[Radio 49] #560 It's the most wonderfull time! De trouwerij straksquote:
ah k. maar dat luister ik eigenlijk echt nooitquote:Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[Radio 49] #560 It's the most wonderfull time! De trouwerij straks
WatertornadoIs niet ehct he
Alleen voor de show, op radio 49
benny dacht ws rennen voor ik ook de lul benquote:Op maandag 25 juli 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar Benny gaat ineens tv kijken, dat mag heul niet
Watertornado.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
benny dacht ws rennen voor ik ook de lul ben
Je hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Maar Miran, als je het goed wilt doen en Pat onderbreekt jullie mag je niet meer trouwen he?
Dan wordt het stilgelegd officieel
Neequote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Maar Miran, als je het goed wilt doen en Pat onderbreekt jullie mag je niet meer trouwen he?
Dan wordt het stilgelegd officieel
Tuurlijk.quote:
Owquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat weet niemandKnetter heeft problemen met haar laptop.
Wat c_a dalijk gaat voorlezen hebben heloef en ik gemaaktquote:Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
Uhm Ian jou kontijntjes gedicht klinkt beter
Nou eeuh...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik naar 12 jarigen zit te luisteren
Taaaaaaaataaaaaaaaaaaataaaaaaaaaaaaataaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 juli 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik naar 12 jarigen zit te luisteren
Had iets beter voorbereid moeten zijnquote:
Het was helemaal voorbereid, maar vlak voor het begin kapte het uitzendding van heloef en Knetterkrankjorum ermee.. Dus dat was iets van hogeropquote:
Leuk he?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
en hier zijn jullie met zn alle ( bijna allemaal) zo hysterisch over?![]()
Ik moet er serieus vreselijk om lachenquote:
anders ik welquote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet er serieus vreselijk om lachen
Stelletje dwazen
Ik lig dubbelquote:
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
"ik heb niet zo'n mooi verhaal als charmed_angel, want ik had moeite met het lage streepje"![]()
![]()
Ze hebben gewoon een geintje, wat is daar nu erg aan?quote:
Ik hoorde je giebelenquote:
Niet te serieus he.quote:
God zou dit niet gewild hebben en Allah ook nietquote:
Ja ik kon het niet meer inhouden.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
God zou dit niet gewild hebben en Allah ook niet
Nee ik knalde na Pat ook even over mijn toetsenbordquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
God zou dit niet gewild hebben en Allah ook niet
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor het luisteren![]()
Aanstaande zaterdag vrijgezellenfeestje
Of een scheidingsfeestje
feestjequote:Op maandag 25 juli 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor het luisteren![]()
Aanstaande zaterdag vrijgezellenfeestje
Of een scheidingsfeestje
Neequote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand heeft het zeker opgenomen?
Ben je daar dood.quote:
Dit is toch prachtig.quote:In New York City, Phyllis Siegel, 77, and Connie Kopolev 85, were the first couple to be married on Sunday morning.
Eerste Gay huwelijk van de staat of de eerste op zondagochtend?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is toch prachtig.
Geen idee.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerste Gay huwelijk van de staat of de eerste op zondagochtend?
Aaaaah dit is heel erg leuk ja! Zo schattigquote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is toch prachtig.
Leeeuk!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen naar Harry Potter met neefje
Kut ik moet de kaartjes nog uitprinten
Hoe oud is je neefje?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Leukquote:Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook, al wekenquote:
Het zal me niks verbazen als ik om 00:00 al vredig lig te slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Maar wil nog even luisteren naar Green, en daarna ga ik slapen
Gefeestquote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Naar iMax 3D![]()
* charmed_angel is nog nooit naar een 3D film gefeest
Hallo.quote:
HP is 3D?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Naar iMax 3D![]()
* charmed_angel is nog nooit naar een 3D film gefeest
Ja.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
Miran 12e is geregeld, we blijven slapen, en nu wel echt weg
Lekker blauwe oogschaduw.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
Brush my teeth with a bottle of Jack's.
Ik zie het topic in [REV] wel vershinenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, mijn 2-persoonsbed staat. Vanavond eerste fapsessie.
Van zijn fapsessie?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie het topic in [REV] wel vershinen
Ah, Nijmegen. Mooie stad. Niet dat het kan tippen aanquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
Wauw, er is zowaar een plan voor morgen!
Eerst wandelen in Kronenburg park, bezienswaardigheden kijken, daar picknicken, na de middag naar de Stratemakerstoren en dan weer naar huis.
Zoals gewoonlijk is het weer allemaal door mij bedacht omdat niemand hier ooit met een voorstel komtJa mama maar die bedenkt van die dingen
Ik wil er gaan studeren hihiquote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, Nijmegen. Mooie stad. Niet dat het kan tippen aanDen Bosch
maar toch mooi.
Maar jij kan dat welquote:Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
Wauw, er is zowaar een plan voor morgen!
Eerst wandelen in Kronenburg park, bezienswaardigheden kijken, daar picknicken, na de middag naar de Stratemakerstoren en dan weer naar huis.
Zoals gewoonlijk is het weer allemaal door mij bedacht omdat niemand hier ooit met een voorstel komtJa mama maar die bedenkt van die dingen
Weet je al wat je wil gaan studeren?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil er gaan studeren hihiEn broerlief studeert er al
Plan a is geneeskunde, plan b Academische PABO of Nederlands.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan studeren?
Met geneeskunde zit je in Nijmegen wel goedquote:Op maandag 25 juli 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Plan a is geneeskunde, plan b Academische PABO of Nederlands.
Jup, maar zie maar eens toegelaten te wordenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met geneeskunde zit je in Nijmegen wel goedEn pabo is cool, ik ben ook van plan die opleiding te volgen, de hbo versie welteverstaan
Volgens mij kun je met de academische variant schooldirecteur worden e.d iets meer randzaken dan de pure focus op lesgeven. Dacht ik. Op zich wel de moeite waard dacht ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar zie maar eens toegelaten te worden
Met academische pabo kun je niet heel veel meer dan hbo pabo, maar ik zou het gewoon zonde vinden mijn vwo 'voor niks' te hebben gedaan![]()
Die doe je nooit voor niksquote:Op maandag 25 juli 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar zie maar eens toegelaten te worden
Met academische pabo kun je niet heel veel meer dan hbo pabo, maar ik zou het gewoon zonde vinden mijn vwo 'voor niks' te hebben gedaan![]()
Het is een deel pedagogische shizzle, ik vind het allemaal primaquote:Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met de academische variant schooldirecteur worden e.d iets meer randzaken dan de pure focus op lesgeven. Dacht ik. Op zich wel de moeite waard dacht ik.
Hopelijk dit jaar, anders volgend. Ik twijfel een beetje tussen een jaar fulltime werken of gehaast al mijn schoolzaken regelen en met een achterstand beginnen. Mezelf kennende is het beter als ik het 1e doequote:Op maandag 25 juli 2011 23:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een deel pedagogische shizzle, ik vind het allemaal prima
Wanneer begin je met de pabo?
Nope... tildequote:Op maandag 25 juli 2011 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tilde, ook een leuke naam, is dat account nog vrij?
Oquote:
Dat zou zwaar heersen. Het is dat de site van TLC tegenwerkt nu anders had ik het zeker kunnen zeggenquote:
1 aflevering gemist dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Het is al begonnen 19 juli! Dinsdag 22:00 eerste generatie.
Nou nee, een blik op de cast en je ziet dat het niet zo is.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
Tja, met een beetje pech krijgt Skins nu opeens de naam een 'wijvenserie' te zijn
Absoluut niet het geval.
Anwarquote:Op maandag 25 juli 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, een blik op de cast en je ziet dat het niet zo is.
[ afbeelding ]
Heb ik veel over gehoord, en dat verhaal alleen al.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Oh Bella, heb je deze serie al gezien? Dit is echt de beste serie die ik ooit heb gezien
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Ja dat is die pa jaquote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik veel over gehoord, en dat verhaal alleen al.![]()
En dat is toch de vader van Malcolm in the Middle?
Die moet ik ook nog zien.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja dat is die pa jaIk vond hem in Malcom al briljant en mijn favoriete character maar in Breaking Bad is hij helemaal een baas. Ik vind de serie zelfs zo goed dat ik geen superlatieven kan bedenken om het te omschrijven
Dat heb ik trouwens ook met "Freaks & Geeks", een serie die maar 1 seizoen heeft geduurdMaar werkelijk zo belachelijk goed is dat ik dat ene seizoen al minstens 5 keer heb gezien.
En met heel veel acteurs die later bekend zijn geworden: James Franco, Seth Rogen, Die lange kerel uit How i met your mother etc.
http://www.imdb.com/title/tt0193676/
Hij probeert die ene smiley na te doenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef roos85 het volgende:
hihi zat me te vervelen, dus een printscreen voor de OP van HGT gemaakt, dat gezicht van Gordon
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien.echt cult geworden. En Franco.
Zoveel nog te zien.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij probeert die ene smiley na te doen!
Kutuser is dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef ValHallen het volgende:
Zijn gezicht doet me denken aan de UI van BansheeBoy2
je PI klopt in deze nietquote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef ValHallen het volgende:
Zijn gezicht doet me denken aan de UI van BansheeBoy2
maar welke bedoel je dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik bedoel een ander, maar die komt ook dichtbij
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die ene
Ik weet het neit, kan 'm ook niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baba O'Riley!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ben lijstje aan het maken voor als ik ga draaien.
Eerste nummer wordt siewosie Teenage Wasteland!
Haha ja heb er ook zin in.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Baba O'Riley!
Jij moet echt snel gaan draaien.
Het is echt supersimpelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja heb er ook zin in.
The River moet erin, Freebird, verdomme wil nu draaien!
Nooooh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Oh en het klinkt misschien allemaal bizar toevallig maar die draaide ik ook als eerst tijdens Radio 49 ONZ radio
Ja dus 7 augustus even blieken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is echt supersimpelMaar jij wilde eerst een keer meekijken toch?
Ik zeg een show met duopresentatie, als er een mic aanwezig is!quote:
Doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:22 schreef ValHallen het volgende:
Ohnee wacht, ik lieg. Het was het laatste nummer van mijn eerste show
Mijn eerste nummer was The Mercy Seat van Nick Cave.
[..]
Ik zeg een show met duopresentatie, als er een mic aanwezig is!
Dat wordt dan wel een sprong in het diepe voor beidenquote:
Ja, gewoon helemaal wappie aan die mic verschijnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een sprong in het diepe voor beidenJij nooit gedraaid/t, ik nog nooit fatsoenlijk met mic. Laten we een half uur daarvoor flink gaan blowen zodat we excuus hebben
Jaaaa euh euh wij zijn die een en die ander en dit is Zanger Rinus met zijn nieuwste hit: Met romana op de scooter! En dan graftakkeherrie hardcore opzetten. OH of we gaan een rapbattle doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, gewoon helemaal wappie aan die mic verschijnen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaaaa euh euh wij zijn die een en die ander en dit is Zanger Rinus met zijn nieuwste hit: Met romana op de scooter! En dan graftakkeherrie hardcore opzetten. OH of we gaan een rapbattle doen
dáár zat ze in idd!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef roos85 het volgende:
Ben de aflevering van JZHMH waar Lisanne HGT inzit terug aan het kijken, apart...
Danke! ff terugkijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
yep
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1043582
quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga nu echt
Trusten leute!
Trustenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga nu echt
Trusten leute!
ik ook. vrees dat we er voorlopig nog niet vanaf zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze de volgende keer mee komt![]()
das zo'n type die in de liveshows komtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ook. vrees dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn
straks komt ze nog in de finalequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
das zo'n type die in de liveshows komt
Kerel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:04 schreef Patje1987 het volgende:
Net wedstrijdje honkbal gekeken, erg vet
Heyquote:
ja vermaak me prima, ook veel nieuwe mensen leren kennenquote:
Wat wil je, als er honderdmiljoenmiljard mensen op hetzelfe plein staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, mobiele netwerk lag gister gewoon plat in tilburg
tja, helaas was het niet op 1 pleinquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je, als er honderdmiljoenmiljard mensen op hetzelfe plein staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |