Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:42 schreef DrDentz het volgende:
Stel je voor dat die jongen straks op FOK gaat.. dan zit zijn moeder gewoon in KLB.
Bij deze zeg ik alvast tegen hem: je moeder's topics zijn beter.
Voor je moeder of voor jezelf?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:45 schreef coban het volgende:
Omg straks zit mijn moeder ook op FOK!
Ik zou me kapot schamen
Meteen uitloggen en nooit meer terugkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:45 schreef coban het volgende:
Ik zou me kapot schamen
Mijn moeder deed het niet met jongetjes uit achterstandswijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:43 schreef Rave_NL het volgende:
Jouw moeder was nooit stil te krijgen als ik wou slapen, de vuige slet..
Met die user icon zou ik me sowieso schamen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:45 schreef coban het volgende:
Ik zou me kapot schamen
Nee dat niet. Maar misschien doe je het tochquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef coban het volgende:
[..]
HEUJ. Zou ik mij voor mijzelf moeten schamen dan?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:45 schreef coban het volgende:
Ik zou me kapot schamen
En foto's van lelijke kinderen te posten in OUD.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef rumiii het volgende:
Alle moederfokkers zitten sowieso in r&p te zeiken over dat kutkind
Dat zou een stap in de goede richting zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef coban het volgende:
[..]
HEUJ. Zou ik mij voor mijzelf moeten schamen dan?
Daar kom ik nooit. Ben ik nu een slechte moeder?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En foto's van lelijke kinderen te posten in OUD.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:39 schreef Marie30 het volgende:
Ondertussen ben ik ze al drie keer streng gaan toespreken op een manier waarop ik zelf aan mijn moeder moet denken.
Misschien meer een moeder die niet met de andere moeders praat over de kids maar afstandelijk een shagje draait met een bandshirt aan van Guns n Roses.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Ben ik nu een slechte moeder?
Nee, die hadden genoeg eigenwaarde om niet voor het euroshoppersegment te gaan..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het niet met jongetjes uit achterstandswijken.
En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat zou een stap in de goede richting zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |