Ik zei dat het slecht gaat en dat gaat het, maar dat betekent niet dat ie binnen een uur dood gaatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet je echt niet zo dramatisch doen als mensen vragen hoe het met die kat gaat Oognip, aan je reacties te lezen is ie terminaal hoor
Oh fuck wat nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:32 schreef Qwea het volgende:
Met Baloe gaat het ook slecht. Hij heeft 2 brokjes in zijn bak laten liggen!
Sorry, ik was mijn haar aan het wassenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
NU VRAAG IK NOG 1 KEER OF JE MN CLICKER WIL HEBBEN GREYS!!!!!!!!!!!
Nee hoor dat is gewoon briefpost, twee postzegels of zo, maar suit yourselfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn haar aan het wassenMoet zo naar het werk.
En heul lief van je, maar opsturen kost meer dan dat ik hem in de dierenwinkel koop volgens mij
Ik koop er morgen wel even eentjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor dat is gewoon briefpost, twee postzegels of zo, maar suit yourself
Je moet gewoon een hele grote bench kopen waar ze allemaal samen inpassenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
Boor zit te blèren omdat er iemand in ZIJN bench ligt (Bink).
Nou dan is Beetle in de bench al geen optie als Boor erin ligtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
Boor zit te blèren omdat er iemand in ZIJN bench ligt (Bink).
Ze kon 'm niet zien.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf te wedden dat Qwea Shirley daar 's nachts voor uit de bed zou bellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |