Geloof je dat echt ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat we uiteindelijk gematiged islamitisch zullen worden geloof ik nog wel ofschoon ik het zelf niet meer meemaak. Maar een Europa zonder vrijheid....nou tijd om eens wat geschiedenislessen te volgen. Europa kan soms raar uit de hoek komen.
Ik weet niet in welk land jij woont, maar wanneer je hier in Nederland (of op Fok!) zegt dat je links stemt, dan ben je meteen een allochtonenknuffelaar, een verrader, een dhimi enz enz. Juist door o.a. de PVV is het helemaal hip tegenwoordig om links van alles de schuld te geven. Zie je ook weer in dit topic. Er is door de dader een link gelegd met de PVV en wat is de reactie van velen "Ja, maar de PvdA is slechter, bla bla bla". Echt té triest voor woorden, dat altijd maar links erbij gesleept moet worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:18 schreef Gia het volgende:
Vind het alleen walgelijk hoe mensen hier proberen de PVV te raken door mensen het gevoel te geven dat de PVV-aanhang zo fout is, dat je daar niet bij zou moeten willen horen.
Het is al erg genoeg om als PVV-stemmer daar voor uit te komen. Geloof me, die worden overal afgemaakt en de grond ingetrapt, want links is goed, rechts is fout.
Zie je in mij angst.....zal me een reet roesten welke stroming er dan is. Als onze vrijheden op de schop gaan (links/rechts/fundi) dan gaat het zeker klappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geloof je dat echt ?
Elk serieus onderzoek wijst uit dat een islamitisch europa de komende honderd jaar onmogelijk is. En verder kijken is sowieso nutteloos.
Ook de moslims in Europa gedragen zich steeds westerser. Het is niet dan angstretoriek.
Tuurlijk, maar de TT impliceert wel een hoop. Beetje kansloos.quote:
Ben je echt in 1979 geboren? Jouw reacties passen namelijk meer bij een 16 jarig kindquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef sp3c het volgende:
obviously
maar dat maakt je reacties niet meer of minder vreemd
Dat komt omdat je niet goed leest. Ten eerste heeft hij bewondering voor Al Qaeda en niet voor moslims. ten tweede bewonderd hij hun methodes e.d. en mocht al qaeda een partij zijn dan zouden die vast dezelfde toewerpingen krijgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier staat dat AB ook bewondering had voor Al Quaida, maar ik zie niemand moslims verantwoordelijk houden voor deze daad.
Punt is, dat rechts over het algemeen mensen niet uit hun vriendenkring weren als ze erachter komen dat ze extreem links zijn. Andersom komt dit wel voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef Pooleventerug het volgende:
[..]
De PVV-aanhang is ook erg fout. Laten we daar niet politiek correct over doen, en het probleem gewoon benoemen toch? Het is ook mijn recht op meningsuiting om die PVV'ers af te maken en de grond in te trappen. Ik zie daar namelijk goede redenen toe, want ze hebben gestemd op een verachtelijk partijprogramma van een eenmanspartij met een verachtelijke leider die onze samenleving kapot probeert te maken met zijn leugens en ophitserij tegen moslims.
Bingo. it's inevitablequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef -Techno- het volgende:
Breivik is gefrustreerd door de globalisering en de daar bijhorende consequenties. Die globalisering is het product van zowel links als rechts. Het is onzinnig om nu 1 kant schuin aan te kijken.
Eerder dan wie? Mensen die rechts stemmen doen dat minder? Is dat wat je probeert te zeggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
Mensen die links stemmen hebben toch eerder de neiging om iedereen die VVD of PVV stemt te mijden.
Jankbal. Ik heb meerdere familieleden (buiten het gezin godzijdank) die PVV stemmen. Kan nog steeds met hen door een deur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is, dat rechts over het algemeen mensen niet uit hun vriendenkring weren als ze erachter komen dat ze extreem links zijn. Andersom komt dit wel voor.
Ik heb als rechts figuur best respect voor iemand die links stemt. Komen ook in mijn vriendenkring voor. We hebben het dan maar liever niet over politiek, omdat we daar niet uit komen.
Mensen die links stemmen hebben toch eerder de neiging om iedereen die VVD of PVV stemt te mijden.
Hoe verklaar je al die 17.000+ aanslagen dan in de naam van allah?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:01 schreef -Techno- het volgende:
In hoeverre kan een ideologie verantwoordelijk worden gehouden voor terroristische acties?
Dat hangt natuurlijk van de ideologie af. Dat is nou net waar de schoen wringt in deze discussie. Ik geloof best dat Wilders niet van het geweld is, maar zijn ideologie is makkelijk zo uit te leggen door anderen. Het zou hem sieren om hier minder passief op te reageren. Het zou bovendien voor de verandering zijn mening en logica consequent maken als hij hier conclusies uit trekt. Of hij het wil of niet, zijn uitspreken in het verleden maken het relevant dat hij hier inhoudelijker op in gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:01 schreef -Techno- het volgende:
In hoeverre kan een ideologie verantwoordelijk worden gehouden voor terroristische acties?
bron?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe verklaar je al die 17.000+ aanslagen dan in de naam van allah?
Zijn aanslagen gepleegd door Moslims die volgens de Islam leven en de Islam is ook een ideologie.
17.000+ aanslagen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn aanslagen gepleegd door Moslims die volgens de Islam leven en de Islam is ook een ideologie.
Ik heb oprecht medelijden met je als je geen politieke gesprekken kan hebben met je vrienden. Imo ben je dan niet echt vrienden als je het niet gewoon lekker oneens kan zijn. Politiek is een onderwerp om uit de weg te gaan met vreemden, niet met vrienden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is, dat rechts over het algemeen mensen niet uit hun vriendenkring weren als ze erachter komen dat ze extreem links zijn. Andersom komt dit wel voor.
Ik heb als rechts figuur best respect voor iemand die links stemt. Komen ook in mijn vriendenkring voor. We hebben het dan maar liever niet over politiek, omdat we daar niet uit komen.
Ohja? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef Pooleventerug het volgende:
[..]
De PVV-aanhang is ook erg fout.
Slordig knul, leer eens voor jezelf te praten.quote:Laten we daar niet politiek correct over doen,
Huh? Welk probleem?quote:en het probleem gewoon benoemen toch?
Een dolle hond maakt men in de regel af, daar heeft vrije meniningsuiting niets mee te maken.quote:Het is ook mijn recht op meningsuiting om die PVV'ers af te maken
Toe maar.quote:en de grond in te trappen.
Ik niet maar vertel je goede redenene eens?quote:Ik zie daar namelijk goede redenen toe,
Moeilijk is democratie voor sommigen, is 't niet?quote:want ze hebben gestemd op een verachtelijk partijprogramma
Wat een haat en woede schuilt er in jou. Je lijkt AB wel.quote:van een eenmanspartij met een verachtelijke leider
Aha, vrije meningsuiting alleen voor moslims?quote:die onze samenleving kapot probeert te maken met zijn leugens en ophitserij tegen moslims.
Dus de Islam ideologie is verantwoordelijk voor al die aanslagen? Is de ideologie van Breivik dan ook verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat een nonsens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Gia het volgende:
[..]
had het over vrienden. Familieleden hoeven geen vrienden te zijn. Door één deur kunnen is nog niet hetzelfde als ermee bevriend zijn. Voor vriendschap is meer nodig dan door één deur kunnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jankbal. Ik heb meerdere familieleden (buiten het gezin godzijdank) die PVV stemmen. Kan nog steeds met hen door een deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |