Je was me voor, ik zal die andere sluiten en een reeks makenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Klessebes hier over het veertigplus zijn, klaag over je werk, over het eten dat is verbrand, of jubel over je nieuwe liefde.
Pronk met je nieuwe bikeof je nieuwe jurkje
of laat ons leuke muziek uit je jeugd horen.
En ook niet veertigplussers zijn welkom natuurlijk
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedenavond..Wat een taal gebruik jij Toverheks
Inwezen wel Heksjequote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
maar het is toch zo Haaitje het is echt kutmetperen weer
![]()
![]()
Hoi Haaitje![]()
Hoi Hoi Haaitje, is toch lekker een nieuwe, kan je weer invriezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
GoedemiddagZe komen vanmiddag nieuwe diepvries brengen
nah... lijkt me niks ...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
Altijd al eens willen proeven als gerecht, k met p.
FOK kan wel sluiten dan !quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: tong80 die een ban heeft.
Nee hoor. We zullen Tong eens laten zien dat we Fok draaiende houden tot hij terug is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
FOK kan wel sluiten dan !
Zo kenne we het natuurlijk ook bekijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. We zullen Tong eens laten zien dat we Fok draaiende houden tot hij terug is.
Hoi Heksje, geen grote diepvries maar een tafelmodel met 5 lade.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:29 schreef Toverheks het volgende:
Hoi Hoi Haaitje, is toch lekker een nieuwe, kan je weer invriezen
Past best veel in toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoi Heksje, geen grote diepvries maar een tafelmodel met 5 lade.
he lekker Haaitje soepquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Jazeker past er veel inIk maak weleens groot pan soep voor ons tweeen.maar als wij te veel hebben dan doen wij in een plastic emmertjes met dekseltje erop.Hopla laten afkoelen en dan de vriezer in.
Dan vind ik de hente wat vriendelijker klinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef trabant het volgende:
Ik heb besloten dit seizoen de lerfst van 2011 te noemen. Al zag ik vanmiddag tot mijn grote verrassing ineens mijn schaduw.
Ik lig al onder een dekentje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef Ordos20 het volgende:
nog wat geel rode blaadjes erbij en een haardvuurtje dan wel vuurkorf en de sfeer is compleet
Ik maak me niet druk om hemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Tong komt gauw weer terugdus niet in paniek of de stress raken
zal wel ff leuk wezen Karina, maar ach hoe kunnen ze dat nu precies meten vraag ik me af???quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:35 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen, laten we hopen dat de 100.000.000 in 40+ valt dames en heren
Geen idee, want er zullen vast 10 posts of nog meer tegelijkertijd zijn (vooral nu). Ik kan me herinneren dat er voorheen wel een soort stop was met dit soort mijlpalen, weet niet meer precies hoe dat zat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal wel ff leuk wezen Karina, maar ach hoe kunnen ze dat nu precies meten vraag ik me af???
oh oke, nou ik ga er niet harder voor postenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, want er zullen vast 10 posts of nog meer tegelijkertijd zijn (vooral nu). Ik kan me herinneren dat er voorheen wel een soort stop was met dit soort mijlpalen, weet niet meer precies hoe dat zat.
Ik zit niet alleen op Fok maar ook op twitterquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
oh oke, nou ik ga er niet harder voor postenpost al zoveel overal zwerf ik tegenwoordig rond
twitter vind ik niks, beetje FOK de krant beetje docus kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zit niet alleen op Fok maar ook op twitterplus dat ik ook wat surft op i-net.
Gemiste televisie programma zoals The Bold &The Beautifull ga ik kijken op i-net als ik van mijn vakantie thuis bent. Gisteren heb ik onverwacht bezoek op UG terug gekeken met Marion Lutke. Trouwens van alles. Hoezo is twitter niks?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:30 schreef Toverheks het volgende:
twitter vind ik niks, beetje FOK de krant beetje docus kijken
ik zwaai even terugquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
*zwaait even als 40+er in dit topic naar de andere posters*
nee toen mijn moeder net zo oud was als ik nu ben liep ze er altijd zo bij zoals ik nu, lekker spijkerbroek shirt enzo, maar ik voel me nog echt niet oud of wat ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik voel me eigenlijk helemaal geen 40... Ik (en de meeste huidige 40-ers denk ik) ben heel anders dan m'n moeder op die leeftijd. Die liep toen al in bloemetjesjurk met makkelijke schoenen enzo.
nee zit alleen hier in de SC en in TAL, maar moest even gluren in ONZ moest wel lachen ze willen zo graag winnen ach is gegundquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar hou ik niet van alle slowchat volgen
Ja lurken doe ik ook bij andere topics.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:49 schreef Toverheks het volgende:
nee zit alleen hier in de SC en in TAL, maar moest even gluren in ONZ moest wel lachen ze willen zo graag winnen ach is gegund
Dat kan nu ook primaquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Toverheks ik draag ook een spijkerbroek al ben ik 50 gepasseerd
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Toverheks ik draag ook een spijkerbroek al ben ik 50 gepasseerd
nee ik weet nog wel de sjaaltjes van mijn omaquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat kan nu ook primaMaar vroeger (zo'n 40 à 50 jaar terug) was het voor een 40-er niet gepast hoor
En gewoon met krulspelden over straat.. weer met datzelfde hoofddoekje (dat kon toen gewoon nog zonder dat iemand er aanstoot aan nam) op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik weet nog wel de sjaaltjes van mijn omagewoon een hoofddoek en niemand viel erover
Ja dat heb jij gelijk PaarsBeestje..vroeger was er geen denken aan dat men met 40/50 jaar een spijkerbroek aanhad. Ze droegen van die jurken zeg maar. En je keek veel ouder.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan nu ook primaMaar vroeger (zo'n 40 à 50 jaar terug) was het voor een 40-er niet gepast hoor
En grijs haar was gewoon grijs haar en aan rimpelcreme werd niet gedaan. Nivea was goed genoeg.. Met 40 was je ook al gewoon oud. Tegenwoordig gaan 40ers gewoon nog stappen. Het verschil is eigenlijk best heel groot. Ook met de generatie 40ers ervoor trouwens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat heb jij gelijk PaarsBeestje..vroeger was er geen denken aan dat men met 40/50 jaar een spijkerbroek aanhad. Ze droegen van die jurken zeg maar. En je keek veel ouder.
Nu heb ik geen kinderen, maar had ik ze gehad, dan hadden ze geen 'trut' hoeven zeggen hoor. Ik denk dat het desbetreffende niet bestaande kind dat niet in zijn of haar hoofd had hoeven halen. Je mening uiten prima, maar dan wel met een beetje respect graag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:15 schreef Toverheks het volgende:
ja, ik denk en ben moderner dan mijn moeder op mijn leeftijd was, heb ooit een keer tegen haar gezegt Trut, nou als ik er nog aan denk dat hoofd toen van haar, van hoe durf jeben blij dat de kinderen alles tegen mij kunnen zeggen
Ik verf mijn haar al jaren óók omdat ik beetje grijzig bent..En dat vind ik niet mooi..ik bedoel grijzig bij mijn uitgroei niet helemaal gelukkig grijs. En een kleurtje erin vind ik mooier.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
En grijs haar was gewoon grijs haar en aan rimpelcreme werd niet gedaan. Nivea was goed genoeg.. Met 40 was je ook al gewoon oud. Tegenwoordig gaan 40ers gewoon nog stappen. Het verschil is eigenlijk best heel groot. Ook met de generatie 40ers ervoor trouwens.
hahaha is goed hoor en werksequote:Op woensdag 27 juli 2011 13:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nu heb ik geen kinderen, maar had ik ze gehad, dan hadden ze geen 'trut' hoeven zeggen hoor. Ik denk dat het desbetreffende niet bestaande kind dat niet in zijn of haar hoofd had hoeven halen. Je mening uiten prima, maar dan wel met een beetje respect graag.
- edit - Er - terwijl ik hoor te werken - nog even over nadenkende, bedenk ik me dat ik dit veel botter neerzette dan ik bedoelde. Het was geen kritiek op jouw opvoedingsmethoden. Beter dat ze alles kunnen zeggen, dan dat ze dat niet helemaal niet durven. Even ter verduidelijking enzo.
Ik verf al vanaf m'n eerste grijze haar (op m'n 18equote:Op woensdag 27 juli 2011 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar al jaren óók omdat ik beetje grijzig bent..En dat vind ik niet mooi..ik bedoel grijzig bij mijn uitgroei niet helemaal gelukkig grijs. En een kleurtje erin vind ik mooier.
Gelukkig... het was niet de bedoeling om bot te doen in ieder gevalquote:
Nu wel in ieder geval.quote:
http://rijntest.intermax.nl/vraaghetdebieb/showthread.php?212-...-met-peren!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
Trouwens waar komt de term kut met peren eigenlijk vandaan? Iemand die mij dat etymologisch kan uitliggen?
Uit het Bargoens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
Trouwens waar komt de term kut met peren eigenlijk vandaan? Iemand die mij dat etymologisch kan uitliggen?
Ja, en de rest van het VEE.quote:
Tuurlijk kan datquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Karina, ik wilde een topic openen voor Toverheks haar verjaardag. Zou dat nog kunnen.@Toverheks hoe voel je een jaartje ouder
Ik had eigenlijk de topic geopend maar kreeg te lezen dat het een reeks moest zijn..Vandaar dat ik hier gekopieerd hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:36 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk kan datDan voelen wij ons jonge blommen.
Lekker jong heks 38 jaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:28 schreef Toverheks het volgende:
hoe weten jullie dat dank jullie wel
![]()
![]()
wel erg lief maar echt waar staat dat dat ik weer een jaartje jonger ben geworden, zo lief Hans komt net thuis van zijn werk, zegt he ma gefeli 38 alweer wat gaan de jaren snel
Oh wat raar, misschien door de naamswijziging van het forum dat er iets mis ging? Mocht het weer niet lukken, wil je het dan melden in bug? Zou kunnen dat er nog iets moet worden aangepast ivm de wijziging.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk de topic geopend maar kreeg te lezen dat het een reeks moest zijn..Vandaar dat ik hier gekopieerd hebt.
Ik heb het net even getest. met de 'open nieuw topic' knop vanuit de index werkt het prima. Haaibaaike, misschien wilde je hem openen terwijl je in dit SC topic zat? Want dan doet hij het inderdaad niet. Maar dat is geen bug, maar komt omdat dit een reeks is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat raar, misschien door de naamswijziging van het forum dat er iets mis ging? Mocht het weer niet lukken, wil je het dan melden in bug? Zou kunnen dat er nog iets moet worden aangepast ivm de wijziging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |