Ja daarom slapen mijn honden allemaal in bedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:09 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Strega dank je, ik ben ook heel blij met de foto's van genietende bolle Bink
Ik zal alleen de komende nachten de wekker om de twee uur ofzo moeten zetten denk ik, want de Draak is overdag zo goed als zindelijk, kan ze het prima een paar uur ophouden, maar 's nachts nog niet echt. Ben gister laat gaan slapen, toen na vier uur de wekker gezet en toen had ze alweer geplast en gepoept in de kamer.
Ben geneigd om haar dan maar boven te laten slapen, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling. Of alsnog benchtraining gaan doen. Of de wekker elke 2 uur zetten. Wat raden jullie aan?
Nog niet heen geweest. Ik wilde eerst weten of hij goed reageerde op de pijnstiller en dat deed ie. Hij heeft even gespeeld, maar ga zo even overleggen met de coordinator.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Al met Oscar heen geweest?
En hoe doet Jip het op de metacam?
Ja maar dat was nou eigenlijk niet de bedoeling, twee honden op bedquote:
Dat snap ik ook niet. Als het mijn kitten was geweest was ik al naar de dierenarts geweest, maar omdat het een opvangkitten is mag ik dat niet zomaar zelf bepalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap niet goed hoe het zo slecht kan gaan met een kitten maar dat ie gewoon niet naar een da gaat, maar dat zal wel weer aan mij liggen
Ging het bij het opvanggezin dan wel goed 's nachts of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat was nou eigenlijk niet de bedoeling, twee honden op bed
Dus ik twijfel of ik nog even een week of wat door moet zetten. Of alsnog met die bench aan de gang. Ik ga ook Lily wel even mailen straks om te vragen wat zij vindt. In bed laten slapen voelt een beetje als gewonnen geven
Het is niet mijn kitten dus mag ik niet zelf beslissen of hij wel of niet naar de dierenarts gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Of je overdrijft over hoe slecht het met hem gaat ( laat ik het hopen voor het beest ) of ik lees verkeerd, of je had al lang bij de da moeten zijn hoor.
Tuurlijk wel. Gewoon doen en dan desnoods maar zelf betalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is niet mijn kitten dus mag ik niet zelf beslissen of hij wel of niet naar de dierenarts gaat.
Daar mocht ie wel boven slapenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ging het bij het opvanggezin dan wel goed 's nachts of weet je dat niet?
Maar de bench is ze nog helemaal niet aan gewend. Dus als ik daarvan het deurtje dicht doe dan is er piet paniek. Ik las op internet op echt elke benchtraining site dat je ze daar eerst best lang aan moet wennen voordat je ze er in 'op mag sluiten'. Vandaar dat hij nu open in de woonkamer staat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Maar Greys, heb je de indruk dat Biet nu ineens binnen wat doet omdat ze niet boven mag slapen?
Omdat je zegt dat het anders voelt als gewonnen geven.
Zet de bench op de slaapkamert
Hoe ook alweer, Sjon?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Troost je Greys, ZELFS Sjon werd uiteindelijk zindelijk, zo moeilijk ken t nie wezen!
Ow ja, heb je al een clicker eigenlijk?
Of doe ik je een plezier met mijn ongebruikte exemplaar?
Maar dan sluit ik hem dus echt op, terwijl hij nog niet aan de bench gewend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou toch voor de bench gaan Greys....en als ie aantoont dat ie 's nachts de bench keurig plas-en poepvrij weet te houden, mag ie eruit.
Zeker niet toegeven met boven slapen, dan is het hek van den dam denk ik
Ik zei dat het slecht gaat en dat gaat het, maar dat betekent niet dat ie binnen een uur dood gaatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Dan moet je echt niet zo dramatisch doen als mensen vragen hoe het met die kat gaat Oognip, aan je reacties te lezen is ie terminaal hoor
Oh fuck wat nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:32 schreef Qwea het volgende:
Met Baloe gaat het ook slecht. Hij heeft 2 brokjes in zijn bak laten liggen!
Sorry, ik was mijn haar aan het wassenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
NU VRAAG IK NOG 1 KEER OF JE MN CLICKER WIL HEBBEN GREYS!!!!!!!!!!!
Nee hoor dat is gewoon briefpost, twee postzegels of zo, maar suit yourselfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik was mijn haar aan het wassenMoet zo naar het werk.
En heul lief van je, maar opsturen kost meer dan dat ik hem in de dierenwinkel koop volgens mij
Ik koop er morgen wel even eentjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor dat is gewoon briefpost, twee postzegels of zo, maar suit yourself
Je moet gewoon een hele grote bench kopen waar ze allemaal samen inpassenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
Boor zit te blèren omdat er iemand in ZIJN bench ligt (Bink).
Nou dan is Beetle in de bench al geen optie als Boor erin ligtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
Boor zit te blèren omdat er iemand in ZIJN bench ligt (Bink).
Ze kon 'm niet zien.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf te wedden dat Qwea Shirley daar 's nachts voor uit de bed zou bellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |