Jawel? Zoek maar eens naar wifi hotspot in je applicaties. Zit er gewoon standaard op.quote:
Als ik die freelanceklus hier om de hoek nou in de wacht weet te slepen.. verdien ik dat bedrag nettoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Sorry maar. Dat bedrag netto is wel érg enthousiast.
Ja freelance is echt super wat dat betreftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik die freelanceklus hier om de hoek nou in de wacht weet te slepen.. verdien ik dat bedrag netto. Dat is mijn alternatief..
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik die freelanceklus hier om de hoek nou in de wacht weet te slepen.. verdien ik dat bedrag netto. Dat is mijn alternatief..
En dat is dan een tamelijk slechtbetaalde klus..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:35 schreef progje het volgende:
[..]
Ja freelance is echt super wat dat betreft
Nou, dan heb ik de belasting etc er dus afgetrokken. Bruto zou die klus op 6480 per 4 weken komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Daar hoef je dus helemaal niets meer overheen te betalen?
@ progje: oh dat is nieuw voor me, thanks!. Dadelijk eerst maar eens kijken hoe het ervoor staat met m'n geld. Slecht, gok ik
.
hehe ja, ik kan ook al klussen krijgen voor 100+ per uur...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat is dan een tamelijk slechtbetaalde klus..
quote:
Ik wil wel een lager bedrag, maar dan voor minder uur. Zeg 28u. En dan 32u werken per week, tijd voor tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
3500 bruto Sigme?niet teveel imho
Overigens wat is die contructie? /nosy:P
Of meer vakantiedagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil wel een lager bedrag, maar dan voor minder uur. Zeg 28u. En dan 32u werken per week, tijd voor tijd.
Meer vakantiedagen zet niet echt zoden aan de dijk, denk ik. Dat biedt me niet genoeg, dan wil ik er ook geld bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of meer vakantiedagen.
Denk je wel om pensioenregeling (of je bouwt het zelf op ws)?
Thuiswerken ook altijd goed.
Het is denk ik wel een stukje rijden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Meer vakantiedagen zet niet echt zoden aan de dijk, denk ik. Dat biedt me niet genoeg, dan wil ik er ook geld bij.
Pensioen doe ik niet aan, eigenlijk.
Thuiswerken gaat hier geen optie zijn.
De reiskostenvergoeding is wel een punt dat nog duidelijk moet worden.
naja op dit moment krijgt mijn man de hele tijd te weinig betaald.. Maar succes met je geld dan krijgen. Je loopt altijd wel risico met dat zelfstandige gedoequote:
Zoveel? Heb je al een draagkrachtmeting aangevraagd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Nog even geen geld voor een tablet hier.
Ik moet vanaf januari ook de DUO gaan terugbetalen (150-200 euro p/m), dus dat hakt er wel flink in. Meh.
Nee, want ik moet nog beginnen met terugbetalen, dus weet het precieze maandbedrag ook nog niet. Denk ook niet dat ik in aanmerking kom voor draagkrachtmeting, want ik kom geen geld te kort ofzo. Had alleen liever wat meer overgehouden per maand.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zoveel? Heb je al een draagkrachtmeting aangevraagd?
Ik heb vandaag weer 3 afleveringen gekekenquote:
Oeh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:48 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Hotel geboekt met bad, zwembad en sauna.
Dat zou nice zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Lease-auto is geen optie maar zou voor mij ook niet voordelig zijn.
Het is 60km enkele reis. Tegen 19ct/km komt dat toch op een kleine 100 euro per week!
Dus stel: 2850 bruto + reiskosten + HPKW, dan komt het in de buurt.
Nou, ik heb vakantie momenteel. Tijd zatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heerlijk Ewelina
Waar vinden jullie de tijd om alles te kijken??
Je kan nu ook fietsenHet is heerlijk rustig weer, eindelijk
Omdat dat best zwaar is om je nek!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Werk maar 28 uur maar kom er toch nooit aan toe.. Niet omdat ik geen tijd heb maar de tijd er niet voor wil maken, best jammer maar kan niet zolang concentreren
Krijg van mijn aanstaande een halsketting (heb er geen 1 en heb nog nooit een duurdere gehad dan van 3 euro)
Weet niet wat ik wil! Niet eens of ik zilver of goud wil ... zucht, Waarom mag ik niet gewoon een nieuwe deegmixer
[slechte grap]quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik heb vakantie momenteel. Tijd zat![]()
En tis hier koudDus ga gewoon op de crosstrainer zitten terwijl ik tv kijk
Ik ga met een vriendin een weekendje shoppen in Antwerpen.quote:
Echt? Ik ben zo blij dat ik geen leaseauto heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Moois gevonden!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!Die zou ik ook kunnen dragen denk ik
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Yep, lening ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Lease niet handig Sigme? Ik ben fan hoor
@Vik, het is jammer maar hoe sneller je begint hoe sneller je er vanaf bent.
Had je een lening?
Boodschappen binnen hierzo ff administratie doen
Moois gevonden!OooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Omg! We zijn het eens!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk!Die zou ik ook kunnen dragen denk ik
.
En een topje eronder, want hij is wel heel laag gesnedenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omg! We zijn het eens!Vet goed
*drukt op knopje 'bestellen'* Dan nog een net bolerootjevestjejasje en schoentjes en good to go, toch!
Moois gevonden!nicceeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Uiteraard!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En een topje eronder, want hij is wel heel laag gesneden.
Oe bijna jarig? Laat het je dag niet verpesten he!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jurkjes...
Ik heb nu bijna ruzie met mijn aanstaande over een ketting...
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mode!!!!
Wil helemaal geen sieraden maar het schijnt toch echt te moeten. Dit wordt de slechtste verjaardag ooit! Gelukkig ben ik alleen dus lekker wandelen (naar R Sigme?)
Espritquote:
Ik heb hem net besteld, dus dat kan nog wel even durenquote:
Heb ik al..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Yay
[..]
Oe bijna jarig? Laat het je dag niet verpesten he!Anders iets anders moois vragen, zoals een mooi timer-horloge voor je ren/wandel-praktijken?
Hier nog één. Enige wat ik wel eens draag is oorbellen, maar dat kan niet altijd ivm werk. Ik vind het wel mooi maar het zit me altijd in de weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Doet 'ik haat sieraden'-boks met uniek. Ik houd er ook niet van en volgens mijn vader ben ik daarom minder vrouw
. Droeg vroeger wel ringen en dat ga ik miss wel weer doen, maar op dit moment wil ik niks aan m'n lijf hebben.
Weet ik niet? Ik WIL het ook niet en daarom ben ik nu aan het schreeuwen dat ik NIKS wil.. Jezus, wie heeft dat ooit verzonnen?quote:
Jij was toch degene met de troubles daaromheen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik ben zo blij dat ik geen leaseauto heb.![]()
En ik ben ook weer een ronde verder. Nog 2 of 3 gesprekken te gaan, dan zijn we er wel uit denk ik. Of niet. Want ik ben bang dat ze me niet kunnen/willen betalen wat ik wil verdienen. Ze hebben er wat moeite hun openstaande vacatures te vervullen en dat is meestal wel een teken aan de wand....
Oeh jammer!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, lening ja.
Wij hebben de administratie net gedaan. Toch wel weer confronterend om te zien hoeveel geld eruit vliegt zonder dat je precies weet waarnaartoe. Maar straks krijg ik weer een maandsalaris ipv een weeksalaris en dat vind ik overzichtelijker. Alhoewel: dit had prima kunnen werken als ik gewoon wekelijks m'n geldzaken had beheerd en dat heb ik niet gedaan.
Niet schreeuwenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik WIL het ook niet en daarom ben ik nu aan het schreeuwen dat ik NIKS wil.. Jezus, wie heeft dat ooit verzonnen?
ben heel niet gefrustreerd
Altijd Vik al moet ik ze vaak meerdere keer per dag afdoenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh nu gaat iedereen posten of ze wel of niet sieraden draagt, grappig(jaja, ik weet het, ik begon ermee
)
Ik wil een deegmixerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Uniekjeeeee, waarom stel je niet een etentje of een ander leuk uitje voor? Als 'ie je toch wat wil geven, dan maar liever iets waar je van geniet toch?
Of hardloopschoenen!.
dat probleem heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Altijd Vik al moet ik ze vaak meerdere keer per dag afdoen
Heb helaas maar 1 passende ring ivm dunne vingers, moet ik eens wat aan doen
Serieus: vraag nw hardloopschoenen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil een deegmixermaar dat vind hij geen cadeau en dat moet van de gezamelijke rekening...
Dus niks praktisch en alleen voor mij.. Wil NIKS voor mij.. pfffff gedoe
Ah gaat hij dan wat doen met die mixer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil een deegmixermaar dat vind hij geen cadeau en dat moet van de gezamelijke rekening...
Worstvingertjesboksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Worstenvingertjes ftw!
Een deegmixer met een strikje erom en een persoonlijke boodschap erop gedrukt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een deegmixer met een strikje erom en een persoonlijke boodschap erop gedrukt!
He uniekhoorn, geef je aanstaande een kus en zeg dat je zult nadenken over een wens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jurkjes...
Ik heb nu bijna ruzie met mijn aanstaande over een ketting...
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mode!!!!
Wil helemaal geen sieraden maar het schijnt toch echt te moeten. Dit wordt de slechtste verjaardag ooit! Gelukkig ben ik alleen dus lekker wandelen (naar R Sigme?)
Heb netquote:
Heb je al schoenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb net![]()
Nou hou ik er over op maar het is al vanaf mijn eerste ervaring met cadeaus (jaar of 6?) dat het nooit goed is geweest. Heb zelfs een paar keer kapot/weg gegooid.
Ik zou te weinig emplooi hebben voor prive-gebruik van een lease-auto, en wegens persoonlijke omstadigheden kan ik ook niet uit de voeten met een lease-auto zonder prive-kilometers. De wereld is niet altijd zo eenvoudig als de belastingdienst voorsteltquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij was toch degene met de troubles daaromheen?
Wij hebben er 1 die echt heeeeel voordelig is (100 euro per maand) dus ja ik klaag nietdit weekend ermee naar andere kant vh land.
Kan ook een gebrek aan de juiste kandidaten zijn..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik ben zo blij dat ik geen leaseauto heb.![]()
En ik ben ook weer een ronde verder. Nog 2 of 3 gesprekken te gaan, dan zijn we er wel uit denk ik. Of niet. Want ik ben bang dat ze me niet kunnen/willen betalen wat ik wil verdienen. Ze hebben er wat moeite hun openstaande vacatures te vervullen en dat is meestal wel een teken aan de wand....
Weet je? dat is het mooiste wat hij mij kan gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een deegmixer met een strikje erom en een persoonlijke boodschap erop gedrukt!
En toen rende je gelijk heel hard!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet je? dat is het mooiste wat hij mij kan geven![]()
Sigme, Roden
Vik, heb er nog maar 1 x op gerend, morgen weer hopelijk [ afbeelding ]
Het blauwe pak met opgestoken haar en hoge hakken. En ik weet niet of er echt een gebrek aan de juiste kandidaten is.... de onvervulbare vacatures zijn voor conceptmatige denkende verkopers die oplossingen in plaats van standaard producten of diensten kunnen verkopen. Ook de functie waarvoor ik in de race ben schijnt erg moeilijk te vervullen te zijn. Snap ik helemaal niets vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan ook een gebrek aan de juiste kandidaten zijn..
Succes![]()
Welke rok heb je gekozen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb altijd mijn mama's ring om
Net even goed gesprek gehad met vriendje. Hij weet nu hoe ik erover denk.
Dit. Allebei.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef Perruche het volgende:
Uniek, je kan je toch ook gewoon laten verrassen met wat je lief/ je vrienden je geven? Die mixer kan je zelf ook wel kopen.
Wel suf van je moeder trouwens
Jij weet best dat wat jij goed kan, bepaald niet door iedereen goed gedaan kan worden. Die naadloze fit is de reden dat jij daar wel een goed salaris moet kunnen lospraten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het blauwe pak met opgestoken haar en hoge hakken. En ik weet niet of er echt een gebrek aan de juiste kandidaten is.... de onvervulbare vacatures zijn voor conceptmatige denkende verkopers die oplossingen in plaats van standaard producten of diensten kunnen verkopen. Ook de functie waarvoor ik in de race ben schijnt erg moeilijk te vervullen te zijn. Snap ik helemaal niets vanOm mij sluiten beide functies naadloos aan
![]()
Jij ook succes trouwens.
Uh.....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En goed van je!Heb je nu meer hoop?
Hoe je waarover denkt? /aagje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Perruche het volgende:
Ik heb altijd mijn mama's ring om
Net even goed gesprek gehad met vriendje. Hij weet nu hoe ik erover denk.
Ah toch. Ze zeiden: die zijn van XM, maar ik dacht: huh, die is toch niet in Zweden geweest, recently?quote:
Ah, je bent naar de Ikea daar geweest.quote:
Wat een apart lijstje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Komt bij jou ook wel goed denk ik.
wat ben ik trouwens gaarzie het ook aan de zinsbouw. Klopt weinig van af en toe.
Daarom daglijstje
o. boterham jam, boterham smeerkaas
t. wortelmuffin, klein zakje wokkels, perzik, paar bonbons
l. 4 wortels met yoghurt, half bakje kerstomaatjes met koriander, 3 kaassticks uit de oven
t. 2 crepes met jam + glas melk + kwart zak groentechips
d. AH biologische kipsalade
s. kwartier hardlopen + half uurtje oefeningen
Zie je 'm van verre aankomen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 wacht op IKEA-grap van loveli.
Ja sorry, ik ben er nu pasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 wacht op IKEA-grap van loveli.
Dat waren toch overtrekken? Of hebben die ook dekbedden?quote:
Ja, daarom...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
oh en vaiz, onder een dak kan werken maar als het slecht geisoleerd is dan betaal je je scheel aan stookkosten en blijft het lauwig. Warm wordt het niet...
en in de zomer is het fokking heet...
ik zeg nogo
Dons. Uit een verwend nest.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Syrena het volgende:
Ik wil wel nog naar de Ikea, een nieuw dekbed scoren. Tips anyone? Mijn huidige dekbed is van de Action en ik ben blijkbaar een "pletter", het was eerst fluffy en warm en nu is het platgewalst en niet meer warm
Het ligt er ook aan hoe de zon schijnt, mijn flat was de bovenste en de woonkamer was altijd KOUD. Behalve in de zomer van 2006, maar toen was het nergens te harden. In de winter had ik mijn deken en mijn fleece, was prima te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, daarom...
Kan niet zo heul goed tegen hitte.
Syrena, hebben ze ook, weet niet of 't goed is
Paar stenen erop leggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Syrena het volgende:
Mijn ouders hebben dons. Dat is wel fijn qua warmte/koelte, maar ik wil graag voelen dat ik ergens onder lig. Ik kan het niet anders formulereneen zwaarder dekbed dus.
Het is geen dekbed wat jij nodig hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Syrena het volgende:
Mijn ouders hebben dons. Dat is wel fijn qua warmte/koelte, maar ik wil graag voelen dat ik ergens onder lig. Ik kan het niet anders formulereneen zwaarder dekbed dus.
WELquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is geen dekbed wat jij nodig hebt.
ik slaap onder een laken en daaroverheen een slaapzak die fungeert als dekenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Paar stenen erop leggen.
En Vik, een slaapzak? WhyVakantiegevoel in eigen huis ofzo?
Heb je de wekker gezet om dat te kunnen vertellen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik slaap onder een laken en daaroverheen een slaapzak die fungeert als dekendan kan ik die slaapzak van me afgooien als het warm is.
En dat kan niet met een dekbed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik slaap onder een laken en daaroverheen een slaapzak die fungeert als dekendan kan ik die slaapzak van me afgooien als het warm is.
Nee, want die zit in de hoes en dan lig ik bloot. En als ik het dekbed er los op leg, komen er allemaal kattenharen op en dat vind ik vies, want wit enzo. Anyway, spannend allemaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 06:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dat kan niet met een dekbed?
Nee, ik was al wakkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 04:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je de wekker gezet om dat te kunnen vertellen?
Je kan er ook een hoes bijkopen....quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want die zit in de hoes en dan lig ik bloot. En als ik het dekbed er los op leg, komen er allemaal kattenharen op en dat vind ik vies, want wit enzo. Anyway, spannend allemaal.
Ik stond om 6:15 om te gaan hardlopen, maar ik kon me er niet toe zetten en besloot nog even lekker te gaan liggen tot 7:30. Volgende wk kan het tenslotte niet meer.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan er ook een hoes bijkopen....
Ik weet het niet zeker, maar heb jij niet een tijdje structureel te weinig gegeten? Dan staat je lichaam mogelijk in de spaarstand. En als je dus minder blijft eten, blijf je ook in de spaarstand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:51 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb mijn BRM uitgerekend :1473. Met 3-5x sport p/w (minstens 40 minuten fietsen per dag + 3x fitnessen, klopt wel denk ik?) kan ik 2357 kcal eten om op gewicht te blijven. Daar geloof ik niets vanmaar ik ga er mooi 500 onder zitten dus dat is 1800 per dag. Nou dat doe ik toch best, vraag me af waarom er dan niets gebeurd
.
Is het ook. Ik slaap in de zomer ook onder laagjes. Maar een tweede hoes is gewoon handig, dat bedoel ik eignelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik vind dit een prima oplossing? Het is toch gewoon slapen met losse laagjes? Heb ik bij mijn ouders altijd gedaan.
En wat moet ik met die tweede hoes doen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het ook. Ik slaap in de zomer ook onder laagjes. Maar een tweede hoes is gewoon handig, dat bedoel ik eignelijk.
Heyyy wb! Hoe was het?quote:
Eentje op bed en eentje in de was misschien?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat moet ik met die tweede hoes doen dan?.
Ik heb een vaste baan, per volgende week maandag!quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vakantie was heerlijk! Helemaal uitgerust! (Althans, dat hou ik me voor, aangezien ik nu weer bijna op werk ben en gister om 2 uur in het bed van lief lag...)
Vik, vertel het goede nieuws maar.
Wat enorm goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een vaste baan, per volgende week maandag!.
@ HPKW: ik heb wel een tweede hoes hoor. Maar dan nog zie ik het nut er niet van in? Volgens mij is hier wat miscommunicatie
.
Ik snap er geen hol van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ HPKW: ik heb wel een tweede hoes hoor. Maar dan nog zie ik het nut er niet van in? Volgens mij is hier wat miscommunicatie
.
risico op spuit 11, maar volgens mij bedoelt Tink dat je een hoes om je dekbed kan doen en dan alsnog onder een los laken kan slapen. Kan je 'm toch makkelijk afgooien zonder kattenharen op het dekbed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Volgens mij niet... wel 2 jaar geleden een tijdje (2 maanden ofzo) echt te weinig maar daarna eerder te veel en sindsdien redelijk normaal/ te veelquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb jij niet een tijdje structureel te weinig gegeten? Dan staat je lichaam mogelijk in de spaarstand. En als je dus minder blijft eten, blijf je ook in de spaarstand.
Ik heb normaal een dekbedhoes waar een deken in zit. Omdat die deken best warm is, heb ik hem eruit gehaald en leg ik in plaats van een deken een opengeritste slaapzak over m'n dekbekhoes, die dus als dunne deken functioneert.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van.
Maar als jij graag onder je slaapzak wilt slapen, dan zou ik dat zeker doen.
Ofzo.
Denk ik.
Waarschijnlijk.
Toch?
Succes met op je werk komen Puff! Ik hoorde dat er een KPN storing was, snap alleen nog niet helemaal waarom de trams en metro's dan niet kunnen rijden, maar dat ligt vast aan mijn duffe hoofd.
Ooooooooh zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
risico op spuit 11, maar volgens mij bedoelt Tink dat je een hoes om je dekbed kan doen en dan alsnog onder een los laken kan slapen. Kan je 'm toch makkelijk afgooien zonder kattenharen op het dekbed.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb normaal een dekbedhoes waar een deken in zit. Omdat die deken best warm is, heb ik hem eruit gehaald en leg ik in plaats van een deken een opengeritste slaapzak over m'n dekbekhoes, die dus als dunne deken functioneert.
Heb je nu een dekbed of een deken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooooooooh zo. Nou ja, dat dekbed is toch te warm en de slaapzak is een stuk dunner, dus ik vind het wel goed zo.
Dat is mooi!quote:
Tof!quote:
Ik ben er morgen weer hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb er geen zin in vandaag. Wordt een lange dag zo.
An sich is het werk best ok, ik voel me zelf alleen niet zo heel goed. En ze hebben nu te weinig mensen in dienst (ergo: nu een te hoge werkdruk), maar daar wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:05 schreef Perruche het volgende:
Fijn ewelina! Ben je er zelf ook blij mee? je lijkt soms niet zo content te zijn met je werk
Ja, heb de drie directe collega's ontmoet en de afdelingsleider. De laatste heeft dezelfde naam als één van m'n huidige collega's die toevallig ook hier postquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Weet je al iets over je collegas bij je nieuwe baan vik? Heb je ze al ontmoet?
Ik vind het wel een goed lijstje eigenlijk. Gezond, gevarieerd, genoeg groente, fruit en zuivel. Je beweegt erbij en die 2 biertjes moeten best kunnen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:16 schreef Perruche het volgende:
Iemand trouwens commentaar op mijn lijstje...?
Ik was wakker om muziekjes te luisteren, doh!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik was al wakker(en daarna dus ook niet meer geslapen, vandaar dat ik om 6:15 nog liever even terug kroop
). En jij? Waarom post jij midden in de nacht?
.
In Amsterdam rijdt de metro 6 weken niet. Beat thatquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
WB Puff, fijn dat je het leuk hebt gehad!!
En rijden de trams al wel weer? Metro's niet las ik net op nu.nl.
Misschien doe ik ook wel heel netjes 1 bier en 1 spa blauwquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed lijstje eigenlijk. Gezond, gevarieerd, genoeg groente, fruit en zuivel. Je beweegt erbij en die 2 biertjes moeten best kunnen.
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In Amsterdam rijdt de metro 6 weken niet. Beat that(werkzaamheden op een deel van het traject).
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ik heb mij vandaag verslapenBlijkt dus dat de wekker niet werkt zonder stroom
Phaidra, waar is je D vandaag?!
Niet dat ik lijstjes bestudeer, maar mijn idee van jouw lijstjes is dat er heel vaak iets zoetigs of taart op stond. Geen mega-hoeveelheden per dag, maar wel heel regelmatig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:16 schreef Perruche het volgende:
Iemand trouwens commentaar op mijn lijstje...?
Kloptquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet dat ik lijstjes bestudeer, maar mijn idee van jouw lijstjes is dat er heel vaak iets zoetigs of taart op stond. Geen mega-hoeveelheden per dag, maar wel heel regelmatig.
Wanneer kan je weer een weekje alleen erop uit? Dat doet jou volgens mij wel goed altijd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ben ik moe zeg. Niet normaal. Ik heb vanmorgen in de auto zelfs gehuildZo niet des Tinks.
Ik ken het wel. Meestal haal ik gewoon geen koek / chocola in huis. Maar wel als ik ongesteld ben bijvoorbeeld, dan voel ik me zieligquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kloptmijn valkuil. Neem vaak na het eten een blokje chocola, dat moet kunnen denk ik. Maar er zijn zo vaak mensen jarig enzo
en dan kan ik zo moeilijk afslaan! Het zijn wel hele kleine hoeveelheden altijd... maar ja dat is natuurlijk onzin smoesje
Daarom ben ik zo blij dat ik niet meer in ZuidOost woon.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In Amsterdam rijdt de metro 6 weken niet. Beat that(werkzaamheden op een deel van het traject).
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ben ik moe zeg. Niet normaal. Ik heb vanmorgen in de auto zelfs gehuildZo niet des Tinks.
Gaat 'm niet worden voorlopig. Helaas. Want dat heb ik inderdaad hard nodig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Wanneer kan je weer een weekje alleen erop uit? Dat doet jou volgens mij wel goed altijd?
Middagdutje terwijl je moeder op de kids past? Zo hield mijn moeder het vol, kookwekker als alarm (die deed het altijd).quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden voorlopig. Helaas. Want dat heb ik inderdaad hard nodig.
En bijslapen gaat niet inderdaad. Sterker nog, vandaag komt mijn moeder langsNog een extra stressfactor.
Nee. Lief bedacht, maar in mijn moeders aanwezigheid is zwakheid tonen (en daaronder valt dus ook moe zijn, of verdrietig, of gewoon teleurgesteld of wat dan ook) geen optie. Daar reageert ze heel boos op. Heel irritant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Middagdutje terwijl je moeder op de kids past? Zo hield mijn moeder het vol, kookwekker als alarm (die deed het altijd).
Ja, kut he? Ik wilde altijd een Saab als ik geld had.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
* moe boks met Tink * nog twee weken en dan vakantie gelukkig, ben er aan toe
Noes loveli (en duuf)
'De dagen van Saab zijn geteld'
Bright side: nu kun je er eentje kopen als je niet veel geld hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, kut he? Ik wilde altijd een Saab als ik geld had.
Jij had dit jaar toch nog een A4 gekocht?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, kut he? Ik wilde altijd een Saab als ik geld had.
Oi. Gezellig. Moeder afbestellen is ook geen optie zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Lief bedacht, maar in mijn moeders aanwezigheid is zwakheid tonen (en daaronder valt dus ook moe zijn, of verdrietig, of gewoon teleurgesteld of wat dan ook) geen optie. Daar reageert ze heel boos op. Heel irritant.
In een ander topic las ik dat je mensen uit je leven bant die meer energie kosten dan ze opbrengen (kort door de bocht). Ik kan me voorstellen dat dat met je moeder moeilijker ligt, maar het feit dat ze je op de wereld heeft gezet wil niet zeggen dat ze onbeperkt crediet heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Lief bedacht, maar in mijn moeders aanwezigheid is zwakheid tonen (en daaronder valt dus ook moe zijn, of verdrietig, of gewoon teleurgesteld of wat dan ook) geen optie. Daar reageert ze heel boos op. Heel irritant.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij had dit jaar toch nog een A4 gekocht?
Nee. Het gaat ook vast een stuk beter met me als ze weer naar huis is en ik een paar weken/maanden uit de buurt van de familie kan blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Gezellig. Moeder afbestellen is ook geen optie zeker?
Daarom woon ik ook in Duitslandquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
[..]
In een ander topic las ik dat je mensen uit je leven bant die meer energie kosten dan ze opbrengen (kort door de bocht). Ik kan me voorstellen dat dat met je moeder moeilijker ligt, maar het feit dat ze je op de wereld heeft gezet wil niet zeggen dat ze onbeperkt crediet heeft.
Langsgaan en je smile opzetten geen betere optie? Kan best dat je brieven goed zijn, maar jij hebt een smile. Use it.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Begin de dag met een lach sollicitatiebrief
Ik zou juist zelf langsgaan. Want zoals li zegt, you got the smile.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Probeer het eerst nog even met de brieven, als dat niet helpt, dan maar langs inderdaad. Probleem is dat er vaak, via de uitzendbureaus, geen namen van bedrijven worden genoemd, en dan moet je langs 't uitzendbureau en zou dan liever langs de opdrachtgever zelf gaan, want uitzendbureau's
Even gekeken en het ging dus om een A6... Maar welke auto had je toen wel gekocht dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Nee. Het gaat ook vast een stuk beter met me als ze weer naar huis is en ik een paar weken/maanden uit de buurt van de familie kan blijven.
Zal ik heel eerlijk zijn? Ik ben op het moment zo moe dat ik me zelfs het merk van mijn auto niet kan herinnerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Even gekeken en het ging dus om een A6... Maar welke auto had je toen wel gekocht dan?
Zelfs Tink's auto heeft een baan, huuuuuuuuuuquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik heel eerlijk zijn? Ik ben op het moment zo moe dat ik me zelfs het werk van mijn auto niet kan herinneren
Hoop dat je vanavond dan een beetje bij kunt komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
[..]
Zal ik heel eerlijk zijn? Ik ben op het moment zo moe dat ik me zelfs het merk van mijn auto niet kan herinneren
Of in je autoquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop dat je vanavond dan een beetje bij kunt komen.
Heel stiekem even dutten op 't WC ook geen optie zeker?![]()
Ik niet eigenlijk. Hoop wel dat er wat verlichting komt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, ik maak me toch wel zorgen om jou.
Nergens voor nodig hoor. Gewoon de normale stress van een werkende moeder die vergeten is haar ijzertabletjes in te nemen. Ik kan wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ewelina, hurray voor de contractverlenging! \0/
Tink, ik maak me toch wel zorgen om jou.
Ik ga zo de stad in met een paar vriendinnen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
voor jou Co, behalve afleiding zoeken kan ik ook niets bedenken wat zou helpen. Ja, stapel worden op iemand anders maar dat bepaald ook niemand zelf
Dat is sneller dan ik eigenlijk had verwacht, ben blij voor je!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Halleluja-met-een-hoedje-op
![]()
De buren krijgen weer stroom!!
Alleen, ze zijn niet thuisDus nu kan de stroom-aanleg-meneer niks beginnen. Maar goed, fijn te weten dat er schot in de zaak zit
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ja ze weten het al. En ik zet ook op m'n laatste briefje dat de werkzaamheden beëindigd zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet het uzb het al Vik? Die zou ik wel ff mailen ook.
Ja hè! Blijkbaar toch wel betrouwbaar, dat "binnen een paar dagen" antwoord. Nouja, misschien zijn het dan toch wel aardige mensen. Afgezien van die wietplantjes en kweekapparatuur die werd weggehaald door de politie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is sneller dan ik eigenlijk had verwacht, ben blij voor je!!!!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ze weten het al. En ik zet ook op m'n laatste briefje dat de werkzaamheden beëindigd zijn.
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef conleche het volgende:
En Tink, hou wel iedere keer een bastognekoek bij de hand om dan de suikerdip op te vangen hè!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
PM mag natuurlijk ook hequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef conleche het volgende:
Sorry voor het weghalen van de post, vind dat zelf altijd heel vervelend als mensen dat doen. Maar het was toch iets te privé.![]()
En Tink, hou wel iedere keer een bastognekoek bij de hand om dan de suikerdip op te vangen hè!!
Dat zou een heel leuk idee zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:32 schreef Nallie het volgende:
@ Tink: ik zou lekker dagje sauna doen, samen met manLekker opladen, genieten en plannen maken voor de trip
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Kunnen zich ook wel een dagje alleen redden toch?
Is goed hoor, ik entertain ze wel een dagje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou een heel leuk idee zijnNu alleen nog even een oppas regelen voor de kinderen.
Pas maar op. straks hou ik je er aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik entertain ze wel een dagje.
Hahaha nee,quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cali, heb je deze al uitgeprobeerd?
http://www.huffingtonpost(...)on-ins_n_903517.html
O dan wil ik wel helpen! Zo lang er geen luiers verschoond hoeven worden (want dat kan ik niet), lijkt me dat erg leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pas maar op. straks hou ik je er aan.
Ik ga er binnenkort gewoon voor omreizen en stoppen om van de glijbaan af te kunnen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahaha nee,ik kom nooit op dat station
![]()
ben wel heel vaak van de erg steile glijbaan in KidzCity geweest![]()
*alzheimer light* Wat waren je specs ook alweer? En ben je soort van vega? Je lijstje van gisteren is wat karig en ontbijtkoek minder suiker amehoela, hoe weinig suiker zit erin? Nog steeds meer dan genoeg. And then some carbs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:32 schreef Nallie het volgende:
@ Tink: ik zou lekker dagje sauna doen, samen met manLekker opladen, genieten en plannen maken voor de trip
Nog even lijstjes:
Gister:
O: kiwi en hand aardbeien met 5 eetlepels muesli en lijnzaad en sojayoghurt
T: plak rozijnenbrood
B: half uurtje wandelen
L: bruin pistoletje kokosbrood en roggebrood geitenkaas
T: appel en 5 dropjes
D: bruine pistolet met halve avocado en beetje roomkaas met een grote bak salade
S: 1,5 uur boksen
T: gekookt eitje
Vandaag:
O: energy mix met sojamelk
T: twee plakken ontbijtkoek (minder suiker)
L: grote bak gemengde salade (sla, tomaat, komkommer, avocado, gele paprika, mozzarella, spinazie) en twee roggebroodjes met geitenkaas
T: appel
D: spinaziepannekoekjes met gegrilde groenten en knoflookgarnaaltjes
S: lang stuk fietsen (bij geen regen)
T: sojayoghurt met kiwi en wat aardbeien
Ik ben een paar jaar scoutingleiding geweest, dus dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pas maar op. straks hou ik je er aan.
Gezellig!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O dan wil ik wel helpen! Zo lang er geen luiers verschoond hoeven worden (want dat kan ik niet), lijkt me dat erg leuk
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor het welzijn van de kinderen is het beter als ik niet volunteer.
Hoezo, heb je honger?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had jij niet eens in je sig staan dat je kinderen at?!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen vega, maar ben niet zo'n grote vleesfan. Kan lactose over t algemeen vrij slecht verdragen. Vandaar de sojamelkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
*alzheimer light* Wat waren je specs ook alweer? En ben je soort van vega? Je lijstje van gisteren is wat karig en ontbijtkoek minder suiker amehoela, hoe weinig suiker zit erin? Nog steeds meer dan genoeg. And then some carbs.
*zie ondertitel*
Goed geregeld!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben een paar jaar scoutingleiding geweest, dus dat komt helemaal goed.
[..]
Gezellig!
Ja, bijna lunchtijd.quote:
xenosquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:53 schreef Perruche het volgende:
Ik had trouwens gisteren kikkererwten curry gemaakt met tomaat en indiase kruiden en dat was echt Lekker! Alleen ik heb geen vijzel dus die kruiden kon ik niet fijnmalen.... en vriendje had zo'n dikke kardemom in zijn mond en dat vond ie niet zo lekker.
Hamvraag: waar koop ik een goede (ruwe) doch niet te dure vijzel?
Nee, dit weekend of volgend weekend! Eerst moed verzamelenquote:
Hebben ze daar van die ruwe ja? En ook een beetje groot? Had vroeger zo'n kleine maar dan moet je zo pielen en daar ben ik niet voor gemaakt.quote:
Dat is nou niks voor HPKW en Cali.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Cali en Henk, ik kom hier nog op terug. Eens even kijken of ik iets kan verzinnen wat ook nog leuk voor jullie is (mijn kinderen zijn wel van de actieve soort trouwens (klimmen, fietsen, zwemmen, vlottenbouwen etc.)
Yup, de mijne komt er geloof ik vandaan (heb ik voor kerst/lootjes gekregen)quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hebben ze daar van die ruwe ja? En ook een beetje groot? Had vroeger zo'n kleine maar dan moet je zo pielen en daar ben ik niet voor gemaakt.
Hm bedenk me nu dat er misschien nog wel een beneden ligt!!
Meh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, dit weekend of volgend weekend! Eerst moed verzamelenEn tijd, want ik ga naar mijn tante en daar is het verlplicht niets doen. Alhoewel ze het misschien wel leuk vind om dat met mij te doen
Of nee, waarschijnlijk gaat ze het dan zelf doen met zo'n naald en een ukr, zo van de oude stempel... hm.
Hoe is het met jouw kilo's / cm's vaizor?
[quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Cali en Henk, ik kom hier nog op terug. Eens even kijken of ik iets kan verzinnen wat ook nog leuk voor jullie is ([b]mijn kinderen zijn wel van de actieve soort trouwens (klimmen, fietsen, zwemmen, vlottenbouwen etc.)/b]
Ehh Zweden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Perruche het volgende:
ML wat is hot&spcie notenmix en waar koop je het? ik houd van spicy en katjang is helemaal niet pittig
Noop, juist niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Geen vega, maar ben niet zo'n grote vleesfan. Kan lactose over t algemeen vrij slecht verdragen. Vandaar de sojamelkMeer koolhydraten dus?
Per 100 gram +/- 60 gram carbs waarvan 23 gram suikers. En een deel van de niet-suikers wordt in je lichaam toch omgezet in suiker. Het is vooral leuk voor de fabrikant dat ze er 'minder suiker' op kunnen zetten. Voedingsvezels zijn wel ok, maar liever dat ze uit andere dingen komen dan ontbijtkoek. Bv. havermoutquote:Ik heb ontbijtkoek ipv sultana/evergreen omdat ik weet dat er in die tussendoortjes veel suiker zit. En ik vind ontbijtkoek lekkerder, en dacht dus dat het minder slecht was. Maar goed, als ik het google dan vind je ook de meest tegenstrijdige verhalen.
Ik zal straks op de verpakking eens kijken naar t aantal suikers. Volgens fabrikant 30% minder suikers....
Sultana, ontbijtkoek, evergreen mgen allemaal in hetzelfde lijstje (energymix weet ik niet wat er precies in zit, maar ik google 22 gram suiker per 100 gram).quote:Ik moet wel iets vullends hebben als T in de ochtend en ben niet zo'n fan van gewoon brood...
En mijn D van gister was karig, maar dat komt omdat ik pas 6 uur thuis ben en mijn sportles om half 8 begint. Daarna heb ik vaak niet zo'n honger!
Hoe kan dat nou.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meh.
Richt op het moment even op kracht, buik was 3 weken geleden nog 98cm maar zal na de ZC wel iets bij gekomen zijn
Dit lag naast de tent van Viz:quote:
ik gebruik weleens zo'n elektrisch koffiemolentje, kost niks doet het altijdquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hebben ze daar van die ruwe ja? En ook een beetje groot? Had vroeger zo'n kleine maar dan moet je zo pielen en daar ben ik niet voor gemaakt.
Hm bedenk me nu dat er misschien nog wel een beneden ligt!!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit lag naast de tent van Viz:
[ afbeelding ]
Ik gebruik het blendertje wat bij de staafmixer zit voor zulke dingen, gaat ook retegoed, zelfs met hazelnootjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik gebruik weleens zo'n elektrisch koffiemolentje, kost niks doet het altijd
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]zit meer waarheid in dan je verwacht...
En Aurum heeft goede muzieksmaak!![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]zit meer waarheid in dan je verwacht...
En Aurum heeft goede muzieksmaak!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |