Lekker! Vooral die lunchquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:
Planning!
O: 250 hv yoghurt met muesli en rode bessen
T: dubbele speltboterham vega pate
L: triangelbroodje gegrilde groenten, 200 gr rauwkost met dressing
T: 150 ml yoghurt met 1 stuks fruit
B: 2x20 mninuten fietsen in de regen
D: kikkererwten curry met witte rijst
Ja ben benieuwd of het lekker is! Niet zelfgemaakt maar bij ons in de kantine....quote:
Dat herken ik wel. Hoe kijken de Duitsers aan tegen vrouwelijk geklede managers? Ik ben geneigd om te denken dat daar meer kan zonder dat ze respect* verliezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind mezelf sterker overkomen in rok.
Vrouwelijk (elegant) gekleed is daar eerder de standaard. Maar nu praat ik met de baas van de holding (NL).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Hoe kijken de Duitsers aan tegen vrouwelijk geklede managers? Ik ben geneigd om te denken dat daar meer kan zonder dat ze respect* verliezen.
*ik zoek eigenlijk een woord met een andere lading dan respect, beetje het idee dat ze in NL in het achterhoofd sneller seksistisch denken en dat de in Duitsland toch minder onbehouwen zijn...
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:32 schreef Perruche het volgende:
Ik zou aandoen waar je je het prettigst in voelt, tink. Rokje heeft wel mijn voorkeur als het aankomt op sollicitaties, zeker als je er het figuur voor hebt
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de verwarming was gewoon aangegaan vanochtend. Het is (*&!^@^( 26 juli.
Ik hoop het, heb het hier echt zó mee gehad. En mijn lijf ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:34 schreef Perruche het volgende:
[..]/ Ik had het gisteren ook echt koud. Nu stond er 2 weken geleden wel op weeronline.nl dat het vanaf 27 juli warmer zou worden. En minder nat. Als we nou allemaal duimen komt het misschien goed?
Ging je nou nog op vakantie naar een warm land? Ik ben me ook aan het orienteren. Begin ook pijntjes te krijgen in de gewrichten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb het hier echt zó mee gehad. En mijn lijf ook.
Mijn knie die kraakt ook alsof er een pak tukkies tussen de gewrichten zitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb het hier echt zó mee gehad. En mijn lijf ook.
Engelandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ging je nou nog op vakantie naar een warm land? Ik ben me ook aan het orienteren. Begin ook pijntjes te krijgen in de gewrichten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:39 schreef Perruche het volgende:
Ik kraak ook overal! Nooit aan gedacht dat het aan het weer kan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |