Probeer ze maar eens achter hun LCD met SBS6 weg te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:48 schreef waht het volgende:
PVV'ers moeten naar een cursus voor zelfvertrouwen. Hoeven ze ook niet elke avond bang in een hoekje gaan janken over de dreigende overname van Europa door moslims.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef fokthesystem het volgende:
Of JUIST WEL!visie, meditatie, diep nadenken, verzinnen, analyseren etc.
Ik weet niet waarop je nu doelt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:47 schreef lichtekooi het volgende:
het is toch op zn minst raar te noemen dat je zó fel tegen het noemen van dit feit bent?
Als ik politicus met een missie ben, dan wel hoor.quote:Ik bedoel, als men zegt dat jij denkbeelden deelt met die vent, zeg ik daarmee toch niet dat het jouw schuld is, of dat jij ook zo bent?
Een mening is iets anders dan een aanklacht.quote:Ik vind het raar dat vrijheid van meningsuiting mag als het in zijn straatje past en dat anders heel pvv-minnend Nl erover valt.
Kom maar met youtube clips a la niet zo vredelievende islam oproepen, maar dan van de pvv...quote:Zeggen wat je wil over moslims en de islam, maar als het om wilders of de pvv gaat, moet je op eieren lopen en dat vind ik eng, en krom.
En nee, ik ben echt niet overdreven links. Wat vast als gelul weggezet gaat worden nu
Pechtold en Van der Laan zijn ook democraten in hart en nieren. Ook zij hebben nimmer opgeroepen tot geweld. Waarom vond Wilders hen dan twee jaar geleden wel verantwoordelijk voor hypothetisch (!) geweld tegen hem en zijn partij?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
PVV:
De PVV noch ik zijn verantwoordelijk voor een eenzame verknipte idioot die de vrijheidslievende anti-islamiseringsidealen op gewelddadige manier misbruikt, hoe graag sommigen dat ook zouden willen. Wij zijn democraten in hart en nieren. De Partij voor de Vrijheid heeft nooit en te nimmer opgeroepen tot geweld en zal dat ook nooit doen.
Och denk alleen maar aan de joop.nl prent, wilders als kampbewaarder bij een gaskamer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:50 schreef Pooleventerug het volgende:
Pechtold en Van der Laan zijn ook democraten in hart en nieren. Ook zij hebben nimmer opgeroepen tot geweld. Waarom vond Wilders hen dan twee jaar geleden wel verantwoordelijk voor hypothetisch (!) geweld tegen hem en zijn partij?
als ik zeg ik vind dat wilders gelijkenis vertoont met hitler indertijd, krijg ik anders een hoop gezeik over me heen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waarop je nu doelt...
[..]
Als ik politicus met een missie ben, dan wel hoor.
[..]
Een mening is iets anders dan een aanklacht.
[..]
Kom maar met youtube clips a la niet zo vredelievende islam oproepen, maar dan van de pvv...
a) die hebben Pechtold en Van der Laan niet getekendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Och denk alleen maar aan de joop.nl prent, wilders als kampbewaarder bij een gaskamer.
dat is géén oproep tot geweld dus, maar slechts een mening van een cartoonistquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Och denk alleen maar aan de joop.nl prent, wilders als kampbewaarder bij een gaskamer.
Mooi samengevat inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef okiokinl het volgende:
ach, t is wilders schuld niet. het is alleen wilders schuld volgens wilders manier van redeneren.
volgens hem is islam een gevaar, en dat baseerd hij op de daden van islamitische extremisten. volgens die redenatie, is zijn eigen beweging nu een gevaar, als je kijkt naar wat de extremisten uit zijn hoek doen.
is natuurlijk onzin, als wilders niet de schuldige van deze moordpartij is, dan is islam ook niet verantwoordelijk voor de bomaanslagen. hopelijk snappen een paar wilders aanhangers dat nu wat beter.
Dat is beter dan een van goghje (brief met mes in je borst geprikt) omdat je om het even wat van een profeet zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:53 schreef lichtekooi het volgende:
als ik zeg ik vind dat wilders gelijkenis vertoont met hitler indertijd, krijg ik anders een hoop gezeik over me heen...
inderdaad, sommige redenaties zullen niet meer kunnen nu, gelukkig. triest dat zoiets daar aan moet bijdragen, aleen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef Pooleventerug het volgende:
[..]
Mooi samengevat inderdaad.![]()
Het geeft ook wel hoop voor toekomstige discussies met de PVV-aanhangers hier op het forum.
Als Wilders of een rechtse user weer eens de hele islam verantwoordelijk houdt voor één terrorist, één agressief bontkraagje of één haatimam, dan kunnen wij voortaan tegenwerpen: "Volgens diezelfde redenering zou Wilders ook schuldig zijn aan de moordpartij in Noorwegen".
Nee hoor, echter het zit klaarblijkelijk op je golflengte.quote:
Alweer fout.quote:Het geeft ook wel hoop voor toekomstige discussies met de PVV-aanhangers hier op het forum. Als Wilders of een rechtse user weer eens de hele islam verantwoordelijk houdt voor één terrorist, één agressief bontkraagje of één haatimam, dan kunnen wij voortaan tegenwerpen: "Volgens diezelfde redenering zou Wilders ook schuldig zijn aan de moordpartij in Noorwegen".
dat is 1 iemand die dat deed en ik was t niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is beter dan een van goghje (brief met mes in je borst geprikt) omdat je om het even wat van een profeet zegt.
We zijn het eens hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef lichtekooi het volgende:
dat is 1 iemand die dat deed en ik was t niet.
Bovendien ben ik,voor vrijheid van meningsuiting, maar dan wél voor iedereen, ook voor mensen die wilders willen vergelijken met wie of wat dan ook.
Selectieve vrijheid van meningsuiting vind ik eng.
jij begrijpt het dus nog steeds niet..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee hoor, echter het zit klaarblijkelijk op je golflengte.
[..]
Alweer fout.
PVV aanslagen en bedreigingen : 0
Vredelievende gelovigen en bedreigingen en haast dagelijkse aanslagen : niet meer te tellen, en vast more to come..
mensen plegen aanslagen uit naam van een ideologie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee hoor, echter het zit klaarblijkelijk op je golflengte.
Alweer fout.
PVV aanslagen en bedreigingen : 0
Vredelievende gelovigen en bedreigingen en haast dagelijkse aanslagen : niet meer te tellen, en vast more to come..
Welles, niettes...quote:
Ideologie is niets, dat is pas wat na daden, daden tellen, woorden niet zo, en alles begint(of eindigt) met/na een gedachte.quote:het gaat om de ideologie, niet om de daden van de pvv.
En botsen in de uitingen van hun ideologie, paradoxaal dus ook dan.(Vredelievende religie e.d.)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef lichtekooi het volgende:
mensen plegen aanslagen uit naam van een ideologie.
Een 1 persoons kerk bestaat niet. De islam wel.quote:De ideologie islam of de ideologie van breivik (die mooi aansluit op zich bij de ideologie van wilders)
ja dus? de daden van deze mongool tellen inderdaad, 50 kinderen dood. uit naam van het zuiveren van europa van de islam.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Welles, niettes...
[..]
Ideologie is niets, dat is pas wat na daden, daden tellen, woorden niet zo, en alles begint(of eindigt) met/na een gedachte.
wilders wil de koran verbieden, want het is net zoiets als mein kampf. en is altijd HEEL erg duidelijk dat hij niet moslims verkettert, maar de islam als ideologie.quote:Een 1 persoons kerk bestaat niet. De islam wel.
Kleine groepen met een ideologie die tegen de wet zijn, zijn gewoon criminele netwerkjes, en dus strafbaar. islam is zelfs volgens wilders niet strafbaar, wel is het niet gewenst voor NL.
nee, dat klopt, ik zie werkelijk waar géén verschil tussen een cartoon van een profeet met een bomgordel en een wilders bij een gaskamer, ik vind dan ook dat allebei moeten kunnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
We zijn het eens hoor!![]()
Echter het is ook zo dat jij niet onderscheidt ziet tussen aanklagen, mening uiten, en een politicus verbinden in de toekomst alszijnde een hitler die een land en diens volk zal vernaggelen.
maar de ideologie is dan toch dat rechtse denken (europa zonder islam) en er is iemand die uit naam van die ideologie een afschuwelijke daad pleegt. Dat maakt niet iedereen die deze ideologie aanhangt een breivik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En botsen in de uitingen van hun ideologie, paradoxaal dus ook dan.(Vredelievende religie e.d.)
[..]
Een 1 persoons kerk bestaat niet. De islam wel.
Kleine groepen met een ideologie die tegen de wet zijn, zijn gewoon criminele netwerkjes, en dus strafbaar. islam is zelfs volgens wilders niet strafbaar, wel is het niet gewenst voor NL.
Wat mij betreft, ik kon om allebei wel lachen, echter de ene cartoon klopt, zie al die aanslagen bijna elke dag, de andere is pure SF.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:23 schreef lichtekooi het volgende:
nee, dat klopt, ik zie werkelijk waar géén verschil tussen een cartoon van een profeet met een bomgordel en een wilders bij een gaskamer, ik vind dan ook dat allebei moeten kunnen.
En van beide cartoons zijn er groepen mensen die vanuit hun ideologie vinden dat het niet kan.
Weet je ook om welke delen uit die ideologie dat de pvv ze liever ziet gaan dan komen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:23 schreef okiokinl het volgende:
wilders wil de koran verbieden, want het is net zoiets als mein kampf. en is altijd HEEL erg duidelijk dat hij niet moslims verkettert, maar de islam als ideologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |