Bright side: nu kun je er eentje kopen als je niet veel geld hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, kut he? Ik wilde altijd een Saab als ik geld had.
Jij had dit jaar toch nog een A4 gekocht?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, kut he? Ik wilde altijd een Saab als ik geld had.
Oi. Gezellig. Moeder afbestellen is ook geen optie zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Lief bedacht, maar in mijn moeders aanwezigheid is zwakheid tonen (en daaronder valt dus ook moe zijn, of verdrietig, of gewoon teleurgesteld of wat dan ook) geen optie. Daar reageert ze heel boos op. Heel irritant.
In een ander topic las ik dat je mensen uit je leven bant die meer energie kosten dan ze opbrengen (kort door de bocht). Ik kan me voorstellen dat dat met je moeder moeilijker ligt, maar het feit dat ze je op de wereld heeft gezet wil niet zeggen dat ze onbeperkt crediet heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Lief bedacht, maar in mijn moeders aanwezigheid is zwakheid tonen (en daaronder valt dus ook moe zijn, of verdrietig, of gewoon teleurgesteld of wat dan ook) geen optie. Daar reageert ze heel boos op. Heel irritant.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij had dit jaar toch nog een A4 gekocht?
Nee. Het gaat ook vast een stuk beter met me als ze weer naar huis is en ik een paar weken/maanden uit de buurt van de familie kan blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Gezellig. Moeder afbestellen is ook geen optie zeker?
Daarom woon ik ook in Duitslandquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
[..]
In een ander topic las ik dat je mensen uit je leven bant die meer energie kosten dan ze opbrengen (kort door de bocht). Ik kan me voorstellen dat dat met je moeder moeilijker ligt, maar het feit dat ze je op de wereld heeft gezet wil niet zeggen dat ze onbeperkt crediet heeft.
Langsgaan en je smile opzetten geen betere optie? Kan best dat je brieven goed zijn, maar jij hebt een smile. Use it.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Begin de dag met een lach sollicitatiebrief
Ik zou juist zelf langsgaan. Want zoals li zegt, you got the smile.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Probeer het eerst nog even met de brieven, als dat niet helpt, dan maar langs inderdaad. Probleem is dat er vaak, via de uitzendbureaus, geen namen van bedrijven worden genoemd, en dan moet je langs 't uitzendbureau en zou dan liever langs de opdrachtgever zelf gaan, want uitzendbureau's
Even gekeken en het ging dus om een A6... Maar welke auto had je toen wel gekocht dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Nee. Het gaat ook vast een stuk beter met me als ze weer naar huis is en ik een paar weken/maanden uit de buurt van de familie kan blijven.
Zal ik heel eerlijk zijn? Ik ben op het moment zo moe dat ik me zelfs het merk van mijn auto niet kan herinnerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Even gekeken en het ging dus om een A6... Maar welke auto had je toen wel gekocht dan?
Zelfs Tink's auto heeft een baan, huuuuuuuuuuquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik heel eerlijk zijn? Ik ben op het moment zo moe dat ik me zelfs het werk van mijn auto niet kan herinneren
Hoop dat je vanavond dan een beetje bij kunt komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
[..]
Zal ik heel eerlijk zijn? Ik ben op het moment zo moe dat ik me zelfs het merk van mijn auto niet kan herinneren
Of in je autoquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop dat je vanavond dan een beetje bij kunt komen.
Heel stiekem even dutten op 't WC ook geen optie zeker?![]()
Ik niet eigenlijk. Hoop wel dat er wat verlichting komt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, ik maak me toch wel zorgen om jou.
Nergens voor nodig hoor. Gewoon de normale stress van een werkende moeder die vergeten is haar ijzertabletjes in te nemen. Ik kan wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ewelina, hurray voor de contractverlenging! \0/
Tink, ik maak me toch wel zorgen om jou.
Ik ga zo de stad in met een paar vriendinnen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:48 schreef V1z0R het volgende:
voor jou Co, behalve afleiding zoeken kan ik ook niets bedenken wat zou helpen. Ja, stapel worden op iemand anders maar dat bepaald ook niemand zelf
Dat is sneller dan ik eigenlijk had verwacht, ben blij voor je!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
Halleluja-met-een-hoedje-op
![]()
De buren krijgen weer stroom!!
Alleen, ze zijn niet thuisDus nu kan de stroom-aanleg-meneer niks beginnen. Maar goed, fijn te weten dat er schot in de zaak zit
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ja ze weten het al. En ik zet ook op m'n laatste briefje dat de werkzaamheden beëindigd zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet het uzb het al Vik? Die zou ik wel ff mailen ook.
Ja hè! Blijkbaar toch wel betrouwbaar, dat "binnen een paar dagen" antwoord. Nouja, misschien zijn het dan toch wel aardige mensen. Afgezien van die wietplantjes en kweekapparatuur die werd weggehaald door de politie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is sneller dan ik eigenlijk had verwacht, ben blij voor je!!!!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ze weten het al. En ik zet ook op m'n laatste briefje dat de werkzaamheden beëindigd zijn.
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef conleche het volgende:
En Tink, hou wel iedere keer een bastognekoek bij de hand om dan de suikerdip op te vangen hè!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
PM mag natuurlijk ook hequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef conleche het volgende:
Sorry voor het weghalen van de post, vind dat zelf altijd heel vervelend als mensen dat doen. Maar het was toch iets te privé.![]()
En Tink, hou wel iedere keer een bastognekoek bij de hand om dan de suikerdip op te vangen hè!!
Dat zou een heel leuk idee zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:32 schreef Nallie het volgende:
@ Tink: ik zou lekker dagje sauna doen, samen met manLekker opladen, genieten en plannen maken voor de trip
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Kunnen zich ook wel een dagje alleen redden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |