Wat die meer moet doen? Optiefenquote:
Ziek is ziek mijn waarde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
What to do more? Eeeeehmmmm, gewoon spelen ipv je ziekmelden?.
Die heeft vorig seizoen (na het vertrek van Suarez) al gepiekt. Denk niet dat hij beter dan dat kan, helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En lens is leuk maar ik denk dat dit het jaar van Mickey gaat worden.
Die gaat zijn geld opbrengen
Serieus hatersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:05 schreef Devz het volgende:
[..]
Die heeft vorig seizoen (na het vertrek van Suarez) al gepiekt. Denk niet dat hij beter dan dat kan, helaas.
Maar ik laat me graag verrassen.
Ik hoop met heel mijn (tedere) hartje dat hij naar PSV gaat. Zul je zien dat hij topscorer van Nederland wordt. en weer kampioen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:04 schreef Santello het volgende:
Jullie doen net of jullie Mounir en De Boer op speed dial hebben.
Er speelt veeeeeeeeel meer. El Ham gaat volgend seizoen vlammen, waar dan ook ( hopelijk niet tegen Ajax)
Ik wil hem er op mijn fiets nog wel naar toe rijden, van mij mogen ze hem hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn (tedere) hartje dat hij naar PSV gaat. Zul je zien dat hij topscorer van Nederland wordt. en weer kampioen.²
Gebaseerd op wat danquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus haters![]()
Het gaat zijn jaar worden.Die gaat groeien onder de Boer en Bergkamp.
Wordt dan met garantie een doelpuntenfeest bij PSV. Alleen Verliezen ze 2 duels van Ajax in een doelpuntenfeestquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn (tedere) hartje dat hij naar PSV gaat. Zul je zien dat hij topscorer van Nederland wordt. en weer kampioen.²
En in Eindhoven zijn ze ook wat gemoedelijk en springen ze uit eigen belang wat frivoler om met Marokkaanse boys.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil hem er op mijn fiets nog wel naar toe rijden, van mij mogen ze hem hebben
Fredje kan met Marokkaantjes omgaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in Eindhoven zijn ze ook wat gemoedelijk er springen ze uit eigen belang van frivoler om met Marokkaanse boys.²
Bakkalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in Eindhoven zijn ze ook wat gemoedelijk er springen ze uit eigen belang van frivoler om met Marokkaanse boys.²
Opa Fredd die een aanvaller voor een verdediger wisselt als hij achter staatquote:[..]
Fredje kan met Marokkaantjes omgaanJij blij. Wij blij
Wij geen El Hamdaoui maar baas Sigthorsson en PSV El Hamdaoui die als een kind zich thuis voelt bij Opa Fredd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |