Die is eerder zielig. Of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
En! het leuke is dat ik op FOK! zo 10 posters kan bedenken die net zo eng zijn als die Noor.
Lambiekje anyone?.
is het niet een beetje vroeg voor (hergist-op-fles) bier?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
En! het leuke is dat ik op FOK! zo 10 posters kan bedenken die net zo eng zijn als die Noor.
Lambiekje anyone?.
Maanvis?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Lambiekje anyone?.
Nu ken ik die hele Lambiekje niet, maar het probleem van gewelddadig is dat dat pas wordt toegekend na de daad. Deze Noor was nu juist heel erg rustig en "toerekeningsvatbaar". Geen idee wat Lambiekje nog in petto heeft uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik niemand ken ook niet virtueel die net zo gek is.
En zeker niet dat ik dat nu al weet.
Lambiekje is inderdaad flink gestoord maar volgens niet geweldadig.
Nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Misschien zit hij wel flink te oefenen met WoW.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Ja of Left 4 Dead 2, daar leer je ook je elleboog te gebruiken en losse wapensquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien zit hij wel flink te oefenen met WoW.
Hee, die tweede wel eens tegengekomen in het Hvjjn topicquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Techno het volgende:
[..]
mylifeisgrey
richard_prf
rood_verzet
benzin
jedimindhax
...
Heb je wel het op het nieuws gelet? Heb je een beetje meegekregen van het Manifest?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ken ik die hele Lambiekje niet, maar het probleem van gewelddadig is dat dat pas wordt toegekend na de daad. Deze Noor was nu juist heel erg rustig en "toerekeningsvatbaar". Geen idee wat Lambiekje nog in petto heeft uiteraard.
Jij zit serieus te veel in het niet kunnen versieren topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Techno het volgende:
[..]
mylifeisgrey
richard_prf
rood_verzet
benzin
jedimindhax
...
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
Jij zit serieus te veel in het niet kunnen versieren topic.![]()
Niet leke autistische mongool is gewlijk gewledadig toch?
Ben nu op pagina 890. Wat ik steeds lees is dat hij geen voorstander is van geweld, maar het ziet als een noodzakelijk kwaad. Hij geeft ons mee dat elke revolutie begint met geweld, en dat hij dat hiervoor noodzakelijk vond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je wel het op het nieuws gelet? Heb je een beetje meegekregen van het Manifest?
Dan kan je toch niet echt spreken van een vredelievende man die geen geweld en haat predikte.
Hetzelfde voor de moordenaar van Theo en Pim. Beide in meerdere of mindere mate niet echt bekend om hun verdraagzaamheid. Terug getrokken is niet hetzelfde.
Niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.
Dat zegt genoeg. Voor geweld om zijn doel te bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben nu op pagina 890. Wat ik steeds lees is dat hij geen voorstander is van geweld, maar het ziet als een noodzakelijk kwaad. Hij geeft ons mee dat elke revolutie begint met geweld, en dat hij dat hiervoor noodzakelijk vond.
Aanslag op alle vrouwen in Nederland?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.
Ben je op lange termijn ook van alle kinderen af.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanslag op alle vrouwen in Nederland?.
aanslag op vrouw kun je al doen door ze te negeren dus daar is geen geweld voor nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanslag op alle vrouwen in Nederland?.
Bommeldingen bij alle schoenenwinkels, wat dacht je daarvan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:15 schreef clevy het volgende:
[..]
aanslag op vrouw kun je al doen door ze te negeren dus daar is geen geweld voor nodig
Ik ook. De mods willen die trollen door laten gaan. Prima.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het volgen van dat topic, het is gewoon zinloos.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bommeldingen bij alle schoenenwinkels, wat dacht je daarvan?
Een mooie manier om van die foeilelijke Uggs af te komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zolang we nog werkschoenen kunnen krijgen bij de bouwmarkt heb ik er geen last vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
yup, dat lijkt te werkenquote:
Bommelding? Dan staan de winkels zo vol. De gedachte van de vrouwen is waarschijnlijk dat het met een bommelding wel lekker rustig zal zijn. Een soort dubbele uitverkoop dus rennen ze naar de winkels.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie manier om van die foeilelijke Uggs af te komen.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
Een mooie manier om van die foeilelijke Uggs af te komen.
Dat soort types zullen er vast tussen zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bommelding? Dan staan de winkels zo vol. De gedachte van de vrouwen is waarschijnlijk dat het met een bommelding wel lekker rustig zal zijn. Een soort dubbele uitverkoop dus rennen ze naar de winkels.
Volgens mij gaan vrouwen echt over lijken als het over de schoenenuitverkoop gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort types zullen er vast tussen zitten..
Reflectiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort types zullen er vast tussen zitten..
Gezeur over vrouwen en schoenen. Ik ken echt enorm veel vrouwen die zich er nauwelijks voor interesseren hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij gaan vrouwen echt over lijken als het over de schoenenuitverkoop gaat.
Alhoewel ik me destijds op de juiste verdieping heb gestort tijdens de doldwaze dagen in Rotterdam en het toch akelig vond tegenvallen.
Namen, pics en rugnummers!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Gezeur over vrouwen en schoenen. Ik ken echt enorm veel vrouwen die zich er nauwelijks voor interesseren hoor.
Het is dan ook complete onzin. Ze zullen er vast tussen zitten, maar ik heb dat soort taferelen nooit gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij gaan vrouwen echt over lijken als het over de schoenenuitverkoop gaat.
Alhoewel ik me destijds op de juiste verdieping heb gestort tijdens de doldwaze dagen in Rotterdam en het toch akelig vond tegenvallen.
bij voorkeur zonder ruggeweiquote:
Je had alleen maar oog voor de schoenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook complete onzin. Ze zullen er vast tussen zitten, maar ik heb dat soort taferelen nooit gezien.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had alleen maar oog voor de schoenen?
En zonder pic ook nog.quote:
Geloven doe je maar in de kerk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
Maar de anderen ken je toch niet. Of ga je ze opzoeken? Geloof je me weer niet?
Niets mis mee toch? Verstand komt met de jaren immers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:38 schreef L-E het volgende:
Dat vind ik echt een uitspraak voor oude kerels, ik heb een oom van 60 die zulke dingen zegt.
Niet bij iedereenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Verstand komt met de jaren immers.
Dit vind ik een opmerking voor een verzuurd oud wijf waarvan de echte argumenten op zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een uitspraak voor oude kerels, ik heb een oom van 60 die zulke dingen zegt.
Nóg zo'n uitspraak!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Verstand zit onder je haar. Dat hebben oude mannetjes vaak niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hoef je geen oude man voor te zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstand zit onder je haar. Dat hebben oude mannetjes vaak niet..
Vanaf 15 september mag je me oud noemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit vind ik een opmerking voor een verzuurd oud wijf waarvan de echte argumenten op zijn.
Ik noem een opening van een H&M (Kalvertoren) toen er een bepaalde designer een collectie had gedropt. Geloof me, dat soort types heb je ook als het om schoenen gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Het is dan ook complete onzin. Ze zullen er vast tussen zitten, maar ik heb dat soort taferelen nooit gezien.
Dan ben je 30?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf 15 september mag je me oud noemen.
De rest is correct.
Maar goed dat ik nog zo'n weelderige haardos heb dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Verstand zit onder je haar. Dat hebben oude mannetjes vaak niet..
Het was maar een garpje he! Voordat we weer ruzie hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf 15 september mag je me oud noemen.
De rest is correct.
Daarom zeg ik ook dat ze er vast tussen zullen zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik noem een opening van een H&M (Kalvertoren) toen er een bepaalde designer een collectie had gedropt. Geloof me, dat soort types heb je ook als het om schoenen gaat.
Dat geruzie tussen ons moet maar eens stoppen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was maar een garpje he! Voordat we weer ruzie hebben
Nee, niet erg. Het maakt jou wel gek, want ik vind er weinig aan, maar dat is ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat die Anders best een lekker ding was geweest als hij niet knettergek was?
Ik kan het je over minder dan twee maanden vertellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan begint het leven pas. Of was dat bij 40?
Ik vind het echt een creep.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat die Anders best een lekker ding was geweest als hij niet knettergek was?
MOet je maar niet zo een ijskoude humorloze doos zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geruzie tussen ons moet maar eens stoppen inderdaad.
Aangezien je die hard Take That fan bent en het bijna in je broek deed toen je kaartjes kreeg verbaasd mij niks meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo van de scandinaviërs...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ga jij eens terug naar Azië ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
MOet je maar niet zo een ijskoude humorloze doos zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien je die hard Take That fan bent en het bijna in je broek deed toen je kaartjes kreeg verbaasd mij niks meer.
Als er één vrouw hier post die expliciet heeft aangegeven door jou ontdooid te willen worden, is zij het wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
MOet je maar niet zo een ijskoude humorloze doos zijn.
Het belangrijkste is dat er een obstakelvrije route is om naar het toilet te rennen, die is er op mijn werk niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je nog kan Fokken, ben je niet ziek genoeg.
Dat! Bel jij z'n werk ff? Er moeten dit jaar nog wat mensen ontslagen worden!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je nog kan Fokken, ben je niet ziek genoeg.
Je kan toch over je collega's heen kotsen? Mensen blijven tegenwoordig maar om alles thuis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat er een obstakelvrije route is om naar het toilet te rennen, die is er op mijn werk niet.
Er zit geen netwerkaansluiting op het toilet op mijn werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat! Bel jij z'n werk ff? Er moeten dit jaar nog wat mensen ontslagen worden!
Oftewel, thuiswerken is een prima optie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat er een obstakelvrije route is om naar het toilet te rennen, die is er op mijn werk niet.
Ben je trouwens al begonnen met je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan toch over je collega's heen kotsen? Mensen blijven tegenwoordig maar om alles thuis.
Ik zal het moeten doen met dagdromen en de levensgrote poster van Godt boven mijn bed. Beetje zoals CL en Take That. Ik pies ook in mijn broek als ik ooit naar een concert van Godt ga.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er één vrouw hier post die expliciet heeft aangegeven door jou ontdooid te willen worden, is zij het wel.
Godt waakt over je 's nachts.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal het moeten doen met dagdromen en de levensgrote poster van Godt boven mijn bed. Beetje zoals CL en Take That. Ik pies ook in mijn broek als ik ooit naar een concert van Godt ga.
Wel van angst en beven en omdat je zoveel kracht op je handen moet zetten om je oren dicht te houden dat de rest van de spieren automatisch verslappen. Dus ook de sluitspierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal het moeten doen met dagdromen en de levensgrote poster van Godt boven mijn bed. Beetje zoals CL en Take That. Ik pies ook in mijn broek als ik ooit naar een concert van Godt ga.
Zeker weer teveel gezopen gisteren...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
Al kan het ook zo zijn dat ik je voor het concert te hard heb geneukt in alle mogelijk gaten waardoor je ook niks meer kan vasthouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel van angst en beven en omdat je zoveel kracht op je handen moet zetten om je oren dicht te houden dat de rest van de spieren automatisch verslappen. Dus ook de sluitspier
Nee, 12 september. In de week dat ik jarig ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je trouwens al begonnen met je nieuwe baan?
Noemen ze squirten tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
Ik pies ook in mijn broek als ik ooit naar een concert van Godt ga.
Oh, hallo meneer Cohen, wat leuk, u hier?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
Rooibos-thee, altijd goed voor een flinke kater.
De romantiek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al kan het ook zo zijn dat ik je voor het concert te hard heb geneukt in alle mogelijk gaten waardoor je ook niks meer kan vasthouden.
Bij mensen die ik minder aardig vind zou ik uiteraard gelijk vragen waarom je het in je kop weet te halen om er zo volkomen offtopic en niet relevant kut feitje achteraan weet te gooien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, 12 september. In de week dat ik jarig ben.
Haha, wat een zeiknek ben je ook af en toe! Ik zei het omdat Royco en ik net mijn verjaardag bespraken, voegt verder idd niets toe, maar who cares.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mensen die ik minder aardig vind zou ik uiteraard gelijk vragen waarom je het in je kop weet te halen om er zo volkomen offtopic en niet relevant kut feitje achteraan weet te gooien.
Verwacht je nu dat we met zijn allen je verjaardag gaan onthouden?
of:
Ik begin over twee maanden. Op dezelfde dag dat mijn kat met zijn ballen in het prikkel;draad gaat hangen terwijl ikhem aan het rimmen was.
Maar bij LE doe ik dat niet en ga ik braaf haar verjaardag onthouden.![]()
Welke dag is het precies?
Staat in de agendaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, wat een zeiknek ben je ook af en toe! Ik zei het omdat Royco en ik net mijn verjaardag bespraken, voegt verder idd niets toe, maar who cares.
15 september!
Nou we hebben niet echt je verjaardag besproken, zei alleen dat je dan echt oud wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, wat een zeiknek ben je ook af en toe! Ik zei het omdat Royco en ik net mijn verjaardag bespraken, voegt verder idd niets toe, maar who cares.
15 september!
Oke, jij mag dus niet op mijn feestje komen he.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou we hebben niet echt je verjaardag besproken, zei alleen dat je dan echt oud was
Ik heb ook liever geen toeschouwers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke, jij mag dus niet op mijn feestje komen he.
Had ik al gezegd dat sommige vrouwen alleen maar mooier worden naarmate ze ouder worden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke, jij mag dus niet op mijn feestje komen he.
Aangezien Singles 1 en al herhaling is.. gok ik zo vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat sommige vrouwen alleen maar mooier worden naarmate ze ouder worden?
Sommige, subtiel hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
Had ik al gezegd dat sommige vrouwen alleen maar mooier worden naarmate ze ouder worden?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel even had ik nog de hoop dat je een echte vent bent. Heel even.quote:
It's all in your head!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:05 schreef Godtje het volgende:
Waarom lach je? Normaal ben je een sjago mokkel als je net binnenkomt.
Je kent me toch wel beter dan dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel even had ik nog de hoop dat je een echte vent bent. Heel even.
Jawel. Huppel en MissB zijn er niet dus je kon een niet veel geloofwaardiger moment kiezen.quote:
Wen je wel aan als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb altijd zo'n hekel aan die ongemakkelijke stiltes
Daar wordt de stilte echt niet beter vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
Heb altijd zo'n hekel aan die ongemakkelijke stiltes
Ga je hem brieven schrijven in de gevangenis?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu je weet wat ie heeft uitgespookt ja. Maar anders niet.
En met hem trouwenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga je hem brieven schrijven in de gevangenis?
Wie niet oud wil worden moet zich jong opknopen, een van de mooiste spreekwoorden die Nederland rijk is.quote:
Jimquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja moet dit jaar nog gaan gebeuren wil ik op gelijke hoogte komen met Kurt, Amy en de rest
En toch zijn er genoeg vrouwen die er gek genoeg voor zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens in de maand langskomen voor een wip
Vast wel. Charles Manson krijgt ook zat fanmail.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zijn er genoeg vrouwen die er gek genoeg voor zijn.
Alles boven de 26 is oud.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet, onder de 30 is niet oud
Anders ook. Ik val echt niet op dat soort types.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Nu je weet wat ie heeft uitgespookt ja. Maar anders niet.
Ik heb niet echt een type, kan nou niet zeggen dat ik per se op blond of donker val.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Anders ook. Ik val echt niet op dat soort types.
Wat?quote:
Godtquote:
fjjjieeeeuw!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet, onder de 30 is niet oud
Ze reageren daar in ieder geval doordachter op de acties van die eikel dan hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga dat maar vertellen op de noorse eilanden\
Ik ook niet, maar wat hij uitstraalt zint me niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet echt een type, kan nou niet zeggen dat ik per se op blond of donker val.
Want?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze reageren daar in ieder geval doordachter op de acties van die eikel dan hier.
Nou, zoals de USA veranderde in een politiestaat na 9/11, daar willen de Noren niet aan begreep ik. Extra beveiliging, internetmonitoring, politici omgeven door beveiliging, dat soort dingen. Omdat dat soort maatregelen niet helpen tegen zo´n actie als dit.quote:
Net als de voorpagina Spits gisteren, dat waren 2 berichten, maar het leek op 1. heel groot "NOREN GESCHOKT" als kop en daaronder een artikel over Amy winehouse, dat begon over geschokte fans.quote:
Als je het als grapje doet, oké. Maar daar valt dit niet onder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als de voorpagina Spits gisteren, dat waren 2 berichten, maar het leek op 1. heel groot "NOREN GESCHOKT" als kop en daaronder een artikel over Amy winehouse, dat begon over geschokte fans.
Ik geloof allang niet meer in "oops, foutje" dit doen ze expres.
het is geen grapje, het is net als reclame, maakt niet uit of je de reclame "leuk"vindt, je moet aandacht besteden aan, en dat is blijkbaar gelukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het als grapje doet, oké. Maar daar valt dit niet onder.
Heb je gelijk in. Smakeloos vind ik het.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is geen grapje, het is net als reclame, maakt niet uit of je de reclame "leuk"vindt, je moet aandacht besteden aan, en dat is blijkbaar gelukt.
Komop, dit soort "fouten" maak je toch niet?
[Upd] BD blundert met voorpaginaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
Welke krant is dat eigenlijk geweest, Barbie?
Ahaquote:
Het is allemaal de schuld van die zuidelijke katholieken!quote:
Het waren Friezen: Friezin opgepakt voor dreigtweetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Het is allemaal de schuld van die zuidelijke katholieken!
Oh, wacht....
Friezen en FOK! samenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Het waren Friezen: Friezin opgepakt voor dreigtweet
Oh ja, Lambiekje in het kwadraat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
Friezen en FOK! samen
Dan moet ik altijd aan Baajguardian denken.![]()
Over compleet geflipte mensen gesproken
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Het waren Friezen: Friezin opgepakt voor dreigtweet
Ik ken beide users nietquote:
Zal die nog een kloon hebben? Dat kan toch bijna niet? Die zou toch binnen 5 seconde opvallen?quote:
Je mist er weinig aan, tenzij je van tin foil hats houdt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken beide users nietIs maar goed ook?
Oh, das humor voor bij het ontbijtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan, tenzij je van tin foil hats houdt.
Ik vond het een geweldige seriequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben dat na alle verhalen ook maar eens gaan kijken. is best nog wel oke
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
Zal die nog een kloon hebben? Dat kan toch bijna niet? Die zou toch binnen 5 seconde opvallen?
Net als iSpy destijds en zijn 800 klonen. Serieus een dwangneurose tot posten maar binnen 4 min had iedereen hem weer door
Dat duurt nog wel even dus..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige serieNu wachten op seizoen 2. In 2012
Maar er is toch een "conspiracy" subforum? Laat ze lekker daar posten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal die nog een kloon hebben? Dat kan toch bijna niet? Die zou toch binnen 5 seconde opvallen?
Net als iSpy destijds en zijn 800 klonen. Serieus een dwangneurose tot posten maar binnen 4 min had iedereen hem weer door
Het is toch helemaal niet leuk om met andere gekken te zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar er is toch een "conspiracy" subforum? Laat ze lekker daar posten.
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het volgende seizoen
Misschien eens je andere hand gebruiken, kijken of dat helptquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:03 schreef Crutch het volgende:
Ja ik ook!
Ik trek het niet meer, echt.
September pas...
Whahahahaha!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet leuk om met andere gekken te zitten.
EN voor Lambiekje is wat er in zijn hoofd zit echt en nieuws dus kan het in het nieuws subforum.
2 uur R&P mod en nu al krassen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Ik trek het niet meer, echt.
September pas...
Ach, we hebben altijd "dr"Nikita nogquote:
Die vindt ongetwijfeld dat er van massamoord op socialistische jongeren 'niet per definitie een negatieve werking hoeft uit te gaan'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, we hebben altijd "dr"Nikita nog
Hoi! Doe 'ns lief. Dank je.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 uur R&P mod en nu al krassen.
Ik ga je Frenkie noemen
Het is diep tragisch, "maar ergens hadden ze het natuurlijk wel aan moeten zien komen met hun gedrag"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vindt ongetwijfeld dat er van massamoord op socialistische jongeren 'niet per definitie een negatieve werking hoeft uit te gaan'.
Nope, geen verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien eens je andere hand gebruiken, kijken of dat helpt
Dank je.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dit al niet lief is wens ik je een hoop sterkte.
Oh, ik had gehoopt dat jij wat tijd voor me had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens naar de dokter gaan
Dat begrijp ik, maar helaasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef Crutch het volgende:
Oh, ik had gehoopt dat jij wat tijd voor me had.
Volgens mij is Spirit wel in staat om daar zelf antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:43 schreef Godtje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348422
Spirit haar kloon?82 in 81 veranderen trap ik niet in hoor!
Waarom?
Het is ook zo'n meeblehrnummer.quote:
Ik herken een bepaald patroon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:43 schreef Godtje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/348422
Spirit haar kloon?82 in 81 veranderen trap ik niet in hoor!
Waarom?
quote:
Boulevard heeft ook altijd een 'grappige' ondertekst bij de onderwerpen. Gisteren over Noorwegen stond er 'Ik schiet vol'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:04 schreef Barbusse het volgende:
Als je het als grapje doet, oké. Maar daar valt dit niet onder.
quote:
Dat gelukkig niet, maar het is vandaag echt slecht gesteld met me.. Weer zo kut geslapen ook.. ik ben toe aan vakantiequote:
nou hier welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet, maar het is vandaag echt slecht gesteld met me.. Weer zo kut geslapen ook.. ik ben toe aan vakantie
Nee joh. Wel een paar dagen vrij geweest een tijdje terug, maar dat was geen vakantie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
nou hier wel
jamaar, hebbe die nie net gehad?
Dan kun je in ieder geval niet meer naar kantoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh. Wel een paar dagen vrij geweest een tijdje terug, maar dat was geen vakantie.![]()
Nog 3 weken werken, dan 3 weken vrij!Naar Egypte met kleine man.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je in ieder geval niet meer naar kantoor
Leuke baan heb je danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
het is dus egypte geworden. niet te duur dus?
quote:
quote:
Gezellig met allemaal Russen die je eten op etenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behoorlijk ja! En uiteindelijk was dit niet eens zoveel duurder dan bv. Italië, aangezien we straks all inclusive zitten.
Oh maar ik laat me niet zo makkelijk afschrikken door wat Russen hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig met allemaal Russen die je eten op eten
oh een lekker iets om naartoe te levenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh. Wel een paar dagen vrij geweest een tijdje terug, maar dat was geen vakantie.![]()
Nog 3 weken werken, dan 3 weken vrij!Naar Egypte met kleine man.
Ze woont praktisch in Rusland. Die is dat wel gewend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig met allemaal Russen die je eten op eten
Ach, dat Oostblok is toch één pot nat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
Ze woont praktisch in Rusland. Die is dat wel gewend.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze woont praktisch in Rusland. Die is dat wel gewend.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, dat Oostblok is toch één pot nat.
Jij wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben volgende week lekker dicht bij je in de buurt
Ik kan niet beloven dat het dan niet regent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik woon lekker dicht bij haar in de buurtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stiekem zal jij dat ook wel doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
ben ik de enige die lilypilymeisje niet aanbid?
buenas tardes gente
Wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
buenas tardes gente
ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
Ik niet hoor. Maar dat bedoel je vast nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
buenas tardes gente
nopequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar dat bedoel je vast niet.
Was jij trouwens naar Villa van Heek geweest? Hoe was dat?quote:
Nee niet meer geweest, staat voor de voglende keer op de planningquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was jij trouwens naar Villa van Heek geweest? Hoe was dat?
Dat geeft niet. Je wordt dan ook een dagje ouder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
Ik snap er niks meer van.
Ik vind dit echt het meest verwarrende gesprek ooit!
Ga krassenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
Ik snap er niks meer van.
Ik vind dit echt het meest verwarrende gesprek ooit!
Elke dag weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Je wordt dan ook een dagje ouder.
Gelukkig heeft Fok! een lange geschiedenis van overdreven reactiesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op de blote knieën op gloeiende glasscherven uiteraard
Okequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet meer geweest, staat voor de voglende keer op de planning
Ben ook wel benieuwd jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Het klinkt wel apart, misschien dat ik er ook eens heen ga.
.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd jaZiet er van binnen wel oke uit
Je hebt er die een altaar voor je hebben?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat er aanbidders zijn. Ze zijn echter niet zo talrijk als hier geschetst.
Neuh. Zo diep gaat de liefde niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt er die een altaar voor je hebben?
Maar als zij hier zit, heeft ze geen tijd voor het huishouden en dat laat ze Lit wss doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
Ik geloof zijn baas.![]()
Vriendin lief zie ik hier wel.
Spannend, vertel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef L-E het volgende:
Ik kan beamen dat er aanbidders zijn. Ze zijn echter niet zo talrijk als hier geschetst.
Thanx voor de subtiele hint. Zal jullie verder met rust latenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het altijd gezellig als YipYip er is. Hij is er te weinig. En Litpho ook
.. Godt was serieus..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Thanx voor de subtiele hint. Zal jullie verder met rust laten![]()
Volgens mij zie jij sarcasme die er niet isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn naam en gezellig in 1 zin...kan haast niet anders dan sarcasme zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij sarcasme die er niet is.
Zie reactie boven jequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn naam en gezellig in 1 zin...kan haast niet anders dan sarcasme zijn
ik kan het mij niet voorstellen dat hij lit niet mag....quote:
Zo snel krijg je mij niet weg hoorquote:
Dat is inderdaad niet voor te stellen en ik was bloedje serieus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan het mij niet voorstellen dat hij lit niet mag....
Altijd!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:19 schreef L-E het volgende:
[..]
He's a changed man!
Echt, hij zegt soms zelfs aardige dingen over mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |