quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is woest aantrekkelijk. Hij heeft alles mee; geld, looks, status en heeft een Ferrari (van zijn vader dan) in de garage staan.
Hij is een ongelooflijke player (en dat weten de meiden ook) en toch heeft hij vrijwel iedere week een andere dame aan zijn zijde. Hij behandeld ze als vuil en komt er nog mee weg ook, omdat hij zo vreselijk fysiek aantrekkelijk is.
Als ik hem soms over vrouwen hoor praten...alsof het wegwerp producten zijn.
En ik? Ik ben een gemiddelde man, met een gemiddeld uiterlijk, gemiddelde inkomsten en ben te dun voor mijn lengte. En ik moet enorm veel moeite doen om maar enigszins in de smaak te vallen. En dat terwijl ik toch een "nice guy" ben...
Mag ik ff?quote:
Nee, zeker niet! Het gaat om verhoudingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:58 schreef goofy_goober het volgende:
Jaloers dat jij niet elke week een andere chick in je bed hebt?
Ik zeg absoluut niet dat hij beter is. In mijn optiek is ieder mens gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoezo is hij beter dan, hij heeft toch ook geen ware liefde gevonden of de vriendin van zijn dromen?
Waarom jaloers danquote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut niet dat hij beter is. In mijn optiek is ieder mens gelijk.
Het staat nergens dat ik ook zoiets wil. Ik snap alleen niet dat zoveel meiden er in trappen.quote:
Omdat ze niet op zoek zijn naar kwaliteiten die jij denkt dat ze op zoek naar zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het staat nergens dat ik ook zoiets wil. Ik snap alleen niet dat zoveel meiden er in trappen.
ik snap wat je bedoelt, zie het ook vaak genoeg om me heen, echt aardige kerels, die gewoon niet aan een vrouw kunnen komen, omdat ze hun looks niet helemaal mee hebben, maar FireFox, je kleding keuze, uiterlijke verzorging, hoe je ruikt, praat en loopt is volgens mij nog veel belangrijker dan alleen maar een lekker lijf en een mooie smoel.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het staat nergens dat ik ook zoiets wil. Ik snap alleen niet dat zoveel meiden er in trappen.
Precies. De zoveel gemaakte fout.....voor een ander gaan denkenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Omdat ze niet op zoek zijn naar kwaliteiten die jij denkt dat ze op zoek naar zijn.
Dat soort meisjes zijn niet op zoek naar een vriend die goed voor ze zorgt en lief is.. je ontdekt als meisje later pas dat je dat eigenlijk wil/nodig hebt in je partner. Eigen ervaring.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Precies. De zoveel gemaakte fout.....voor een ander gaan denken
Gedver, ben blij dat ik dat meisje niet ben, moet je je voorstellen dat je met een vent in bed ligt waar 100 meiden over heen zijn gegaan !quote:Op maandag 25 juli 2011 22:38 schreef trekeennummertje het volgende:
Jongens zijn zo idem. Vooral terug te zien bij een vriend van mij. Die neukte elke week wel weer een ander en heeft toentertijd vast meer dan 100 meiden geraakt ().
Heeft nu wel al meer dan 2 jaar een vaste relatie.
Aan de ene kant snap ik die reactie.. Aan de andere kant, mensen veranderen en gaan andere dingen belangrijker vinden. Vind het belangrijk hoe zo'n persoon op dat moment is dan hoe hij daarvoor was.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Gedver, ben blij dat ik dat meisje niet ben, moet je je voorstellen dat je met een vent in bed ligt waar 100 meiden over heen zijn gegaan !
Het zijn nu niet zo zeer dingen die ik me af vraag.. Meer dingen die ik kwijt wil.. Ik ben gewoon best wel een denker.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dat soort dingen nog af..? Doet het er nog toe..?
Tenminste.. ik had dat ook een hele tijd.. maar nou kan het me niet zoveel meer schelen waarom hij wat deed.
zal best, maar feit blijft dat er 100 vrouwen met hem hebben liggen vrijen, weet jij veel wat zo iemand bij zich draagt, soa, hiv, noem maar op !quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik die reactie.. Aan de andere kant, mensen veranderen en gaan andere dingen belangrijker vinden. Vind het belangrijk hoe zo'n persoon op dat moment is dan hoe hij daarvoor was.
Daarvoor heb je condooms en soatesten..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef missconfessions het volgende:
[..]
zal best, maar feit blijft dat er 100 vrouwen met hem hebben liggen vrijen, weet jij veel wat zo iemand bij zich draagt, soa, hiv, noem maar op !
nou jij liever dan ik, een condoom kan knappen, en het lijkt mij dat als je spontaan seks hebt met iemand, dat je dan niet eerst zegt, 'zullen we een soatest doen voordat we gaan vrijen', maar goed ieder zijn ding toch ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je condooms en soatesten..
Geen seks zonder condoom bij mij zonder dat we beiden een soatest hebben gehad.. Maar goed ieder zijn ding..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou jij liever dan ik, een condoom kan knappen, en het lijkt mij dat als je spontaan seks hebt met iemand, dat je dan niet eerst zegt, 'zullen we een soatest doen voordat we gaan vrijen', maar goed ieder zijn ding toch ?
ja hoor, geloof je het zelf ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Geen seks zonder condoom bij mij zonder dat we beiden een soatest hebben gehad.. Maar goed ieder zijn ding..
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja hoor, geloof je het zelf ?
with stupidquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Ja zeker..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 exen heb ik dat wel gedaan ja.. In een relatie kun je dat gewoon bespreekbaar maken naar mijn idee.. En tijdens een ONS, gebeurt er gewoon niets zonder condoom..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Jij doet altijd eerst een soa test?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Nou dan kan ik alleen maar zeggen dat ik respect voor je heb, dat je die discipline hebt !
Ik draag vrijwel nooit een condoom. Mijn laatste 5 sex-partners deed ik het zonder condoom. Half jaar geleden een APK ondergaan. Alles was prima in ordequote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 exen heb ik dat wel gedaan ja.. In een relatie kun je dat gewoon bespreekbaar maken naar mijn idee.. En tijdens een ONS, gebeurt er gewoon niets zonder condoom..
Ik heb 1 keer de pech gehad.. Dan leer je het wel af om zonder condoom seks te hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit een condoom. Mijn laatste 5 sex-partners deed ik het zonder condoom. Half jaar geleden een APK ondergaan. Alles was prima in orde
Zolang ik maar niet dat ene enge ziekte krijgquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer de pech gehad.. Dan leer je het wel af om zonder condoom seks te hebben
Zonder condoom ??? Hallo heb je een doodwens of zo ? Maar goed, je kan nu je APK rapportje laten zien !quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit een condoom. Mijn laatste 5 sex-partners deed ik het zonder condoom. Half jaar geleden een APK ondergaan. Alles was prima in orde
naja gelukkig is een antibioticakuurtje soms genoeg, maar het is vervelend, het kan ook erger zijn..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet dat ene enge ziekte krijg
Ik ben heel bang van wel, zou het zo rationaliseren dat ik het nog voor mezelf kan geen verantwoorden ook....verschrikkelijk zwak maar ik ben dat rotgevoel volledig zat....beter iets dan niets ofzo...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef missconfessions het volgende:
Wat is het weer rustig hier, tijd om de boel weer een beetje op te schudden!
Wat zouden jullie doen als je ex opeens weer voor je neus stond en het weer goed zou willen maken zonder enig verwijt of wat dan ook. Eerlijk zeggen, zou je dan weer terug gaan?
Waarom is dat zwak? Ik kan me heel goed voorstellen dat je terug wilt naar iemand waar je van houdt. Wel moet je er rekening mee houden dat je eigen hersenen, mindtricks met je uithaalt, dus beter eerst door alle fases van liefdesverdriet heen, voordat je je weer in de armen van je ex stort.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ik ben heel bang van wel, zou het zo rationaliseren dat ik het nog voor mezelf kan geen verantwoorden ook....verschrikkelijk zwak maar ik ben dat rotgevoel volledig zat....beter iets dan niets ofzo...
Dat laatste kom je wel vanaf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ik ben heel bang van wel, zou het zo rationaliseren dat ik het nog voor mezelf kan geen verantwoorden ook....verschrikkelijk zwak maar ik ben dat rotgevoel volledig zat....beter iets dan niets ofzo...
Dat geloof ik best, het duurt mij persoonlijk al veel en veel te lang. Niemand is het waard om zo mijn leven te beïnvloeden en zeker de dame in kwestie niet. Dat verdient ze niet echt gezien de manier waarop ze met mijn gevoelens is omgegaan. Is meer het probleem dat ik ontzettend verlang naar iets van bevestiging op relatiegebied op dit moment en dan kom ik te snel weer met haar in mijn gedachten. Soort van comfort-zone en teveel focussen op het idee dat ze me ooit toch soort van interessant heeft gevonden. Hopen op een echte kans zullen we maar zeggen.quote:
Ik snap het helemaal. Het verandert echt wel.. lang geleden nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, het duurt mij persoonlijk al veel en veel te lang. Niemand is het waard om zo mijn leven te beïnvloeden en zeker de dame in kwestie niet. Dat verdient ze niet echt gezien de manier waarop ze met mijn gevoelens is omgegaan. Is meer het probleem dat ik ontzettend verlang naar iets van bevestiging op relatiegebied op dit moment en dan kom ik te snel weer met haar in mijn gedachten. Soort van comfort-zone en teveel focussen op het idee dat ze me ooit toch soort van interessant heeft gevonden. Hopen op een echte kans zullen we maar zeggen.
Maar goed, op dit moment denk ik dat de enige manier is om er echt over heen te komen is weer verliefd te worden op een ander meisje, en dan te hopen dat het een keer echt serieus is van haar kant.
Je klinkt ook niet erg sip.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:04 schreef Jackson5 het volgende:
8 dagen geleden is mijn relatie van 1,5 jaar uit gegaan, ik heb helemaal niks meer van haar gehoord.
Ze zei dat ze rust wilde en daarna opnieuw beginnen met mij, en daarna dat het definitief over was. Allemaal binnen 1 dag, het was echt een hele impulsieve beslissing.
Ze kampt met heel veel problemen met haar verleden, huidige thuissituatie, ik ben er helaas slachtoffer van geworden.
Ik voel me nu echt heel goed. Ze had het altijd over haar "zielige verleden", ik ben blij dat ik het niet meer hoef aan te horen.
Ik heb alle spullen van haar in een zak gedaan en in de de kelder gedonderd.
quote:
Ben ik wel degelijk, ik heb veel zitten janken. Ik heb met hart en ziel van dat meisje gehouden, nog steeds hoor, maar ik moet echt door want ik weet niet of ze me nog ooit zal bellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |