Aye, die krijg je zo ongeveer overalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van de Lucardi tot de Sixt en de juweliers
Afstand oor-schouder te klein?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, die krijg je zo ongeveer overal
Ik heb laatst de grootste-hoepeloorbellen-ever gekocht. Vind het moeilijk om toe te geven, maar deze kan ik zelfs misschien niet aan
Pick mequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb 25 vakantie dagen bij 40 uur. Ik zou best wel in het onderwijs willen werken zoals Coco. Lijkt me heerlijk dat je wat meer zelf je tijd kan indelen.
Ik wil trouwens straks even iemand PM en over iets met werk
Ligt er ook maar aan waar & wat precies. De sales bij mijn vorige werkgever werden gewoon door inside sales ingepland. Die werden door hun agenda geleefd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je je tijd echt zelf in wilt delen moet je in de sales gaan. In het onderwijs zit je -deels- toch weer vast aan bepaalde lestijden.
NOOEOOEEOEEEES!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb laatst de grootste-hoepeloorbellen-ever gekocht. Vind het moeilijk om toe te geven, maar deze kan ik zelfs misschien niet aan
Voel je vrijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb 25 vakantie dagen bij 40 uur. Ik zou best wel in het onderwijs willen werken zoals Coco. Lijkt me heerlijk dat je wat meer zelf je tijd kan indelen.
Ik wil trouwens straks even iemand PM en over iets met werk
Ik heb liever vastere tijden dan iets in de salesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je je tijd echt zelf in wilt delen moet je in de sales gaan. In het onderwijs zit je -deels- toch weer vast aan bepaalde lestijden.
Klopt. Ook een kwestie van positieverwerving natuurlijk. Ik heb eigenlijk altijd de vrije hand in mijn ujren gehad. alleen toen ik in de horeca werkte. Toen niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan waar & wat precies. De sales bij mijn vorige werkgever werden gewoon door inside sales ingepland. Die werden door hun agenda geleefd.
Kennismakingsgesprek lijkt me iets waar hij in moet investeren. Meneer wil toch zeker nieuwe klanten? Ik zou hem niets geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Tinkepink het volgende:
Een achterlijke advocaat c.q. belastingadviseur heeft me net een rekening van ¤ 357 gestuurd. Voor NIETS. Ja, een kennismakingsgesprek van een uur, waarvan ik na 5 minuten al heb gezegd dat hij me niet kon helpen. Toch verder gebabbeld (dom) en nu ligt er dus een rekening op de mat![]()
Het raarste komt nog. Toen ik hem belde dat ik niet akkoord ging met deze factuur, gaf hij aan dat ik maar aan moest geven wat ik hem wel wilde betalenVreemd. En omdat die man zelf advocaat is weet ik niet wat wijsheid is.
Oorlellen tot op je kniequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe ben je met hem in contact gekomen en waarom dacht je in eerste instantie dat hij je wel zou kunnen helpen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Tinkepink het volgende:
Een achterlijke advocaat c.q. belastingadviseur heeft me net een rekening van ¤ 357 gestuurd. Voor NIETS. Ja, een kennismakingsgesprek van een uur, waarvan ik na 5 minuten al heb gezegd dat hij me niet kon helpen. Toch verder gebabbeld (dom) en nu ligt er dus een rekening op de mat![]()
Het raarste komt nog. Toen ik hem belde dat ik niet akkoord ging met deze factuur, gaf hij aan dat ik maar aan moest geven wat ik hem wel wilde betalenVreemd. En omdat die man zelf advocaat is weet ik niet wat wijsheid is.
Ja duh. Als je niet 100% achter het product/dienst staat dat je verkoopt kan je toch geen succesvolle verkoper zijn. De meeste mensen hebben toch zo'n verkeerd beeld van -hoogwaardige- sales.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb liever vastere tijden dan iets in de salesof het moet voor iets zijnwaat ik echt 100% achter sta.
Dat niet eens zozeer (nou ja, een beetje, lol), maar ik vind ze gewoon misschien toch iets....quote:
Aangeven dat je hem niet gaat betalen omdat je niets met hem bent overeengekomen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef Tinkepink het volgende:
Advies van mijn belastingadviseur. Zij gaf aan dat hij mij wel kon adviseren. De afspraak is gemaakt door mijn man, die heel lief is, maar niet zakelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe ben je met hem in contact gekomen en waarom dacht je in eerste instantie dat hij je wel zou kunnen helpen?
Klopt, de meeste mensen hebben vrij snel het beeld van de vertegenwoordiger in gedachten bij 'sales'. Bij 'hoogwaardige' sales, zijn het meer diepgaande(re) gesprekken over het product. En jezelf ook 'verkopen'; de klik is ook heel belangrijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh. Als je niet 100% achter het product/dienst staat dat je verkoopt kan je toch geen succesvolle verkoper zijn. De meeste mensen hebben toch zo'n verkeerd beeld van -hoogwaardige- sales.
Ik heb het niet over telemarketing of deur-tot-deur verkoopwat ik trouwens wel heel knap vind, als je dat kan
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:38 schreef anna82 het volgende:
Oh hai!![]()
Hier 25 vakantiedagen en geen mogelijkheid om overuren op te nemen, maar uren zijn vrij in te delen dus deze baan bood mij de mogelijkheid om vanochtend mijn kersverse neefje te bewonderen!Hij is zo klein en zo lief en hij moest meteen spugen toen hij mij zag
Vanavond ga ik weer!
Lastig dat je de afspraak zelf niet hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Advies van mijn belastingadviseur. Zij gaf aan dat hij mij wel kon adviseren. De afspraak is gemaakt door mijn man, die heel lief is, maar niet zakelijkHij heeft vooraf niet genoeg informatie ingewonnen en ik ging er vanuit dat hij wel wist wat hij deed en vertrouwde op zijn beoordelingsvermogen, zoals een goed "eheweibchen" doet.
Al na 3 zinnen bleek dat de goede heer mij niet kon helpen, wat ik ook duidelijk heb aangegeven. Uit beleefdheid (dom, dom), toch blijven zitten en een beetje doorgepraat over de zaak. Maar hij heeft mij niets kunnen vertellen, adviseren, onderbouwen wat mijn eigen accountant mij niet al verteld heeft. Werkelijk tijdverspilling.
"ja duh". Dat betekent voor mij ook dat ik nooit een software of internet product zou kunnen verkopen, of auto's, of al van dat soort blahblah. Alleen misschien verantwoorde producten, zoals schone energie of andere producten waar ik als persoon interesse in heb en achter sta. Ik zou ook niet het product willen verkopen van het bedrijf waar ik nu werkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh. Als je niet 100% achter het product/dienst staat dat je verkoopt kan je toch geen succesvolle verkoper zijn. De meeste mensen hebben toch zo'n verkeerd beeld van -hoogwaardige- sales.
Ik heb het niet over telemarketing of deur-tot-deur verkoopwat ik trouwens wel heel knap vind, als je dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |