Die is eerder zielig. Of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
En! het leuke is dat ik op FOK! zo 10 posters kan bedenken die net zo eng zijn als die Noor.
Lambiekje anyone?.
is het niet een beetje vroeg voor (hergist-op-fles) bier?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
En! het leuke is dat ik op FOK! zo 10 posters kan bedenken die net zo eng zijn als die Noor.
Lambiekje anyone?.
Maanvis?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Lambiekje anyone?.
Nu ken ik die hele Lambiekje niet, maar het probleem van gewelddadig is dat dat pas wordt toegekend na de daad. Deze Noor was nu juist heel erg rustig en "toerekeningsvatbaar". Geen idee wat Lambiekje nog in petto heeft uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik niemand ken ook niet virtueel die net zo gek is.
En zeker niet dat ik dat nu al weet.
Lambiekje is inderdaad flink gestoord maar volgens niet geweldadig.
Nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Misschien zit hij wel flink te oefenen met WoW.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Ja of Left 4 Dead 2, daar leer je ook je elleboog te gebruiken en losse wapensquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien zit hij wel flink te oefenen met WoW.
Hee, die tweede wel eens tegengekomen in het Hvjjn topicquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Techno het volgende:
[..]
mylifeisgrey
richard_prf
rood_verzet
benzin
jedimindhax
...
Heb je wel het op het nieuws gelet? Heb je een beetje meegekregen van het Manifest?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu ken ik die hele Lambiekje niet, maar het probleem van gewelddadig is dat dat pas wordt toegekend na de daad. Deze Noor was nu juist heel erg rustig en "toerekeningsvatbaar". Geen idee wat Lambiekje nog in petto heeft uiteraard.
Jij zit serieus te veel in het niet kunnen versieren topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Techno het volgende:
[..]
mylifeisgrey
richard_prf
rood_verzet
benzin
jedimindhax
...
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
Jij zit serieus te veel in het niet kunnen versieren topic.![]()
Niet leke autistische mongool is gewlijk gewledadig toch?
Ben nu op pagina 890. Wat ik steeds lees is dat hij geen voorstander is van geweld, maar het ziet als een noodzakelijk kwaad. Hij geeft ons mee dat elke revolutie begint met geweld, en dat hij dat hiervoor noodzakelijk vond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je wel het op het nieuws gelet? Heb je een beetje meegekregen van het Manifest?
Dan kan je toch niet echt spreken van een vredelievende man die geen geweld en haat predikte.
Hetzelfde voor de moordenaar van Theo en Pim. Beide in meerdere of mindere mate niet echt bekend om hun verdraagzaamheid. Terug getrokken is niet hetzelfde.
Niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.
Dat zegt genoeg. Voor geweld om zijn doel te bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben nu op pagina 890. Wat ik steeds lees is dat hij geen voorstander is van geweld, maar het ziet als een noodzakelijk kwaad. Hij geeft ons mee dat elke revolutie begint met geweld, en dat hij dat hiervoor noodzakelijk vond.
Aanslag op alle vrouwen in Nederland?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze figuren hebben wel degelijk potentie, want ze zijn al helemaal omgeslagen in notoire vrouwenhaters.
Ben je op lange termijn ook van alle kinderen af.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanslag op alle vrouwen in Nederland?.
aanslag op vrouw kun je al doen door ze te negeren dus daar is geen geweld voor nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aanslag op alle vrouwen in Nederland?.
Bommeldingen bij alle schoenenwinkels, wat dacht je daarvan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:15 schreef clevy het volgende:
[..]
aanslag op vrouw kun je al doen door ze te negeren dus daar is geen geweld voor nodig
Ik ook. De mods willen die trollen door laten gaan. Prima.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het volgen van dat topic, het is gewoon zinloos.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bommeldingen bij alle schoenenwinkels, wat dacht je daarvan?
Een mooie manier om van die foeilelijke Uggs af te komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zolang we nog werkschoenen kunnen krijgen bij de bouwmarkt heb ik er geen last vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
yup, dat lijkt te werkenquote:
Bommelding? Dan staan de winkels zo vol. De gedachte van de vrouwen is waarschijnlijk dat het met een bommelding wel lekker rustig zal zijn. Een soort dubbele uitverkoop dus rennen ze naar de winkels.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie manier om van die foeilelijke Uggs af te komen.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
Een mooie manier om van die foeilelijke Uggs af te komen.
Dat soort types zullen er vast tussen zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bommelding? Dan staan de winkels zo vol. De gedachte van de vrouwen is waarschijnlijk dat het met een bommelding wel lekker rustig zal zijn. Een soort dubbele uitverkoop dus rennen ze naar de winkels.
Volgens mij gaan vrouwen echt over lijken als het over de schoenenuitverkoop gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort types zullen er vast tussen zitten..
Reflectiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort types zullen er vast tussen zitten..
Gezeur over vrouwen en schoenen. Ik ken echt enorm veel vrouwen die zich er nauwelijks voor interesseren hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij gaan vrouwen echt over lijken als het over de schoenenuitverkoop gaat.
Alhoewel ik me destijds op de juiste verdieping heb gestort tijdens de doldwaze dagen in Rotterdam en het toch akelig vond tegenvallen.
Namen, pics en rugnummers!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Gezeur over vrouwen en schoenen. Ik ken echt enorm veel vrouwen die zich er nauwelijks voor interesseren hoor.
Het is dan ook complete onzin. Ze zullen er vast tussen zitten, maar ik heb dat soort taferelen nooit gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij gaan vrouwen echt over lijken als het over de schoenenuitverkoop gaat.
Alhoewel ik me destijds op de juiste verdieping heb gestort tijdens de doldwaze dagen in Rotterdam en het toch akelig vond tegenvallen.
bij voorkeur zonder ruggeweiquote:
Je had alleen maar oog voor de schoenen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook complete onzin. Ze zullen er vast tussen zitten, maar ik heb dat soort taferelen nooit gezien.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had alleen maar oog voor de schoenen?
En zonder pic ook nog.quote:
Geloven doe je maar in de kerk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
Maar de anderen ken je toch niet. Of ga je ze opzoeken? Geloof je me weer niet?
Niets mis mee toch? Verstand komt met de jaren immers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:38 schreef L-E het volgende:
Dat vind ik echt een uitspraak voor oude kerels, ik heb een oom van 60 die zulke dingen zegt.
Niet bij iedereenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Verstand komt met de jaren immers.
Dit vind ik een opmerking voor een verzuurd oud wijf waarvan de echte argumenten op zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een uitspraak voor oude kerels, ik heb een oom van 60 die zulke dingen zegt.
Nóg zo'n uitspraak!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Verstand zit onder je haar. Dat hebben oude mannetjes vaak niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar hoef je geen oude man voor te zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstand zit onder je haar. Dat hebben oude mannetjes vaak niet..
Vanaf 15 september mag je me oud noemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit vind ik een opmerking voor een verzuurd oud wijf waarvan de echte argumenten op zijn.
Ik noem een opening van een H&M (Kalvertoren) toen er een bepaalde designer een collectie had gedropt. Geloof me, dat soort types heb je ook als het om schoenen gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Het is dan ook complete onzin. Ze zullen er vast tussen zitten, maar ik heb dat soort taferelen nooit gezien.
Dan ben je 30?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf 15 september mag je me oud noemen.
De rest is correct.
Maar goed dat ik nog zo'n weelderige haardos heb dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Verstand zit onder je haar. Dat hebben oude mannetjes vaak niet..
Het was maar een garpje he! Voordat we weer ruzie hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf 15 september mag je me oud noemen.
De rest is correct.
Daarom zeg ik ook dat ze er vast tussen zullen zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik noem een opening van een H&M (Kalvertoren) toen er een bepaalde designer een collectie had gedropt. Geloof me, dat soort types heb je ook als het om schoenen gaat.
Dat geruzie tussen ons moet maar eens stoppen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was maar een garpje he! Voordat we weer ruzie hebben
Nee, niet erg. Het maakt jou wel gek, want ik vind er weinig aan, maar dat is ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat die Anders best een lekker ding was geweest als hij niet knettergek was?
Ik kan het je over minder dan twee maanden vertellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan begint het leven pas. Of was dat bij 40?
Ik vind het echt een creep.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat die Anders best een lekker ding was geweest als hij niet knettergek was?
MOet je maar niet zo een ijskoude humorloze doos zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geruzie tussen ons moet maar eens stoppen inderdaad.
Aangezien je die hard Take That fan bent en het bijna in je broek deed toen je kaartjes kreeg verbaasd mij niks meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo van de scandinaviërs...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ga jij eens terug naar Azië ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
MOet je maar niet zo een ijskoude humorloze doos zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien je die hard Take That fan bent en het bijna in je broek deed toen je kaartjes kreeg verbaasd mij niks meer.
Als er één vrouw hier post die expliciet heeft aangegeven door jou ontdooid te willen worden, is zij het wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
MOet je maar niet zo een ijskoude humorloze doos zijn.
Het belangrijkste is dat er een obstakelvrije route is om naar het toilet te rennen, die is er op mijn werk niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je nog kan Fokken, ben je niet ziek genoeg.
Dat! Bel jij z'n werk ff? Er moeten dit jaar nog wat mensen ontslagen worden!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je nog kan Fokken, ben je niet ziek genoeg.
Je kan toch over je collega's heen kotsen? Mensen blijven tegenwoordig maar om alles thuis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat er een obstakelvrije route is om naar het toilet te rennen, die is er op mijn werk niet.
Er zit geen netwerkaansluiting op het toilet op mijn werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat! Bel jij z'n werk ff? Er moeten dit jaar nog wat mensen ontslagen worden!
Oftewel, thuiswerken is een prima optie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat er een obstakelvrije route is om naar het toilet te rennen, die is er op mijn werk niet.
Ben je trouwens al begonnen met je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan toch over je collega's heen kotsen? Mensen blijven tegenwoordig maar om alles thuis.
Ik zal het moeten doen met dagdromen en de levensgrote poster van Godt boven mijn bed. Beetje zoals CL en Take That. Ik pies ook in mijn broek als ik ooit naar een concert van Godt ga.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er één vrouw hier post die expliciet heeft aangegeven door jou ontdooid te willen worden, is zij het wel.
Godt waakt over je 's nachts.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal het moeten doen met dagdromen en de levensgrote poster van Godt boven mijn bed. Beetje zoals CL en Take That. Ik pies ook in mijn broek als ik ooit naar een concert van Godt ga.
Wel van angst en beven en omdat je zoveel kracht op je handen moet zetten om je oren dicht te houden dat de rest van de spieren automatisch verslappen. Dus ook de sluitspierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal het moeten doen met dagdromen en de levensgrote poster van Godt boven mijn bed. Beetje zoals CL en Take That. Ik pies ook in mijn broek als ik ooit naar een concert van Godt ga.
Zeker weer teveel gezopen gisteren...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
Al kan het ook zo zijn dat ik je voor het concert te hard heb geneukt in alle mogelijk gaten waardoor je ook niks meer kan vasthouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel van angst en beven en omdat je zoveel kracht op je handen moet zetten om je oren dicht te houden dat de rest van de spieren automatisch verslappen. Dus ook de sluitspier
Nee, 12 september. In de week dat ik jarig ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je trouwens al begonnen met je nieuwe baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |