Espritquote:
Ik heb hem net besteld, dus dat kan nog wel even durenquote:
Heb ik al..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Yay
[..]
Oe bijna jarig? Laat het je dag niet verpesten he!Anders iets anders moois vragen, zoals een mooi timer-horloge voor je ren/wandel-praktijken?
Hier nog één. Enige wat ik wel eens draag is oorbellen, maar dat kan niet altijd ivm werk. Ik vind het wel mooi maar het zit me altijd in de weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Doet 'ik haat sieraden'-boks met uniek. Ik houd er ook niet van en volgens mijn vader ben ik daarom minder vrouw
. Droeg vroeger wel ringen en dat ga ik miss wel weer doen, maar op dit moment wil ik niks aan m'n lijf hebben.
Weet ik niet? Ik WIL het ook niet en daarom ben ik nu aan het schreeuwen dat ik NIKS wil.. Jezus, wie heeft dat ooit verzonnen?quote:
Jij was toch degene met de troubles daaromheen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik ben zo blij dat ik geen leaseauto heb.![]()
En ik ben ook weer een ronde verder. Nog 2 of 3 gesprekken te gaan, dan zijn we er wel uit denk ik. Of niet. Want ik ben bang dat ze me niet kunnen/willen betalen wat ik wil verdienen. Ze hebben er wat moeite hun openstaande vacatures te vervullen en dat is meestal wel een teken aan de wand....
Oeh jammer!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, lening ja.
Wij hebben de administratie net gedaan. Toch wel weer confronterend om te zien hoeveel geld eruit vliegt zonder dat je precies weet waarnaartoe. Maar straks krijg ik weer een maandsalaris ipv een weeksalaris en dat vind ik overzichtelijker. Alhoewel: dit had prima kunnen werken als ik gewoon wekelijks m'n geldzaken had beheerd en dat heb ik niet gedaan.
Niet schreeuwenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik WIL het ook niet en daarom ben ik nu aan het schreeuwen dat ik NIKS wil.. Jezus, wie heeft dat ooit verzonnen?
ben heel niet gefrustreerd
Altijd Vik al moet ik ze vaak meerdere keer per dag afdoenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh nu gaat iedereen posten of ze wel of niet sieraden draagt, grappig(jaja, ik weet het, ik begon ermee
)
Ik wil een deegmixerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
Uniekjeeeee, waarom stel je niet een etentje of een ander leuk uitje voor? Als 'ie je toch wat wil geven, dan maar liever iets waar je van geniet toch?
Of hardloopschoenen!.
dat probleem heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Altijd Vik al moet ik ze vaak meerdere keer per dag afdoen
Heb helaas maar 1 passende ring ivm dunne vingers, moet ik eens wat aan doen
Serieus: vraag nw hardloopschoenen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil een deegmixermaar dat vind hij geen cadeau en dat moet van de gezamelijke rekening...
Dus niks praktisch en alleen voor mij.. Wil NIKS voor mij.. pfffff gedoe
Ah gaat hij dan wat doen met die mixer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil een deegmixermaar dat vind hij geen cadeau en dat moet van de gezamelijke rekening...
Dus niks praktisch en alleen voor mij.. Wil NIKS voor mij.. pfffff gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |