quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is woest aantrekkelijk. Hij heeft alles mee; geld, looks, status en heeft een Ferrari (van zijn vader dan) in de garage staan.
Hij is een ongelooflijke player (en dat weten de meiden ook) en toch heeft hij vrijwel iedere week een andere dame aan zijn zijde. Hij behandeld ze als vuil en komt er nog mee weg ook, omdat hij zo vreselijk fysiek aantrekkelijk is.
Als ik hem soms over vrouwen hoor praten...alsof het wegwerp producten zijn.
En ik? Ik ben een gemiddelde man, met een gemiddeld uiterlijk, gemiddelde inkomsten en ben te dun voor mijn lengte. En ik moet enorm veel moeite doen om maar enigszins in de smaak te vallen. En dat terwijl ik toch een "nice guy" ben...
Mag ik ff?quote:
Nee, zeker niet! Het gaat om verhoudingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:58 schreef goofy_goober het volgende:
Jaloers dat jij niet elke week een andere chick in je bed hebt?
Ik zeg absoluut niet dat hij beter is. In mijn optiek is ieder mens gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoezo is hij beter dan, hij heeft toch ook geen ware liefde gevonden of de vriendin van zijn dromen?
Waarom jaloers danquote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut niet dat hij beter is. In mijn optiek is ieder mens gelijk.
Het staat nergens dat ik ook zoiets wil. Ik snap alleen niet dat zoveel meiden er in trappen.quote:
Omdat ze niet op zoek zijn naar kwaliteiten die jij denkt dat ze op zoek naar zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het staat nergens dat ik ook zoiets wil. Ik snap alleen niet dat zoveel meiden er in trappen.
ik snap wat je bedoelt, zie het ook vaak genoeg om me heen, echt aardige kerels, die gewoon niet aan een vrouw kunnen komen, omdat ze hun looks niet helemaal mee hebben, maar FireFox, je kleding keuze, uiterlijke verzorging, hoe je ruikt, praat en loopt is volgens mij nog veel belangrijker dan alleen maar een lekker lijf en een mooie smoel.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het staat nergens dat ik ook zoiets wil. Ik snap alleen niet dat zoveel meiden er in trappen.
Precies. De zoveel gemaakte fout.....voor een ander gaan denkenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Omdat ze niet op zoek zijn naar kwaliteiten die jij denkt dat ze op zoek naar zijn.
Dat soort meisjes zijn niet op zoek naar een vriend die goed voor ze zorgt en lief is.. je ontdekt als meisje later pas dat je dat eigenlijk wil/nodig hebt in je partner. Eigen ervaring.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Precies. De zoveel gemaakte fout.....voor een ander gaan denken
Gedver, ben blij dat ik dat meisje niet ben, moet je je voorstellen dat je met een vent in bed ligt waar 100 meiden over heen zijn gegaan !quote:Op maandag 25 juli 2011 22:38 schreef trekeennummertje het volgende:
Jongens zijn zo idem. Vooral terug te zien bij een vriend van mij. Die neukte elke week wel weer een ander en heeft toentertijd vast meer dan 100 meiden geraakt ().
Heeft nu wel al meer dan 2 jaar een vaste relatie.
Aan de ene kant snap ik die reactie.. Aan de andere kant, mensen veranderen en gaan andere dingen belangrijker vinden. Vind het belangrijk hoe zo'n persoon op dat moment is dan hoe hij daarvoor was.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Gedver, ben blij dat ik dat meisje niet ben, moet je je voorstellen dat je met een vent in bed ligt waar 100 meiden over heen zijn gegaan !
Het zijn nu niet zo zeer dingen die ik me af vraag.. Meer dingen die ik kwijt wil.. Ik ben gewoon best wel een denker.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dat soort dingen nog af..? Doet het er nog toe..?
Tenminste.. ik had dat ook een hele tijd.. maar nou kan het me niet zoveel meer schelen waarom hij wat deed.
zal best, maar feit blijft dat er 100 vrouwen met hem hebben liggen vrijen, weet jij veel wat zo iemand bij zich draagt, soa, hiv, noem maar op !quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik die reactie.. Aan de andere kant, mensen veranderen en gaan andere dingen belangrijker vinden. Vind het belangrijk hoe zo'n persoon op dat moment is dan hoe hij daarvoor was.
Daarvoor heb je condooms en soatesten..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef missconfessions het volgende:
[..]
zal best, maar feit blijft dat er 100 vrouwen met hem hebben liggen vrijen, weet jij veel wat zo iemand bij zich draagt, soa, hiv, noem maar op !
nou jij liever dan ik, een condoom kan knappen, en het lijkt mij dat als je spontaan seks hebt met iemand, dat je dan niet eerst zegt, 'zullen we een soatest doen voordat we gaan vrijen', maar goed ieder zijn ding toch ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je condooms en soatesten..
Geen seks zonder condoom bij mij zonder dat we beiden een soatest hebben gehad.. Maar goed ieder zijn ding..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou jij liever dan ik, een condoom kan knappen, en het lijkt mij dat als je spontaan seks hebt met iemand, dat je dan niet eerst zegt, 'zullen we een soatest doen voordat we gaan vrijen', maar goed ieder zijn ding toch ?
ja hoor, geloof je het zelf ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Geen seks zonder condoom bij mij zonder dat we beiden een soatest hebben gehad.. Maar goed ieder zijn ding..
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ja hoor, geloof je het zelf ?
with stupidquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Ja zeker..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 exen heb ik dat wel gedaan ja.. In een relatie kun je dat gewoon bespreekbaar maken naar mijn idee.. En tijdens een ONS, gebeurt er gewoon niets zonder condoom..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Jij doet altijd eerst een soa test?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:51 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Nou dan kan ik alleen maar zeggen dat ik respect voor je heb, dat je die discipline hebt !
Ik draag vrijwel nooit een condoom. Mijn laatste 5 sex-partners deed ik het zonder condoom. Half jaar geleden een APK ondergaan. Alles was prima in ordequote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste 2 exen heb ik dat wel gedaan ja.. In een relatie kun je dat gewoon bespreekbaar maken naar mijn idee.. En tijdens een ONS, gebeurt er gewoon niets zonder condoom..
Ik heb 1 keer de pech gehad.. Dan leer je het wel af om zonder condoom seks te hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit een condoom. Mijn laatste 5 sex-partners deed ik het zonder condoom. Half jaar geleden een APK ondergaan. Alles was prima in orde
Zolang ik maar niet dat ene enge ziekte krijgquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer de pech gehad.. Dan leer je het wel af om zonder condoom seks te hebben
Zonder condoom ??? Hallo heb je een doodwens of zo ? Maar goed, je kan nu je APK rapportje laten zien !quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit een condoom. Mijn laatste 5 sex-partners deed ik het zonder condoom. Half jaar geleden een APK ondergaan. Alles was prima in orde
naja gelukkig is een antibioticakuurtje soms genoeg, maar het is vervelend, het kan ook erger zijn..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet dat ene enge ziekte krijg
Ik ben heel bang van wel, zou het zo rationaliseren dat ik het nog voor mezelf kan geen verantwoorden ook....verschrikkelijk zwak maar ik ben dat rotgevoel volledig zat....beter iets dan niets ofzo...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef missconfessions het volgende:
Wat is het weer rustig hier, tijd om de boel weer een beetje op te schudden!
Wat zouden jullie doen als je ex opeens weer voor je neus stond en het weer goed zou willen maken zonder enig verwijt of wat dan ook. Eerlijk zeggen, zou je dan weer terug gaan?
Waarom is dat zwak? Ik kan me heel goed voorstellen dat je terug wilt naar iemand waar je van houdt. Wel moet je er rekening mee houden dat je eigen hersenen, mindtricks met je uithaalt, dus beter eerst door alle fases van liefdesverdriet heen, voordat je je weer in de armen van je ex stort.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ik ben heel bang van wel, zou het zo rationaliseren dat ik het nog voor mezelf kan geen verantwoorden ook....verschrikkelijk zwak maar ik ben dat rotgevoel volledig zat....beter iets dan niets ofzo...
Dat laatste kom je wel vanaf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ik ben heel bang van wel, zou het zo rationaliseren dat ik het nog voor mezelf kan geen verantwoorden ook....verschrikkelijk zwak maar ik ben dat rotgevoel volledig zat....beter iets dan niets ofzo...
Dat geloof ik best, het duurt mij persoonlijk al veel en veel te lang. Niemand is het waard om zo mijn leven te beïnvloeden en zeker de dame in kwestie niet. Dat verdient ze niet echt gezien de manier waarop ze met mijn gevoelens is omgegaan. Is meer het probleem dat ik ontzettend verlang naar iets van bevestiging op relatiegebied op dit moment en dan kom ik te snel weer met haar in mijn gedachten. Soort van comfort-zone en teveel focussen op het idee dat ze me ooit toch soort van interessant heeft gevonden. Hopen op een echte kans zullen we maar zeggen.quote:
Ik snap het helemaal. Het verandert echt wel.. lang geleden nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, het duurt mij persoonlijk al veel en veel te lang. Niemand is het waard om zo mijn leven te beïnvloeden en zeker de dame in kwestie niet. Dat verdient ze niet echt gezien de manier waarop ze met mijn gevoelens is omgegaan. Is meer het probleem dat ik ontzettend verlang naar iets van bevestiging op relatiegebied op dit moment en dan kom ik te snel weer met haar in mijn gedachten. Soort van comfort-zone en teveel focussen op het idee dat ze me ooit toch soort van interessant heeft gevonden. Hopen op een echte kans zullen we maar zeggen.
Maar goed, op dit moment denk ik dat de enige manier is om er echt over heen te komen is weer verliefd te worden op een ander meisje, en dan te hopen dat het een keer echt serieus is van haar kant.
Je klinkt ook niet erg sip.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:04 schreef Jackson5 het volgende:
8 dagen geleden is mijn relatie van 1,5 jaar uit gegaan, ik heb helemaal niks meer van haar gehoord.
Ze zei dat ze rust wilde en daarna opnieuw beginnen met mij, en daarna dat het definitief over was. Allemaal binnen 1 dag, het was echt een hele impulsieve beslissing.
Ze kampt met heel veel problemen met haar verleden, huidige thuissituatie, ik ben er helaas slachtoffer van geworden.
Ik voel me nu echt heel goed. Ze had het altijd over haar "zielige verleden", ik ben blij dat ik het niet meer hoef aan te horen.
Ik heb alle spullen van haar in een zak gedaan en in de de kelder gedonderd.
quote:
Ben ik wel degelijk, ik heb veel zitten janken. Ik heb met hart en ziel van dat meisje gehouden, nog steeds hoor, maar ik moet echt door want ik weet niet of ze me nog ooit zal bellen?quote:
Natuurlijk, maar het is wel degelijk impulsief geweest want de weken ervoor hadden we gewoon nog sex, gaf ze me 1000 kusjes als ze s'ochtends naar haar werk ging, etc etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef Catkiller het volgende:
Mwah misschien was de beslissing wel niet zo impulsief als dat jij denkt. Dat jij helemaal niks meer van haar hebt vernomen in die paar dagen zal waarschijnlijk wel betekenen dat ze achter haar beslissing staat, impulsief of niet.
Snap overigens niet wat je met iemand doet als je blij bent dat je bepaalde problemen van diegene niet meer aan hoeft te horen, maar gezien je post daarna is dat een beetje stoere praat?
Dat zegt niets. Vrouwen nemen veelal al in de relatie afstandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:23 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is wel degelijk impulsief geweest want de weken ervoor hadden we gewoon nog sex, gaf ze me 1000 kusjes als ze s'ochtends naar haar werk ging, etc etc.
En ja natuurlijk ben ik nog steeds verdrietig en teleurgesteld, maar ik kan denk ik niet meer gaan hopen dat ze contact opneemt. Ook al heeft ze gezegd dat ze daar nog niet aan toe was via iemand anders.
Dat is het enige waar ik nog over twijfel, of ik ooit nog wat zal horen. Met het feit dat ik misschien nooit meer wat van haar hoor na bijna 1,5 jaar relatie heb ik het wel heel erg moelijk.
Hoe bedoel je? Dat ze ook in haar slaap zei dat ze van me hield enzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Vrouwen nemen veelal al in de relatie afstand
Waarschijnlijk tegen Justin Bieber.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze ook in haar slaap zei dat ze van me hield enzo?
Ik zeg alleen dat je alle liefdesbetuigingen met een korreltje zout kan nemen. Het is immers nu uit. Impulsief komt minder vaak voor dan je denkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:29 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze ook in haar slaap zei dat ze van me hield enzo?
De nacht ervoor nog, de hele week ervoor sliepen we samen, ze ging dan sochtends werken en kon me dan niet alleen laten bijna.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tegen Justin Bieber.
Sorry, flauw.
Wanneer zei ze dat? Een paar dagen voordat het uitging?
Wel eens van de term "uitmaaksex" gehoord? De meest fantastische sex die je gehad hebt......en meteen de laatste keer. Dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
De nacht ervoor nog, de hele week ervoor sliepen we samen, ze ging dan sochtends werken en kon me dan niet alleen laten bijna.
En ook gewoon nog sex en alles, daar heb je toch geen zin in als je van plan bent het uit te maken wtf.
Dude, dat slaat echt helemaal nergens op, uitmaaksex, we hadden het nogsteeds vrij dagelijks.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wel eens van de term "uitmaaksex" gehoord? De meest fantastische sex die je gehad hebt......en meteen de laatste keer. Dat soort dingen dus
Hoe oud zijn jullie?
Slaat dat nergens op? Wat jij wilt. Zit je alleen maar te helpen hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Dude, dat slaat echt helemaal nergens op, uitmaaksex, we hadden het nogsteeds vrij dagelijks.
Ik 20 zij 19.
Je moet zulke dingen achter je laten. Het feit blijft: het is niet voor niks uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
De nacht ervoor nog, de hele week ervoor sliepen we samen, ze ging dan sochtends werken en kon me dan niet alleen laten bijna.
En ook gewoon nog sex en alles, daar heb je toch geen zin in als je van plan bent het uit te maken wtf.
Ik kom er ook wel overheen, en hoop ook nog wel een beetje in mijn achterhoofd dat het goedkomt, maar dat wil ik eigelijk niet aangezien de manier waarop ze het uit heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je moet zulke dingen achter je laten. Het feit blijft: het is niet voor niks uit.
Ik kreeg ook nog enkele dagen voordat het met mijn ex uitging dingen te horen als: je bent de speciaalste persoon in mijn leven, ik wil je never nooit meer kwijt.
Maar die dingen moet je met een korreltje zout nemen, inderdaad. Sommige mensen zijn gewoon niet te begrijpen.
(gebruik mijn verhaal meer als voorbeeld, ben er wel overheen hoor, lieve mensjes)
Geen signalen van tevoren? Geen vage dingen? Ineens pats-boem-klap?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:40 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel overheen, en hoop ook nog wel een beetje in mijn achterhoofd dat het goedkomt, maar dat wil ik eigelijk niet aangezien de manier waarop ze het uit heeft gemaakt.
Die manier is echt totaal niks voor haar, ze was beinvloedbaar dus ik denk dat iemand haar ook over de streep getrokken heeft om het uit te maken.
Ja echt! We hadden echt plannen om samen te wonen binnen een paar jaar, we hadden al zoveel spullen voor als het ging gebeuren, ik was echt heel bijzonder voor haar. We hadden zelfs al een naam voor ons kind en bedachten hoe en wanneer we gingen trouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Geen signalen van tevoren? Geen vage dingen? Ineens pats-boem-klap?
Ik denk : dit is geschreven door een vrouw, maar je user icon is echt 'man'.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!
En jij zegt dan dat het impulsief wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ja echt! We hadden echt plannen om samen te wonen binnen een paar jaar, we hadden al zoveel spullen voor als het ging gebeuren, ik was.......
- knip -
........van doen zo.
Niet eens even een belletje of smsje om alleen maar even te praten, zelfs al zou het uit zijn, dan is het toch redelijk om gewoon erover te praten. Na 8 dagen nog steeds niks....
Ja want ze was het echt niet van plan, dat weet ik gewoon zeker, maar ik heb er echt vrede mee. Ik had de laatste tijd ook twijfels of ik nog wel met haar verder wilde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
En jij zegt dan dat het impulsief was
In 1 zin, steun en kleineren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Jackson5 het volgende:
Ik heb haar altijd gesteund met moeilijk dingen uit haar verleden, we hebben een aantal keren ruzie gehad omdat ze het niet aan kon dat ik haar kleineerde volgens haar.
Tja zo gek, jij kent iemand en een ander niet, hoe kan dat? jouw kennis is ieders kennis, jouw wil is wet, wat je weet een natuurwet enz. Je lijkt me een kleinerend type inderdaad.quote:Zelfs als dat ik het raar vond als ze een bekend persoon niet kon, was een diepe belediging voor haar.
Dat was wel een beetje dom van haar dan.quote:Daar hebben we ook nog ruzie over gehad een paar weken voordat het uitging, toen heeft ze ook gezegd dat het uit was, maar toen heeft ze alles teruggenomen en gezegd dat ze het zei omdat ze gewoon kwaad was en emotioneel.
De geschiedenis herhaalde zich, dankzij jou, gek he!?quote:Maar de avond waarop het uitging, was een bekende van televisie overleden, dus dat zei ik tegen haar op de webcam, toen vroeg ze wie dat was, ik vond dat raar en zei tegen haar weet je dat niet eens?
Terecht en begrijpelijk.quote:Toen deed ze de cam uit, msn uit en is het een uurtje later ruzie geworden waarbij ze zei dat ze nu echt tijd nodig had omdat voor zichzelf. Ik wilde een duidelijker verklaring en ik heb toen uit boosheid opgehangen, de ochtend daarna heb ik haar een brief geschreven erover, waarop ze nu reageerde dat het echt definitief over was.
Hahah wat een pranker ben jij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In 1 zin, steun en kleineren.
[..]
Tja zo gek, jij kent iemand en een ander niet, hoe kan dat? jouw kennis is ieders kennis, jouw wil is wet, wat je weet een natuurwet enz. Je lijkt me een kleinerend type inderdaad.
En waar gaat dat over!? iemand niet meteen kennen, dat die acteur michael of jesper is....
[..]
Dat was wel een beetje dom van haar dan.
[..]
De geschiedenis herhaalde zich, dankzij jou, gek he!?
Jij bent raar, niet iedereen heeft dezelfde kennis van beroemde mensen. Mij interesseren al die prive en story e.d. blaadjes 0,0, ik kijk geen celebrity news e.d. dus tja, misschien ben je wel gay!
[..]
Terecht en begrijpelijk.
Ken je al die voorbeelden niet van lieden (beroemde acteurs, zangers, sporters e.d.) die doen zoals jij? wat raar....
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Kraaijkamp_sr.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:11 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Kraaijkamp_sr.
Ok.....duidelijk niet impulsief dus......quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:11 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Kraaijkamp_sr.
En verder waren onze gespreksonderwerpen echt te dom voor woorden, omdat zij echt nooit actueel was qua nieuws en de wereld.
Nou dat is toch behoorlijk fout hoor.
Soms wel, nu niet.quote:
Dan zij, niet als zij.quote:Verder klagen als ik met dit soort dingen haar beledig, maar dat ze wel al vanaf het begin haar broertje de grond in trapt omdat hij nog dommer is als zij.
Dat is dan knap stom en dom, want niet iedereen kent iedereen, kennelijk val je op tv en radio en dus ken je 'beroemde mensen' waar haar interesses dus niet liggen.quote:[q]Ik irriteerde me hieraan en zwaar terecht.
Bijvoorbeeld wel ja.quote:Alsof ik Story moet lezen om te weten wie Johnny Kraaijkamp is.
Ja.quote:
Dat vond ik ook wel hoor, maar ik zal de ergste voorbeelden van wat zij niet wist maar niet aan jullie vertellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:14 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Mijn ex was ook de slimste niet, maar ze had ook gewoon andere interesses. Je moet het juist leuk vinden dat ze sommige dingen niet weten, dan heb je ze nog veel te vertellen.
Je bent nu gekwestst en boos op haar, dus je probeert op dit moment van alles te verzinnen om de negatieve dingen van haar in een nog kwader daglicht te brengen. Moet je niet doen, je moet erboven staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:14 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel hoor, maar ik zal de ergste voorbeelden van wat zij niet wist maar niet aan jullie vertellen.
Haar interesses waren echt heel erg klein. Bijna op elk praatvlak was ze zwaar onderontwikkeld.
Sowieso praatte zij nooit over problemen, dan ging ze eerst in een hoekje liggen huilen, maar nooit ergens over praten, ja lekker duidelijk.
Nee altijd eerst huilen en dan pas horen wat er aan de hand was, dit was overigens niet alleen bij ruzies, ook bijvoorbeeld als ze ergens mee zat buiten onze relatie.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Het was mooi, maar het is beter dat het nu uit gaat, dan als we getrouwd zouden zijn denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je bent nu gekwestst en boos op haar, dus je probeert op dit moment van alles te verzinnen om de negatieve dingen van haar in een nog kwader daglicht te brengen. Moet je niet doen, je moet erboven staan.Ze was gewoon een aardige meid, weliswaar iets minder intelligent dan jou, maar leuk genoeg voor jou om een relatie mee aan te gaan en nu is het uit.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Het was mooi, maar het is beter dat het nu uit gaat, dan als we getrouwd zouden zijn denk ik dan maar.
En ik heb ook weer veel geleerd.
Dat ik minder bot moet zijn, en dat ik niet meer op labiele meisjes met een verschrikkelijke jeugd en verleden moet vallen.
Het was wel een hoer, maar daarover hoef je je geen illusies te maken. Dat zijn ze allemaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Je bent nu gekwestst en boos op haar, dus je probeert op dit moment van alles te verzinnen om de negatieve dingen van haar in een nog kwader daglicht te brengen. Moet je niet doen, je moet erboven staan.Ze was gewoon een aardige meid, weliswaar iets minder intelligent dan jou, maar leuk genoeg voor jou om een relatie mee aan te gaan en nu is het uit.
Hé, dat heb ik ook net vorige week geleerdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. Het was mooi, maar het is beter dat het nu uit gaat, dan als we getrouwd zouden zijn denk ik dan maar.
En ik heb ook weer veel geleerd.
Dat ik minder bot moet zijn, en dat ik niet meer op labiele meisjes met een verschrikkelijke jeugd en verleden moet vallen.
Van haar, of net gekocht?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hé, dat heb ik ook net vorige week geleerd. Ze heeft gisteren haar spullen hier opgehaald op een paar dingen na, maar ik heb nu een mooie nieuwe tv
.
Net gekochtquote:
Nice, in ieder geval goed voor films of iets dergelijks? was ook van plan een 50'incher in me kamer te proppen, maar ouders werken tegen i.v.m. energiekosten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Net gekocht. Ook al waren haar spullen niet gigantisch bepalend voor ons huis, er mist toch iets, dus tijd om het interieurroer om te gooien
.
Overigens was de digitale-tv-ontvanger wel van haar, dus ik heb nog geen zenders.
Dit verhaal heb ik eerder gelezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ja echt! We hadden echt plannen om samen te wonen binnen een paar jaar, we hadden al zoveel spullen voor als het ging gebeuren, ik was echt heel bijzonder voor haar. We hadden zelfs al een naam voor ons kind en bedachten hoe en wanneer we gingen trouwen.
Ik heb haar altijd gesteund met moeilijk dingen uit haar verleden, we hebben een aantal keren ruzie gehad omdat ze het niet aan kon dat ik haar kleineerde volgens haar.
Zelfs als dat ik het raar vond als ze een bekend persoon niet kon, was een diepe belediging voor haar.
Daar hebben we ook nog ruzie over gehad een paar weken voordat het uitging, toen heeft ze ook gezegd dat het uit was, maar toen heeft ze alles teruggenomen en gezegd dat ze het zei omdat ze gewoon kwaad was en emotioneel.
Ik heb haar toen verteld dat ik dit zou veranderen, waarna ze echt heel erg moest huilen dat ze echt verschrikkelijk veel van me hield en echt niet zonder me kon, nu zou je dus denken dat het daarna alleen maar beter kon worden.
Maar de avond waarop het uitging, was een bekende van televisie overleden, dus dat zei ik tegen haar op de webcam, toen vroeg ze wie dat was, ik vond dat raar en zei tegen haar weet je dat niet eens?
Toen deed ze de cam uit, msn uit en is het een uurtje later ruzie geworden waarbij ze zei dat ze nu echt tijd nodig had omdat voor zichzelf. Ik wilde een duidelijker verklaring en ik heb toen uit boosheid opgehangen, de ochtend daarna heb ik haar een brief geschreven erover, waarop ze nu reageerde dat het echt definitief over was.
Daar ga ik nu dus ook van uit, maar ik vind het echt geen manier van doen zo.
Niet eens even een belletje of smsje om alleen maar even te praten, zelfs al zou het uit zijn, dan is het toch redelijk om gewoon erover te praten. Na 8 dagen nog steeds niks....
Hier nr 3, dacht ook al zoiets van huh?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef goofy_goober het volgende:
Neuh, dat niet, maar kreeg een deja vu.
John Kennedy? Tja....als je die niet kent....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Huh, inderdaad Goofy.
Dat komt me ook bekend voor. Vooral over j.K. die overleed toen en dat zij het uitmaakte via msn. Alleen met een andere account..?
HAHA. Ik dacht al dat iemand daar wat over ging zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
John Kennedy? Tja....als je die niet kent....
gelukkig was ik niet de enige gekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Huh, inderdaad Goofy.
Dat komt me ook bekend voor. Vooral over j.K. die overleed toen en dat zij het uitmaakte via msn. Alleen met een andere account..?
hé doe es niet zo eng !quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:09 schreef goofy_goober het volgende:
Jackson5 aka liefdevergaatwel hoort niks meer van haar omdat ze:
(1) al een andere sukkel heeft gevonden (labiele meisjes zijn daar een kei in).
(2) dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |