abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99939211
Geen Radiohead!?!? :o :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:22:57 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99939305
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef V1z0R het volgende:
Geen Radiohead!?!? :o :P
Niet om op te sporten nee. Maar als ik daar favo nummers van moet gaan opnoemen, ben ik nog wel ff bezig :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99939559
Owja, Radiohead, kan ik ook wel wat van downloaden!
Tnx voor de tips XM. *O* :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 25 juli 2011 @ 22:28:50 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99939607
Oooh don't get me started :D.

Radiohead O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99939707
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iemand die ook een jurk vast ducttapet aan een baby van 15 maanden.

:X

En een baby cola voert, want "she really needs to step up her game".

-O-
:'(

Amerikanen zijn gek!

Laatste nieuws van de bijna-tante: 5 cm ontsluiting om 16:30 en nog steeds om 19:30. Spanning neemt toe.

Ondertussen ben ik aan het oefenen voor een capaciteiten-test die ik binnenkort moet ondergaan voor een eventuele andere baan en ik vind mezelf behoorlijk 8)7 :')

Tot slot erger ik me enorm aan mijn vriendje die met mij praat terwijl hij een tandenborstel + tandpasta in zijn mond heeft en derhalve onverstaanbaar is o|O
pi_99939718
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het kind is kwestie is 15 maanden oud :|W
En ze krijgt ook nog spray tan :X :')

Oh, en haar moeder raakte echt in een depressie na de geboorte van haar derde ... zoon :{w -O- Toen kreeg ze gelukkig SamiJo en was ze weer blij :') |:(

Ik heb medelijden met SamiJo ;(

Ik stopte bij "I decided to put SamiJo on pageants because that's the whole reason I wanted a daughter"

Ok...
Ja doei.
pi_99939891
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Amerikanen zijn gek!

Laatste nieuws van de bijna-tante: 5 cm ontsluiting om 16:30 en nog steeds om 19:30. Spanning neemt toe.

Ondertussen ben ik aan het oefenen voor een capaciteiten-test die ik binnenkort moet ondergaan voor een eventuele andere baan en ik vind mezelf behoorlijk 8)7 :')

Tot slot erger ik me enorm aan mijn vriendje die met mij praat terwijl hij een tandenborstel + tandpasta in zijn mond heeft en derhalve onverstaanbaar is o|O
Ben wel benieuwd naar de inhoud van de test en het :') gedeelte ervan ;)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik stopte bij "I decided to put SamiJo on pageants because that's the whole reason I wanted a daughter"

Ok...
Dadadadgoegigoegagaga ouders zijn erg maar dit is ook wel :o :N
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99939963
Spannend Anna!!! *O*
En zo'n capaciteitentest komt helemaal goed. Zelfs ik ben daar doorheen gekomen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99939970
Die stiefmoeder is echt manisch :')

en nu ga ik weer WoW-en, da's veiliger O+
Ja doei.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:35:58 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99939991
Haar mond is breder dan haar hoofd. Dat kan niet, maar het is toch zo :').
pi_99940018
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D!
Ja doei.
pi_99940147
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:36 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, wat is chocoladehoning? Het klinkt best heel vies :@
Het is een soort sticky chocopasta. Vorig jaar meegenomen uit Durbuy en ik vind het erg lekker :Y . Bijna op nu...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99940192
quote:

[..]

Amerikanen zijn gek!

Oeh, spannend :D Nog even en je bent tante *O*

Dat van die capaciteitentest zal vast meevallen :Y Geloof heul niet dat je 't zo meh doet als je zegt.

En vriendjes zijn soms :{w
  maandag 25 juli 2011 @ 22:40:47 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99940268
quote:
Dat kan nog wel even duren hoor :D Meestal lijken babietjes geboren te worden in de vroege ochtend.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99940391
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de inhoud van de test en het :') gedeelte ervan ;)

Heb net deze cijferreeksen-test gedaan http://www.gitp.nl/individuen/testlab/wat-kan-ik/cijferreeks.aspx en dat ging niet helemaal ay okay. Ik moet volgens mij 90% scoren en dat haal ik bij lange na niet. :')
pi_99940519
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb net deze cijferreeksen-test gedaan http://www.gitp.nl/individuen/testlab/wat-kan-ik/cijferreeks.aspx en dat ging niet helemaal ay okay. Ik moet volgens mij 90% scoren en dat haal ik bij lange na niet. :')
Maar is dit zeker weten onderdeel?
Geen idee mbt functie (heb een jaar lang de verslagen van oa G it p verwerkt @vorig werk en met leidinggevenden doorgenomen) vandaar de belangstelling.

-edit- ik slaap, cijfermatig inzicht zit er altijd in.Alleen de 90% nog plaatsen nu :')
pi_99940533
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat kan nog wel even duren hoor :D Meestal lijken babietjes geboren te worden in de vroege ochtend.
Ik heb er totaal geen verstand van, zat me hier op afstand flink zorgen te maken dat het zo lang duurt. Dat valt dus wel mee?
pi_99940578
Oeh, anna spannend! Sterkte nog even voor je zus.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99940589
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb er totaal geen verstand van, zat me hier op afstand flink zorgen te maken dat het zo lang duurt. Dat valt dus wel mee?
Het kan best langer duren hoor :Y
Maar Tink heeft daar meer idee van ;)
pi_99940803
Poeh, het is maar goed dat mijn manlief geen accountant is en dat ik de adminstratie doe hier. Jongejonge, hij is zo makkelijk met voorschieten van spaarrekeningen.. ik denk dat ik de pasjes maar ga innemen, straks kunnen we niet meer op vakantie }:| !

Verder is hij heel lief, ondanks die handen vol gaten. En ik heel streng, met geld. Noodzakelijkerwijs, dus :+ .
pi_99940877
Voorschieten van spaarrekeningen? :+
Hier geldt overigens hetzelfde :)

Alleen ik internetbankier enz.

Slapen :W truste allemaal!!
pi_99940939
Ja, zijn en mijn idee van "spaarrekening" verschillen nogal. Ik denk "dat is gespaard, daar blijf je af". Hij denkt "mijn computer is stuk, mijn eigen rekening staat op nul, hoi spaarrekening, hoi nieuwe dure videokaart :Y) ". Daarom ga ik over het geld, zeg maar. Alleen schiet dat dus niet erg op zo :') .

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 22:54:34 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 22:55:35 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99941004
En daarom hebben we ieders een eigen spaarrekening en een gezamenlijke spaarrekening. Ik bemoei me niet met zijn spaargeld en hij niet met het mijne.
pi_99941010
O/L: volkoren boterham met zelfgemaakte eiersalade
T: paprika met yoghurtknoflookdip
D: gebakken rijst met rendang, pittig chili-ei, sambal gorengboontjes
T: yoghurt met verse aardbeien
T: toastjes met eiersalade

Planning voor morgen:
O: yoghurt met verse aardbeien
T: 3 plakjes serrano-ham
T: cracker met eiersalade
L: boerenomelet
T: handje amandelen
D: pita uit de oven met gemarineerde kip en kaas en zelfgemaakte knoflooksaus en een komkommersalade
T: stukje donkere chocola
pi_99941056
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind haar ogen vooral heel erg eng. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_99941092
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daarom hebben we ieders een eigen spaarrekening en een gezamenlijke spaarrekening. Ik bemoei me niet met zijn spaargeld en hij niet met het mijne.
SPOILER: in spoiler wegens enigszins privé
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 23:00:46 ]
pi_99941104
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo doen wij het ook inderdaad! Op mijn eigen rekening spaar ik voor aankopen, op onze gezamenlijke sparen we voor het sparen zelf. Niet dat we daar nou zo goed in zijn, maar toch :D
  maandag 25 juli 2011 @ 22:57:46 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99941111
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja hoor. Volgens mij grijpen ze pas in in Nederland als het vruchtwater langer dan 72 is gebroken. Ik zelf deed er beide keren iets van 24 uur over ofzo.
  maandag 25 juli 2011 @ 23:00:03 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99941226
Sparen. Hier ook een man met een gat in zijn hand. Ik vind 'm echt heel erg lief, maar die eigenschap haat ik. Vooral omdat ik dan altijd de hand op de knip moet houden en zelf nooit te veel kan uitgeven omdat hij het geld meestal al op gemaakt heeft. Niet aan denken nu.
*adem in, adem uit
pi_99941227
quote:
18s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh, het is maar goed dat mijn manlief geen accountant is en dat ik de adminstratie doe hier. Jongejonge, hij is zo makkelijk met voorschieten van spaarrekeningen.. ik denk dat ik de pasjes maar ga innemen, straks kunnen we niet meer op vakantie }:| !

Verder is hij heel lief, ondanks die handen vol gaten. En ik heel streng, met geld. Noodzakelijkerwijs, dus :+ .
Goede combinatie zijn jullie.

Mijn vriend en ik geven allebei veel te makkelijk geld uit. We gaan allebei een weekbudget invoeren en elkaars bankpasje in beslag nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')