Welke packs koop jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ooh okay, nou deze had 64 als pace dus zo denderend was deze niet. De home en away kits die rare zijn bij bronze zijn ook niet meer waard dan normaal?
Ik zet trouwens alles te koop voor rond de 200, ook de kits, badges en fitness cards. Alleen de contracts hou ik en spelers die ik kan gebruiken
De bronze packs van 400. Meer geld heb ik nog niet...quote:
Is er ook een app voor UT ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
De bronze packs van 400. Meer geld heb ik nog niet...
Maar over de duivel gesproken! Ik heb dus nu een bronze shiny met pace van 80. Het is een LM van 64. Deze zou dus ietsjes meer waard moeten zijn? Ik kan de formatie niet zien, aangezien ik het allemaal op me telefoon doe.
Leuk, zoek hem zelf op bij de speler search. Op competitie en land. Daar zie je de gemiddelde vraagprijzen. Zelf op onderzoek uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
De bronze packs van 400. Meer geld heb ik nog niet...
Maar over de duivel gesproken! Ik heb dus nu een bronze shiny met pace van 80. Het is een LM van 64. Deze zou dus ietsjes meer waard moeten zijn? Ik kan de formatie niet zien, aangezien ik het allemaal op me telefoon doe.
Ging het maar zo makkelijk op je mobielquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Leuk, zoek hem zelf op bij de speler search. Op competitie en land. Daar zie je de gemiddelde vraagprijzen. Zelf op onderzoek uit.
Dat kan mijn Desire HD ook dus ik ga eens ff kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk op je mobielhahaha...
maareh nee het is gewoon een site. Geen idee of ze er een app van hebben. Zal eens zoeken. Heb een samsung galaxy s 2, gelukkig kan die flash aan enzo
ja het werkt niet helemaal perfect maar het is te doen, tijdens je werk hahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat kan mijn Desire HD ook dus ik ga eens ff kijken
Ja die zag ik in de OP staan, maar daar staat dat ik spelers heb van bijv 900 coins. Terwijl bijv Apekoek zegt dat je dat niet kan krijgen voor bronze speler met lager dan 80 (75) pace.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:23 schreef Rijstbal het volgende:
Handige site voor jou
http://www.fut11info.nl/
haha ja je krijgt idd je vraag die je moet beantwoorden. Maar is er een echte app voor of doe je gewoon via internetquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:55 schreef Dopekoe het volgende:
Crappy, kan niet meer bij me webapp
Security vraag anntwoord vergeten en nu móet ik invullen hoeveel spelers en stafchef ik in mn club heb
internetquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja je krijgt idd je vraag die je moet beantwoorden. Maar is er een echte app voor of doe je gewoon via internet
ja ik had gewoon een simpelere vraag en daarbij heb ik me er gister pas voor aangemeld dus ik wist het antwoord nog wel. Heb weer een hoop spelers te koop gezet. Is het nou het verstandigst wat ik doe? Bronze pack voor 400 kopen en dan bijnaa alles op trading zetten, of kan ik beter nu wat gaan sparen en dan een silverpack kopen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
internet
Naja, vanavond ff kijken wat die antwoorden zijn
Das wel de makkelijkste manier...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ja ik had gewoon een simpelere vraag en daarbij heb ik me er gister pas voor aangemeld dus ik wist het antwoord nog wel. Heb weer een hoop spelers te koop gezet. Is het nou het verstandigst wat ik doe? Bronze pack voor 400 kopen en dan bijnaa alles op trading zetten, of kan ik beter nu wat gaan sparen en dan een silverpack kopen?
goed dat je het zegt. Heb paar fitness dingen er tussen gezien. Voor arm en been en zo. Had ook een rare home kit van Stevenage ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das wel de makkelijkste manier...
Maar als je een squad fitness in je bronzepack vind dan zou ik die erop zetten voor 600 / of 800 oid
Die gaan als warme broodjes
Bronze squad fitness verkoop ik altijd voor 1500/2000. Zilver voor 2000/2500 en goud voor 2500/3000. Altijd chill als je die in een pakje heb zitten! Bronze healing cards doe ik altijd voor 300/450. Zilver voor 600/900. Goud weet ik niet, die heb ik al zo lang niet meer gekocht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef GuRBuH het volgende:
healing +1 enzo kun je meestal wel kwijt voor 250/300 buy now. Squad fitness ging laatst steeds zelfs voor 1000+ coins..
Kijk hier heb ik wat aan...zal eens kijken wat ik er op kan zetten!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bronze squad fitness verkoop ik altijd voor 1500/2000. Zilver voor 2000/2500 en goud voor 2500/3000. Altijd chill als je die in een pakje heb zitten! Bronze healing cards doe ik altijd voor 300/450. Zilver voor 600/900. Goud weet ik niet, die heb ik al zo lang niet meer gekocht.
Ik houd wel vaak fut11info.nl aan maar vaak klopt het niet inderdaad. Wat je dan het beste kan doen is gewoon even de speler opzoeken op de auction. Je moet inderdaad ook de formatie in de gaten houden. Vaak betalen mensen voor een goede bronze/zilvere speler wat meer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja die zag ik in de OP staan, maar daar staat dat ik spelers heb van bijv 900 coins. Terwijl bijv Apekoek zegt dat je dat niet kan krijgen voor bronze speler met lager dan 80 (75) pace.
Als ik me speler in die database op zoek staat er average PS3 prijs 780 coins. Kan de ps3 foramties niet invoeren maar zie dat ie voor 3-5-2 ongeveer honderd minder is dan het gemiddelde bij de Xbox. Dus dan zou 680 een goede prijs zijn?
Verlopen kaarten op de trade pile krijgen ook een rode rand.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Een rode rand betekent trouwens dat de speler of geen contracten meer heeft, of geblesseerd is.
In geval van blessure kan hij niet op de tradepile gezet worden, dus denk ik dat jouw bronzen player met rode rand geen contracten meer heeft.
in zijn geval staat hij al op de trade en betekende het gewoon dat de kaart niet verkocht was..quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Een rode rand betekent trouwens dat de speler of geen contracten meer heeft, of geblesseerd is.
In geval van blessure kan hij niet op de tradepile gezet worden, dus denk ik dat jouw bronzen player met rode rand geen contracten meer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |