Wij ook!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb taco's gegeten! </belangrijke mededeling>
Ik heb nog zo'n irritantequote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plaatje in OP![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plaatje in OP![]()
Hoe was het concert zelf?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis. Al even, maar moest eerst even wat dingen doen. Brugge was matig (die paardenkoetsen) en Antwerpen was leuk, maar we waren allebei moe + ik had zere voeten vd hele avond staan gisteren, dus we hebben er niet zo van kunnen genieten vandaag. Gaan zeker nog eens terug naar Antwerpen, want leuk shoppen.
Over shoppen gesproken: m'n shopVIP-jurkjes gaan terug. Totaal vormeloos, matige kwaliteit... neh, ik wil ze niet. Heb jij ze al binnen, Rituals?
Heb ik nog iets gemist hier?
Concert was zo leuk!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe was het concert zelf?
Wat jammer! Ik heb nog enige hoop aangezien ik hele andere jurkjes heb besteld dan jij. Ik heb overigens nog niets ontvangen (ook geen mailtje oid). Ik hoop dat ze deze week nog komen, want ik ga volgende week op vakantie.
Awwwquote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Concert was zo leuk!![]()
![]()
. Ik schoot echt even vol toen ze het podium op kwamen
.
Even afwachten wb de jurkjes. Maar ik was toch al niet van plan ze te houden
. Het is geen jurkjesweer en ik heb geen tijd om ze te dragen verder
.
Dat is nog wel een optie! Zal morgen wel eens langsgaanquote:Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja. Als ie nergens meer in je maat is, zou je nog kunnen voorstellen dat zij stomerijkosten betalen o.i.d.
Wat had je morgen ook alweer, Mo? Nog een sollicitatiegesprek?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze dat doen Vik! Zou mooi zijn!
Ik ben zenuwachtig voor morgen..
En vanaf donderdag hebben ze fietskleding bij de Lidl in de aanbieding, dus dan ga ik weer even die kant op fietsenmooie spullen: jas, broek, shirts, kan ik wel gebruiken!
quote:
Oooh dat is balen! Ik ben ook ooit teruggegaan met een shirt van Esprit waar een vlek inzat, maar ik kreeg mooi nul op rekest want "ik had die vlek vast zelf gemaakt". Dat was meteen mijn laatste bezoek aan de Esprit-winkel in Zwollequote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Eén van m'n nieuwe jasjes heeft trouwens een vlek. Een redelijk grote donkere vlek en het lijkt alsof er water op zit dat niet opgedroogd is. Eerst dacht ik dat het water was, want er zat ook een flesje drinken in de tas dat miss condens af gaf, maar de vlek zou nu wel droog moeten zijn. Ben even teruggegaan naar de winkel, maar ze hadden mijn maat niet meer, dus ik kon hem niet ruilen. Wil het nu even in Den Haag gaan proberen van de week (is bij The Sting), maar weet niet of dat gaat lukken, want miss hebben ze die jasjes niet in de collectie daar en miss kan ik niet ruilen omdat het jasje uit Antwerpen komt. In dat geval ga ik hem zelf eens wassen en hopen dat de vlek eruit gaat. Géén idee wat het is.
Note to self: kleren even goed bekijken voor je ze koopt.
Nope, morgen hoor ik of ik 1 augustus mag beginnen of dat ze (nog) niets voor me hebbenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat had je morgen ook alweer, Mo? Nog een sollicitatiegesprek?
Bedankt voor de tip. Ik ga gewoon eerst even terug, want als ik eerst zelf met het jasje ga lopen kloten, is de kans groter dat ze niet thuis gevenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zou vet ofzo kunnen zijn vik, probeer eens met vochtig maken en talkpoeder erop gooien? Dat zou wel eens kunnen helpen.
Owja, en ik zoek nog meer muziektips.
Ik heb die nieuwe single van Maroon 5 met Christina Aguilera al, en Cee Lo Green en Devotchka, de jeugd van tegenwoordig, Splendid, James Blake en LFMAO al gedownload.
Spannend!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, morgen hoor ik of ik 1 augustus mag beginnen of dat ze (nog) niets voor me hebben
M'n zus draait Yasmin v/d Velde grijs op het moment.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zou vet ofzo kunnen zijn vik, probeer eens met vochtig maken en talkpoeder erop gooien? Dat zou wel eens kunnen helpen.
Owja, en ik zoek nog meer muziektips.
Ik heb die nieuwe single van Maroon 5 met Christina Aguilera al, en Cee Lo Green en Devotchka, de jeugd van tegenwoordig, Splendid, James Blake en LFMAO al gedownload.
yup.. ik hoop ook dat ze 's ochtends bellen, want anders kan ik de hele dag niet hardlopen tot ze hebben gebeldquote:Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spannend!. Dat is dus weer de hele dag de telefoon binnen handbereik
.
Volgende week maandagquote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef Perruche het volgende:
Oh en Vik wanneer begin je met je nieuwe baan?
quote:I decided to put SamiJo up for peagants, because that was the whole reason i wanted a daughter.
Tussen 6:15 en 6:30 afh van of ik m'n haar moet wassenquote:
Kan je elke dag 2x zwaaien naar mijn huisquote:Op maandag 25 juli 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tussen 6:15 en 6:30 afh van of ik m'n haar moet wassen. Ik zie niet op tegen het vroege opstaan, want nu sta ik ook al vroeg op. Zie meer op tegen het reizen, het stuk Den Haag - Utrecht. En dat dan 's middags / 's avonds nog een keer. Maar ja, het is goedkoper dan verhuizen, want dan moet ik alles zelf betalen en als ik in februari een jaarcontract krijg, kan ik ook een jaartrajectabo afsluiten en dat scheelt ook aanzienlijk.
Ja, en dan bedenk ik me dat jij al lekker thuis zit met je voetjes op de tafel en je laptop op schoot, terwijl ik nog 20 min moetquote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan je elke dag 2x zwaaien naar mijn huis. Dat maakt vast alles goed
Oh.. had ik die niet mogen aannemen?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
onkruidvrije tuin (almost) , hier is er een bankpas pleite
Althans de creditcard die opgestuurd is door de rabo omdat de huidige verloopt, is 1x aangeboden afgelopen vrijdag en ze zouden zaterdag terug komen.
Maar nee dusRabo morgen maar eens bellen dat ik hem graag kom ophalen.
18quote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dan bedenk ik me dat jij al lekker thuis zit met je voetjes op de tafel en je laptop op schoot, terwijl ik nog 20 min moet.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh.. had ik die niet mogen aannemen?
*naar berg nieuwe kleren in de kamer kijkt
Dat mocht ik willenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
verdeurie, ik wist dat die pincode te makkelijk was
![]()
Maar heb jij niet dezelfde maat?
Niet?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet?
Dan moet je zeker op hakken blijven lopen![]()
Ja! Kom maar op!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou je ook een beetje van dance Henk? En had je mijn mailtje nog gehad een paar dagen geleden?
Blink 182 en Sum 41 is niet mijn ding. Yasmin heb ik net opgezocht. Ga ik nog wat meer van luisteren.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M'n zus draait Yasmin v/d Velde grijs op het moment.
Iets als Blink 182, Sum 41 of zo
Welk genre?
Het kind is kwestie is 15 maanden oudquote:SamiJo loves to shop, she has great fashion sense![]()
SammiJo, dat was toch de rol van die ene blonde (Heather Locklear?) in Dynasty?quote:
Iemand die ook een jurk vast ducttapet aan een baby van 15 maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor de niet-geïnteresseerden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Niet om op te sporten nee. Maar als ik daar favo nummers van moet gaan opnoemen, ben ik nog wel ff bezigquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Iemand die ook een jurk vast ducttapet aan een baby van 15 maanden.
En een baby cola voert, want "she really needs to step up her game".
![]()
Ik stopte bij "I decided to put SamiJo on pageants because that's the whole reason I wanted a daughter"quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het kind is kwestie is 15 maanden oud![]()
En ze krijgt ook nog spray tan![]()
![]()
Oh, en haar moeder raakte echt in een depressie na de geboorte van haar derde ... zoon![]()
Toen kreeg ze gelukkig SamiJo en was ze weer blij
![]()
![]()
Ik heb medelijden met SamiJo![]()
Ben wel benieuwd naar de inhoud van de test en hetquote:Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Amerikanen zijn gek!
Laatste nieuws van de bijna-tante: 5 cm ontsluiting om 16:30 en nog steeds om 19:30. Spanning neemt toe.
Ondertussen ben ik aan het oefenen voor een capaciteiten-test die ik binnenkort moet ondergaan voor een eventuele andere baan en ik vind mezelf behoorlijk![]()
![]()
Tot slot erger ik me enorm aan mijn vriendje die met mij praat terwijl hij een tandenborstel + tandpasta in zijn mond heeft en derhalve onverstaanbaar is
Dadadadgoegigoegagaga ouders zijn erg maar dit is ook welquote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik stopte bij "I decided to put SamiJo on pageants because that's the whole reason I wanted a daughter"
Ok...
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar mond is breder dan haar hoofd. Dat kan niet, maar het is toch zo.
Het is een soort sticky chocopasta. Vorig jaar meegenomen uit Durbuy en ik vind het erg lekkerquote:Op maandag 25 juli 2011 21:36 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, wat is chocoladehoning? Het klinkt best heel vies
Oeh, spannendquote:Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Amerikanen zijn gek!
Laatste nieuws van de bijna-tante: 5 cm ontsluiting om 16:30 en nog steeds om 19:30. Spanning neemt toe.
Ondertussen ben ik aan het oefenen voor een capaciteiten-test die ik binnenkort moet ondergaan voor een eventuele andere baan en ik vind mezelf behoorlijk![]()
![]()
Tot slot erger ik me enorm aan mijn vriendje die met mij praat terwijl hij een tandenborstel + tandpasta in zijn mond heeft en derhalve onverstaanbaar is
Dat kan nog wel even duren hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef anna82 het volgende:
Heb net deze cijferreeksen-test gedaan http://www.gitp.nl/individuen/testlab/wat-kan-ik/cijferreeks.aspx en dat ging niet helemaal ay okay. Ik moet volgens mij 90% scoren en dat haal ik bij lange na niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de inhoud van de test en hetgedeelte ervan
Maar is dit zeker weten onderdeel?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb net deze cijferreeksen-test gedaan http://www.gitp.nl/individuen/testlab/wat-kan-ik/cijferreeks.aspx en dat ging niet helemaal ay okay. Ik moet volgens mij 90% scoren en dat haal ik bij lange na niet.
Ik heb er totaal geen verstand van, zat me hier op afstand flink zorgen te maken dat het zo lang duurt. Dat valt dus wel mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren hoorMeestal lijken babietjes geboren te worden in de vroege ochtend.
Het kan best langer duren hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van, zat me hier op afstand flink zorgen te maken dat het zo lang duurt. Dat valt dus wel mee?
Ik vind haar ogen vooral heel erg eng.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar mond is breder dan haar hoofd. Dat kan niet, maar het is toch zo.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daarom hebben we ieders een eigen spaarrekening en een gezamenlijke spaarrekening. Ik bemoei me niet met zijn spaargeld en hij niet met het mijne.
SPOILER: in spoiler wegens enigszins privéOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 23:00:46 ]
Zo doen wij het ook inderdaad! Op mijn eigen rekening spaar ik voor aankopen, op onze gezamenlijke sparen we voor het sparen zelf. Niet dat we daar nou zo goed in zijn, maar tochquote:Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daarom hebben we ieders een eigen spaarrekening en een gezamenlijke spaarrekening. Ik bemoei me niet met zijn spaargeld en hij niet met het mijne.
Ja hoor. Volgens mij grijpen ze pas in in Nederland als het vruchtwater langer dan 72 is gebroken. Ik zelf deed er beide keren iets van 24 uur over ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van, zat me hier op afstand flink zorgen te maken dat het zo lang duurt. Dat valt dus wel mee?
Goede combinatie zijn jullie.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh, het is maar goed dat mijn manlief geen accountant is en dat ik de adminstratie doe hier. Jongejonge, hij is zo makkelijk met voorschieten van spaarrekeningen.. ik denk dat ik de pasjes maar ga innemen, straks kunnen we niet meer op vakantie!
Verder is hij heel lief, ondanks die handen vol gaten. En ik heel streng, met geld. Noodzakelijkerwijs, dus.
Fijn om te horen (al zal dat voor jou geen pretje zijn geweest). Kan ik met een iets meer gerust hart gaan slapen. Ben benieuwd wat de morgen gaat brengen!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hoor. Volgens mij grijpen ze pas in in Nederland als het vruchtwater langer dan 72 is gebroken. Ik zelf deed er beide keren iets van 24 uur over ofzo.
Ik houd alles bij in Excelquote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goede combinatie zijn jullie.
Mijn vriend en ik geven allebei veel te makkelijk geld uit. We gaan allebei een weekbudget invoeren en elkaars bankpasje in beslag nemen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk, hier dan even wat nummers die ik persoonlijk erg prettig vind! Er zit 1 heel hard techno-nummer bij, maar die fietst fantastisch.
Zooooo, die laatste heb ik gebookmarkedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor de niet-geïnteresseerden.
zodra de buurman weer eens een plaatje hard gaat draaien doe ik dat ook eens
![]()
Volgens mij is het buurjonk uit logeren. Wat een zaligheid."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Heerlijk voor je! Het aggegraat hiernaast is ook uit. Lekker rustig.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zooooo, die laatste heb ik gebookmarkedzodra de buurman weer eens een plaatje hard gaat draaien doe ik dat ook eens
![]()
Volgens mij is het buurjonk uit logeren. Wat een zaligheid.
Tof!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef Amsel het volgende:
En nog een stukje ego-post: Vandaag gecheckt op werk en ik kan vrij krijgen, dus niets staat me eigenlijk in de weg om in december naar Australië te gaan... Dus de kans wordt steeds groter dat ik daar m'n spaargeld aan ga verspillen
Nouja de voorpret bestaat nu uit "shit, ik zie door alle info-website-bomen het bos niet meer, waar moet ik beginnen??"quote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tof!Al begonnen met voorpret?
Wij zijn ook aan het sparen voor Australië, alleen dan voor 3-6 maanden. Het is een ambitieus spaarplan
Er staan heel veel goede LCD-tv's op Marktplaats omdat er nu zoveel mensen meegaan in de LED-tv hype..quote:Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een platte TV. Omdat mijn huidige zo zwaar is dat ie mijn buffetkastje aan het vernaggelen is(buffetkastje van de Ikea, maar toch, als het eerdaags krak zegt ligt de TV op de grond en is TV, kast en vloer stuk).
Mijn zus opperde dat ik mijn oude tv-kast wel terug mocht(ook van Ikea en belangeloos aan haar weggegeven). Helaas voor haar heb ik dat laatst nog eens goed bekeken en ze hebben het aardig weten te verknoeien, duuuuus lama.
Ik wil alleen geen >500 euro uitgeven, mijn huidige tv is net 5 jaar oud. Het is ook niet dat ik het geld niet heb, maar de tuin/badkamer/keuken/zolder
Ik ga nu al zweten alleen bij het idee alquote:Op maandag 25 juli 2011 23:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb geen idee, maar dat weet Mo nu vast wel!
Mijn oom heeft veel in Engeland gereden, die had altijd een post-it met LINKS aan z'n achteruitkijkspiegel hangen, en een omgekeerde rotonde-tekentje, vooral handig bij rotondes en bochten, zei hij.
Nee, left!quote:
Australie was ruim 10 jaar geleden al ontzettend makkelijk te bereizen en dat is er vast niet moeilijker op geworden.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:12 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja de voorpret bestaat nu uit "shit, ik zie door alle info-website-bomen het bos niet meer, waar moet ik beginnen??"Morgen eerst maar eens een Lonely Planet kopen ofzo. En binnenkort gewoon dat ticket boeken, dan kan ik tenminste niet meer terugkrabbelen
Op de motor is het écht easy, omdat je je plaats op de weg kunt aanpassen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Syrena het volgende:
Hoe moeilijk is linksrijden trouwens? Want ik wil eigenlijk ook wel graag naar de UK en dan neem ik de hund gewoon mee in de autoen dan wil mijn moeder ook niet meer op de motor maar bij mij in de auto ghegheghe
Gewoon de lat lager leggen. Of rechts gaan rijden en tegen een bloke botsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ga nu al zweten alleen bij het idee alvooral omdat ik links/recht nog regelmatig door elkaar haal. Nou ja, ik heb nog een jaar om iets te verzinnen.
Misschien kom ik echt wel een dude tegenRiiiiiiiight
Die "iets met een kiwi" moet wel iets aanvullends zijn ja. Iemand een creatief idee met een kiwi?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:44 schreef Perruche het volgende:
Hey vik klinkt goed hoor!
Goedemorgen![]()
![]()
... niet helemaal wakker & wat een baggerweer! Moet zo naar het werk.
Siral; ik zei het vorige keer ook al maar ik vind je lijstjes nu niet echt veel, eerder prima voor een gezond persoon om af te vallen, hoe gaat het nu?
Annaspannend!!
Daarom is Australië denk ik ook wel geschikt om voor het eerst lang in m'n eentje naartoe te gaan, omdat het allemaal zo makkelijk schijnt te zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 23:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Australie was ruim 10 jaar geleden al ontzettend makkelijk te bereizen en dat is er vast niet moeilijker op geworden.Als ik jou was, dan zou ik gewoon lekker van Sydney naar Cairns reizen en dan evt. nog Ayers Rock erbij doen, gewoon omdat het heel tof is.
Je kunt echt alles ter plekke boeken en de volgende dag vertrekken.
Ik had niet door dat 'ie zo smerig was, want we verschonen hem altijd op tijd. Nu hebben ze blijkbaar extra veel gepoeptquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:41 schreef Ml-etje het volgende:
jij gaat ook niet op een smerige pot Vik als je ook elders kan
^^quote:
Onder Brittenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:32 schreef loveli het volgende:
Jongens, stop maar, het is allemaal zinloos.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)er-niet-meer-af.html
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik verveel me
Ik heb ze ook al een tijd niet meer gepost.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is het enige lijstje dat ik me van jou kan herinneren Ewelina.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:32 schreef loveli het volgende:
Jongens, stop maar, het is allemaal zinloos.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)er-niet-meer-af.html
Goodbye, cruel worldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*alvast notitie maakt voor als ze 35 is.
Lastige keuze. Welke outfit straalt gezag uit? En hoe is het weer? Bij regen zou ik geen rok doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag belangrijk gesprek en ik twijfel wat ik aan zal doen?
Rok of broek? Voorgaande gesprekken had ik steeds een rok aan. Het is een organisatie met bijna alleen maar mannen.
Als ik een rok aan doe, welke rok? De conservatieve rok (kokerrok, keurig, over de knie, grijs), de nette rok (ook grijs, ook keurig, maar dat mijn figuur net ietsje beter uitkomen), de blauwe krijtstreep (strakker, gladdere stof,op het randje van sexy, iets korter dan de andere 2).
Erbij doe ik een witte blouse (frisheid) en blauwe of zwarte pumps. En eventueel een jasje.
Óf ik ga voor een pak. Dan kies ik een blauw pak met witte blouse.
*twijfel
Mijn gewone wekker ging niet af, mijn 2 telefoonwekkers wel (heb voor beide wekkers een ander muziekje ingesteldquote:
Ik vind mezelf sterker overkomen in rok. Een broekpak in plaats van mantelpak vind ik zelf altijd een beetje "junior". Verkoper/accountmanager kleding.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Lastige keuze. Welke outfit straalt gezag uit?
Jaffa Shoarma?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn gewone wekker ging niet af, mijn 2 telefoonwekkers wel (heb voor beide wekkers een ander muziekje ingesteld). Het blijft vaag. En dat zelfs nadat ik gister de gebruiksaanwijzing heb gelezen.
Maar ik heb er wel al een flinke wandeling door Rotterdam opzitten en ben voorzien van mijn laatste HepB prik ooit (als het goed is)!
Ook leuk, een broodjeszaak in de Witte de With had kennelijk ooit meegedaan aan een Groupon actie, maar kennelijk handelt Groupon dingen niet zo netjes af, want de vouchers werden niet meer geaccepteerd.
Nee, Odet.quote:
Zou inderdaad iets kiezen waar je je fijn bij voelt, dat straal je dan ook uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind mezelf sterker overkomen in rok. Een broekpak in plaats van mantelpak vind ik zelf altijd een beetje "junior". Verkoper/accountmanager kleding.
In een rok betoon je je vrouwelijkheid. En dat kan je alleen doen als je rol in het team er om vraagt (secretaresse of als ik met een projectteam met alleen mannnen naar een klant ga), het niet veel uitmaakt (beroepen waarbij "overtuigen" minder belangrijk is), als je het "normale medewerkerniveau" ontstegen bent (directie). In dit geval zou ik dus de enige vrouw in de directie zijn. Maar..... voorgaande gesprekken had ik ook een rok aan. Wel met andere gesprekspartners.
Lastig. Ik probeer straks gewoon alles uit en kies waar ik me het prettigste in voel. De haren gaan wel omhoog vandaag denk ik.
Jaffa Shoarma is de enige die ik kenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, Odet.
De cappuccino was wel goed overigens.
Dat lijkt me idd het meest verstandige!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou inderdaad iets kiezen waar je je fijn bij voelt, dat straal je dan ook uit.
Ja! En veel aanbiedingen komen ook terug. Die tandenbleekbehandeling heb ik nu al 3 keer langs zien komen. En ik dacht dat het dagdeals waren? Sommige deals lopen meerdere dagen door.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Groupon is in heel veel landen actief. Ik vind het nu alleen wel jammer dat ze iedere dag iets van 7 aanbiedingen hebben. Vond het juist zo leuk dat er 1 per dag was! Nu lijkt het net een random-koopjes site.
Ik maak er eigenlijk zelden gebruik van, vind wel iedere ochtend tegenwoordig 8 mailtjes in mn inbox van al die social deal websites.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
HPKW: nee?ik heb hele goede evaringen met Groupon, en nu zelfs ook al met Groupon UK
(jaja, die hebben ze hier in Hull ook
binnenkort tapas eten en cocktails drinken voor 14gbp met 2 personen
)
Wat voor functie was dat? Voor het schrijven van die verschrikkelijke teksten bij die advertenties?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook fan van Groupon, ook al ben ik nog steeds boos dat ze me hebben afgewezen destijds. Maar dat was ook m'n eigen schuld, want ik had me slecht voorbereid op het gesprek
.
Het is ook al geen bedrijf waarbij ik wil werken, dus dat komt goed uit, maar ik was liever degene geweest die nee had gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |