Baba O'Riley!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ben lijstje aan het maken voor als ik ga draaien.
Eerste nummer wordt siewosie Teenage Wasteland!
Haha ja heb er ook zin in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Baba O'Riley!
Jij moet echt snel gaan draaien.
Het is echt supersimpelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja heb er ook zin in.
The River moet erin, Freebird, verdomme wil nu draaien!
Nooooh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Oh en het klinkt misschien allemaal bizar toevallig maar die draaide ik ook als eerst tijdens Radio 49 ONZ radio
Ja dus 7 augustus even blieken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is echt supersimpelMaar jij wilde eerst een keer meekijken toch?
Ik zeg een show met duopresentatie, als er een mic aanwezig is!quote:
Doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Ohnee wacht, ik lieg. Het was het laatste nummer van mijn eerste show
Mijn eerste nummer was The Mercy Seat van Nick Cave.
[..]
Ik zeg een show met duopresentatie, als er een mic aanwezig is!
Dat wordt dan wel een sprong in het diepe voor beidenquote:
Ja, gewoon helemaal wappie aan die mic verschijnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een sprong in het diepe voor beidenJij nooit gedraaid/t, ik nog nooit fatsoenlijk met mic. Laten we een half uur daarvoor flink gaan blowen zodat we excuus hebben
Jaaaa euh euh wij zijn die een en die ander en dit is Zanger Rinus met zijn nieuwste hit: Met romana op de scooter! En dan graftakkeherrie hardcore opzetten. OH of we gaan een rapbattle doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, gewoon helemaal wappie aan die mic verschijnen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaaaa euh euh wij zijn die een en die ander en dit is Zanger Rinus met zijn nieuwste hit: Met romana op de scooter! En dan graftakkeherrie hardcore opzetten. OH of we gaan een rapbattle doen
dáár zat ze in idd!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef roos85 het volgende:
Ben de aflevering van JZHMH waar Lisanne HGT inzit terug aan het kijken, apart...
Danke! ff terugkijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
yep
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1043582
quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga nu echt
Trusten leute!
Trustenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga nu echt
Trusten leute!
ik ook. vrees dat we er voorlopig nog niet vanaf zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze de volgende keer mee komt![]()
das zo'n type die in de liveshows komtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ook. vrees dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn
straks komt ze nog in de finalequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
das zo'n type die in de liveshows komt
Kerel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:04 schreef Patje1987 het volgende:
Net wedstrijdje honkbal gekeken, erg vet
Heyquote:
ja vermaak me prima, ook veel nieuwe mensen leren kennenquote:
Wat wil je, als er honderdmiljoenmiljard mensen op hetzelfe plein staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, mobiele netwerk lag gister gewoon plat in tilburg
tja, helaas was het niet op 1 pleinquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je, als er honderdmiljoenmiljard mensen op hetzelfe plein staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |