Daar kom ik nooit. Ben ik nu een slechte moeder?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En foto's van lelijke kinderen te posten in OUD.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:39 schreef Marie30 het volgende:
Ondertussen ben ik ze al drie keer streng gaan toespreken op een manier waarop ik zelf aan mijn moeder moet denken.
Misschien meer een moeder die niet met de andere moeders praat over de kids maar afstandelijk een shagje draait met een bandshirt aan van Guns n Roses.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Ben ik nu een slechte moeder?
Nee, die hadden genoeg eigenwaarde om niet voor het euroshoppersegment te gaan..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het niet met jongetjes uit achterstandswijken.
En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat zou een stap in de goede richting zijn.
Haal die kut PI weg!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Ben ik nu een slechte moeder?
In de 40, gaat het gerucht.quote:
Het is maar goed dat ik daar nooit hang.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En foto's van lelijke kinderen te posten in OUD.
Sinds wanneer heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:49 schreef coban het volgende:
[..]
En waarom dan wel?omdat ik geen 'coole' moeder heb die uitjankt op FOK!?
Omdat je je zou schamen voor je moeder. Dat is zo belachelijk dat je je beter schaamt voor jezelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:49 schreef coban het volgende:
[..]
En waarom dan wel?omdat ik geen 'coole' moeder heb die uitjankt op FOK!?
Ze zijn wel stil ondertussen. Ze zijn twaalf en één van die meiden deed daarstraks haar BH uit, zo onder haar shirt, die kerels hun oortjes flapperden nogal...hihiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:50 schreef boekenplank het volgende:
Heb je die gastjes inmiddels het huis uitgeschopt of heb je condooms uitgedeeld?
Dikke gangbang daar nu en jij zit op fok.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ze zijn wel stil ondertussen. Ze zijn twaalf en één van die meiden deed daarstraks haar BH uit, zo onder haar shirt, die kerels hun oortjes flapperden nogal...hihi
Haha nee gamezz is nou net niet de vader van mijn 32 kinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:50 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij kinderen?
Het was Gamezz zeker, nou?
Hoe moet het met mij, verder morgenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wie gaat er nou nog, voor me zorgen
Als jij er niet meer bent Marie
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe moet het met mij, verder morgen
Als ik nu ook nog jou verlies...
dat zou betekenen dat je rond de 50 ben ? Maar de meeste mensen gebruiken geen omg op die leefttijd dus ik vroeg me af hoe oud je wel ben ?(Ja ik ben oplettend)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |