quote:
Valt mee hoor, http://www.forum-voor-de-(...)=146661&postcount=90 staat het nog, was blijkbaar per ongeluk gewist.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
http://www.forum-voor-de-(...)?p=118948#post118948
Ze hebben de ergste posts al geruimd daar.
Zo praat je niet tegen de meest beminnelijke user van POL.quote:
Bedoel je niet beminde?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de meest beminnelijke user van POL.
Zit hier wel met open mond achter m'n pc dat m'n ergste vermoedens ook nog eens waar blijken te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt mee hoor, http://www.forum-voor-de-(...)=146661&postcount=90 staat het nog, was blijkbaar per ongeluk gewist.
Je hebt toch niet de illusie dat die vermoedens enkel voor PVV-stemmers gelden he? Randdebielen vinden we helaas overal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zit hier wel met open mond achter m'n pc dat m'n ergste vermoedens ook nog eens waar blijken te zijn.
Ik heb geen idee. Het is een woord dat ik nog nooit heb gebruikt. Je snapt waarschijnlijk wel waarom.quote:
En dit zijn nog de domme onderknuppels die het online knallenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zit hier wel met open mond achter m'n pc dat m'n ergste vermoedens ook nog eens waar blijken te zijn.
oei.... betrapt....quote:
Waarom?quote:
Nou, wie weet nog de kaalkopjes van de NVU, maar als zelfs de VVD'ers dit wel een mooie zaak vinden heb ik het vertrouwen in de mensheid definitief verloren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat die vermoedens enkel voor PVV-stemmers gelden he?
*zoekt naar advertenties met overmatig ... gebruik*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei.... betrapt....
maar ze zijn niet allemaal traitor A daar , ze hoeven niet allemaal dood na de revolutie en bovendien doe ik alleen de advertenties scbrijven
Nouja, nu deed je voorkomen alsof jij anderen bemint. Dat kan natuurlijk niet, tenzij we het over FTS hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is een woord dat ik nog nooit heb gebruikt. Je snapt waarschijnlijk wel waarom.
Wut?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, wie weet nog de kaalkopjes van de NVU, maar als zelfs de VVD'ers dit wel een mooie zaak vinden heb ik het vertrouwen in de mensheid definitief verloren.
Had er gister al in zitten lezen en zitten echt een paar complete dwazen tussen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb oogkleppen op, volgens FTS.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, nu deed je voorkomen alsof jij anderen bemint. Dat kan natuurlijk niet, tenzij we het over FTS hebben
En minder van de wereld gezien dan FTS, volgens FTS.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb oogkleppen op, volgens FTS.
Misschien heb je gewoon zijn post verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb oogkleppen op, volgens FTS.
oohhhhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*zoekt naar advertenties met overmatig ... gebruik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |