Op de link had ik nog snel even gekliktquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef Erik1991 het volgende:
Lekker team hoor GieJay. Ik zal mijn team zo ook even posten.
http://img215.imageshack.us/img215/6584/naamloosro.png (copy/paste deze link)
Ok:P. Hij is nu in ieder geval beter te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op de link had ik nog snel even geklikt
4321 is absoluut mijn topper. Lekker overwicht op het middenveld en je hebt dan 3 spitsen die als vleugels kunnen dienen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Prima teampje hoor. Bevalt 4231 je een beetje? Forlan zal wel een prima lonestriker zijn.
Ik heb mijn teams ook even onder elkaar gezet
[ afbeelding ]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
4321 is absoluut mijn topper. Lekker overwicht op het middenveld en je hebt dan 3 spitsen die als vleugels kunnen dienen.
Verder vroeg ik mij af, hoeveel koste het serie A budget team?
Kan ook krasic halen voor 1k met een beetje geduld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..
edit: En Biabiany omdat hij niet meer bij Inter zit wellicht ook..dan wordt het iets duurder misschien
RWB > RB kaarten kan je best goedkoop krijgen, moet je alleen even opletten. Biabiany zit nu bij Parma en Suazo zit nu Cagliari. Die versies zijn goedkoper.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok op 12K max ofzo. Enige duurdere zal Santon zijn omdat hij RWB is normaal..
edit: En Biabiany omdat hij niet meer bij Inter zit wellicht ook..dan wordt het iets duurder misschien
Ik heb hem wel, nog niet mee gespeeld. 88 ratingquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
En, iemand IF Forlan al geprobeerd?Wat is zijn rating?
Gr. uit Oostenrijk.
Heb je nog ergens een miljoen coins liggen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef StijnDa het volgende:
Ah, ben benieuwd![]()
Later misschien aanschaffen.
Als je coins over hebt kun je die altijd naar mij overmaken hoor! Geen enkel probleemquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Tim86 het volgende:
haha ja bizar..net nu ik besloten had echt geen coins meer nodig te hebben
Ik ben al erg blij met 50k, :p kun je mij helpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Tim86 het volgende:
haha ja bizar..net nu ik besloten had echt geen coins meer nodig te hebben
Ik heb een 83 geblesseerde Krasic voor je als je wil. gratis en voor niets!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan ook krasic halen voor 1k met een beetje geduld.
50K..vooral niet te hoog inzettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben al erg blij met 50k, :p kun je mij helpen.
Die kaart is zovaak uitgegeven, die word voorlopig niet veel duurder denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ménez is net naar PSG getransferred dus de Roma versie zal ook wel duurder gaan worden.
Ja ik wou het even proberen. Werkt prima. Fer is natuurlijk beterquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Afellay op CDM? Werkt dat een beetje? Ik zou voor Fer gaan
1 potje. Ronaldo is onzichtbaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:35 schreef GuRBuH het volgende:
Lekker aanvallende backs RijstbalHeb je dr ook al mee gespeeld? Anderson is echt een mongool, daarmee lukt me echt niks
Knippen en plakken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef DannyDeko het volgende:
Meh hoe krijgen jullie je plaatjes zo?
Ja snap ik maar ik krijg m hier niet in m'n post gedonderdquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Printscreen maken, stukje afknippen in paint, op slaan en dan uploaden (bijvoorbeeld bij http://pic2.nl/)
3 keer de bal tegen zijn pens aangeschoten?quote:
Gooit er af en toe zeker een lekkere Johnny van Burgerking sprint tegenaanquote:
Lemme guess, TIF Ronaldinho 87... Ik kan helaas helemaal niks met die sjaak. Ik had de 85 maar die waait gewoon het veld over als het stadion een open dak heeft ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef laucas het volgende:
Die dikke heeft nog wel 5* skillmoves
Over naldo's gesproken, santos 4 - 5 flamengo, 3x Ronaldinho
Ik kan de hele samenvatting van een kwartier aanraden..echt alles zat in die wedstrijd..heerlijk. 4-5 eindstand, keeper die een Panenka van Elano stopt en dan provocerend gaat hooghouden, bizarre comebacks, mooie goals en acties, knullige fouten..heerlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef laucas het volgende:
Die dikke heeft nog wel 5* skillmoves
Over naldo's gesproken, santos 4 - 5 flamengo, 3x Ronaldinho
Nee, komt bij zo'n gamestore geval weg en hij heeft m daar iig als een nieuwe gekocht, het is ook de platinum. Misschien een terugbrengertje ofzo? Al staat er op de bon dat ze dit soort spellen niet ruilen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Het is dus wel een nieuwe versie van FIFA? Niet tweedehands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |