Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
quote:
Inderdaad, contracten op de PS3 zijn erg duur geworden afgelopen week.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:21 schreef Dopekoe het volgende:
k*lere contracten...
Heb ik een heerlijk elftal om mee te spelen, heb ik geen geld voor contracten
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser)
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
Santelllo (Santello)
String3r (Stringer)
Doemaarnie (Catch22)
Blazarr (Tauchmeister)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (KentdeBruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Xbox of PS3?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef LinQ het volgende:
Iemand nog interesse in TOTY Doedelzak (Formatie 4-4-1-1)? Wil hem wel ruilen voor IF Douglas 4-1-2-1-2
Wijnaldum en Strootman wel dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaan ze weer transferupdates doen bij FUT? Mertens zie ik nog steeds niet bij PSV?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:57 schreef DannyDeko het volgende:
Na het idee van Tobi-Wan(?) een under 80 squad te maken wil ik nu een van de leuke compo's een budget team maken.
Dus bijv een BPL of Serie A team dat niet meer dan 8k kost maar waar je wel lekker mee kan spelen.
Iemand leuke ideeen? Ratings maken niet uit, zo lang ze maar relatief goedkoop zijn en een lekker balletje kunnen trappen.
Serie A: Iaquinta - suazo - sculli = 2100
aquilani - hernanes- de rossi = 2700
* gamberini - burdisso - zaccardo = 2000
* = +- 1000
BPL: ?????? Help me out !
oooh zooo...ik begreep het niet helemaal. Jij speelt gewoon Fifa 11.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef Catch22- het volgende:
Niet iedereen speelt FUT hier. Ik doe alleen maar 'gewone' matches (tegen cpu of op live)
Ziet er wel netjes uit ja! Maar Mexes speelt bij Roma hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:03 schreef laucas het volgende:
BBVA misschien?
41212
ST: Bojan - Kone
CAM: Afellay
LM: Piatti - RM: Hernandez
CDM: Boateng
Monreal - Mexes - Perea - Dabo
En Boateng bij Milan..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit ja! Maar Mexes speelt bij Roma he
De laatste tijd erg weinig online gesweest maar mijn budget team speelt nog steeds heerlijk. Als het je lukt om goedkoop Menez (fransman, roma) te scoren kan ik hem zeker aanraden. Hij is sowieso redelijk goedkoop en heeft een 5* skill moves. Ik gebruik nu Frey, hij is dan wel 83 maar wel erg goedkoop en heeft prima skills. Ik heb Mexes achter hem staan en Biabiany (inter, die linkt dan weer met suazo. Die versie is alleen een stuk duurder geworden) voor dus gaat ook prima.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:57 schreef DannyDeko het volgende:
Na het idee van Tobi-Wan(?) een under 80 squad te maken wil ik nu een van de leuke compo's een budget team maken.
Dus bijv een BPL of Serie A team dat niet meer dan 8k kost maar waar je wel lekker mee kan spelen.
Iemand leuke ideeen? Ratings maken niet uit, zo lang ze maar relatief goedkoop zijn en een lekker balletje kunnen trappen.
Serie A: Iaquinta - suazo - sculli = 2100
aquilani - hernanes- rossi = 2700
* gamberini - burdisso - zaccardo = 2000
* = +- 1000
BPL: ?????? Help me out !
Sorry, ik bedoelde Alexis maar je kunt ook voor Lopo kiezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit ja! Maar Mexes speelt bij Roma he
Lopo is inderdaad ook een beest, heb de IF in m'n normale Spaanse team.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde Alexis maar je kunt ook voor Lopo kiezen
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:26 schreef Tim86 het volgende:
wtf geen TIF Suarez
Prijzen voor de SIF zullen morgen wel omhoog knallen dan? Weet het niet zeker hoor, maar zou best logisch zijn..
Robben breekt elke wedstrijd zijn kleine teen. Daarom heb ik ook Lens staan om RMquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef LinQ het volgende:
Ik probeer nog van mijn SIF Dzsudzsak af te komenWil van die coins graag een IF Seedorf of NIF Robben halen
Op dit moment kom ik niet verder dan 2000 coins helaasquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef LinQ het volgende:
Ik probeer nog van mijn SIF Dzsudzsak af te komenWil van die coins graag een IF Seedorf of NIF Robben halen
Maar Lens is zo duur!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Robben breekt elke wedstrijd zijn kleine teen. Daarom heb ik ook Lens staan om RMSeedorf zou ik je ook niet aanraden maar goed. We hebben bijna dezelfde team
4-1-2-1-2 is iig de duurste (volgens mij). Kom zelf elke keer een andere opstelling tegen als ik online speel, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de populairste formaties ?
Ik heb TOTY vdvquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:54 schreef LinQ het volgende:
[..]
Maar Lens is zo duur!Wie zou jij op CAM zetten dan?
Ik ben anti-Kuyt dus dat gaat hem sowieso niet worden hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik heb TOTY vdven als sub Ibi.
Ik denk dat de gewone vdv het ook goed zou doen op die positieKuyt zou ook op cam kunnen.
Ja scheelt maar 10kquote:
Dat kan ook werkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:32 schreef Rijstbal het volgende:
Wijnaldum op RM? Die ga ik zo ook halen
Waardes van summer transfers liggen bij de betere spelers steeds wel iets hoger. Is bij Milan Taiwo net zo. Bij 'mindere' spelers dan weer niet zoals Roma Bojan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:33 schreef laucas het volgende:
Lol wat was Sanchez waard bij Udinese? Paar K? Nu het 20-voudige volgens mij
Nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:28 schreef Dopekoe het volgende:
Je kan vast niet iemand van de trade pile afhalen ?
Crap, wil iemand me dan een lol doen en Miccoli (die er voor 150 opstaat) kopen van dmv een bet te plaatsen waardoor ik er iig nog winst op maak ??quote:
Er is al 600 geboden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Crap, wil iemand me dan een lol doen en Miccoli (die er voor 150 opstaat) kopen van dmv een bet te plaatsen waardoor ik er iig nog winst op maak ??
Formatie is 4-1-2-1-2
PS3
Thnxquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Het is inmiddels gelukt met een maffe trade-off.
Hoezo is dit raar? Weet niet of ze zoveel waard zijn hoor. Ik heb gewoon de namen gecheckt op de site waar hierboven de link van staat in de OP. Toen kwam dit er uit. (ik snap er nog niet veel van dus kan het mis hebben)quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Raar dat jou 'eerste' team 200-300 coins per speler waard is. zijn toch allemaal bronzen? voor de rest zou ik spelen tot je geen contracten meer hebt en dan nieuwe spelers kopen met nieuwe contracten en zo langzaam je team verbeteren.
In principe ben je wel handig bezig hoor. Alleen die prijzen kloppen niet allemaal exact. Een en ander hangt onder andere af van de formatie (4-3-3 etc) en de positie van de spelers (ST, RM etc)quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hoezo is dit raar? Weet niet of ze zoveel waard zijn hoor. Ik heb gewoon de namen gecheckt op de site waar hierboven de link van staat in de OP. Toen kwam dit er uit. (ik snap er nog niet veel van dus kan het mis hebben)
oh ja shit dat had ik idd ook ergens gelezen, Die posities zijn er wel geloof ik een beetje in meegenomen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In principe ben je wel handig bezig hoor. Alleen die prijzen kloppen niet allemaal exact. Een en ander hangt onder andere af van de formatie (4-3-3 etc) en de positie van de spelers (ST, RM etc)
Prima, twee is te veel. Ik zal vragen of er nog gemerged kan worden, dat kan ik zelf niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:09 schreef DannyDeko het volgende:
Beter gaan we door in de reeks?[FIFA 11] #74: Waar Rijstbal zuigt
Dacht ik al. Kan ik eindelijk mijn brandende vraag stellenquote:
Gaar, hier krijg je met moeite 300 coins voor. Met 200 mag je al blij zijn. Bronze spelers worden pas wat waard wanneer hun pace/snelheid boven de 80 zit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dacht ik al. Kan ik eindelijk mijn brandende vraag stellen
ik heb uit het beginnerspack dus de volgende speler gekregen:
Andréa Fileccia 62 Regular ST
Pace 66
Shooting 58
Passing 47
Dribbling 56
Defending 54
Heading 74
Height 194
Nationality Belgium
League Eredivisie
Club SBV Excelsior
Ik heb geen idee welke formatie. Wat kan ik voor zo iemand vragen? In die database staat deze voor 727 coins.
Hoe bepalen jullie dat? Of spelen jullie gewoon met hem wedstrijden tot het contract verloopt en koop je dan een betere speler?
Thanks
Kijken wat andere mensen vragen voor dezelfde speler op de trade en kijk waar hij voor verkocht wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dacht ik al. Kan ik eindelijk mijn brandende vraag stellen
ik heb uit het beginnerspack dus de volgende speler gekregen:
Andréa Fileccia 62 Regular ST
Pace 66
Shooting 58
Passing 47
Dribbling 56
Defending 54
Heading 74
Height 194
Nationality Belgium
League Eredivisie
Club SBV Excelsior
Ik heb geen idee welke formatie. Wat kan ik voor zo iemand vragen? In die database staat deze voor 727 coins.
Hoe bepalen jullie dat? Of spelen jullie gewoon met hem wedstrijden tot het contract verloopt en koop je dan een betere speler?
Thanks
Thanks. Ik moet sowieso nog naar me team kijken. Heb nu eigenlijk meer opgelet op de nationaliteiten en zoveel mogelijk engelsen er in gestopt zonder echt naar de stats te kijken. Posities heb ik wel opgelet. Is de 4-4-2 standaard? Daar staan ze namelijk gelijk al in opgesteldquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:16 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kijken wat andere mensen vragen voor dezelfde speler op de trade en kijk waar hij voor verkocht wordt.
Wat belangrijk is, is om een elftal te krijgen met 100% chemistry. Als je dat niet hebt win je online niet of nauwelijks wedstrijden. Dit doe je door spelers van dezelfde nationaliteit of uit dezelfde competitie/team te selecteren. Zorg ook dat spelers op hun positie staan en dat ze de formatie hebben waarmee je speelt. Hier ben je in het begin wel een tijd zoet mee. Formatie kun je zien door de view van default op formation te zetten of in het speler info scherm.
Als jij voor je eigen team deze speler niet kunt gebruiken zou ik hem meteen traden en niet mee spelen, spelers zonder contract zijn in principe minder waard, alhoewel er veel mensen zijn die hier niet op letten.
Een makkelijke manier om in het begin coins te verdienen is door bronze packs te kopen (van 400 coins) en de spelers en player fitness die hierin zitten in je tradepile te gooien en te verkopen voor 200 buy now. Als je er twee verkoopt heb je je pakje al terug verdient, dit lukt 99 van de 100 keer wel. Alle contracts die erin zitten kun je zelf gebruiken.
Hoe bedoel je rest van de FUT tijd dit jaar? Kan je maar aankopen doen tot een bepaalde tijd? of hoe moet ik dat zien? (ik probeer alles uit te vinden sorry haha)quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga nog 3 aankopen doen in de rest van de FUT tijd dit jaar: IF Perez, IF Caceres en SIF Robben. Teller staat nu op 220K, met wat sales erbij van mijn tradepile moet ik ongeveer uit komen aangezien SIF Robben nog maar 225-235K waard is
FIFA12quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rest van de FUT tijd dit jaar? Kan je maar aankopen doen tot een bepaalde tijd? of hoe moet ik dat zien? (ik probeer alles uit te vinden sorry haha)
Nee, daarna ben ik gewoon klaar en tevreden met mijn teams en ga ik alleen nog spelen ipv teams bouwenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rest van de FUT tijd dit jaar? Kan je maar aankopen doen tot een bepaalde tijd? of hoe moet ik dat zien? (ik probeer alles uit te vinden sorry haha)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:16 schreef Santello het volgende:
Merge het dan naar het goede topic, gare mods
Op hoeveel K kom je als je een redelijk fatsoenlijk NL team wilt maken? Hoeft niet per se Eredivisie etc. Maar met Huntelaar en RVP in de spits etc? Denk namelijk dat ik daar m'n laatste projectje van ga maken voordat F12 uitkomtquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:55 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk mijn Eredivisie team 2010-2011 compleet!
Enige toevoegingen die ik nog zou willen maar gebrek aan coins niet kan doen, Dzsudzsak SIF 86, Lens IF 82, Setekelburg SIF 86 en Wijnaldum CAM > CM.
Neem aan dat die prijs nog wel wat gaat zakken want +20K voor Sanchez is best veel voor een wissel, in mijn geval dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waardes van summer transfers liggen bij de betere spelers steeds wel iets hoger. Is bij Milan Taiwo net zo. Bij 'mindere' spelers dan weer niet zoals Roma Bojan.
Dat maak ik mezelf ook elke keer wijs maar toch blijf ik maar switchen tussen teams want ik ben er zo snel op uit gegekekenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, daarna ben ik gewoon klaar en tevreden met mijn teams en ga ik alleen nog spelen ipv teams bouwen
rvp 10,5kquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Op hoeveel K kom je als je een redelijk fatsoenlijk NL team wilt maken? Hoeft niet per se Eredivisie etc. Maar met Huntelaar en RVP in de spits etc? Denk namelijk dat ik daar m'n laatste projectje van ga maken voordat F12 uitkomt
Meh dat wordt flink sparen dan. Al hoef ik niet per se IF vdw / De Jong en Drenthequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
rvp 10,5k
Huntelaar 1k
vdv 6k.
Elia 1k
IF Drenthe 30k
IF Lens 40k
Robben 30k
Douglas 10,5k
IF vdw 30,5K
IF N. de Jong 30k
SIF Steek 10k
Nee, vind hem niet eens zo heel goed. TOTY Neuer en IF Buffon deden het iig beter..Van der Sar is heel spastisch..hij maakt nog aardig wat, maar vaak echt op debiele wijze haha, misschien omdat zijn reflexes in verhouding niet zo hoog zijn ofzo..weet het ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Rijstbal het volgende:
van der Sar ook nogBeste keeper van het spel?
Uh, verkopen die drol?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:12 schreef Tim86 het volgende:
lolllllll er staan nu alleen IF Forlan's voor 1.5 miljoen ofzo op..ben blij dat ik hem meteen voor 350K heb kunnen halen
Bij mij gaf ie dat zostraks ook aan. Na een restart zit ik er nu gewoon in...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zijn de EA servers ook niet beschikbaar bij jullie?
Ja nu ben je wel de sjaak!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef Leanotsoynus het volgende:
Er gebeurde net toch iets van buitengewone exceptional ownage.
Ik was een gast met UT helemaal kapot aan het spelen, hij maakte werkelijk geen kans. Uiteindelijk maakte ik de 3e goal en toen ging hij weg. Daarna kreeg ik dit bericht:
[ afbeelding ]
Really? Echt? Hoe kan iemand zo dom zijn.
He just fell from the fail tree and hit every branch.
Kerel, ik leg het je nog 1 keer uit! Zoals ik al eerder zei, bronzen worden pas wat waard wanneer de pace/snelheid boven de 80 zit. Eerder niet. Alle andere bronzen spelers kun je voor 150 en 200 buy now plaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ik heb nu wat kaarten die ik op de trade pile wil zetten.
Maar sommige zijn rood omrand...wat betekent dat? dat niemand na een uur geinteresseerd was in de kaart?
Daarbij heb ik nu een bronze shiny. Franse Speler Riviere CF 61 weet alleen niet welke formatie. Voor hoeveel moet ik die dan neer zetten op de markt?
Ik heb dat nooit gezien van die 80 pace. Maar prima, dan weet ik dat. Dat van die rode dan? klopte dat wat ik zei?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kerel, ik leg het je nog 1 keer uit! Zoals ik al eerder zei, bronzen worden pas wat waard wanneer de pace/snelheid boven de 80 zit. Eerder niet. Alle andere bronzen spelers kun je voor 150 en 200 buy now plaatsen.
Jep opnieuw te koop zetten. En correctie, in jouw geval heeft een bronze met 75 pace ook wel enige waarde, maar zeker geen hoofdprijs. Alles daaronder is wat spelers betreft niet aantrekkelijk voor kopers als verkopers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien van die 80 pace. Maar prima, dan weet ik dat. Dat van die rode dan? klopte dat wat ik zei?
Ooh okay, nou deze had 64 als pace dus zo denderend was deze niet. De home en away kits die rare zijn bij bronze zijn ook niet meer waard dan normaal?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jep opnieuw te koop zetten. En correctie, in jouw geval heeft een bronze met 75 pace ook wel enige waarde, maar zeker geen hoofdprijs. Alles daaronder is wat spelers betreft niet aantrekkelijk voor kopers als verkopers.
Welke packs koop jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ooh okay, nou deze had 64 als pace dus zo denderend was deze niet. De home en away kits die rare zijn bij bronze zijn ook niet meer waard dan normaal?
Ik zet trouwens alles te koop voor rond de 200, ook de kits, badges en fitness cards. Alleen de contracts hou ik en spelers die ik kan gebruiken
De bronze packs van 400. Meer geld heb ik nog niet...quote:
Is er ook een app voor UT ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
De bronze packs van 400. Meer geld heb ik nog niet...
Maar over de duivel gesproken! Ik heb dus nu een bronze shiny met pace van 80. Het is een LM van 64. Deze zou dus ietsjes meer waard moeten zijn? Ik kan de formatie niet zien, aangezien ik het allemaal op me telefoon doe.
Leuk, zoek hem zelf op bij de speler search. Op competitie en land. Daar zie je de gemiddelde vraagprijzen. Zelf op onderzoek uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
De bronze packs van 400. Meer geld heb ik nog niet...
Maar over de duivel gesproken! Ik heb dus nu een bronze shiny met pace van 80. Het is een LM van 64. Deze zou dus ietsjes meer waard moeten zijn? Ik kan de formatie niet zien, aangezien ik het allemaal op me telefoon doe.
Ging het maar zo makkelijk op je mobielquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Leuk, zoek hem zelf op bij de speler search. Op competitie en land. Daar zie je de gemiddelde vraagprijzen. Zelf op onderzoek uit.
Dat kan mijn Desire HD ook dus ik ga eens ff kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk op je mobielhahaha...
maareh nee het is gewoon een site. Geen idee of ze er een app van hebben. Zal eens zoeken. Heb een samsung galaxy s 2, gelukkig kan die flash aan enzo
ja het werkt niet helemaal perfect maar het is te doen, tijdens je werk hahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat kan mijn Desire HD ook dus ik ga eens ff kijken
Ja die zag ik in de OP staan, maar daar staat dat ik spelers heb van bijv 900 coins. Terwijl bijv Apekoek zegt dat je dat niet kan krijgen voor bronze speler met lager dan 80 (75) pace.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:23 schreef Rijstbal het volgende:
Handige site voor jou
http://www.fut11info.nl/
haha ja je krijgt idd je vraag die je moet beantwoorden. Maar is er een echte app voor of doe je gewoon via internetquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Dopekoe het volgende:
Crappy, kan niet meer bij me webapp
Security vraag anntwoord vergeten en nu móet ik invullen hoeveel spelers en stafchef ik in mn club heb
internetquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja je krijgt idd je vraag die je moet beantwoorden. Maar is er een echte app voor of doe je gewoon via internet
ja ik had gewoon een simpelere vraag en daarbij heb ik me er gister pas voor aangemeld dus ik wist het antwoord nog wel. Heb weer een hoop spelers te koop gezet. Is het nou het verstandigst wat ik doe? Bronze pack voor 400 kopen en dan bijnaa alles op trading zetten, of kan ik beter nu wat gaan sparen en dan een silverpack kopen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
internet
Naja, vanavond ff kijken wat die antwoorden zijn
Das wel de makkelijkste manier...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ja ik had gewoon een simpelere vraag en daarbij heb ik me er gister pas voor aangemeld dus ik wist het antwoord nog wel. Heb weer een hoop spelers te koop gezet. Is het nou het verstandigst wat ik doe? Bronze pack voor 400 kopen en dan bijnaa alles op trading zetten, of kan ik beter nu wat gaan sparen en dan een silverpack kopen?
goed dat je het zegt. Heb paar fitness dingen er tussen gezien. Voor arm en been en zo. Had ook een rare home kit van Stevenage ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das wel de makkelijkste manier...
Maar als je een squad fitness in je bronzepack vind dan zou ik die erop zetten voor 600 / of 800 oid
Die gaan als warme broodjes
Bronze squad fitness verkoop ik altijd voor 1500/2000. Zilver voor 2000/2500 en goud voor 2500/3000. Altijd chill als je die in een pakje heb zitten! Bronze healing cards doe ik altijd voor 300/450. Zilver voor 600/900. Goud weet ik niet, die heb ik al zo lang niet meer gekocht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef GuRBuH het volgende:
healing +1 enzo kun je meestal wel kwijt voor 250/300 buy now. Squad fitness ging laatst steeds zelfs voor 1000+ coins..
Kijk hier heb ik wat aan...zal eens kijken wat ik er op kan zetten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bronze squad fitness verkoop ik altijd voor 1500/2000. Zilver voor 2000/2500 en goud voor 2500/3000. Altijd chill als je die in een pakje heb zitten! Bronze healing cards doe ik altijd voor 300/450. Zilver voor 600/900. Goud weet ik niet, die heb ik al zo lang niet meer gekocht.
Ik houd wel vaak fut11info.nl aan maar vaak klopt het niet inderdaad. Wat je dan het beste kan doen is gewoon even de speler opzoeken op de auction. Je moet inderdaad ook de formatie in de gaten houden. Vaak betalen mensen voor een goede bronze/zilvere speler wat meer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja die zag ik in de OP staan, maar daar staat dat ik spelers heb van bijv 900 coins. Terwijl bijv Apekoek zegt dat je dat niet kan krijgen voor bronze speler met lager dan 80 (75) pace.
Als ik me speler in die database op zoek staat er average PS3 prijs 780 coins. Kan de ps3 foramties niet invoeren maar zie dat ie voor 3-5-2 ongeveer honderd minder is dan het gemiddelde bij de Xbox. Dus dan zou 680 een goede prijs zijn?
Verlopen kaarten op de trade pile krijgen ook een rode rand.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Een rode rand betekent trouwens dat de speler of geen contracten meer heeft, of geblesseerd is.
In geval van blessure kan hij niet op de tradepile gezet worden, dus denk ik dat jouw bronzen player met rode rand geen contracten meer heeft.
in zijn geval staat hij al op de trade en betekende het gewoon dat de kaart niet verkocht was..quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Een rode rand betekent trouwens dat de speler of geen contracten meer heeft, of geblesseerd is.
In geval van blessure kan hij niet op de tradepile gezet worden, dus denk ik dat jouw bronzen player met rode rand geen contracten meer heeft.
Op de link had ik nog snel even gekliktquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef Erik1991 het volgende:
Lekker team hoor GieJay. Ik zal mijn team zo ook even posten.
http://img215.imageshack.us/img215/6584/naamloosro.png (copy/paste deze link)
Ok:P. Hij is nu in ieder geval beter te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op de link had ik nog snel even geklikt
4321 is absoluut mijn topper. Lekker overwicht op het middenveld en je hebt dan 3 spitsen die als vleugels kunnen dienen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Prima teampje hoor. Bevalt 4231 je een beetje? Forlan zal wel een prima lonestriker zijn.
Ik heb mijn teams ook even onder elkaar gezet
[ afbeelding ]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
4321 is absoluut mijn topper. Lekker overwicht op het middenveld en je hebt dan 3 spitsen die als vleugels kunnen dienen.
Verder vroeg ik mij af, hoeveel koste het serie A budget team?
Kan ook krasic halen voor 1k met een beetje geduld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..
edit: En Biabiany omdat hij niet meer bij Inter zit wellicht ook..dan wordt het iets duurder misschien
RWB > RB kaarten kan je best goedkoop krijgen, moet je alleen even opletten. Biabiany zit nu bij Parma en Suazo zit nu Cagliari. Die versies zijn goedkoper.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..
edit: En Biabiany omdat hij niet meer bij Inter zit wellicht ook..dan wordt het iets duurder misschien
Ik heb hem wel, nog niet mee gespeeld. 88 ratingquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
En, iemand IF Forlan al geprobeerd?Wat is zijn rating?
Gr. uit Oostenrijk.
Heb je nog ergens een miljoen coins liggen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef StijnDa het volgende:
Ah, ben benieuwd![]()
Later misschien aanschaffen.
Als je coins over hebt kun je die altijd naar mij overmaken hoor! Geen enkel probleemquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Tim86 het volgende:
haha ja bizar..net nu ik besloten had echt geen coins meer nodig te hebben
Ik ben al erg blij met 50k, :p kun je mij helpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Tim86 het volgende:
haha ja bizar..net nu ik besloten had echt geen coins meer nodig te hebben
Ik heb een 83 geblesseerde Krasic voor je als je wil. gratis en voor niets!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan ook krasic halen voor 1k met een beetje geduld.
50K..vooral niet te hoog inzettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben al erg blij met 50k, :p kun je mij helpen.
Die kaart is zovaak uitgegeven, die word voorlopig niet veel duurder denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ménez is net naar PSG getransferred dus de Roma versie zal ook wel duurder gaan worden.
Ja ik wou het even proberen. Werkt prima. Fer is natuurlijk beterquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Afellay op CDM? Werkt dat een beetje? Ik zou voor Fer gaan
1 potje. Ronaldo is onzichtbaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef GuRBuH het volgende:
Lekker aanvallende backs RijstbalHeb je dr ook al mee gespeeld? Anderson is echt een mongool, daarmee lukt me echt niks
Knippen en plakken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef DannyDeko het volgende:
Meh hoe krijgen jullie je plaatjes zo?
Ja snap ik maar ik krijg m hier niet in m'n post gedonderdquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Printscreen maken, stukje afknippen in paint, op slaan en dan uploaden (bijvoorbeeld bij http://pic2.nl/)
3 keer de bal tegen zijn pens aangeschoten?quote:
Gooit er af en toe zeker een lekkere Johnny van Burgerking sprint tegenaanquote:
Lemme guess, TIF Ronaldinho 87... Ik kan helaas helemaal niks met die sjaak. Ik had de 85 maar die waait gewoon het veld over als het stadion een open dak heeft ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef laucas het volgende:
Die dikke heeft nog wel 5* skillmoves
Over naldo's gesproken, santos 4 - 5 flamengo, 3x Ronaldinho
Ik kan de hele samenvatting van een kwartier aanraden..echt alles zat in die wedstrijd..heerlijk. 4-5 eindstand, keeper die een Panenka van Elano stopt en dan provocerend gaat hooghouden, bizarre comebacks, mooie goals en acties, knullige fouten..heerlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef laucas het volgende:
Die dikke heeft nog wel 5* skillmoves
Over naldo's gesproken, santos 4 - 5 flamengo, 3x Ronaldinho
Nee, komt bij zo'n gamestore geval weg en hij heeft m daar iig als een nieuwe gekocht, het is ook de platinum. Misschien een terugbrengertje ofzo? Al staat er op de bon dat ze dit soort spellen niet ruilen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Het is dus wel een nieuwe versie van FIFA? Niet tweedehands?
Ik stuur m wel naar de winkel om te kijken of ze daar wat kunnen doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Misschien met EA contact opnemen ofzo? Weet het ook niet..xbox hier..
Ik heb die standaard 83 Ronaldinho als LM in m'n italie team tot ik geld heb voor IF Di Natale, maar vind die echt geniaal, veel beter dan regular Di Natale.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lemme guess, TIF Ronaldinho 87... Ik kan helaas helemaal niks met die sjaak. Ik had de 85 maar die waait gewoon het veld over als het stadion een open dak heeft ofzo.
Njah, als LM gebruik je hem ook heel anders. Daar lijkt ie me ook niet ideaal, ivm zn pace maar ok. Ik had hem als CAM in 4-1-2-1-2 en daar werd hij door elke defense outmuscled.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb die standaard 83 Ronaldinho als LM in m'n italie team tot ik geld heb voor IF Di Natale, maar vind die echt geniaal, veel beter dan regular Di Natale.
Beetje bij beetje versterken. Eerst even bedenken wat voor team je wil maken: Welke competitie of nationaliteit? En welke formatie wil je spelen? Uiteraard gaat het nu nog om goedkope spelers, maar een paar kan je er al wel halen. Let erop dat je ze in de juiste formatie koopt en met wat contracten op zak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hier is de noob weer!
ik heb net toernooitje gedaan en heb nu 3200. Heb eigenlijk een kut team 1,5 ster en niet echt veel boeiende spelers. Ik heb 3200 coins. Wat kan ik nu het beste doen?
Ik ben een planloze haha vandaar dat ik ook zoveel vragen stel. Heb geen idee wat de beste formatie voor mij is...speel bijna niet anders dan wat vooraf de formatie is....speel soms met barcelona en dan weer met Man u of Ajax...dus heb geen ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje bij beetje versterken. Eerst even bedenken wat voor team je wil maken: Welke competitie of nationaliteit? En welke formatie wil je spelen? Uiteraard gaat het nu nog om goedkope spelers, maar een paar kan je er al wel halen. Let erop dat je ze in de juiste formatie koopt en met wat contracten op zak.
Post hier even wat je plan is, ben wel benieuwd? Zit je op de xbox trouwens?
Dat maakt me niet uit...waar de beste speles voor goedkoopst zijn te halen....quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Als je dat doet dan is 4-3-2-1 een erg fijne formatie. Je wingers staan dan iets naar binnen, precies om te kunnen doen wat jij wil eigenlijk. Dan zou ik me daar alvast op focussen. Stap 2: Welke competitie of welke nationaliteit wil je als kern in je team hebben..
Dan zou ik nu gewoon zelf even gaan zoeken op de markt naar leuke goedkope spelers uit de Liga BBVA. Filter in ieder geval op formatie 4-3-2-1 en let op het aantal contracten: hoe meer hoe beter. Je hebt nu 3200 zei je..hoe zit het met de contracten voor je huidige spelers?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit...waar de beste speles voor goedkoopst zijn te halen....
aan de andere kant is de spaanse competitie altijd wel leuk...of engelse....tja keuzes....Spaanse dan
Ruk haha sommige nog op 4 of 3 en aantal goed verlopen zeg maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik nu gewoon zelf even gaan zoeken op de markt naar leuke goedkope spelers uit de Liga BBVA. Filter in ieder geval op formatie 4-3-2-1 en let op het aantal contracten: hoe meer hoe beter. Je hebt nu 3200 zei je..hoe zit het met de contracten voor je huidige spelers?
Dan stap ik naar Italiaans over...en daar gewoon in de 2e divisie kijken eerst?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef Tim86 het volgende:
ah oke, dan zit dat wel goed op korte termijn opzich. Ik zou gewoon steeds zorgen dat je minimaal 1000 coins over hebt om evt contracten in te slaan als het moet (of pakjes te kopen). Tot dat bedrag kan je nu naar wat goedkope gouden spelers kijken..
Overigens is de Italiaanse competitie ook erg geschikt voor jouw spel..misschien wel het beste, zeker met weinig coins.
Waar ben je nu naar aan het zoeken dan? Je moet geen formatiekaarten kopen, maar spelers in de goede formatiequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
voor 4-3-2-1 formatie vragen ze 3000 coins is dat veel? Die kan ik dan beter later kopen dus
ooh wacht zie er nu een van 400 current bid...das best te doen dan toch?
shit nu al 1100
Ooh kut snapte m ff niet haha laat maar....voel me soms echt blondMaar ...ik kan clarence seedorf voor 850 direct kopen en Del Piero voor 1000...is dat veel? Volgens die database van de OP is dat normaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar ben je nu naar aan het zoeken dan? Je moet geen formatiekaarten kopen, maar spelers in de goede formatie
Hangt van je stijl af. Ik persoonlijk kan niks met gasten zoals van Bommel met -12 pacequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
nou ik kan nu al niemand vinden die Tim net zei Motta Nesta enzo haha...maar goed ik ga gewoon iedere positie proberen te vullen met rond de 78 als dat lukt...stukje voor stukje...
denk dat er niet echt miskopen tussen kunnen zitten als eerste aankopen? Of zijn er serie A spelers die ik echt moet mijden?
haha okay ik heb net motta voor 350 gekocht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hangt van je stijl af. Ik persoonlijk kan niks met gasten zoals van Bommel met -12 pace
Ronaldo halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste match met mn cheap-ass brasilianen, meteen 3-0 voor en hem 2 keer rood aangesmeerd. Natuurlijk quit die gast, maar ik vond het wel prima 530 coins en door. Wel Fred geblesseerddus ff healing kopen, gelukkig maar 1.
Ik vind healing cards zo zonde ven je coins. Ik zorg gewoon altijd dat een reservespeler heb voor elke positie. Heb je ook niet dat gezeur met fitness etc.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind healing cards zo zonde ven je coins. Ik zorg gewoon altijd dat een reservespeler heb voor elke positie. Heb je ook niet dat gezeur met fitness etc.
Fred is gewoon de meesterquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Fred is gewoon de meesterOnvervangbaar.
Totdat je een keer van afstand schiet met Ronaldo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Fred is gewoon de meesterOnvervangbaar.
Hij vast ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb het over de echte Ronaldo. Niet CR7
Daar heb ik het ook over.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:55 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb het over de echte Ronaldo. Niet CR7
Ah oke danquote:
Jep, maar in deze fase heb ik niet de cash omdat hoog te houden. Heb nu Sobis gekocht om eventueel af te wisselen. Al speel ik het liefst met Fredjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Spits met hoge moraal en fitness is wel key in die formatie ja
Is Luis fabiano duur?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep, maar in deze fase heb ik niet de cash omdat hoog te houden. Heb nu Sobis gekocht om eventueel af te wisselen. Al speel ik het liefst met Fredje
Doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:54 schreef Santello het volgende:
Het is een 442 maar ik maak er 4411 van. Iemand had het over ingame stats, is die van 88 nou zo veel beter als 87?
Ik kan niet hem overweg. De IF vond ik ook niks. Terwijl anderen hem juist geweldig vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
3-4k ongeveer. Hangt ook een beetje van de tijd af enzo. Maar die staat wel op mn lijstje.
Heb je Hunter al?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Met me domme kop een tradeoffer + 100k gestuurd. AUCTION EXPIRED
Adriano heeft ook wel zn momenten. Groot, sterk en linkspoot (voor- of nadeel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:22 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik kan niet hem overweg. De IF vond ik ook niks. Terwijl anderen hem juist geweldig vinden.
Adriano lijkt me wel een chille spits
Ronaldinho wil ik als CF. De rest vind ik inderdaad KAK.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:27 schreef Rijstbal het volgende:
Robinho, Ronaldinho, Pato en Hulk vind jij slecht?
Ik twijfel echt nuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:27 schreef Tim86 het volgende:
4-3-1-2 vind ik echt een vervelende formatie..de ergste trechter van allemaal, maar smaken verschillen toch.
Jup, maar dan maak je geen gebruik van de vele spitsen die Brazilie te bieden heeft... Fabiano, Fred, Nilmar, Oliveira, Sobis, Marlos etcquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef Rijstbal het volgende:
Ik speel met 4321 en het speelt tot nu toe erg fijn. Ronaldinho en Pato trekken zo makkelijk naar binnen. Eigenlijk speel je met 3 spitsen.
Wat je ook kan proberen is 3412. Ik speelde met deze opstelling toen ik een Franse team had. Je hebt dan een gebalanceerde middenveld, spelmaker, 2 spitsen en vleugelspelers die je ook als backs kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jup, maar dan maak je geen gebruik van de vele spitsen die Brazilie te bieden heeft... Fabiano, Fred, Nilmar, Oliveira, Sobis, Marlos etc
Ik heb mijne er net op gezet voor 350k BIN.quote:
Hatequote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:44 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik heb mijne er net op gezet voor 350k BIN.Morgen even kijken of die weg is.
In die formatie zijn het geen wingers meer maar oke. Bij 433 houden je vleugels het veld breed waardoor je creatief kunt spelen maar ook op passing, omdat de ruimtes itt 4321 groter zijn en je meer tijd en ruimte hebt. Ik vind 4321 ook een erg fijne opstelling maar 433 geeft mij meer diepte en vrijheid in het spel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Als je dat doet dan is 4-3-2-1 een erg fijne formatie. Je wingers staan dan iets naar binnen, precies om te kunnen doen wat jij wil eigenlijk. Dan zou ik me daar alvast op focussen. Stap 2: Welke competitie of welke nationaliteit wil je als kern in je team hebben..
Eergisteren 190kquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:57 schreef Tim86 het volgende:
Huntelaar is nog nooit voor meer dan 180K verkocht volgens mij sinds de opening day
Ze heten geen winger maar left en right forward, maar ze staan toch echt op de vleugel hoor. Ik scoor nog altijd heel veel met crosses in die formatie..beetje evenredig verdeeld allemaal. 4-3-3 vind ik echt brak in deze FIFA..daar moet ik echt aan sleutelen met custom formation voor het fijn speelt voor me en daar heb ik geen zin in iedere wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:59 schreef laucas het volgende:
[..]
In die formatie zijn het geen wingers meer maar oke. Bij 433 houden je vleugels het veld breed waardoor je creatief kunt spelen maar ook op passing, omdat de ruimtes itt 4321 groter zijn en je meer tijd en ruimte hebt. Ik vind 4321 ook een erg fijne opstelling maar 433 geeft mij meer diepte en vrijheid in het spel.
Nee, ze staan niet op de vleugelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze heten geen winger maar left en right forward, maar ze staan toch echt op de vleugel hoor. Ik scoor nog altijd heel veel met crosses in die formatie..beetje evenredig verdeeld allemaal. 4-3-3 vind ik echt brak in deze FIFA..daar moet ik echt aan sleutelen met custom formation voor het fijn speelt voor me en daar heb ik geen zin in iedere wedstrijd.
De vleugel kan ook een back zijn hoor, heeft enkel met breedte te maken, niet met lengte.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee, ze staan niet op de vleugel
Ze staan tussen de middenvelders en spits, meer naar de as van het veld.
Niet veel duurder nee, het blijft een budget team. Maar de oude Biabiany is ook al duurder geworden en die is alleen naar een andere club in de Serie A gegaan...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die kaart is zovaak uitgegeven, die word voorlopig niet veel duurder denk ik.
Via de webapp moet je steeds biedingen kopen als het ware, via de xbox of ps3 kun je onbeperkt bieden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb wat inkopen gedaan. Ben steeds niet hoger gegaan dan 400 en vaak zelfs nog lager.
Heb nu:
Marchetti 80 GK
Motta 76 RB (is eigenlijk RWB)
Cannavaro 77 CB
Barzagli 79 CB
Zanetti 77 CM
Martinez 77 RF
Suazo 77 ST
Dus ik mis nog een LB, CM, CM, LF en de hele reserve bank.
Ze hebben overigens allemaal 7 contracten op Marchetti na, die heeft er 3.
Is dit wat om mee te beginnen?
Heb nu alleen geen bid coins meer...krengen kosten 2000 coins...heb nog 1100 over!
Ooh okay, ach ja dat kan altijd nog toch? Als ik me tweede team bronze houd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Via de webapp moet je steeds biedingen kopen als het ware, via de xbox of ps3 kun je onbeperkt bieden.
Verder had ik eerder voor een goed bronze team, want dan kosten contracten je geen drol en kom je ook niet veel moeilijke tegenstanders tegen dus win je makkelijker en verdien je makkelijker je eerste start kapitaal.
haha ja bij mij ook..sommige hebben nog een contract. Ben nu een bronze geheel Zweeds team aan het bouwen die allemaal 4-3-2-1 formatie hebben en in Zweden spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:02 schreef GuRBuH het volgende:
Klopt. Ik verkoop nu mn bronze spelers met 0 contracten. Die zijn al helemaal gewild, not..
Toevallig! Ik wou dat ook gaan doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja bij mij ook..sommige hebben nog een contract. Ben nu een bronze geheel Zweeds team aan het bouwen die allemaal 4-3-2-1 formatie hebben en in Zweden spelen.
Waarom? Omdat het kan haha (en familie zweeds is)
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik weet niet of Zweden goede verdedigers heeft maar ik haalde laatste Michael Almebäck uit een pakje. 68 rating maar wel 84 pace. Volgens mij helemaal niet slecht
Haha vet Rijstbal, ik had 3 spelers al ui zweden en dacht, hey dat is wel leuk.quote:
Principe van vraag en aanbod. Als niemand anders dezelfde aanbied, dan is het eerder wat de gek er voor geeft! En dan kunnen prijzen oplopen. Net zoals IF Lens, nu 140k terwijl 40k normaal was geweest.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
Naja 190K dan..350K is te belachelijk als je hem echt zou willen verkopen.
Welke competitie dan? Datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm moet nog een ST, RF, CM, CM en RB, dan heb ik me 11 basisspelers helemaal Zweeds en uit dezelfde competitie, met de goede postitie en formatie.
heb nog 300 coins haha en geen bid points. Dus ik hoop dat ze aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal mijn bronze trade piles gaan kopen...aangezien er 30 staan, dus 4500 tot 6000 coins
Kan je 9 chem halen met een verkeerde formatie dan? Als je 9 chem hebt is het goed en haal je het maximale uit je speler.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:24 schreef Santello het volgende:
Als een speler 9 chem heeft maar verkeerde formatie, maakt het wat uit? Of kan een speler ook 10 chem hebben?
Jep, mits de spelers om je heen goed gelinkt zijn. Heb dit ook met Adrianoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je 9 chem halen met een verkeerde formatie dan? Als je 9 chem hebt is het goed en haal je het maximale uit je speler.
Adriano is 9quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:40 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jep, mits de spelers om je heen goed linkt zijn. Heb dit ook met Adriano
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kfgzfT5nbbeOY
Dat zegt hij toch..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |