Ik vond het wel een beetje jammer dat er niets gebeurde met Jason, zowel qua transformatie als Jessicaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:30 schreef Broer123 het volgende:
Goede aflevering met als favoriet het einde en jason met jessica
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dat allemaal lekker samen gaat komen.
Bill als koning MOET wel iets doen aan de heks
Eric en zijn geheugen komen door die heks
Lafayette en Jesus leren krachten bij om tegen de vampieren te vechten (of tegen de heks straks)
Tara (zagen we in de preview)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sheriff van Bill die de heks nog kent van vroeger en wraak wil nemen
En daarnaast heb je nog:
Alcide die bij de pack moet
Die pack wordt geleid door de weerwolf diePrecies. Er gebeurt een hoop dit seizoen, maar het is zeker niet lukraak. Ik vind dit echt een heerlijk seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luna die vertelt over de skinwalkers (zei is er ook eentje toch? Vanwege de dood van haar moeder bij de geboorte) en Tommy is er nu eentje
Dus uiteindelijk heb je de grote verhaallijn van de heks en de verhaallijn van de wolf/skinwalker.
Loopt daarnaast nog de Werepanther en demonbaby verhaallijn, maar misschien linken die ook nog wel ergens inxenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Ik vond het in het begin ook wat veel, en met de demonbaby weet ik nog steeds niet echt waar dit heengaat (Zou a la Vampire Diaries de donkere dame de geest van een overleden heks zijn?) maar wie weet staat die helemaal niet zo los van de andere verhaallijnen als nu lijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Precies. Er gebeurt een hoop dit seizoen, maar het is zeker niet lukraak. Ik vind dit echt een heerlijk seizoen.
mmmz... met Jessica en Jason komt t vast nog wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje jammer dat er niets gebeurde met Jason, zowel qua transformatie als Jessica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik het helaas wel mee is... tis alsnog wel tof..quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb juist dat ik dit seizoen echt wil weten hoe het verdergaat. Vorige twee seizoenen had ik dat veel minder.
Kijken jullie met de ogen dicht oid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef casper019 het volgende:
[..]
ben ik het helaas wel mee is... tis alsnog wel tof..
maar er gebeurd nou niet echt ''iets''
geen echte enemy... ofzo..
Weten ze wel, maar ze willen alles tegelijk. Eerst moet ie bad boy zijn. Maar hij moet ook zijn gevoelens tonen wanneer niemand kijkt. Maar dan krijgen ze hem niet meer stil over zijn gevoelens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bitches weten ook niet wat ze willenEerst lieve Eric en nu moet ie weer evil worden
't Is me watquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef Thory het volgende:
[..]
Weten ze wel, maar ze willen alles tegelijk. Eerst moet ie bad boy zijn. Maar hij moet ook zijn gevoelens tonen wanneer niemand kijkt. Maar dan krijgen ze hem niet meer stil over zijn gevoelens.
Die zitten er al veel langer in. Oma van Sookie leest ook Charlaine Harris.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Er zitten opeens allemaal van die grapjes in...zoals Eric die 'Snooki' zegt tegen Sooki en Sookie die een boek van Charlaine Harris leest....
Ook is het wel sterk dat de actrice die Marnie speelt, als tante Petunia van Harry Potter een grafhekel heeft aan heksen
Dit. Ook mijn gedachte ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg dat Jason haar net op tijd weer naar binnen duwt, Jessica overleeft het
Een kant van me zegt: Het zou wel stoer en gedurfd zijn als ze d'r dood zouden laten gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:13 schreef Broer123 het volgende:
Het is ook wel goed bedacht van de schrijvers want ze komt niet voor in de boeken.
Zo is het spannend voor de lezers die alle boeken hebben gelezen en de kijkers.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef planethugo het volgende:
Jessica mag niet dood voordat ze full frontal in beeld geweest is
QFT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:05 schreef outcast_within het volgende:
Ken eigenlijk geen andere serie waar de "hoofdpersoon" zo vaak met de tieten bloot gaat.
quote:
Da's anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als dat rot wijf van een Tera wat heeft komt een hoofdpersonage in gevaar. Eerst al in seizoen 2 met dat rare sekte mens. Toen Bill en Erik en nu Jessica verdomme. Kut wijf die Tera en nog hypocriet ook eerst in seizoen 1 was ze anti racisme en super fel er tegen en nu doet ze het zelf ook.
hoezo ? Weet je nog rond afl 1 iemand noemt haar en lafayette.black en mevrouw flipt de pan uit over rasicme en wat doet ze nu zelf mee doen aan genocide.quote:
Back of course anders laten ze haar echt niet zo'n dagboek bijhouden @CBS website.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Poll: Exit with grace.. of toch niet?
• A. Jessica Will Be Back!
• B. Nope, The Bitch is Toast for Real!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll on!
Ooh, if only...quote:
Dat dus, Jason zal wel haar netjes neerhalen met een spear (WWE-stylequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg dat Jason haar net op tijd weer naar binnen duwt, Jessica overleeft het
Ik heb me hier rot om gelachen xDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef pendi het volgende:
moest bij dit stukje trouwens wel erg lachen
[ afbeelding ]
leuk die roze barbie kist
Ik schoot ook echt hardop in de lach bij die scenequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef pendi het volgende:
moest bij dit stukje trouwens wel erg lachen
[ afbeelding ]
leuk die roze barbie kist
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
troostplaatje omdat de douche scene r nog niet in zat
maarrr hij komt r an!
quote:pleasse in die seizoenen 1 keer jessica naakt.dat zijn ze ons wel schuldig XD
1e seizoenen waren veel beter ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben een laatkomertje, maar net pas de pilot bekeken aangezien ik seizoen 1 vorige week in huis heb gehaald. Erg tof! Boeiende personages, en het verhaal komt al goed op gang. Zeker een serie die ik even snel ga kijken!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
1e seizoenen waren veel beter ook.
Kwart over elf op z'n vroegst, op het moment dat je het schreefquote:Op maandag 15 augustus 2011 05:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Unaaitonssteeds is iets van 4-10 uur verschil in tijd met de onze. Daar is het nu ongeveer net 10 PM denk ik. De nerds zijn wellicht net begonnen met het vurtuwal-duppen.
Je weet dat seizoenen meervoud is he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
2 is echt ruk
1 is een goede inkomer
3 is het best
4 is na ep7 geniaal
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef TamaravdS het volgende:
Sookie & Eric zijn iets te zoetsappig naar mijn smaak. Mag best wat ruiger allemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets te?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef TamaravdS het volgende:
Sookie & Eric zijn iets te zoetsappig naar mijn smaak. Mag best wat ruiger allemaal..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat was een zware teleurstelling, wat een romantische bende, blegh![]()
Over teleurstellingen gesproken, alles laten ze zien. Tieten, billen, keiharde neuksex etc.
Nu wil ik potverdomme Eric zijn voorkant zien ook! Telkens net niet...![]()
+1quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat was een zware teleurstelling, wat een romantische bende, blegh![]()
Over teleurstellingen gesproken, alles laten ze zien. Tieten, billen, keiharde neuksex etc.
Nu wil ik potverdomme Eric zijn voorkant zien ook! Telkens net niet...![]()
Wtf ... Tara ? wow deze naam verwarring heb ik niet gezien hoop ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Had ik even verwacht dat Sam ala pitbull die wolf zou aanvallen
Jammer dat het maar een droom was, Tara die haar BF koelbloedig afmaakt
Wow ja ik moet echt gaan slapen, ben geen vampierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf ... Tara ? wow deze naam verwarring heb ik niet gezien hoop ik.
Ze schoot wel weer een of andere vampier kapot ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:43 schreef outcast_within het volgende:
Ach mss dat Tara weer een gun had en in het wilde weg haar bf neerschoot
Dat is op zich ook wel goed overgenomen uit de boeken. "That's about ALL they do"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb geen probleem met tieten, maar ik vind ze nu wel wat irritant worden...
Ze hebben sex, ik snap het nu onderhand wel, ze voegen niks meer toe aan het plot. Het zijn geen verhalende tieten als het ware.
:s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |