Helemaal goed! Ik ben benieuwd naar je vorderingenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:05 schreef Vitapientje het volgende:
hier word ik vrolijk van
Ok, als jullie er vertrouwen in hebben, dan heb ik dat ook. Ik ga mijn inschrijving niet annuleren maar er volop voor trainen
Ik zou niet durven! Bij deze: http://runkeeper.comquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef Vitapientje het volgende:
slacker_nl, je bent toch geen reclame aan het maken, he
Zonder Endomondo lukt dat helaas niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:49 schreef Vitapientje het volgende:
Ik gebruik geen app... en nu?
Ik ben net voor het eten gaan rennen, maar dat trek ik niet meer. Ik moest wéér 2x wandelen, omdat ik het gewoon niet redde. Wel qua ademhaling en mijn benen leken ook nog wel te willen, maar het ging gewoon niet. Ik denk dat ik dan echt te weinig voedingsstoffen in mijn lijf heb en vermoeidheid van mijn werk. Dus ik ga maar weer eens mijn "dieet" onder de loep nemen en voortaan of iets om 5 uur eten of na het eten lopen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor de 5 KM runnersworldloop in Apeldoorn
Dat was dus ook precies mijn overweging. En verder moet ik echt maar eens een leuk luisterboek downloaden want ik ben dusdanig lange einden aan het lopen dat ik wat vertier wel echt kan gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:45 schreef Vitapientje het volgende:
En mijn complimenten aan Vlindertjelief!Je hebt gelijk, het moet wel leuk blijven. Ik ren vaak ook nog een klein stukje over de parkeerplaats om mijn schema af te ronden, maar of ik daar nou echt plezier aan beleef...
Je bent inmiddels lid van het Fok!-team in Endomondo zie ik?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:40 schreef Niara het volgende:
Oh Endomundo klinkt interessant.. ik zal eens kijken.
Ik gebruik nu http://www.sports-tracker.com/.
Gisteren les 21 gelopen.. ging best goed behalve dat ik bang was telkens op een naaktslak te trappen :s
Je was niet de enigequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef Niara het volgende:
@Man_Made_God ik denk ook dat ik meer kan dan alleen Evy, maar ik wil het gewoon uitlopen.
@YUR yup, het is gelukt. Heb de gpx files gewoon overgezet. Sorry als er veel requests waren, maar er stond nergens wat er gebeurde als je op "join" klikte.. en het scheen niets te doen
Een vegetarier hoeft zich echt geen zorgen te maken over een eiwittekort. Als je genoeg en afwisselend eet, is het vrijwel onmogelijk om tekort eiwitten binnen te krijgen. Als je zuivel en eieren eet is het onmogelijk. Er zijn zat producten naast vlees en vis die eiwitten bevatten, grote kans dat de meeste vleeseters zelfs buiten hun vlees om ook al voldoende eiwitten binnen krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef Vitapientje het volgende:
[..]
In eerste instantie krijg je een tekort aan eiwitten. Als je vlees eet krijg je ruim voldoende eiwitten binnen. Dit valt bijna helemaal weg bij een vegetarisch dieet en moet je je dieet aanvullen met noten, kaas, peulvruchten en dan nog kan het moeilijk zijn. In mijn vakantie heb ik bijna niet gegeten (op wat croissants, stokbroden, kaasjes en een enkele salade na) en heb ik dus op alle gebieden een tekort opgebouwd. Maar een eiwittekort is dus als vegetarier moeilijker aan te vullen. Ijzer- of vitamine B-gebrek treedt pas na maanden of jaren op.
@ computergirl, ik weet dat het een eiwittekort is, omdat ik ook honger bleef houden. Ik kon ALLES eten en dan nog het idee hebben dat ik desnoods mijn schoenzool moest opeten.
Maar vandaag heb ik me netjes aan mijn "dieet" gehouden: gewoon 5 boterhammen, mijn fruitjes en glaasje melk, een handje noten en een gezonde, rijkgevulde volkorenpizza met spinazie. En geen megahonger meer.
Maar morgen ga ik weer lopen, neem daarna een shakie en hopelijk ga ik als een speer!
Kan ik me ook goed voorstellen; het kwam bij mij nu zo uit. En ik was wel een beetje klaar met het 'fier' en de muziekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef Niara het volgende:
@Man_Made_God ik denk ook dat ik meer kan dan alleen Evy, maar ik wil het gewoon uitlopen.
@YUR yup, het is gelukt. Heb de gpx files gewoon overgezet. Sorry als er veel requests waren, maar er stond nergens wat er gebeurde als je op "join" klikte.. en het scheen niets te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |