de presentatie. Was ook niet zo handig dattie uit de hoek van Vak V kwam ipv J of D.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:10 schreef H.M.Murdock het volgende:
Was Fer er eigenlijk bij vandaag om handtekeningen uit te delen?
Jammer, ze deden zulke goede dingen voor de mensen .....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
De Varkenoordgroep is ermee gestopt. Hadden ze het allemaal maar anders aangepakt.
Ik zeg het niet graag maar ik heb Happel zo vaak gewezen op zijn merkwaardige gedrag, namelijk een blindelings vertrouwen in en het slaafs achterna lopen van de VG.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:28 schreef onlogisch het volgende:
En nu is het wachten op voice-over met de "i told you so story"
Mooie praatjes. Dat gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om het uit categorie 1 kunnen gaan in het najaar 'al'
Je bent nogal selectief in hetgeen jij allemaal van mij gelezen hebt, merk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar ik heb Happel zo vaak gewezen op zijn merkwaardige gedrag, namelijk een blindelings vertrouwen in en het slaafs achterna lopen van de VG.
Het feit dat jij mij bijna een ban had gegeven omdat ik kritiek had op de VG, sprak boekdelen over jouw bewondering voor deze snuivende en zuipende slopers die de club Feyenoord kapot aan het maken waren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent nogal selectief in hetgeen jij allemaal van mij gelezen hebt, merk ik.
Waar baseer je dat op? En wat doe jij dan om Feyenoord te helpen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
deze snuivende en zuipende slopers die de club Feyenoord kapot aan het maken waren.
Het enige wat ik hiervoor over heb:quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het feit dat jij mij bijna een ban had gegeven omdat ik kritiek had op de VG, sprak boekdelen over jouw bewondering voor deze snuivende en zuipende slopers die de club Feyenoord kapot aan het maken waren.
Waar zit jouw Feyenoord-hart Happel?
Oh maar dat geloof ik ook niet hoor, ik ga er wel 100% vanuit dat we ergens in het volgende seizoen weer naar categorie 2 gaan. Ik mag toch hopen dat Van Geel geen geld uit gaat geven aan iemand zonder restwaarde oid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie praatjes. Dat gaat gewoon niet gebeuren.
[..]
Je bent nogal selectief in hetgeen jij allemaal van mij gelezen hebt, merk ik.
Ik las alleen maar dat de reclameborden naar voren zijn gehaald en de vangnetten staan nu op de stoep. Lijkt mij weer veel stemmingmakerijquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:21 schreef Maastoren het volgende:
Ik lees net dat de ruimte tussen vak X en het veld is vergroot. Gaat om zo'n 4 meter. Ook hebben de spelers de instructie gekregen zo min mogelijk interactie met het publiek te zoeken. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen.
Hoe kom jij aan dit soort informatie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:21 schreef Maastoren het volgende:
Ik lees net dat de ruimte tussen vak X en het veld is vergroot. Gaat om zo'n 4 meter. Ook hebben de spelers de instructie gekregen zo min mogelijk interactie met het publiek te zoeken. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen.
Nu al meer goed gedaan daar dan in 4 seizoenen Feyenoord.quote:'Als Feyenoord me wil terughalen naar De Kuip, dan hoor ik het wel'
AEK Larnaca doet het vooralsnog uitstekend in de Europa League. In de vorige ronde werd Floriana uit Malta al weggeveegd en donderdag zette de Cypriotische ploeg van Ton Caanen Mlada Boleslav opzij: 3-0. Opvallend was dat Tim de Cler bij alle drie de doelpunten betrokken was. Hij bereidde de eerste twee treffers voor, en verzorgde vervolgens zelf het slotakkoord.
De openingstreffer was een benutte strafschop van Gregoor van Dijk, die mocht aanleggen omdat De Cler even daarvoor was neergehaald. De linksback stelde vervolgens Gonzalo Garcia in staat om de marge te verdubbelen en maakte er na een ééntwee zelf 3-0 van. “Het is wat hè? Tim de Cler betrokken bij alle goals van de wedstrijd”, zei De Cler op de website van Sport-Promotion.
De vleugelverdediger wist dat er iets bijzonders was gebeurt: “Dit is echt uniek voor me en ik zal het niet snel weer meemaken”, zei De Cler. Vervolgens, lachend: “Als Feyenoord me wil terughalen naar De Kuip, dan hoor ik het wel.” De 31-jarige linksback speelde de afgelopen vier seizoenen voor Feyenoord, waar zijn aflopende contract niet verlengd werd.
Bron?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:21 schreef Maastoren het volgende:
Ook hebben de spelers de instructie gekregen zo min mogelijk interactie met het publiek te zoeken. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen.
Vangnetten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik las alleen maar dat de reclameborden naar voren zijn gehaald en de vangnetten staan nu op de stoep. Lijkt mij weer veel stemmingmakerij
Ik vang weleens wat op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan dit soort informatie?
quote:bezoekers van de Opendag konden vandaag genieten van een nieuw veld in de Kuip. De oplettende stadionbezoeker zag echter iets bijzonders: De tegelvlakte achter het doel, ook wel het "stoepie" genoemd, is vergroot met enkele meters.
Door de verbreding van het stoepje is er meer doorgang achter het doel gecreëerd. De nieuwe verbrede stoep draagt eraan bij dat spelers verder van de supporters verwijderd zijn, deze extra afstand zorgt ervoor dat de veiligheid van de spelers beter is gewaarborgd.
De verschuiving van het veld zorgt ervoor dat deze verder van de fanatieke aanhang verwijderd is waardoor de intimiderende sfeer tot het verleden behoort. Ook zullen de supporters op de eerste rijen te maken hebben met sterk verslechterde zichtlijnen doordat de achterlijn niet meer zichtbaar is. Of deze maatregelen tijdelijk of definitief zijn moet nog blijken maar aanstaande zondag zijn ze sowieso van toepassing.
Bron: FSV
jij hebt geen scc. Denk dat je ook nooit gaat. Je bent duidelijk een grote trol met dito neus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het feit dat jij mij bijna een ban had gegeven omdat ik kritiek had op de VG, sprak boekdelen over jouw bewondering voor deze snuivende en zuipende slopers die de club Feyenoord kapot aan het maken waren.
Waar zit jouw Feyenoord-hart Happel?
Ik las ook dat het waarschijnlijk te maken heeft met het vuurwerk.quote:
Hij heeft wel een scc, dit jaar weet ik niet, maar heeft nogal last van het plebs dat altijd staat op vak zquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
jij hebt geen scc. Denk dat je ook nooit gaat. Je bent duidelijk een grote trol met dito neus.
En dat opheffen van de VG gaat een heleboel ellende opleveren. Rust is weg nou. Als Feyenoord 3x op rij verliest is het geheid bal. Gudde kan het nou wel schudde!
Dat klinkt inderdaad wel aannemelijk, dat de ruimte tussen het veld en het publiek is vergroot ivm met het vuurwerk deze open dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik las ook dat het waarschijnlijk te maken heeft met het vuurwerk.
Wel wat veiliger voor het publiek, schijnt ook vorig jaar geweest te zijn.
We zullen wel zien met de competitie. Zondag zal het nog wel hetzelfde zijn.
[..]
Precies ja. Ik was er vanmiddag, het viel me niet eens op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
Maakt het dan zoveel uit of er een paar extra rijen tegels liggen ? Afstand tot het veld blijft toch hetzelfde.
Idd. ook wat leuker voor de fotografen, minder bier in hun nekquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
Maakt het dan zoveel uit of er een paar extra rijen tegels liggen ? Afstand tot het veld blijft toch hetzelfde.
Denk dat het wel uitmaakt voor de mensen die daar bij de voorste rijen staan. Toch een stukje beleving zo dicht op het veld. Dan is vier meter verder van het veld al heel wat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat geen illusie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat het wel uitmaakt voor de mensen die daar bij de voorste rijen staan. Toch een stukje beleving zo dicht op het veld. Dan is vier meter verder van het veld al heel wat.
Nee verder door die exgtra tegels?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat geen illusie?
De lijnen zijn net zo ver als vroeger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |