Van een bepaald soort rechts. Ik vind niet dat echte liberalen hier verantwoordelijk voor zijn. Verantwoordelijk is de proletenstroming binnen rechts waar ook de PVV toe behoort, met hun verheerlijking van rassenrellen en hun voortdurende beweringen dat de Europese beschaving op het punt van vallen staat. Zo krijg je mensen wel zo ver dat ze geweld gebruiken, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
En deze jongen is rechts. Dus de kogel komt van rechts.
Toch moet dat gezegd worden, omdat zelfs als hij dat zegt, alsnog mensen vinden dat Cohen zegt dat Wilders daar verantwoordelijk voor is. (??)quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso zeggen dat wilders daar niet verantwoordelijk voor is![]()
Natuurlijk is hij dat niet.
Zou het misschien kunnen komen dat Dhr. Breivink gewoon een beetje ontspoord was?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor lulkoek. Dat is niet voor hetzelfde geld (zonder t overigens) want die meneer, ofwel de kogelviking, was rechts. Dat hoef je niet te verdraaien hoor, niemand zegt dat rechts in haar geheel verantwoordelijk is voor al die doden. Ook Cohen zegt dat niet. Maar laten we wel bij de feiten blijven: Breivik was rechts, geen fan van multiculturele samenleving en ziet links, vrij vaak fan van een multiculturele samenleving, als een gevaar. Daar heeft ie een knotsgekke oplossing voor verzonnen. Zo is het, en voor hetzelfde geld blijft het precies hetzelfde.
Een bepaald soort rechts blijft rechts, en wie hier verantwoordelijk is is Breivik, zoals iedereen ook zegt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Van een bepaald soort rechts. Ik vind niet dat echte liberalen hier verantwoordelijk voor zijn. Verantwoordelijk is de proletenstroming binnen rechts waar ook de PVV toe behoort, met hun verheerlijking van rassenrellen en hun voortdurende beweringen dat de Europese beschaving op het punt van vallen staat. Zo krijg je mensen wel zo ver dat ze geweld gebruiken, natuurlijk.
Het was iig een loco die weg was van Wilders en zijn politiek.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen komen dat Dhr. Breivink gewoon een beetje ontspoord was?
Zou het wellicht ook kunnen komen dat hij een Islamofobische fundamentalistische Christen was met een eigen ideologie?
Ik ga niet ontkennen dat de man rechts is, want dat is hij gewoon.
Betekent niet dat hij net zo een grote gevaar was zodra hij links was. Gewoonweg omdat de man nu eenmaal een beetje loco was.
Het is nog minder intelligent om zulke partijen te tolereren en er samenwerkingsverbanden mee aan te gaan, zoals CDA en VVD doen. Die zijn in principe ook medeverantwoordelijk voor de schade die de PVV aanricht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een bepaald soort rechts blijft rechts, en wie hier verantwoordelijk is is Breivik, zoals iedereen ook zegt.
Als de PVV er niet zou zijn zou er wel een andere partij zijn opgestaan, de neiging tot 'rassenrellen' of in ieder geval het uitzoeken van een zondebok om financiele crises aan te wijten is eeuwenoud en bijna een vast onderdeel van een samenleving. Niet bepaald intelligent inderdaad, maar dat is ook niet iedereen.
Je trekt te snel conclusies. Misschien was hij wel helemaal niet gek. Voor een gek schrijft hij behoorlijk coherente stukjes, moet ik zeggen. Laten we niet vergeten dat deze man een gedachtegoed aanhangt dat door veel Nederlanders wordt gedeeld. Hem wegzetten als een gek is te makkelijk en ontslaat iedereen van kritische introspectie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was iig een loco die weg was van Wilders en zijn politiek.
Dus als ik nu een Word-document ga schrijven waarin 300 keer de naam Rick Astley staat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was iig een loco die weg was van Wilders en zijn politiek.
Als hij Wilders geen 30+ keer in z'n manifest genoemd had dan was de koppeling ook minder vaak gemaakt.
HeatWave die "denkt" =quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik zijn "statement" las. Wat een rat is het ook
.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef PersonalDevelopment het volgende:
TS moet niet zeuren; je was zelf erbij om moslims zwart te maken na Theo van gogh
Hypocriete PVV-ers
Dat zou kunnen, maar dat maakt hem niet minder rechts.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen komen dat Dhr. Breivink gewoon een beetje ontspoord was?
Zou het wellicht ook kunnen komen dat hij een Islamofobische fundamentalistische Christen was met een eigen ideologie?
Ik ga niet ontkennen dat de man rechts is, want dat is hij gewoon.
Betekent niet dat hij net zo een grote gevaar was zodra hij links was. Gewoonweg omdat de man nu eenmaal een beetje loco was.
Wie zegt dat Wilders de schuld krijgt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:33 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Dus als ik nu een Word-document ga schrijven waarin 300 keer de naam Rick Astley staat.
Vervolgens ga ik een basisschool binnen en begin ik alles te schieten wat los en vast zit.
Krijgt Rick Astley dan ook de schuld? =o
Daarnaast moet ik wel zeggen dat Dhr. Breivink het allemaal iets te serieus nam.
Veel mensen geven Dhr. Wilders de schuld mon.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wie zegt dat Wilders de schuld krijgt?
Wie dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:37 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Veel mensen geven Dhr. Wilders de schuld mon.
Volgens mij geven nauwelijks mensen Wilders de schuld. Wat wel terecht gebeurt, is dat Wilders nu backfire heeft van de shit die hij zelf al jaren ophangt. Met zijn koppeling van de moord op Van Gogh aan het aantal moslims in Nederland, en door te zeggen dat Van der Laan en Pechtold door te demoniseren verantwoordelijk zijn als hemzelf of PVV'ers iets overkomt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:37 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Veel mensen geven Dhr. Wilders de schuld mon.
Als Rick Astley zich al jaren uitermate negatief uitlaat over de Daltons en het betreft toevallig een Daltonschool dan zal men op z'n minst vragen wat zijn mening over het gebeurde is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:33 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Dus als ik nu een Word-document ga schrijven waarin 300 keer de naam Rick Astley staat.
Vervolgens ga ik een basisschool binnen en begin ik alles te schieten wat los en vast zit.
Krijgt Rick Astley dan ook de schuld? =o
Daarnaast moet ik wel zeggen dat Dhr. Breivink het allemaal iets te serieus nam.
Ik zou hun namen helaas niet weten aangezien het internet een vrij grote plek is waar anonimiteit heerst.quote:
Dhr. Wildersquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:42 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Ik zou hun namen helaas niet weten aangezien het internet een vrij grote plek is waar anonimiteit heerst.
Maar ik ging dus eergisteren wat informatie verzamelen over Dhr. Breivink en de bijbehorende aanslag.
Waardoor ik dus terecht kom op een aantal Nederlandstalige nieuwssites met van die anti-rechts comments onderaan het artikel die het natuurlijk weer eens moeten schuiven op de PVV of Dhr. Wilders.
Laat me ja, is een slechte gewoonte.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dhr. WildersJij komt zeker ook voor in dit filmpje
Misschien voel je je meer thuis op het forum voor de vrijheid, waar men nog net niet staat te juichen om het gebeurde, maar het niet echt een probleem vindt omdat de slachtoffers links zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:42 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Ik zou hun namen helaas niet weten aangezien het internet een vrij grote plek is waar anonimiteit heerst.
Maar ik ging dus eergisteren wat informatie verzamelen over Dhr. Breivink en de bijbehorende aanslag.
Waardoor ik dus terecht kom op een aantal Nederlandstalige nieuwssites met van die anti-rechts comments onderaan het artikel die het natuurlijk weer eens moeten schuiven op de PVV of Dhr. Wilders.
Waarom zouden ze daarom juichen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien voel je je meer thuis op het forum voor de vrijheid, waar men nog net niet staat te juichen om het gebeurde, maar het niet echt een probleem vindt omdat de slachtoffers links zijn.
Beetje triest om hier huilie huilie te gaan doen om dingen die "op internet staan" terwijl je er niet eens een handvol FOK! quotes bij kunt leveren.
Vraag het hen ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:55 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daarom juichen?![]()
Of dondersgoed weten dat ze er niet of nauwelijks zijn, omdat niemand beweert dat Wilders de trekker overhaalde.quote:Wat betreft de FOK! quotes, dat heet luiheid.
Op FOK! zelf als het goed is niet, maar wel op andere random nieuwssites.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:07 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Vraag het hen ?
[..]
Of dondersgoed weten dat ze er niet of nauwelijks zijn, omdat niemand beweert dat Wilders de trekker overhaalde.
Waarom moeten wij op andere sites gaan zoeken naar iets wat hier niet tot nauwelijks voorkomt, maar waar jij over zit te miepen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:10 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Op FOK! zelf als het goed is niet, maar wel op andere random nieuwssites.
Zelf zoeken is geen optie? Wat als ik je een schatkaart gaf, zou je dan ook wachten tot iemand anders het zou vinden?
Omdat ik redelijk wat nieuwssites lees, plus sites als stormfront en de fora van partijen als de PVV, pvda en D66 - en de door jouw genoemde massale berichten nog niet ben tegengekomen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:10 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Op FOK! zelf als het goed is niet, maar wel op andere random nieuwssites.
Zelf zoeken is geen optie? Wat als ik je een schatkaart gaf, zou je dan ook wachten tot iemand anders het zou vinden?
Eigenlijk was het gewoon een mededeling, als je dat niet bevalt. Deal with it.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom moeten wij op andere sites gaan zoeken naar iets wat hier niet tot nauwelijks voorkomt, maar waar jij over zit te miepen?
Ga lekker daar Calimero zitten doen dat het niet eerlijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |