quote:Watertornado. Mattie. Je gaat nu trouwen, aan de ene kant een prachtig moment in je leven, aan de andere kant overlijdt er een stukje in je. Natuurlijk is Charmed een leuke vrouw, maar jij bent nu gebonden en wie moet Valhallen en mij nu de verdere kneepjes van het bazenvak leren?
Je hebt ons al veel geleerd. Jij hebt het bazenpitje ons mij laten uitgroeien tot een grote bazenbloem. Van bierkeuze tot welke schoenen we aan moeten, alles hebben wij van jou, ultieme eindbaas, geleerd.
Nu je gaat trouwen is het natuurlijk het moment om jou iets te schenken, als dank voor deze lessen. Maar ja, wat geef je aan een eindbaas? We hebben daar lang over na moeten denken maar we hebben het gevonden. We hebben speciaal voor jou een exacte replica van mijn bazenbril gemaakt. Hier, alsjeblieft, dat hij je maar goed mag beschermen tegen je shinende zelf.
We wensen jullie veel geluk toe in jullie verdere Fok!leven. Valhallen en ik gaan nu bruidsmeisjes hosselen.
Een liefde van Valhallen, Snuf. en zijn hont.
quote:Lieve fokkers en fokkerinnetjes,
We zijn hier allemaal bij een gekomen om de bruiloft van c_a en watertornado
te vieren.
Deze heuglijke gebeurtenis is natuurlijk niet zomaar tot stand gekomen.
In de topics was er voor de meesten niet snel duidelijk dat er wat
opbloeide..
woorden als Hoi watertornado,hartje... van c_a leken zo weinig zeggend..
ze bedoelde natuurlijk.. oooh watertornadootje, man van mijn hart.. ik hou van je
en wil je...
Gelukkig dat watertornado dit wel zo opvatte.. voor ons duurde het even voor we haar
ietwat autistische manier van de liefde verklaren door hadden.
Het paar past perfect bij elkaar, watertornado beantwoorde de liefde met een
hallo c_a hartje... Onzichtbaar vuurwerk knapte.. en de liefde was losgebroken.
De taakverdeling is zelfs al gemaakt, wt gaat strijken en c_a gamen...
op het gebied van eten passen ze ook perfect bij elkaar.. c_a won het hart van wt nl door haar vele posts over
doner.. samen zullen ze heerlijk dichtslibben, etend, gamend.. en wt strijkend en bier drinkend...
Je kan merken dat het een serieuze aangelegenheid is.. ondanks een marathon van de radio, een leven en andere niet interessante dingen
was c_a al dagen in de weer met de voorbereidingen.. de uren werden afgeteld en muziek werd gekozen.
Het getyp en gepost van kleine onzichtbare denkbeeldige toekomstige FOK!kindjes is al hoorbaar...
de namen van de kinderen worden al bedacht... terwijl c_a en wt elkaar over hun beeldscherm diep in de ogen aankijken...
Proost.. op c_a en watertornado.. moge ze nog lang en gelukkig samen FOK!ken...
lang en gelukkig samen posten...
en lang en gelukkig apart van elkaar een leven hebben.
De liefde! *kling, klink, geproost enzulks*
als je gaat scheiden dan schrijf ik weer een spietsjquote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Eerst zaterdag een feestje
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je gaat scheiden dan schrijf ik weer een spietsj
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Gefeliciflapperdepap!![]()
Mogen jullie een lang een gelukkig huwelijk hebben!
Eh, wie zijn jullie eigenlijk?
NOOOO.. A BABY!!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook al bevallen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BABY!!!! beloof alleen dat hij nooit zal meespelen in een superbabies franchisequote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook al bevallen
[ afbeelding ]
Dat.quote:
Hahaharhar en bevalt het een beetje?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook al bevallen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De sneuheid straalt van dit topic af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |