SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik heb het een tijdje genoteerd. Half jaartje ofzo. Maar we hebben echt belachelijke boodschappenkosten houden, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alles noteren, bonnetjes sparen et cetera en je komt al een eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Meest geniale interieur dat ik ben tegengekomen vandaag!Vind je dat echt mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een man die niks om auto's geeftquote:
1 setje merkkleding ok maar niet alles.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: mijn schoonbroertje en vriendin kopen geen merkkleding voor hun kind, ik zie net dat het leek alsof zij dat doen (dat doen andere mensen die ik ken).
Ze kopen daarentegen wel weer zo ontzettend veel goedkopere kleding voor mijn neefje, dat het weinig verschil maakt![]()
Nee!quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje genoteerd. Half jaartje ofzo. Maar we hebben echt belachelijke boodschappenkosten houden, bijvoorbeeld.
Voorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.350 euro hier 2p en we eten echt veel
.
Indien een maand meer dan 4 weken bevat dan 50 euro meer
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij geven er ook niet zoveel om. Het moet rijden en niet al te afzichtelijk zijn.
Volgens mijn Excel lijstje wel...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Waaaaaaaaaat?! Zó veel boodschappen, Coco?!.
Ja, en jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Iemand hier ervaring met op de bovenste verdieping wonen i.c.m. plat dak? Is dat vol te houden zomers?
Ervaring ja, vol te houden ja, grote ramen die open kunnen zijn wel prettig thoughquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Iemand hier ervaring met op de bovenste verdieping wonen i.c.m. plat dak? Is dat vol te houden zomers?
valt wel mee hoor! Sowieso is softwaretester een goed betaalde baan en Sigme heeft ook al aardig wat werkervaring.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het vrij veel voor 'maar' 32 uur
Maar he, succeswe duimen
Mij lijkt het salaris wel leuk!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef Perruche het volgende:
Lijkt me ook wel leuk eigenlijk, tester.
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mij lijkt het salaris wel leuk!Helaas weet ik de ballen van software
De duimen draaien, sigme![]()
Gewoon een beetje mijn werk afkraken, niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mij lijkt het salaris wel leuk!Helaas weet ik de ballen van software
De duimen draaien, sigme![]()
netto of bruto? Wel fijn dat 2e gesprrk goed gingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:57 schreef sigme het volgende:
Nou, ik ben vandaag afgereisd voor het 2e gesprek; was gewoon nog een sollicitatiegesprek maar dan met de directeur en twee medewerkers. Ze zijn positief.
Ben benieuwd of ze nog hard gaan onderhandelen over salaris; ik heb 3500 voor 32u gevraagd.
That's the spirit! En when feeling down, denk aan Vikster en haar volhardingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Net weer een open sollicitatie verstuurd en ga nu bij verzorghuizen en dergelijken kijken of ze mensen in de keuken of in de huishouding etc. nodig hebben
Mooi, nu heb ik een indicatie van het uurtarief dat ik kan rekenen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als iets met software niet werkt of het lukt niet om te installeren, dan schuif ik met een pruillip de laptop richting Duvel.
Oh ik ook. Niet naar Duvel dan, maar naar het lokale equivalent alhier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als iets met software niet werkt of het lukt niet om te installeren, dan schuif ik met een pruillip de laptop richting Duvel.
Tortillas eten bij de NSquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Jee ik heb een nieuw jasjeNu voor de balie.bij NS en zo tortillas eten!
quote:
Sorry maarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
netto of bruto? Wel fijn dat 2e gesprrk goed ging
Nav het salaris zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef Perruche het volgende:
Lijkt me ook wel leuk eigenlijk, tester.
Je kan je android phone wireless hotspot laten zijn. Daarmee kan je tablet dan verbinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:26 schreef Viking84 het volgende:
En ik wil een tablet voor in de trein, maar ik wil er ook voordelig mee kunnen internetten, dus straks eens uitzoeken of dat kan.
Ja maar dat mag toch niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:31 schreef progje het volgende:
[..]
Je kan je android phone wireless hotspot laten zijn. Daarmee kan je tablet dan verbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |