Nope... tildequote:Op maandag 25 juli 2011 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tilde, ook een leuke naam, is dat account nog vrij?
Oquote:
Dat zou zwaar heersen. Het is dat de site van TLC tegenwerkt nu anders had ik het zeker kunnen zeggenquote:
1 aflevering gemist dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Het is al begonnen 19 juli! Dinsdag 22:00 eerste generatie.
Nou nee, een blik op de cast en je ziet dat het niet zo is.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
Tja, met een beetje pech krijgt Skins nu opeens de naam een 'wijvenserie' te zijn
Absoluut niet het geval.
Anwarquote:Op maandag 25 juli 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, een blik op de cast en je ziet dat het niet zo is.
[ afbeelding ]
Heb ik veel over gehoord, en dat verhaal alleen al.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Oh Bella, heb je deze serie al gezien? Dit is echt de beste serie die ik ooit heb gezien
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Ja dat is die pa jaquote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik veel over gehoord, en dat verhaal alleen al.![]()
En dat is toch de vader van Malcolm in the Middle?
Die moet ik ook nog zien.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja dat is die pa jaIk vond hem in Malcom al briljant en mijn favoriete character maar in Breaking Bad is hij helemaal een baas. Ik vind de serie zelfs zo goed dat ik geen superlatieven kan bedenken om het te omschrijven
Dat heb ik trouwens ook met "Freaks & Geeks", een serie die maar 1 seizoen heeft geduurdMaar werkelijk zo belachelijk goed is dat ik dat ene seizoen al minstens 5 keer heb gezien.
En met heel veel acteurs die later bekend zijn geworden: James Franco, Seth Rogen, Die lange kerel uit How i met your mother etc.
http://www.imdb.com/title/tt0193676/
Hij probeert die ene smiley na te doenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef roos85 het volgende:
hihi zat me te vervelen, dus een printscreen voor de OP van HGT gemaakt, dat gezicht van Gordon
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien.echt cult geworden. En Franco.
Zoveel nog te zien.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij probeert die ene smiley na te doen!
Kutuser is dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef ValHallen het volgende:
Zijn gezicht doet me denken aan de UI van BansheeBoy2
je PI klopt in deze nietquote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef ValHallen het volgende:
Zijn gezicht doet me denken aan de UI van BansheeBoy2
maar welke bedoel je dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik bedoel een ander, maar die komt ook dichtbij
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die ene
Ik weet het neit, kan 'm ook niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |