Zijn de prijzen voor losse kaarten gestegen? Zat voor de grap te kijken. Zijn geen grappen om ¤25 voor W of Z te vragen tegen Roda.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord Roda 's avonds ja? Zeker ff kaartje scoren dan.
Jep, zijn weer iets gestegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn de prijzen voor losse kaarten gestegen? Zat voor de grap te kijken. Zijn geen grappen om ¤25 voor W of Z te vragen tegen Roda.
quote:Beschikbare vakken via Internet en TicketBox
C, N, O ¤ 47,50
BB, NN ¤ 47,50
D, K, V, V V ¤ 35,00
E, F, G, H, J ¤ 27,50
EE, FF, HH, JJ ¤ 27,50
W2-4, Z1-4, Y1-3 ¤ 25,00
Y1-3 ¤ 23,50
Ook dat met de wedstrijdshirts toen. Begin van het seizoen 70 euro voor ze vragen, en uiteindelijk heb ik in december het gele tenue voor net boven de 40 euro incl. bedrukking kunnen halenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Ach, tegen de tijd dat het weer kut gaat komen ze wel weer elke week met een actie dat je voor bijna nop naar binnen magLekker signaal is dat ook altijd naar je seizoenskaarthouders.
![]()
Sta er niet eens raar van te kijken als ik vorig seizoen goedkoper uit was geweest op losse kaarten en acties. Pruik op met ladies day enzo.
En aan het eind van het seizoen betaalde je 40 voor het uit- en thuisshirt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook dat met de wedstrijdshirts toen. Begin van het seizoen 70 euro voor ze vragen, en uiteindelijk heb ik in december het gele tenue voor net boven de 40 euro incl. bedrukking kunnen halen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:22 schreef Maastoren het volgende:
Na sommige wedstrijden had ik de neiging om mij vrijwillig aan te melden voor een stadionverbod.
Mijn welgemeende excusesquote:
Blijkbaarquote:
Kan je toevallig ook de kaart met de fokkers in het stadion aanpassen en mij @ W1 zetten?quote:
Heb het aangepast met de users waarvan ik weet dat ze hier nog posten. De rest kan zich ook opgeven. Zal ik diegene er bij zetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Kan je toevallig ook de kaart met de fokkers in het stadion aanpassen en mij @ W1 zetten?
Zet mij er ook ff bij. Hoor ik ook bij de ekte ekte!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het aangepast met de users waarvan ik weet dat ze hier nog posten. De rest kan zich ook opgeven. Zal ik diegene er bij zetten.
Op 12 februari spelen ze 2x (volgens de openingspost).quote:
Jullie mods hebben toch zo een IP-check?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had al zo een vermoeden dat jij het was.
Nee, ik niet. Alleen de FA's.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie mods hebben toch zo een IP-check?
Ome Caland stiekem een oude bekende?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had al zo een vermoeden dat jij het was.
Aight. Ritmo post trouwens weer maar niet hier hoorde ik netquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, wees niet bang. Gewoon een old soldier.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zit op CC.Mooi leeg plekje voor mijn naam daar.
quote:
Aangepast. Nu is het tijd om te slapen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
Op 12 februari spelen ze 2x (volgens de openingspost).
Wtf dan zitten wij op zelfde vak. Waar sta je altijd?quote:
Als je dan toch bezig bent, W2 alstubliefquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb het aangepast met de users waarvan ik weet dat ze hier nog posten. De rest kan zich ook opgeven. Zal ik diegene er bij zetten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aangepast. Nu is het tijd om te slapen.
Ik zit dit jaar voor het eerst op TT.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf dan zitten wij op zelfde vak. Waar sta je altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |