Ik hoop dat het lukt met voeren, maar ik vind eigenlijk ook wel dat de stichting vrij lang wacht met naar de dierenarts te gaan, vooral omdat het om een kitten gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zei dat het slecht gaat en dat gaat het, maar dat betekent niet dat ie binnen een uur dood gaat
Anyway ik ga hem nu dwangvoeren en vanmiddag naar de dierenarts. Mocht het dwangvoeren niet lukken dan moet ie opgenomen worden en gaan ze hem daar dwangvoeren.
Hoe de fuck weet jij nou hoe laat ik belde?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Om elf uur gingen ze komen, die kat is al sinds gisteren erg ziek, en jij ging nu net pas bellen?
Ook stom van t asiel dat ze t niet doorgaven hoor, maar daar kunnen die mensen niks aan doen, ze belden ieg wel tijdig af.
Nee in overleg met de dierenarts ben ik hem aan het bijvoeren en om 3 uur kan ik pas terecht. Ik heb verschillende dierenartsen gebeld en eerder kon het niet.quote:
Geen sorry voor nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik ga me ieg niet meer druk maken om die kat, sorry![]()
Ik maak me druk of het wel droog zal zijn tussen de middag, ik wil naar de Bijenkorf en V&D
Faalquote:
Jakkesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Oscar is opgenomen, het ging steeds slechter. Nu wordt ie nagekeken bij de dierenarts en gedwangvoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |