Ik hoop dat het lukt met voeren, maar ik vind eigenlijk ook wel dat de stichting vrij lang wacht met naar de dierenarts te gaan, vooral omdat het om een kitten gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zei dat het slecht gaat en dat gaat het, maar dat betekent niet dat ie binnen een uur dood gaat
Anyway ik ga hem nu dwangvoeren en vanmiddag naar de dierenarts. Mocht het dwangvoeren niet lukken dan moet ie opgenomen worden en gaan ze hem daar dwangvoeren.
Hoe de fuck weet jij nou hoe laat ik belde?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Om elf uur gingen ze komen, die kat is al sinds gisteren erg ziek, en jij ging nu net pas bellen?
Ook stom van t asiel dat ze t niet doorgaven hoor, maar daar kunnen die mensen niks aan doen, ze belden ieg wel tijdig af.
Nee in overleg met de dierenarts ben ik hem aan het bijvoeren en om 3 uur kan ik pas terecht. Ik heb verschillende dierenartsen gebeld en eerder kon het niet.quote:
Geen sorry voor nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik ga me ieg niet meer druk maken om die kat, sorry![]()
Ik maak me druk of het wel droog zal zijn tussen de middag, ik wil naar de Bijenkorf en V&D
Faalquote:
Jakkesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Oscar is opgenomen, het ging steeds slechter. Nu wordt ie nagekeken bij de dierenarts en gedwangvoerd.
Ik ben ook blij dat ik deze keuze uiteindelijk heb gemaakt. Ik heb er een paar uur over nagedacht wat beter voor hem was. Hij is natuurlijk erg bang voor vreemde mensen dus stress en daar wordt ie ook niet beter van. Maar goed, thuis werd ie alleen maar slechter de laatste uren dus dit is de beste beslissing.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Och, arme Oscar. Maar in elk geval wordt ie daar goed in de gaten gehouden en hopelijk snel opgekalefaterd.
Sterkte, het is moeilijk, maar nu wel het beste voor hemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Oscar is opgenomen, het ging steeds slechter. Nu wordt ie nagekeken bij de dierenarts en gedwangvoerd.
Kees was Beppiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag twee jaar geleden had ik dr nog net niet nu![]()
[SC] 161. En toen wassie volllll
Mooi he, en wat is Oscar nog klein tov Jipquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er wat te zien buiten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag twee jaar geleden had ik dr nog net niet nu![]()
[SC] 161. En toen wassie volllll
Dat gaat lekker daar,quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar wordt ook niet veel groter meer, denk ik.
Zo, al 35 minuten in de wacht.
Nou Kees past echt beter bij haarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Nee Kees was eigenlijk Femke en daarvoor Cocolienchen![]()
Zo, cheeseburger 4 lunsj![]()
Ik heb een nieuwe parker gekocht vandaag
Tegen de tijd dat je de NS aan de lijn hebt ben je al zoveel geld kwijt dat je net zo goed voor de boete kon gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb een eticket gekocht voor vrijdag en in de mail krijg ik een eticket voor zaterdag.
Daar heb ik dus niks aan en als ik vrijdag toch met dit kaartje ga reizen krijg ik dus een boete.
Even NS bellen, dacht ik dus.
Inmiddels al weer 40 minuten.
Niks ogenblik.quote:Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft.
Das best veel in 5 jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Kees heeft trouwens 3 huisjes gehad tot nu toe , maar het nog nooit ergens zo lang vol gehouden als hier
Ik dacht dat hondjes nooit ruzie hadden, dat dat echt iets van katten is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo, ik heb Billy net aan een oor van Sjon afgetrokken, ze begonnen ineens te knokken![]()
Billy is gewaarschuwd, als ze gaan knokken is hij degeen die moet moven, Sjon wil niemand hebben![]()
Meneer is echt sjaggo
Je zit nog steeds in de wachtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik geloof niet meer dat ik nog een medewerker te spreken krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |