abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 20:12:35 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99933178

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99933484

Ik weet niet meer wie dit noemde in het vorige topic. Maar ik werd er daardoor in ieder geval weer aan herinnerd hoe geniaal ik die serie vind O+

Vreselijk, sommige ouders :X
  maandag 25 juli 2011 @ 20:20:50 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99933550
Plaatje in OP ;(

Ik heb taco's gegeten! </belangrijke mededeling>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 25 juli 2011 @ 20:21:04 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99933561
Wij ook! :D
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:21:26 #5
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99933577
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wij ook!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99933588
Wij niet -O-
  maandag 25 juli 2011 @ 20:22:41 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99933633
Ik ook niet. Maar wel heel veel koriander :Y)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:23:34 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99933682
quote:
Plaatje in OP ;(

Ik heb nog zo'n irritante :7

pi_99933693
Wij spaghetti. Was lekker :)

En net push ups gedaan (12-13-10-10-15). Nu ga ik crosstraineren :)
pi_99933786
quote:
Plaatje in OP ;(

_O_

fajiiiiiiiiiiitas hier weer :+ ijsbergsla moest op, en we eten dat alleen met fajiiiiiitas eigenlijk :')! :9 O+
Ja doei.
pi_99933989
Raiders of the Lost Ark! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99934117
Hoi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:41:44 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99934445
Nou, wat een dolle boel hier!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:51:33 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99934870
Hoi, ik ben weer thuis. Al even, maar moest eerst even wat dingen doen. Brugge was matig (die paardenkoetsen :')) en Antwerpen was leuk, maar we waren allebei moe + ik had zere voeten vd hele avond staan gisteren, dus we hebben er niet zo van kunnen genieten vandaag. Gaan zeker nog eens terug naar Antwerpen, want leuk shoppen.

Over shoppen gesproken: m'n shopVIP-jurkjes gaan terug. Totaal vormeloos, matige kwaliteit... neh, ik wil ze niet. Heb jij ze al binnen, Rituals?

Heb ik nog iets gemist hier?
Niet meer actief op Fok!
pi_99934900
Mij *)
Ja doei.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:55:13 #16
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_99935057
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis. Al even, maar moest eerst even wat dingen doen. Brugge was matig (die paardenkoetsen :')) en Antwerpen was leuk, maar we waren allebei moe + ik had zere voeten vd hele avond staan gisteren, dus we hebben er niet zo van kunnen genieten vandaag. Gaan zeker nog eens terug naar Antwerpen, want leuk shoppen.

Over shoppen gesproken: m'n shopVIP-jurkjes gaan terug. Totaal vormeloos, matige kwaliteit... neh, ik wil ze niet. Heb jij ze al binnen, Rituals?

Heb ik nog iets gemist hier?
Hoe was het concert zelf?

Wat jammer! Ik heb nog enige hoop aangezien ik hele andere jurkjes heb besteld dan jij. Ik heb overigens nog niets ontvangen (ook geen mailtje oid) ;(. Ik hoop dat ze deze week nog komen, want ik ga volgende week op vakantie.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_99935110
Wb Vik :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 25 juli 2011 @ 20:56:31 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99935125
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hoe was het concert zelf?

Wat jammer! Ik heb nog enige hoop aangezien ik hele andere jurkjes heb besteld dan jij. Ik heb overigens nog niets ontvangen (ook geen mailtje oid) ;(. Ik hoop dat ze deze week nog komen, want ik ga volgende week op vakantie.
Concert was zo leuk! O+ O+ O+. Ik schoot echt even vol toen ze het podium op kwamen :@.

Even afwachten wb de jurkjes ;). Maar ik was toch al niet van plan ze te houden :@. Het is geen jurkjesweer en ik heb geen tijd om ze te dragen verder :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:58:05 #19
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_99935200
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Concert was zo leuk! O+ O+ O+. Ik schoot echt even vol toen ze het podium op kwamen :@.

Even afwachten wb de jurkjes ;). Maar ik was toch al niet van plan ze te houden :@. Het is geen jurkjesweer en ik heb geen tijd om ze te dragen verder :').
Awww O+. Mooi zo! O+

Goed punt :P. Ik hoop écht dat het nog even goed zomer wordt dit jaar!
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:00:08 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99935290
Eén van m'n nieuwe jasjes heeft trouwens een vlek. Een redelijk grote donkere vlek en het lijkt alsof er water op zit dat niet opgedroogd is. Eerst dacht ik dat het water was, want er zat ook een flesje drinken in de tas dat miss condens af gaf, maar de vlek zou nu wel droog moeten zijn. Ben even teruggegaan naar de winkel, maar ze hadden mijn maat niet meer, dus ik kon hem niet ruilen. Wil het nu even in Den Haag gaan proberen van de week (is bij The Sting), maar weet niet of dat gaat lukken, want miss hebben ze die jasjes niet in de collectie daar en miss kan ik niet ruilen omdat het jasje uit Antwerpen komt. In dat geval ga ik hem zelf eens wassen en hopen dat de vlek eruit gaat. Géén idee wat het is.

Note to self: kleren even goed bekijken voor je ze koopt :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:03:52 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99935442

Ojee, ojee, ojee een vlek! *O*
  maandag 25 juli 2011 @ 21:07:43 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99935588
Nou, ik vind het niet tof ;(. Ik heb echt stad en land afgezocht voor katoenen blazers met stretch (niet van die stijve blazers) en dan heb ik er twee gevonden, krijg je dit :').

Jammer dat ik geen idee heb wat het is en dus ook geen idee heb hoe ik het eruit kan krijgen. Of is er wel eoa magische vlekkenverwijderaar verkrijgbaar? :P.

Overigens heb ik kuren met mijn gehoor / CI. Ik hoop dat ik gewoon wat overgevoelig voor geluid ben na het concert, maar ik wacht morgenochtend even af en anders maar even contact opnemen met het ziekenhuis. Het geluid klinkt vervormd waardoor ik weer moeite heb met verstaan en dat is niet zo handig met de nieuwe baan voor de deur :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:08:30 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99935625
Tsja. Als ie nergens meer in je maat is, zou je nog kunnen voorstellen dat zij stomerijkosten betalen o.i.d.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:10:25 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99935705
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja. Als ie nergens meer in je maat is, zou je nog kunnen voorstellen dat zij stomerijkosten betalen o.i.d.
Dat is nog wel een optie! Zal morgen wel eens langsgaan :).
Niet meer actief op Fok!
pi_99935774
Hoop dat ze dat doen Vik! Zou mooi zijn!

Ik ben zenuwachtig voor morgen.. :o

En vanaf donderdag hebben ze fietskleding bij de Lidl in de aanbieding, dus dan ga ik weer even die kant op fietsen _O_ mooie spullen: jas, broek, shirts, kan ik wel gebruiken! 8-)
Ja doei.
pi_99935894
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ze dat doen Vik! Zou mooi zijn!

Ik ben zenuwachtig voor morgen.. :o

En vanaf donderdag hebben ze fietskleding bij de Lidl in de aanbieding, dus dan ga ik weer even die kant op fietsen _O_ mooie spullen: jas, broek, shirts, kan ik wel gebruiken! 8-)
Wat had je morgen ook alweer, Mo? Nog een sollicitatiegesprek?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:17:24 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99936061
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef V1z0R het volgende:
Raiders of the Lost Ark! :W

Ja, ik verveel me :')
pi_99936077
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Eén van m'n nieuwe jasjes heeft trouwens een vlek. Een redelijk grote donkere vlek en het lijkt alsof er water op zit dat niet opgedroogd is. Eerst dacht ik dat het water was, want er zat ook een flesje drinken in de tas dat miss condens af gaf, maar de vlek zou nu wel droog moeten zijn. Ben even teruggegaan naar de winkel, maar ze hadden mijn maat niet meer, dus ik kon hem niet ruilen. Wil het nu even in Den Haag gaan proberen van de week (is bij The Sting), maar weet niet of dat gaat lukken, want miss hebben ze die jasjes niet in de collectie daar en miss kan ik niet ruilen omdat het jasje uit Antwerpen komt. In dat geval ga ik hem zelf eens wassen en hopen dat de vlek eruit gaat. Géén idee wat het is.

Note to self: kleren even goed bekijken voor je ze koopt :').
Oooh dat is balen! Ik ben ook ooit teruggegaan met een shirt van Esprit waar een vlek inzat, maar ik kreeg mooi nul op rekest want "ik had die vlek vast zelf gemaakt". Dat was meteen mijn laatste bezoek aan de Esprit-winkel in Zwolle :{w . Sindsdien check ik alles van binnen en buiten op vlekken en andere dingen.
pi_99936196
Het zou vet ofzo kunnen zijn vik, probeer eens met vochtig maken en talkpoeder erop gooien? Dat zou wel eens kunnen helpen.

Owja, en ik zoek nog meer muziektips.
Ik heb die nieuwe single van Maroon 5 met Christina Aguilera al, en Cee Lo Green en Devotchka, de jeugd van tegenwoordig, Splendid, James Blake en LFMAO al gedownload. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 25 juli 2011 @ 21:21:13 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99936249
Hou je ook een beetje van dance Henk? En had je mijn mailtje nog gehad een paar dagen geleden?
pi_99936302
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat had je morgen ook alweer, Mo? Nog een sollicitatiegesprek?
Nope, morgen hoor ik of ik 1 augustus mag beginnen of dat ze (nog) niets voor me hebben :o
Ja doei.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:24:09 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99936415
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zou vet ofzo kunnen zijn vik, probeer eens met vochtig maken en talkpoeder erop gooien? Dat zou wel eens kunnen helpen.

Ik heb die nieuwe single van Maroon 5 met Christina Aguilera al, en Cee Lo Green en Devotchka, de jeugd van tegenwoordig, Splendid, James Blake en LFMAO al gedownload. B-)
Bedankt voor de tip. Ik ga gewoon eerst even terug, want als ik eerst zelf met het jasje ga lopen kloten, is de kans groter dat ze niet thuis geven :P (en terecht).

We zouden eigenlijk pas om 22:30 terug zijn in DH, maar ik ben blij dat we er nu al zijn. Beetje rieleksen nog voor morgen de wekker weer gaat om 6:30.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:24:26 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99936422
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nope, morgen hoor ik of ik 1 augustus mag beginnen of dat ze (nog) niets voor me hebben :o
Spannend! *O*. Dat is dus weer de hele dag de telefoon binnen handbereik :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:25:07 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99936460
Oh ja, Brugge: "If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me but I didn't, so it doesn't" :') Quote komt uit _O_ In Bruges _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_99936462
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

M'n zus draait Yasmin v/d Velde grijs op het moment.

Iets als Blink 182, Sum 41 of zo :?

Welk genre?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99936476
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Spannend! *O*. Dat is dus weer de hele dag de telefoon binnen handbereik :P.
yup.. ik hoop ook dat ze 's ochtends bellen, want anders kan ik de hele dag niet hardlopen tot ze hebben gebeld :+
Ja doei.
pi_99936534
Hoi :W .

Wat balen van zo'n vlek in je jasje Vik. Ik zou er idd niet zelf mee aan de slag gaan, bij nog nooit gewassen kleding zijn vlekken extra hardnekkig :{ .

Even wat lijstjes:

Zaterdag:
O: 1 boterham nutella
T: koffie met melk, volkorenmueslikoek
L: 3 boterhammen, 2x rosbief 1x chocoladehoning
T: plak geitenkaas, chocolaatje
D: varkenshaas in frambozensaus, met salade en gebakken aardappeltjes
T: schaaltje kwark grote sprits, stukje chocolade, halve zak chips en 2 glazen rode wijn

Zondag:
O: zachtgekookt eitje, boterham chocoladehoning
T: halve sprits, koffie met melk
B: stofzuigen/dweilen
L: 2 pannenkoeken, 1x spek + stroop, 1x naturel met basterdsuiker
T: 2 slagroomsoesjes, paar zoutjes
D: zelfgemaakte pizza met veel groenten, geitenkaas en pesto
T: 2 slagroomsoesjes, paar blokjes chocola

Maandag:
O: brinta
T: 1 boterham fricandeau, koffie met melk x2
L: 2 boterhammen fricandeau
T: paprikareepjes
D: nasi met gebakken ei
S: 25 min.hardlopen
T: vruchtenkwark

Ik zie verbetering :P . Geen fruit vandaag, ik had het wel meegenomen naar het werk, maar straal vergeten op te eten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99937060
Phaidra, wat is chocoladehoning? Het klinkt best heel vies :@

Mijn lijstje:
O: 2x roggebrood (boter/kaas), rode besjes
T: 2 bonbons, 2 platte perzikken
B: op en neer naar de super met zware tassen
L: 250 ml tomaten/paprika soep met 3 sneden brood
S: bodycombat
T: 2 blokjes chocola, stukje droge worst, 2 handjes amandelen
D: vis en wortels ui de oven, gebakken aardappels, salade
T: groot oreo-achtig koekje
pi_99937074
Oh en Vik wanneer begin je met je nieuwe baan?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:38:50 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99937161
Ik zal ook even een poging tot een lijstje doen:

Zaterdag:

O: Griekse kwark met aardbeien
L: panini Italiaans bij een Brugse bakker
T: thee en een wafel met slagroom voor 10 euro p.p. :')
D: carpaccio de boeuf met parmezaanse kaas en gedroogde tomaten :9~, steak met peperroomsaus en frietjes met mayo, thee toe

Zondag:

O: koffiebroodje, twee harde bolletjes met kaas en ham, croissant, glas jus
D: sushi (vroege D ivm concert)
T: halve zak pesto-mozzarellachips

Maandag:

Pre-O: een paar kersen
O: chocobroodje, hard bolletje, halve croissant brie, halve croissant met niks, twee glazen jus d'orange
T: panini Spaans bij Bakker Bart
T: ijshoorn met bolletje kokos en bolletje tiramisu bij een Australian's rip-off
D: een paar patatjes en een kroket (ik zat al vrij vol vh ijs)

Tussendoor wat cola gedronken en we hebben veel gelopen. Morgen gaan we weer normaal doen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:39:00 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99937173
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef Perruche het volgende:
Oh en Vik wanneer begin je met je nieuwe baan?
Volgende week maandag :).
Niet meer actief op Fok!
pi_99937270
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgende week maandag :).
*O* hoe laat moet je op? :P
pi_99937413
quote:
I decided to put SamiJo up for peagants, because that was the whole reason i wanted a daughter.
:X
  maandag 25 juli 2011 @ 21:43:56 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99937418
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

*O* hoe laat moet je op? :P
Tussen 6:15 en 6:30 afh van of ik m'n haar moet wassen :P. Ik zie niet op tegen het vroege opstaan, want nu sta ik ook al vroeg op. Zie meer op tegen het reizen, het stuk Den Haag - Utrecht. En dat dan 's middags / 's avonds nog een keer. Maar ja, het is goedkoper dan verhuizen, want dan moet ik alles zelf betalen en als ik in februari een jaarcontract krijg, kan ik ook een jaartrajectabo afsluiten en dat scheelt ook aanzienlijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_99937421
Vik en Rituals, wat hebben jullie besteld bij Shopvip?
Ik had ook jurkje besteld, maar dat stomme Selektvracht werkt niet mee...
Staat steeds dat ze geweest zijn maar dat is gewoon niet waar.
Geen briefje in bus en vrijdag hele dag zitten wachten zonder resultaat -O-
Klantenservice: kunnen wij niks aan doen (zowel Selekt als Shopvip) o|O
Be someone that makes you happy
  maandag 25 juli 2011 @ 21:45:04 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99937481
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tussen 6:15 en 6:30 afh van of ik m'n haar moet wassen :P. Ik zie niet op tegen het vroege opstaan, want nu sta ik ook al vroeg op. Zie meer op tegen het reizen, het stuk Den Haag - Utrecht. En dat dan 's middags / 's avonds nog een keer. Maar ja, het is goedkoper dan verhuizen, want dan moet ik alles zelf betalen en als ik in februari een jaarcontract krijg, kan ik ook een jaartrajectabo afsluiten en dat scheelt ook aanzienlijk.
Kan je elke dag 2x zwaaien naar mijn huis :P. Dat maakt vast alles goed O+
pi_99937550
*O* onkruidvrije tuin (almost) , hier is er een bankpas pleite :')

Althans de creditcard die opgestuurd is door de rabo omdat de huidige verloopt, is 1x aangeboden afgelopen vrijdag en ze zouden zaterdag terug komen.
Maar nee dus :{ Rabo morgen maar eens bellen dat ik hem graag kom ophalen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 25 juli 2011 @ 21:47:12 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99937585
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kan je elke dag 2x zwaaien naar mijn huis :P. Dat maakt vast alles goed O+
Ja, en dan bedenk ik me dat jij al lekker thuis zit met je voetjes op de tafel en je laptop op schoot, terwijl ik nog 20 min moet ;(.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:47:16 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99937592
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
*O* onkruidvrije tuin (almost) , hier is er een bankpas pleite :')

Althans de creditcard die opgestuurd is door de rabo omdat de huidige verloopt, is 1x aangeboden afgelopen vrijdag en ze zouden zaterdag terug komen.
Maar nee dus :{ Rabo morgen maar eens bellen dat ik hem graag kom ophalen.
Oh.. had ik die niet mogen aannemen? :@

*naar berg nieuwe kleren in de kamer kijkt
  maandag 25 juli 2011 @ 21:48:16 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99937634
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, en dan bedenk ik me dat jij al lekker thuis zit met je voetjes op de tafel en je laptop op schoot, terwijl ik nog 20 min moet ;(.
18 :7
pi_99937746
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh.. had ik die niet mogen aannemen? :@

*naar berg nieuwe kleren in de kamer kijkt
_O- verdeurie, ik wist dat die pincode te makkelijk was :{

Maar heb jij niet dezelfde maat? :+
  maandag 25 juli 2011 @ 21:50:56 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99937779
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- verdeurie, ik wist dat die pincode te makkelijk was :{

Maar heb jij niet dezelfde maat? :+
Dat mocht ik willen :').
pi_99937806
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat mocht ik willen :').
Niet?
Dan moet je zeker op hakken blijven lopen :Y ^O^
  maandag 25 juli 2011 @ 21:53:25 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99937907
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet?
Dan moet je zeker op hakken blijven lopen :Y ^O^
:Y

Alleen niet in de sportschool, fietst beroerd.
pi_99938038
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hou je ook een beetje van dance Henk? En had je mijn mailtje nog gehad een paar dagen geleden?
Ja! Kom maar op!
Zeker om op te sporten is dat geweldig. :)
en ik ga je mail nog beantwoorden! Nog niet aan toe gekomen. :)
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

M'n zus draait Yasmin v/d Velde grijs op het moment.

Iets als Blink 182, Sum 41 of zo :?

Welk genre?
Blink 182 en Sum 41 is niet mijn ding. Yasmin heb ik net opgezocht. Ga ik nog wat meer van luisteren.
New Cool Collective ga ik ook downloaden, die zijn ook tof. :) Ow, en heeft dEUS al een nieuwe album uit? Owja, en Eels, ga ik ook even zoeken.
En nieuwe, onbekende dingen, die zoek ik ook. Misschien moet ik maar gewoon de Lowlands spotify aanslingeren ofzo. :o
Doe wat je niet durft.
pi_99938065
quote:
SamiJo loves to shop, she has great fashion sense :Y
Het kind is kwestie is 15 maanden oud :|W
En ze krijgt ook nog spray tan :X :')

Oh, en haar moeder raakte echt in een depressie na de geboorte van haar derde ... zoon :{w -O- Toen kreeg ze gelukkig SamiJo en was ze weer blij :') |:(

Ik heb medelijden met SamiJo ;(

pi_99938152
Wie noemt z'n kind nou SamiJo :')
Ja doei.
pi_99938369
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
SammiJo, dat was toch de rol van die ene blonde (Heather Locklear?) in Dynasty? :?

En ik heb ook medelijden met SammiJo.
Nu heb ik recentelijk geleerd dat Snooki liever een oompa loompa wordt genoemd, dan bleek wil zijn, maar een kind van 15 maanden een spray tan geven is wel heeeeeeeeeeeeel erg bizar. :{
Doe wat je niet durft.
pi_99938407
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand die ook een jurk vast ducttapet aan een baby van 15 maanden.

En een baby cola voert, want "she really needs to step up her game".

-O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Cocotrimonium op 25-07-2011 22:09:50 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 22:11:28 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99938759
Henk, hier dan even wat nummers die ik persoonlijk erg prettig vind! Er zit 1 heel hard techno-nummer bij, maar die fietst fantastisch :Y.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een spoiler voor de niet-geïnteresseerden :*.
pi_99939211
Geen Radiohead!?!? :o :P
  maandag 25 juli 2011 @ 22:22:57 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99939305
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef V1z0R het volgende:
Geen Radiohead!?!? :o :P
Niet om op te sporten nee. Maar als ik daar favo nummers van moet gaan opnoemen, ben ik nog wel ff bezig :').
pi_99939559
Owja, Radiohead, kan ik ook wel wat van downloaden!
Tnx voor de tips XM. *O* :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:28:50 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99939607
Oooh don't get me started :D.

Radiohead O+
pi_99939707
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iemand die ook een jurk vast ducttapet aan een baby van 15 maanden.

En een baby cola voert, want "she really needs to step up her game".

-O-
:'(

Amerikanen zijn gek!

Laatste nieuws van de bijna-tante: 5 cm ontsluiting om 16:30 en nog steeds om 19:30. Spanning neemt toe.

Ondertussen ben ik aan het oefenen voor een capaciteiten-test die ik binnenkort moet ondergaan voor een eventuele andere baan en ik vind mezelf behoorlijk 8)7 :')

Tot slot erger ik me enorm aan mijn vriendje die met mij praat terwijl hij een tandenborstel + tandpasta in zijn mond heeft en derhalve onverstaanbaar is o|O
pi_99939718
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het kind is kwestie is 15 maanden oud :|W
En ze krijgt ook nog spray tan :X :')

Oh, en haar moeder raakte echt in een depressie na de geboorte van haar derde ... zoon :{w -O- Toen kreeg ze gelukkig SamiJo en was ze weer blij :') |:(

Ik heb medelijden met SamiJo ;(

Ik stopte bij "I decided to put SamiJo on pageants because that's the whole reason I wanted a daughter"

Ok...
Ja doei.
pi_99939891
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Amerikanen zijn gek!

Laatste nieuws van de bijna-tante: 5 cm ontsluiting om 16:30 en nog steeds om 19:30. Spanning neemt toe.

Ondertussen ben ik aan het oefenen voor een capaciteiten-test die ik binnenkort moet ondergaan voor een eventuele andere baan en ik vind mezelf behoorlijk 8)7 :')

Tot slot erger ik me enorm aan mijn vriendje die met mij praat terwijl hij een tandenborstel + tandpasta in zijn mond heeft en derhalve onverstaanbaar is o|O
Ben wel benieuwd naar de inhoud van de test en het :') gedeelte ervan ;)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik stopte bij "I decided to put SamiJo on pageants because that's the whole reason I wanted a daughter"

Ok...
Dadadadgoegigoegagaga ouders zijn erg maar dit is ook wel :o :N
pi_99939963
Spannend Anna!!! *O*
En zo'n capaciteitentest komt helemaal goed. Zelfs ik ben daar doorheen gekomen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99939970
Die stiefmoeder is echt manisch :')

en nu ga ik weer WoW-en, da's veiliger O+
Ja doei.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:35:58 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99939991
Haar mond is breder dan haar hoofd. Dat kan niet, maar het is toch zo :').
pi_99940018
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D!
Ja doei.
pi_99940147
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:36 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, wat is chocoladehoning? Het klinkt best heel vies :@
Het is een soort sticky chocopasta. Vorig jaar meegenomen uit Durbuy en ik vind het erg lekker :Y . Bijna op nu...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99940192
quote:

[..]

Amerikanen zijn gek!

Oeh, spannend :D Nog even en je bent tante *O*

Dat van die capaciteitentest zal vast meevallen :Y Geloof heul niet dat je 't zo meh doet als je zegt.

En vriendjes zijn soms :{w
  maandag 25 juli 2011 @ 22:40:47 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99940268
quote:
Dat kan nog wel even duren hoor :D Meestal lijken babietjes geboren te worden in de vroege ochtend.
pi_99940391
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de inhoud van de test en het :') gedeelte ervan ;)

Heb net deze cijferreeksen-test gedaan http://www.gitp.nl/individuen/testlab/wat-kan-ik/cijferreeks.aspx en dat ging niet helemaal ay okay. Ik moet volgens mij 90% scoren en dat haal ik bij lange na niet. :')
pi_99940519
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb net deze cijferreeksen-test gedaan http://www.gitp.nl/individuen/testlab/wat-kan-ik/cijferreeks.aspx en dat ging niet helemaal ay okay. Ik moet volgens mij 90% scoren en dat haal ik bij lange na niet. :')
Maar is dit zeker weten onderdeel?
Geen idee mbt functie (heb een jaar lang de verslagen van oa G it p verwerkt @vorig werk en met leidinggevenden doorgenomen) vandaar de belangstelling.

-edit- ik slaap, cijfermatig inzicht zit er altijd in.Alleen de 90% nog plaatsen nu :')
pi_99940533
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat kan nog wel even duren hoor :D Meestal lijken babietjes geboren te worden in de vroege ochtend.
Ik heb er totaal geen verstand van, zat me hier op afstand flink zorgen te maken dat het zo lang duurt. Dat valt dus wel mee?
pi_99940578
Oeh, anna spannend! Sterkte nog even voor je zus.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99940589
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb er totaal geen verstand van, zat me hier op afstand flink zorgen te maken dat het zo lang duurt. Dat valt dus wel mee?
Het kan best langer duren hoor :Y
Maar Tink heeft daar meer idee van ;)
pi_99940803
Poeh, het is maar goed dat mijn manlief geen accountant is en dat ik de adminstratie doe hier. Jongejonge, hij is zo makkelijk met voorschieten van spaarrekeningen.. ik denk dat ik de pasjes maar ga innemen, straks kunnen we niet meer op vakantie }:| !

Verder is hij heel lief, ondanks die handen vol gaten. En ik heel streng, met geld. Noodzakelijkerwijs, dus :+ .
pi_99940877
Voorschieten van spaarrekeningen? :+
Hier geldt overigens hetzelfde :)

Alleen ik internetbankier enz.

Slapen :W truste allemaal!!
pi_99940939
Ja, zijn en mijn idee van "spaarrekening" verschillen nogal. Ik denk "dat is gespaard, daar blijf je af". Hij denkt "mijn computer is stuk, mijn eigen rekening staat op nul, hoi spaarrekening, hoi nieuwe dure videokaart :Y) ". Daarom ga ik over het geld, zeg maar. Alleen schiet dat dus niet erg op zo :') .

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 22:54:34 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 22:55:35 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99941004
En daarom hebben we ieders een eigen spaarrekening en een gezamenlijke spaarrekening. Ik bemoei me niet met zijn spaargeld en hij niet met het mijne.
pi_99941010
O/L: volkoren boterham met zelfgemaakte eiersalade
T: paprika met yoghurtknoflookdip
D: gebakken rijst met rendang, pittig chili-ei, sambal gorengboontjes
T: yoghurt met verse aardbeien
T: toastjes met eiersalade

Planning voor morgen:
O: yoghurt met verse aardbeien
T: 3 plakjes serrano-ham
T: cracker met eiersalade
L: boerenomelet
T: handje amandelen
D: pita uit de oven met gemarineerde kip en kaas en zelfgemaakte knoflooksaus en een komkommersalade
T: stukje donkere chocola
pi_99941056
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind haar ogen vooral heel erg eng. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_99941092
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daarom hebben we ieders een eigen spaarrekening en een gezamenlijke spaarrekening. Ik bemoei me niet met zijn spaargeld en hij niet met het mijne.
SPOILER: in spoiler wegens enigszins privé
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 23:00:46 ]
pi_99941104
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo doen wij het ook inderdaad! Op mijn eigen rekening spaar ik voor aankopen, op onze gezamenlijke sparen we voor het sparen zelf. Niet dat we daar nou zo goed in zijn, maar toch :D
  maandag 25 juli 2011 @ 22:57:46 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99941111
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja hoor. Volgens mij grijpen ze pas in in Nederland als het vruchtwater langer dan 72 is gebroken. Ik zelf deed er beide keren iets van 24 uur over ofzo.
  maandag 25 juli 2011 @ 23:00:03 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99941226
Sparen. Hier ook een man met een gat in zijn hand. Ik vind 'm echt heel erg lief, maar die eigenschap haat ik. Vooral omdat ik dan altijd de hand op de knip moet houden en zelf nooit te veel kan uitgeven omdat hij het geld meestal al op gemaakt heeft. Niet aan denken nu.
*adem in, adem uit
pi_99941227
quote:
18s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh, het is maar goed dat mijn manlief geen accountant is en dat ik de adminstratie doe hier. Jongejonge, hij is zo makkelijk met voorschieten van spaarrekeningen.. ik denk dat ik de pasjes maar ga innemen, straks kunnen we niet meer op vakantie }:| !

Verder is hij heel lief, ondanks die handen vol gaten. En ik heel streng, met geld. Noodzakelijkerwijs, dus :+ .
Goede combinatie zijn jullie.

Mijn vriend en ik geven allebei veel te makkelijk geld uit. We gaan allebei een weekbudget invoeren en elkaars bankpasje in beslag nemen.
  maandag 25 juli 2011 @ 23:00:24 #91
344469 Amsel
zonder t
pi_99941241
Ik kom weer even binnenvallen. Houd het niet meer bij maar vind jullie nog steeds best lief :P

Anna bijna tante zag ik? Spannend!

En nog een stukje ego-post: Vandaag gecheckt op werk en ik kan vrij krijgen, dus niets staat me eigenlijk in de weg om in december naar Australië te gaan... Dus de kans wordt steeds groter dat ik daar m'n spaargeld aan ga verspillen ;)
pi_99941326
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja hoor. Volgens mij grijpen ze pas in in Nederland als het vruchtwater langer dan 72 is gebroken. Ik zelf deed er beide keren iets van 24 uur over ofzo.
Fijn om te horen (al zal dat voor jou geen pretje zijn geweest). Kan ik met een iets meer gerust hart gaan slapen. Ben benieuwd wat de morgen gaat brengen!

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 25-07-2011 23:11:10 ]
pi_99941403
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Goede combinatie zijn jullie.

Mijn vriend en ik geven allebei veel te makkelijk geld uit. We gaan allebei een weekbudget invoeren en elkaars bankpasje in beslag nemen.
Ik houd alles bij in Excel :@ toen ik dat niet deed hadden altijd nog een héééél stuk maand over nadat het geld op was :+ . En gescheiden rekeningen: sparen, vaste lasten, boodschappen, privé manlief, privé mijn. Dat werkt voor ons het beste, zolang hij dan geen voorschotjes neemt van een spaarrekening o|O .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 23:08:57 ]
pi_99941445
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk, hier dan even wat nummers die ik persoonlijk erg prettig vind! Er zit 1 heel hard techno-nummer bij, maar die fietst fantastisch :Y.
SPOILER
In een spoiler voor de niet-geïnteresseerden :*.
Zooooo, die laatste heb ik gebookmarked 8-) zodra de buurman weer eens een plaatje hard gaat draaien doe ik dat ook eens O-)

Volgens mij is het buurjonk uit logeren. Wat een zaligheid.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99941699
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zooooo, die laatste heb ik gebookmarked 8-) zodra de buurman weer eens een plaatje hard gaat draaien doe ik dat ook eens O-)

Volgens mij is het buurjonk uit logeren. Wat een zaligheid.
Heerlijk voor je! Het aggegraat hiernaast is ook uit. Lekker rustig.
pi_99941707
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef Amsel het volgende:

En nog een stukje ego-post: Vandaag gecheckt op werk en ik kan vrij krijgen, dus niets staat me eigenlijk in de weg om in december naar Australië te gaan... Dus de kans wordt steeds groter dat ik daar m'n spaargeld aan ga verspillen ;)
Tof! *O* Al begonnen met voorpret?

Wij zijn ook aan het sparen voor Australië, alleen dan voor 3-6 maanden. Het is een ambitieus spaarplan ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 23:12:49 #97
344469 Amsel
zonder t
pi_99941821
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef anna82 het volgende:

[..]

Tof! *O* Al begonnen met voorpret?

Wij zijn ook aan het sparen voor Australië, alleen dan voor 3-6 maanden. Het is een ambitieus spaarplan ;)
Nouja de voorpret bestaat nu uit "shit, ik zie door alle info-website-bomen het bos niet meer, waar moet ik beginnen??" ;) Morgen eerst maar eens een Lonely Planet kopen ofzo. En binnenkort gewoon dat ticket boeken, dan kan ik tenminste niet meer terugkrabbelen 8-)
pi_99942006
Ik wil een platte TV. Omdat mijn huidige zo zwaar is dat ie mijn buffetkastje aan het vernaggelen is :( (buffetkastje van de Ikea, maar toch, als het eerdaags krak zegt ligt de TV op de grond en is TV, kast en vloer stuk).

Mijn zus opperde dat ik mijn oude tv-kast wel terug mocht :7 (ook van Ikea en belangeloos aan haar weggegeven). Helaas voor haar heb ik dat laatst nog eens goed bekeken en ze hebben het aardig weten te verknoeien, duuuuus lama.

Ik wil alleen geen >500 euro uitgeven, mijn huidige tv is net 5 jaar oud. Het is ook niet dat ik het geld niet heb, maar de tuin/badkamer/keuken/zolder :o
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99942105
En ik heb tot nu toe nog steeds mijn ouders niet durven zeggen dat ik geen 17 dagen ga hondsitten volgend jaar, dus ik ben half/half ook al een rondreis USA aan het plannen rond die tijd :@ :')
pi_99942181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:17 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een platte TV. Omdat mijn huidige zo zwaar is dat ie mijn buffetkastje aan het vernaggelen is :( (buffetkastje van de Ikea, maar toch, als het eerdaags krak zegt ligt de TV op de grond en is TV, kast en vloer stuk).

Mijn zus opperde dat ik mijn oude tv-kast wel terug mocht :7 (ook van Ikea en belangeloos aan haar weggegeven). Helaas voor haar heb ik dat laatst nog eens goed bekeken en ze hebben het aardig weten te verknoeien, duuuuus lama.

Ik wil alleen geen >500 euro uitgeven, mijn huidige tv is net 5 jaar oud. Het is ook niet dat ik het geld niet heb, maar de tuin/badkamer/keuken/zolder :o
Er staan heel veel goede LCD-tv's op Marktplaats omdat er nu zoveel mensen meegaan in de LED-tv hype..
pi_99942211
Hoe moeilijk is linksrijden trouwens? Want ik wil eigenlijk ook wel graag naar de UK en dan neem ik de hund gewoon mee in de auto :7 en dan wil mijn moeder ook niet meer op de motor maar bij mij in de auto ghegheghe
pi_99942344
Alhoewel 17 dagen linksrijden mss wel wat ambitieus is voor iemand die de A76 van Heerlen naar Geleen een ontzettende kloteweg vindt :@ en uberhaupt nog geen andere snelwegen heeft gereden behalve said A76 en de A2 tussen Urmond en Maasticht. En het idee had bijna dood te blijven op de Napoleonsbaan in het donker :')
pi_99942417
Ik heb geen idee, maar dat weet Mo nu vast wel :D !

Mijn oom heeft veel in Engeland gereden, die had altijd een post-it met LINKS aan z'n achteruitkijkspiegel hangen :') , en een omgekeerde rotonde-tekentje, vooral handig bij rotondes en bochten, zei hij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 23:26:38 ]
pi_99942635
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb geen idee, maar dat weet Mo nu vast wel :D !

Mijn oom heeft veel in Engeland gereden, die had altijd een post-it met LINKS aan z'n achteruitkijkspiegel hangen :') , en een omgekeerde rotonde-tekentje, vooral handig bij rotondes en bochten, zei hij.
Ik ga nu al zweten alleen bij het idee al _O- vooral omdat ik links/recht nog regelmatig door elkaar haal. Nou ja, ik heb nog een jaar om iets te verzinnen.

Misschien kom ik echt wel een dude tegen :o Riiiiiiiight :')
  maandag 25 juli 2011 @ 23:37:14 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99942892
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Riiiiiiiight :')
Nee, left!
:+

En wij hebben een tomtom gekocht voor in Engeland. Schijnt handig te zijn met rotondes e.d.
pi_99942934
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:12 schreef Amsel het volgende:

[..]

Nouja de voorpret bestaat nu uit "shit, ik zie door alle info-website-bomen het bos niet meer, waar moet ik beginnen??" ;) Morgen eerst maar eens een Lonely Planet kopen ofzo. En binnenkort gewoon dat ticket boeken, dan kan ik tenminste niet meer terugkrabbelen 8-)
Australie was ruim 10 jaar geleden al ontzettend makkelijk te bereizen en dat is er vast niet moeilijker op geworden. :) Als ik jou was, dan zou ik gewoon lekker van Sydney naar Cairns reizen en dan evt. nog Ayers Rock erbij doen, gewoon omdat het heel tof is. :Y
Je kunt echt alles ter plekke boeken en de volgende dag vertrekken.
Doe wat je niet durft.
pi_99943478
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Syrena het volgende:
Hoe moeilijk is linksrijden trouwens? Want ik wil eigenlijk ook wel graag naar de UK en dan neem ik de hund gewoon mee in de auto :7 en dan wil mijn moeder ook niet meer op de motor maar bij mij in de auto ghegheghe
Op de motor is het écht easy, omdat je je plaats op de weg kunt aanpassen.
Het links rijden an sich is ook helemaal niet zo lastig, maar je plaats in de auto belemmert je soms wel het uitzicht...

Maar gewoon met 't verkeer meerijden went snel genoeg! :)
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 25 juli 2011 @ 23:57:05 #108
70532 loveli
N
pi_99943770
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ga nu al zweten alleen bij het idee al _O- vooral omdat ik links/recht nog regelmatig door elkaar haal. Nou ja, ik heb nog een jaar om iets te verzinnen.

Misschien kom ik echt wel een dude tegen :o Riiiiiiiight :')
Gewoon de lat lager leggen. Of rechts gaan rijden en tegen een bloke botsen.

Bij de weg, wat betreft de hond, grow some balls en zeg dat het niet kan bij jou, stel voor dat je zus 'em 2 weekjes kan nemen :*
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 00:09:14 #109
70532 loveli
N
pi_99944226
De cijferreeksen van Anna. Mag je er papier bij houden? Zo ja => uitschrijven. Steeds het verschil eronder schrijven, op een gegeven moment zie je de logica. Zie je het na 1 regel niet, dan een tweede regel. Op die manier wordt de helft van de opgaven heel snel duidelijk.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ?
1 - 1 - 1 - 1 - 1 - +1

3 - 6 - 5 - 8 - 7 - 10 - 9 - 12 - 11 - ?
3 -(-1)- 3 -(-1)- 3 (-1) - 3 - (-1) +3

2 - 4 - 3 - 6 - 5 - 10 - 9 - 18 - 17 - ?
2 -(-1)- 3 (-1) - 5 (-1) - 9 -(-1)
En dan zie je bij de laatste in 1 oogopslag dat het +17 moet zijn.

En veel blijven oefenen ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 00:10:48 #110
70532 loveli
N
pi_99944288
Hm.. fok doet blijkbaar niet aan spaties aan het begin van een regel.

En ik heb makkelijk praten, want beta.
crap in = crap out
pi_99949546
Loveli *O* dat is wel een hele goede ja!

Mogge ik probeer wakker te worden :')

Lijstje:

O: boterham grillworst en boterham brie
T: nootjes
L: Griekse yoghurt (250 gr) met nectarine vermoed ik
T: Rode bessen?
D: Penne met tonijn en citroen
T: bezoekje supermarkt en daar de T halen

Pfff gister weer onkruid gewied en het doet nu zowat overal pijn :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 07:07:53 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99949573
Anna, er zijn ook boekjes waarmee je kunt oefenen, ik wil wel even voor je kijken vanmiddag/vanavond? (heb een boekje in de bieb geleend toen ik een test moest den). Daar stonden opgaven in en ook de logica achter de opgaven. Sterkte trouwens, ik vind dat soort dingen verschrikkelijk.

Oh en goeiemorgen natuurlijk. Gisteravond een hele toestand gehad met Pippa: ze ging op de bank plassen, op bed, toen we de handdoek op de bank hadden ververst opnieuw op de bank etc :|W . Toen hebben we de bak verschoond (die wel erg vies bleek te zijn :@, dat moeten we echt even goed in de gaten houden) en toen ging ze er meteen op, dus nu is het hopelijk opgelost. Ze was volkomen over d'r toeren, zo gestresst, ws omdat ze zoveel alleen thuis zijn geweest de laatste weken. Vanochtend spinde ze echter weer en gaf ze me weer kopjes, dus volgens mij is de happiness nu wel terug :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 07:14:21 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99949598
Het weekendje weg is goed bevallen, dus wij willen ze met regelmaat (eens in de drie á vier maanden) laten terugkeren. Volgende bestemming Madrid oid :) (even afh van hoe het weer daar is in het najaar). Edit: maar 13 graden -O-. Ik denk dat we toch iets zuidelijker moeten gaan voor mooie temperaturen in de winter :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99949706
ik heb xco spierpijn *O* :D

O: yoghurt met muesli
T: appel, glas melk
L: roggebrood met regenboog forel, roggebrood met appelstroop
T: iets met een kiwi
D: aardappels, witlof salade, stoofvlees
S: uur outdoor bootcamp
T: kwark, studentenhaver
pi_99949726
_O- jij gaat ook niet op een smerige pot Vik als je ook elders kan ;)
pi_99949750
Hey vik klinkt goed hoor!

Goedemorgen :z :z :z ... niet helemaal wakker & wat een baggerweer! Moet zo naar het werk.

Siral; ik zei het vorige keer ook al maar ik vind je lijstjes nu niet echt veel, eerder prima voor een gezond persoon om af te vallen, hoe gaat het nu?

Anna *O* spannend!!
pi_99949762
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 07:44 schreef Perruche het volgende:
Hey vik klinkt goed hoor!

Goedemorgen :z :z :z ... niet helemaal wakker & wat een baggerweer! Moet zo naar het werk.

Siral; ik zei het vorige keer ook al maar ik vind je lijstjes nu niet echt veel, eerder prima voor een gezond persoon om af te vallen, hoe gaat het nu?

Anna *O* spannend!!
Die "iets met een kiwi" moet wel iets aanvullends zijn ja. Iemand een creatief idee met een kiwi? :P En ik kan bij de lunch nog wel een cracker extra pakken met beleg idd!

En moet zeggen dat ik m'n planning vaak zo maak dat als ik savonds nog trek krijg ik het een en ander kan pakken, wat meestal ook zo is haha. Gister na het sporten ook nog twee crackers met beleg extra gepakt omdat mijn honger niet was te stillen na die xco :D

Met mij gaat het prima :D thanks for asking.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:21:17 #118
344469 Amsel
zonder t
pi_99949990
Goeiemorgen! :W

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Australie was ruim 10 jaar geleden al ontzettend makkelijk te bereizen en dat is er vast niet moeilijker op geworden. :) Als ik jou was, dan zou ik gewoon lekker van Sydney naar Cairns reizen en dan evt. nog Ayers Rock erbij doen, gewoon omdat het heel tof is. :Y
Je kunt echt alles ter plekke boeken en de volgende dag vertrekken.
Daarom is Australië denk ik ook wel geschikt om voor het eerst lang in m'n eentje naartoe te gaan, omdat het allemaal zo makkelijk schijnt te zijn :P Ik ga me deze week even inlezen en dan eind van de week ticket boeken denk ik *O*

Anna al nieuws ondertussen?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:23:16 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99950009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 07:41 schreef Ml-etje het volgende:
_O- jij gaat ook niet op een smerige pot Vik als je ook elders kan ;)
Ik had niet door dat 'ie zo smerig was, want we verschonen hem altijd op tijd. Nu hebben ze blijkbaar extra veel gepoept :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 08:29:37 #120
70532 loveli
N
pi_99950078
Henk, wat deed je wekker vanmorgen?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 08:32:13 #121
70532 loveli
N
pi_99950101
Jongens, stop maar, het is allemaal zinloos.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)er-niet-meer-af.html
crap in = crap out
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:34:10 #122
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99950124
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:29 schreef loveli het volgende:
^^
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:38:39 #123
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99950186
Oh, en speciaal voor Co: mijn lijstje van gister.

O: 2 boterhammen hagelslag
L: pistoletje zeeuws spek met honingmosterdsaus
T: pistolet pesto & tomaat
D: aardappeltjes, kippepootjes en doperwten
T: straciatellayoghurt
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:46:37 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99950273
Dat is het enige lijstje dat ik me van jou kan herinneren Ewelina.
pi_99950278
Mogguh!

Denk dat HPKW's wekker vandaag helemaal niets deed :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:32 schreef loveli het volgende:
Onder Britten :') :P

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja, ik verveel me :')
_O- Gister overheen gekeken blijkbaar...
Blijft wel een toffe film O+ Om het helemaal fout te houden daarna ook nog 8 mile gekeken :')

dinsdag 26 juli 2011 @ 08:50:49 #126
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99950332
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is het enige lijstje dat ik me van jou kan herinneren Ewelina.
Ik heb ze ook al een tijd niet meer gepost.
pi_99950342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:32 schreef loveli het volgende:
_O- *alvast notitie maakt voor als ze 35 is.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:51:57 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99950346
Vandaag belangrijk gesprek en ik twijfel wat ik aan zal doen?
Rok of broek? Voorgaande gesprekken had ik steeds een rok aan. Het is een organisatie met bijna alleen maar mannen.
Als ik een rok aan doe, welke rok? De conservatieve rok (kokerrok, keurig, over de knie, grijs), de nette rok (ook grijs, ook keurig, maar dat mijn figuur net ietsje beter uitkomen), de blauwe krijtstreep (strakker, gladdere stof,op het randje van sexy, iets korter dan de andere 2).

Erbij doe ik een witte blouse (frisheid ^O^ ) en blauwe of zwarte pumps. En eventueel een jasje.

Óf ik ga voor een pak. Dan kies ik een blauw pak met witte blouse.

*twijfel
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:53:57 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99950376
Ik zou voor het pak gaan Tink.
pi_99950377
Grijs net, zwart, wit, jasje naar inzicht. /fixed :P
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 08:56:45 #131
70532 loveli
N
pi_99950413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- *alvast notitie maakt voor als ze 35 is.
Goodbye, cruel world ;(
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 08:58:24 #132
70532 loveli
N
pi_99950442
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag belangrijk gesprek en ik twijfel wat ik aan zal doen?
Rok of broek? Voorgaande gesprekken had ik steeds een rok aan. Het is een organisatie met bijna alleen maar mannen.
Als ik een rok aan doe, welke rok? De conservatieve rok (kokerrok, keurig, over de knie, grijs), de nette rok (ook grijs, ook keurig, maar dat mijn figuur net ietsje beter uitkomen), de blauwe krijtstreep (strakker, gladdere stof,op het randje van sexy, iets korter dan de andere 2).

Erbij doe ik een witte blouse (frisheid ^O^ ) en blauwe of zwarte pumps. En eventueel een jasje.

Óf ik ga voor een pak. Dan kies ik een blauw pak met witte blouse.

*twijfel
Lastige keuze. Welke outfit straalt gezag uit? En hoe is het weer? Bij regen zou ik geen rok doen.
crap in = crap out
pi_99950484
Goedemorgen!

Het is dinsdag! :o :%
Ben wel een beetje zenuwachtig. Niet het eind van de wereld als ze nu geen baan voor me hebben, maar het zou wel heeeeel fijn zijn!

Lijstje voor vandaag wordt (ik tikte worst :'( )
O: low fat griekse yoghurt met honing en bran flakes
T: roggebrood met pindakaas
L: 2 gekookte eitjes, tonijn, sperzieboontjes en wat mayo
T: 2 pruimpjes en een mandarijn
D: broodje zelfgemaakte hamburger gevuld met gorgonzola met gegrilde groente en wat aardappelpartjes
T: reep kaas en afhankelijk van het telefoontje een glaasje rode wijn :P
Ja doei.
pi_99950529
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:29 schreef loveli het volgende:
Mijn gewone wekker ging niet af, mijn 2 telefoonwekkers wel (heb voor beide wekkers een ander muziekje ingesteld B-)). Het blijft vaag. En dat zelfs nadat ik gister de gebruiksaanwijzing heb gelezen. :{

Maar ik heb er wel al een flinke wandeling door Rotterdam opzitten en ben voorzien van mijn laatste HepB prik ooit (als het goed is)! *O*

Ook leuk, een broodjeszaak in de Witte de With had kennelijk ooit meegedaan aan een Groupon actie, maar kennelijk handelt Groupon dingen niet zo netjes af, want de vouchers werden niet meer geaccepteerd. :D
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:04:39 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99950534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Lastige keuze. Welke outfit straalt gezag uit?
Ik vind mezelf sterker overkomen in rok. Een broekpak in plaats van mantelpak vind ik zelf altijd een beetje "junior". Verkoper/accountmanager kleding.
In een rok betoon je je vrouwelijkheid. En dat kan je alleen doen als je rol in het team er om vraagt (secretaresse of als ik met een projectteam met alleen mannnen naar een klant ga), het niet veel uitmaakt (beroepen waarbij "overtuigen" minder belangrijk is), als je het "normale medewerkerniveau" ontstegen bent (directie). In dit geval zou ik dus de enige vrouw in de directie zijn. Maar..... voorgaande gesprekken had ik ook een rok aan. Wel met andere gesprekspartners.

Lastig. Ik probeer straks gewoon alles uit en kies waar ik me het prettigste in voel. De haren gaan wel omhoog vandaag denk ik.
pi_99950550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn gewone wekker ging niet af, mijn 2 telefoonwekkers wel (heb voor beide wekkers een ander muziekje ingesteld B-)). Het blijft vaag. En dat zelfs nadat ik gister de gebruiksaanwijzing heb gelezen. :{

Maar ik heb er wel al een flinke wandeling door Rotterdam opzitten en ben voorzien van mijn laatste HepB prik ooit (als het goed is)! *O*

Ook leuk, een broodjeszaak in de Witte de With had kennelijk ooit meegedaan aan een Groupon actie, maar kennelijk handelt Groupon dingen niet zo netjes af, want de vouchers werden niet meer geaccepteerd. :D
Jaffa Shoarma?
pi_99950568
Ok ik zag vanmorgen dat pakje roggebrood in de koelkast, en er stond nog een pak hagelslag op het aanrecht, IK KON HET NIET LATEN. Wat een mastelijke combi. Vanmiddag maar muesli met yoghurt :'D
pi_99950573
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jaffa Shoarma?
Nee, Odet.
De cappuccino was wel goed overigens. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99950574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind mezelf sterker overkomen in rok. Een broekpak in plaats van mantelpak vind ik zelf altijd een beetje "junior". Verkoper/accountmanager kleding.
In een rok betoon je je vrouwelijkheid. En dat kan je alleen doen als je rol in het team er om vraagt (secretaresse of als ik met een projectteam met alleen mannnen naar een klant ga), het niet veel uitmaakt (beroepen waarbij "overtuigen" minder belangrijk is), als je het "normale medewerkerniveau" ontstegen bent (directie). In dit geval zou ik dus de enige vrouw in de directie zijn. Maar..... voorgaande gesprekken had ik ook een rok aan. Wel met andere gesprekspartners.

Lastig. Ik probeer straks gewoon alles uit en kies waar ik me het prettigste in voel. De haren gaan wel omhoog vandaag denk ik.
Zou inderdaad iets kiezen waar je je fijn bij voelt, dat straal je dan ook uit.
pi_99950698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, Odet.
De cappuccino was wel goed overigens. :)
Jaffa Shoarma is de enige die ik ken :D Na het concert van Metallica daar wat wezen eten (kapsalon!)
pi_99950713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou inderdaad iets kiezen waar je je fijn bij voelt, dat straal je dan ook uit.
Dat lijkt me idd het meest verstandige!
Doe wat je niet durft.
pi_99950717
HPKW: nee? :o ik heb hele goede evaringen met Groupon, en nu zelfs ook al met Groupon UK _O_ (jaja, die hebben ze hier in Hull ook O+ binnenkort tapas eten en cocktails drinken voor 14gbp met 2 personen :9 )
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:14:34 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99950759
Ik ben ook fan van Groupon, ook al ben ik nog steeds boos dat ze me hebben afgewezen destijds :{w. Maar dat was ook m'n eigen schuld, want ik had me slecht voorbereid op het gesprek :P.

Het is ook al geen bedrijf waarbij ik wil werken, dus dat komt goed uit, maar ik was liever degene geweest die nee had gezegd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99950780
Groupon is in heel veel landen actief :Y . Ik vind het nu alleen wel jammer dat ze iedere dag iets van 7 aanbiedingen hebben. Vond het juist zo leuk dat er 1 per dag was! Nu lijkt het net een random-koopjes site.
pi_99950798
Ze doen vaak wel dubbele mailtjes versturen, dat vind ik wel irritant :@
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:16:01 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99950804
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Groupon is in heel veel landen actief :Y . Ik vind het nu alleen wel jammer dat ze iedere dag iets van 7 aanbiedingen hebben. Vond het juist zo leuk dat er 1 per dag was! Nu lijkt het net een random-koopjes site.
Ja! En veel aanbiedingen komen ook terug. Die tandenbleekbehandeling heb ik nu al 3 keer langs zien komen. En ik dacht dat het dagdeals waren? Sommige deals lopen meerdere dagen door.
Niet meer actief op Fok!
pi_99950815
Je huis had ook al vol kunnen hangen met canvas fotoprints :+
Ja doei.
pi_99950834
Ja ik vind dat heel nep en vervelend. En de aanbiedingen beginnen ook steeds meer op one-day-fly enzo te lijken, met die producten in de uitverkoop, jammer wel.
pi_99950836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
HPKW: nee? :o ik heb hele goede evaringen met Groupon, en nu zelfs ook al met Groupon UK _O_ (jaja, die hebben ze hier in Hull ook O+ binnenkort tapas eten en cocktails drinken voor 14gbp met 2 personen :9 )
Ik maak er eigenlijk zelden gebruik van, vind wel iedere ochtend tegenwoordig 8 mailtjes in mn inbox van al die social deal websites. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook fan van Groupon, ook al ben ik nog steeds boos dat ze me hebben afgewezen destijds :{w. Maar dat was ook m'n eigen schuld, want ik had me slecht voorbereid op het gesprek :P.

Het is ook al geen bedrijf waarbij ik wil werken, dus dat komt goed uit, maar ik was liever degene geweest die nee had gezegd :P.
Wat voor functie was dat? Voor het schrijven van die verschrikkelijke teksten bij die advertenties? :D Wat zijn dat een verschrikkelijke belachelijke verhaaltjes zeg. :D

Maar afijn, in dit geval was het dus een broodjeszaak die een deal had aangeboden en kennelijk niet tevreden was met de afhandeling van Groupon.
Ik zag het briefje liggen op de toonbank terwijl ik wachtte op mijn koffie. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99950870
Planning!
O: 250 hv yoghurt met muesli en rode bessen
T: dubbele speltboterham vega pate
L: triangelbroodje gegrilde groenten, 200 gr rauwkost met dressing
T: 150 ml yoghurt met 1 stuks fruit
B: 2x20 mninuten fietsen in de regen
D: kikkererwten curry met witte rijst
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:19:35 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99950880
@HPKW: ja dat waren dus die teksten :'). En mijn tekst was best goed (en foutloos, dat kun je van die van hun niet altijd zeggen :P), maar ze vonden hem niet spannend genoeg :'). Maar ik vermoed dat ze na het gesprek al afgeknapt waren. Had me dan de moeite van die proefopdracht bespaard, denk ik dan :P. Ze zitten op een rotplek, in een gehorig rotgebouw, je kunt alleen 40 uur werken, regelmatig overwerken, minimum aantal vakantiedagen en naast reiskostenvergoeding geen sec arb voorwaarden. Maar dat moet je maar voor lief nemen, want je werkt wel voor het snelst groeiende internetbedrijf, zo was de redenatie :').

Ik heb me ook aangemeld bij Vente Exclusive. Een soort shopVIP. Ben benieuwd...
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')