1'tje ja... En je moet het volgen omdat er 1 homosexuele neger in voorkomtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:39 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik moet True blood nog gaan volgen, klopt het dat er een aantal homosexuele hoofdpersonen in de serie zitten/komen?
en nog twee!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
1'tje ja... En je moet het volgen omdat er 1 homosexuele neger in voorkomt
Zij is echt tequote:
nee, het lijkt me gewoon een leuke serie. In engeland komt dit jaar een complete bluray box set uit, met alle seizoenen tot nu toequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
1'tje ja... En je moet het volgen omdat er 1 homosexuele neger in voorkomt
Oh, dat vond ik juist leuk! Sookie en Bill hebben samen meer chemistry dan Sookie en halfzachte Ericquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Bah werd het net een beetje sexy komt dat stomme stukje met bill op het eind.
ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:16 schreef Vivi het volgende:
Oeh..heb net ep 5 gekeken en nu al last van True Blood Withdrawal
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef June. het volgende:
Eric moet weer badass worden, dit softe heeft nu wel te lang geduurd..
Nergens mee. Gewoon de eerste 2,3 eps kijken. Vind je het niks dan kap je ermee, vind je het leuk dan ga je ermee door.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef donald_dick het volgende:
Met welke andere serie moet/kan ik True Blood vergelijken?
Met de Twilight films alleen dan voor 18+quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:15 schreef donald_dick het volgende:
Met welke andere serie moet/kan ik True Blood vergelijken?
flikker op dat is een beledigingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met de Twilight films alleen dan voor 18+
Twilight is pure kanker waar je gratis Aids bijkrijgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou, praat maar even normaal ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Twilight is pure kanker waar je gratis Aids bijkrijgt.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, praat maar even normaal ja?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toevallig nu weer de Twilights aan het kijken en het is prima te doen hoor
Ga is even de hele trilogie kijken danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Twilight is pure kanker waar je gratis Aids bijkrijgt.
Euh.....*facepalm*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Shapeshifters vampieren romancequote:
Als je alles waar een vampier en een romance in zit over 1 kam wil scheren wel ja, maar dat is complete onzin.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Shapeshifters vampieren romanceof je het nou leuk vind of niet tis vergelijkbaar.
bull shit in buffy zit het ook allemaal die er ook maar bij halen dan ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Shapeshifters vampieren romanceof je het nou leuk vind of niet tis vergelijkbaar.
omg! hoe durf je true blood te vergelijken met twilight? ga ff in n hoekje staan en je schamen! foei!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
jij bent...Bas! VAN ISKETCHHHHquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:09 schreef Baszh het volgende:
Die foto had je toen ik daar voor de 1e keek ook al, dus niets is zeker!
Jepquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jij bent...Bas! VAN ISKETCHHHH
ik kijk ook vdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jep
Ik dacht ik ga ook Vampire Diaries eens proberen, maar damn wat een slappe bende.
Doe mij maar Nosferatu, Blade & True Blood.
Respectquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:05 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
'Twilight, how it should have ended.'
VD vond ik na twee afleveringen ook wel genoegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jep
Ik dacht ik ga ook Vampire Diaries eens proberen, maar damn wat een slappe bende.
Doe mij maar Nosferatu, Blade & True Blood.
Vooruit, de boeken mag (stiekem n guilty pleasurequote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik vind twilight wel leuk. Maar voornamelijk de boeken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:35 schreef pendi het volgende:
Kijken jullie hier trouwens wel us naar supernatural? Seizoen 6, afl. 5, heerlijke humor
Vond m deze x ook ietsje minder... maar als ik promo voor volgende week zo bekijk wordt t dan weer beterquote:Op zondag 31 juli 2011 23:09 schreef casper019 het volgende:
net de laatste ep gezien vond em wel tof maar niet super...
Ik vind Jason niet aantrekkelijk neequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:40 schreef friekin_ het volgende:
Niemand wil de piemel van Jason zien? Rare vrouwen hier.
Ik zat op het linkje te wachten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:40 schreef friekin_ het volgende:
Niemand wil de piemel van Jason zien? Rare vrouwen hier.
Ja, welke dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef Calimero_31 het volgende:
Ik vind het steeds meer Dawsons creek worden. Ben ondertussen seizoen 1 van een andere sterke HBO serie aan het kijken.
Sorry. King of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore en een goeie verhaallijn.quote:
Perhaps Game of thrones?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry. King of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore en een goeie verhaallijn.
die laatste scene viel idd wel wat tegen jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Malahide het volgende:
Boh, wat was dat voor een Twilight softfocusgedoe op het einde?
Ik weet dat 'douchescène' roepen inmiddels niet meer gewenst is in dit topic, maar ik had toch op iets in die geest verwacht voor 'the moment we've all been waiting for'. Tam romantisch gedoe, niks geils an.
kom maar op met dat linkjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat op het linkje te wachten.
Aardige aflevering hoor, de verhalen beginnen bij elkaar te komen...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry. King Game of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore, beetje magie/fantasy en een goeie verhaallijn.
A Game of Thronesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry. King of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore en een goeie verhaallijn.
Aziatisch, dan zet ik mijn geld op http://nl.wikipedia.org/wiki/Tenguquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede opmerkingen over bijna geen gewone mensen meer kennen en dat het hele bos wel vol zit met supernaturals
Het lijkt idd wel of iedereen iets speciaals kan, ik zat te wachten tot die vriendin van Tara een Yeti blijkt te zijn ofzo
Ja! Ik dacht ff dat het aan mij lag. Maar ik vond het ook zwaaaaaaar tegenvallen. Ja, mooi gefilmd blabla. Maar geil? Nee!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Malahide het volgende:
Boh, wat was dat voor een Twilight softfocusgedoe op het einde?
Ik weet dat 'douchescène' roepen inmiddels niet meer gewenst is in dit topic, maar ik had toch iets in die geest verwacht voor 'the moment we've all been waiting for'. Tam romantisch gedoe, niks geils an.
Het aantal verhaallijnen is echt idioot groot. Als een derde geschrapt zou zijn, zou het geheel naar mijn mening een stuk evenwichtiger zijn geweest. Andy Bellefleur en zijn V-verslaving, Arlene & Terry en psychobaby, lesboTara, Bill en Portia... knip!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:54 schreef johnnylove het volgende:
Begin het steeds minder te vinden. Je hebt eerst een abrupt einde aan een paar verhaallijnen en wat doen de schrijvers? Ze verzinnen er steeds meer en zie dat nu maar weer naar een verhaal te brengen.
Die hebben we al lang uit! Die is echt gaaf!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
bedankt voor de spoiler tag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Het aantal verhaallijnen is echt idioot groot. Als een derde geschrapt zou zijn, zou het geheel naar mijn mening een stuk evenwichtiger zijn geweest. Andy Bellefleur en zijn V-verslaving, Arlene & Terry en psychobaby, lesboTara, Bill en Portia... knip!
Ik zou ook bijna zeggen Tommy Mickens, maar dat werd in de laatste aflevering wel weer interessant toen hij shifte in Sam (overigens speelde Sam Trammell dat wel verschrikkelijk goed). Hopelijk komen alle lijnen naar het einde toe op een briljante manier bijeen. De preview van de rest van het seizoen smaakt gelukkig nog naar meer.
En toch denk ik dat dat allemaal lekker samen gaat komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:56 schreef planethugo het volgende:
vond dit juist wel weer een betere aflevering. Wel jammer dat er steeds maar weer nieuwe karakters en verhaaltjes bijkomen, nu weer met lafayette en die wazige pa maar het stoort me minder dan de eerdere afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sheriff van Bill die de heks nog kent van vroeger en wraak wil nemen
En daarnaast heb je nog:
Alcide die bij de pack moet
Die pack wordt geleid door de weerwolf dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luna die vertelt over de skinwalkers (zei is er ook eentje toch? Vanwege de dood van haar moeder bij de geboorte) en Tommy is er nu eentje
Dus uiteindelijk heb je de grote verhaallijn van de heks en de verhaallijn van de wolf/skinwalker.
Loopt daarnaast nog de Werepanther en demonbaby verhaallijn, maar misschien linken die ook nog wel ergens inL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
of een Rougarouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef Baszh het volgende:
[..]
Aziatisch, dan zet ik mijn geld op http://nl.wikipedia.org/wiki/Tengu
Ik vond het wel een beetje jammer dat er niets gebeurde met Jason, zowel qua transformatie als Jessicaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:30 schreef Broer123 het volgende:
Goede aflevering met als favoriet het einde en jason met jessica
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dat allemaal lekker samen gaat komen.
Bill als koning MOET wel iets doen aan de heks
Eric en zijn geheugen komen door die heks
Lafayette en Jesus leren krachten bij om tegen de vampieren te vechten (of tegen de heks straks)
Tara (zagen we in de preview)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sheriff van Bill die de heks nog kent van vroeger en wraak wil nemen
En daarnaast heb je nog:
Alcide die bij de pack moet
Die pack wordt geleid door de weerwolf diePrecies. Er gebeurt een hoop dit seizoen, maar het is zeker niet lukraak. Ik vind dit echt een heerlijk seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luna die vertelt over de skinwalkers (zei is er ook eentje toch? Vanwege de dood van haar moeder bij de geboorte) en Tommy is er nu eentje
Dus uiteindelijk heb je de grote verhaallijn van de heks en de verhaallijn van de wolf/skinwalker.
Loopt daarnaast nog de Werepanther en demonbaby verhaallijn, maar misschien linken die ook nog wel ergens inxenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Ik vond het in het begin ook wat veel, en met de demonbaby weet ik nog steeds niet echt waar dit heengaat (Zou a la Vampire Diaries de donkere dame de geest van een overleden heks zijn?) maar wie weet staat die helemaal niet zo los van de andere verhaallijnen als nu lijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Precies. Er gebeurt een hoop dit seizoen, maar het is zeker niet lukraak. Ik vind dit echt een heerlijk seizoen.
mmmz... met Jessica en Jason komt t vast nog wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje jammer dat er niets gebeurde met Jason, zowel qua transformatie als Jessica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik het helaas wel mee is... tis alsnog wel tof..quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb juist dat ik dit seizoen echt wil weten hoe het verdergaat. Vorige twee seizoenen had ik dat veel minder.
Kijken jullie met de ogen dicht oid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef casper019 het volgende:
[..]
ben ik het helaas wel mee is... tis alsnog wel tof..
maar er gebeurd nou niet echt ''iets''
geen echte enemy... ofzo..
Weten ze wel, maar ze willen alles tegelijk. Eerst moet ie bad boy zijn. Maar hij moet ook zijn gevoelens tonen wanneer niemand kijkt. Maar dan krijgen ze hem niet meer stil over zijn gevoelens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bitches weten ook niet wat ze willenEerst lieve Eric en nu moet ie weer evil worden
't Is me watquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef Thory het volgende:
[..]
Weten ze wel, maar ze willen alles tegelijk. Eerst moet ie bad boy zijn. Maar hij moet ook zijn gevoelens tonen wanneer niemand kijkt. Maar dan krijgen ze hem niet meer stil over zijn gevoelens.
Die zitten er al veel langer in. Oma van Sookie leest ook Charlaine Harris.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Er zitten opeens allemaal van die grapjes in...zoals Eric die 'Snooki' zegt tegen Sooki en Sookie die een boek van Charlaine Harris leest....
Ook is het wel sterk dat de actrice die Marnie speelt, als tante Petunia van Harry Potter een grafhekel heeft aan heksen
Dit. Ook mijn gedachte ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg dat Jason haar net op tijd weer naar binnen duwt, Jessica overleeft het
Een kant van me zegt: Het zou wel stoer en gedurfd zijn als ze d'r dood zouden laten gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:13 schreef Broer123 het volgende:
Het is ook wel goed bedacht van de schrijvers want ze komt niet voor in de boeken.
Zo is het spannend voor de lezers die alle boeken hebben gelezen en de kijkers.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef planethugo het volgende:
Jessica mag niet dood voordat ze full frontal in beeld geweest is
QFT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:05 schreef outcast_within het volgende:
Ken eigenlijk geen andere serie waar de "hoofdpersoon" zo vaak met de tieten bloot gaat.
quote:
Da's anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als dat rot wijf van een Tera wat heeft komt een hoofdpersonage in gevaar. Eerst al in seizoen 2 met dat rare sekte mens. Toen Bill en Erik en nu Jessica verdomme. Kut wijf die Tera en nog hypocriet ook eerst in seizoen 1 was ze anti racisme en super fel er tegen en nu doet ze het zelf ook.
hoezo ? Weet je nog rond afl 1 iemand noemt haar en lafayette.black en mevrouw flipt de pan uit over rasicme en wat doet ze nu zelf mee doen aan genocide.quote:
Back of course anders laten ze haar echt niet zo'n dagboek bijhouden @CBS website.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Poll: Exit with grace.. of toch niet?
• A. Jessica Will Be Back!
• B. Nope, The Bitch is Toast for Real!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll on!
Ooh, if only...quote:
Dat dus, Jason zal wel haar netjes neerhalen met een spear (WWE-stylequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg dat Jason haar net op tijd weer naar binnen duwt, Jessica overleeft het
Ik heb me hier rot om gelachen xDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef pendi het volgende:
moest bij dit stukje trouwens wel erg lachen
[ afbeelding ]
leuk die roze barbie kist
Ik schoot ook echt hardop in de lach bij die scenequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef pendi het volgende:
moest bij dit stukje trouwens wel erg lachen
[ afbeelding ]
leuk die roze barbie kist
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
troostplaatje omdat de douche scene r nog niet in zat
maarrr hij komt r an!
quote:pleasse in die seizoenen 1 keer jessica naakt.dat zijn ze ons wel schuldig XD
1e seizoenen waren veel beter ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben een laatkomertje, maar net pas de pilot bekeken aangezien ik seizoen 1 vorige week in huis heb gehaald. Erg tof! Boeiende personages, en het verhaal komt al goed op gang. Zeker een serie die ik even snel ga kijken!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
1e seizoenen waren veel beter ook.
Kwart over elf op z'n vroegst, op het moment dat je het schreefquote:Op maandag 15 augustus 2011 05:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Unaaitonssteeds is iets van 4-10 uur verschil in tijd met de onze. Daar is het nu ongeveer net 10 PM denk ik. De nerds zijn wellicht net begonnen met het vurtuwal-duppen.
Je weet dat seizoenen meervoud is he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
2 is echt ruk
1 is een goede inkomer
3 is het best
4 is na ep7 geniaal
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef TamaravdS het volgende:
Sookie & Eric zijn iets te zoetsappig naar mijn smaak. Mag best wat ruiger allemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets te?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef TamaravdS het volgende:
Sookie & Eric zijn iets te zoetsappig naar mijn smaak. Mag best wat ruiger allemaal..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat was een zware teleurstelling, wat een romantische bende, blegh![]()
Over teleurstellingen gesproken, alles laten ze zien. Tieten, billen, keiharde neuksex etc.
Nu wil ik potverdomme Eric zijn voorkant zien ook! Telkens net niet...![]()
+1quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat was een zware teleurstelling, wat een romantische bende, blegh![]()
Over teleurstellingen gesproken, alles laten ze zien. Tieten, billen, keiharde neuksex etc.
Nu wil ik potverdomme Eric zijn voorkant zien ook! Telkens net niet...![]()
Wtf ... Tara ? wow deze naam verwarring heb ik niet gezien hoop ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Had ik even verwacht dat Sam ala pitbull die wolf zou aanvallen
Jammer dat het maar een droom was, Tara die haar BF koelbloedig afmaakt
Wow ja ik moet echt gaan slapen, ben geen vampierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf ... Tara ? wow deze naam verwarring heb ik niet gezien hoop ik.
Ze schoot wel weer een of andere vampier kapot ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:43 schreef outcast_within het volgende:
Ach mss dat Tara weer een gun had en in het wilde weg haar bf neerschoot
Dat is op zich ook wel goed overgenomen uit de boeken. "That's about ALL they do"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb geen probleem met tieten, maar ik vind ze nu wel wat irritant worden...
Ze hebben sex, ik snap het nu onderhand wel, ze voegen niks meer toe aan het plot. Het zijn geen verhalende tieten als het ware.
:s
Ik krijg de indruk dat die vooral bij die lelijke pop hoort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja cute baby en een duivel zit erin
Eens, Eric en Sookie is echt suf met dat zoete gedoe! Lafayette is wel echt baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt, wanneer wordt Eric weer normaal en laten ze die zoetsappigescènes eruit? ACTIE wil ik. En meer Pam, want die is grappig
.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Goed bezig!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef pendi het volgende:
voor de mensen die de afgelopen afl. nog niet gezien hebben, ff spoiler
Ja dat is iets handigerquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik lees altijd pas weer in dit topic als ik alle eps heb gezien!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:54 schreef Malahide het volgende:
[..]ooh! goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef wonderer het volgende:
Vond dat plotje met die baby best ontroerend eigenlijk.
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef wonderer het volgende:
Vond dat plotje met die baby best ontroerend eigenlijk.
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toe
Ja vampieren zijn preuts..quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde Jessica d'r tieten zien! Houdt ze er gvd een hand voor!![]()
Goeie! Hier sluit ik me bij aan!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.
Het was wel een uitgebreid plotpunt om te laten zien dat Lafayette een medium is ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nu al afgelopen is... anders deed het echt totaal nergens toe
En dan gaat Angelica (toch?) in Lafayette en dan moet Lafayette dood of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Denk dat Jesus ook de geest uit Marnie gaat halen.
Antonia! Kijk maar uit, ze werd aardig pissig over haar naam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was wel een uitgebreid plotpunt om te laten zien dat Lafayette een medium is ja.
[..]
En dan gaat Angelica (toch?) in Lafayette en dan moet Lafayette dood of zo.
De baby is toch niets mis mee, alleen die pop had nog de geest van dat mens bij zich.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Liever had Mavis die duivel van een bebe gehouden
Ben blij dat ze die tieten in de bewaardoos hebben gezet. Kunnen ze mooi gebruiken als het komkommer tijd is.quote:
Die baby is wel iets mis mee. Laat ogen bloeden, zet huizen in de fik, kan geesten zien, en de zoon van iets duisters.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:01 schreef Baszh het volgende:
[..]
Antonia! Kijk maar uit, ze werd aardig pissig over haar naam.
[..]
De baby is toch niets mis mee, alleen die pop had nog de geest van dat mens bij zich.
Dat was inderdaad wel een behoorlijk onnatuurlijk verkrampte move. Als ze niet gezien mogen worden film die scene dan wat anders.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde Jessica d'r tieten zien! Houdt ze er gvd een hand voor!![]()
eensch, volgens mij krijgen we die nooit te zien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een behoorlijk onnatuurlijk verkrampte move. Als ze niet gezien mogen worden film die scene dan wat anders.
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Creatix het volgende:
Jessica was bloedmooi toen ze de deur open dee voor Jason.![]()
Maar ik ben blij dat het hele misterie rond de baby hopelijk weg is en dat Lafayette weer normaal is, en gelijk die geest met "bitch" beantwoorden
Hooker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.
Echt? Nooit opgevallen na 3 seizoenen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bitch zo praat die homo nu eenmaal.
Wat klaag je dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef Creatix het volgende:
[..]
Echt? Nooit opgevallen na 3 seizoenen!
4de Seizoen zitten we nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:37 schreef Berend. het volgende:
Ik wil weer beginnen, had alles afgekeken vorige jaar. Bij welke season zitten we nu?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lafayette
Misschien is er wel een panter zwanger geraakt na de serieverkrachting van Jason...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef outcast_within het volgende:
Sta er wel van te kijken dat dat hele panter gebeuren verdwenen is.
Maar goed mss wel beter zo, anders houden ze geen normale mensen meer over.
Is voor de meiden he. Kijk het werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:11 schreef DeMessias het volgende:
Tot nu toe heb ik alle afleveringen gezien. Seizoen 4 is tot nu toe waardeloos. Eric is een romantisch poesje geworden, net zoals het kleffe verhaal tussen Hoyt en Jessica/Jason. De heksen zijn de minst interessante nieuwe slechterikken, met vooral een voor mij ongeloofwaardige Marnie/Antonia en het "behekste zoontje". Spanning is er niet. Er is geen supersterke vampier meer zoals Russell of Godric.
Ik mis de actie. True Blood begint zo klef te worden als Twilight.
Dat was meteen ook het enige positieve nieuws aan deze aflevering.. Nou voorruit ook de laatste 10 sec a la Matrix style opkomen.quote:
De dood van Sams broer was ook positief.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:20 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dat was meteen ook het enige positieve nieuws aan deze aflevering.. Nou voorruit ook de laatste 10 sec a la Matrix style opkomen.
Deze aflevering is kenmerkend voor dit seizoen waardeloos...
Duurde veel te lang en begrijp niet echt de nut van de verhaallijn nu. Die panters moeten ook nog een x terug in het verhaal..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De dood van Sams broer was ook positief.
Dacht wel dat ze een heks was ja, dat kan er ook nog wel bij. Anders graag Tara liever gister dan morgen uit de serie.quote:Is Tara nu wel of geen heks?Ik meen me te herinneren dat ze bij de eerste heksenbijkomst erbij gekomen was omdat ze enkel meeging met Lafayette.
Ja vampieren zijn altijd sexy en cool enzo. hemel ze maar op. Als ik een vampieren serie zou maken ging het oevr een vieze lelijke hobo-vampier. yeahquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Sowieso wel toffe eindshot met de vier vampiers en hun wapens
Ik vind bill een beetje uit de toon in zo'n hip/stoer pak. Misschien is het zijn huidskleur/bolle kop.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Echt zo'n SWAT teamquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Luuksor het volgende:
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?quote:
Ze waren overdag toch vastgeketend? 's Nachts is daar immers geen reden toe, geen zon om ingestuurd te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?
De logica van True Blood is me ver zoek. Seizoen 2 en 3 waren subliem, 4 een dieptepunt.
Je hebt helemaal gelijk. Tweede vraag dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren overdag toch vastgeketend? 's Nachts is daar immers geen reden toe, geen zon om ingestuurd te worden.
Jawel. Daarom zaten ze ook vastgeketend... overdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?
Ik vond 2 veel erger dan deze.quote:De logica van True Blood is me ver zoek. Seizoen 2 en 3 waren subliem, 4 een dieptepunt.
"Torchwood: outside the government, beyond the police; tracking down alien life on Earth, and arming the human race against the future. The Twenty-First Century is when it all changes. And you've gotta be ready."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vampires? Fuck yeah!
Is dat geen vos?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar die rottende hond had er nou echt niet tussen gehoeven. Ik spoel het altijd door maar blijf die hond maar zien![]()
Ik kijk daar altijd even weg, omdat ik het goor vindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar die rottende hond had er nou echt niet tussen gehoeven. Ik spoel het altijd door maar blijf die hond maar zien![]()
Erg storend idd. "VvvvamPaijurs!"quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Bill een 'bolle kop' ? oh puhlease.
Ik vind die toon van Myrna die Antonia nadoet ook iets té..
Volgens mij was het een vosquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Zitten hier niet in scandinavie he. Nadat jason is serieverkrachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is er wel een panter zwanger geraakt na de serieverkrachting van Jason...
De eerste keer dacht ik IEUWquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Omdat Eric en Tara niet zo vlotten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Waar is die nieuwe look eigenlijk? Of gaan we er vanuit dat ze nu inderdaad om het uur injecties in haar giegeltje propt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.
Ik vind haar juist briljant acterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef DeMessias het volgende:
Myrna = Marnie![]()
Slechtste actrice in True Blood. Nuja, nog 2 of 3 afleveringen en ze is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |