abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:50:49 #126
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99950332
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is het enige lijstje dat ik me van jou kan herinneren Ewelina.
Ik heb ze ook al een tijd niet meer gepost.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99950342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:32 schreef loveli het volgende:
Jongens, stop maar, het is allemaal zinloos.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)er-niet-meer-af.html
_O- *alvast notitie maakt voor als ze 35 is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:51:57 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99950346
Vandaag belangrijk gesprek en ik twijfel wat ik aan zal doen?
Rok of broek? Voorgaande gesprekken had ik steeds een rok aan. Het is een organisatie met bijna alleen maar mannen.
Als ik een rok aan doe, welke rok? De conservatieve rok (kokerrok, keurig, over de knie, grijs), de nette rok (ook grijs, ook keurig, maar dat mijn figuur net ietsje beter uitkomen), de blauwe krijtstreep (strakker, gladdere stof,op het randje van sexy, iets korter dan de andere 2).

Erbij doe ik een witte blouse (frisheid ^O^ ) en blauwe of zwarte pumps. En eventueel een jasje.

Óf ik ga voor een pak. Dan kies ik een blauw pak met witte blouse.

*twijfel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:53:57 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99950376
Ik zou voor het pak gaan Tink.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99950377
Grijs net, zwart, wit, jasje naar inzicht. /fixed :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 08:56:45 #131
70532 loveli
N
pi_99950413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- *alvast notitie maakt voor als ze 35 is.
Goodbye, cruel world ;(
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 08:58:24 #132
70532 loveli
N
pi_99950442
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag belangrijk gesprek en ik twijfel wat ik aan zal doen?
Rok of broek? Voorgaande gesprekken had ik steeds een rok aan. Het is een organisatie met bijna alleen maar mannen.
Als ik een rok aan doe, welke rok? De conservatieve rok (kokerrok, keurig, over de knie, grijs), de nette rok (ook grijs, ook keurig, maar dat mijn figuur net ietsje beter uitkomen), de blauwe krijtstreep (strakker, gladdere stof,op het randje van sexy, iets korter dan de andere 2).

Erbij doe ik een witte blouse (frisheid ^O^ ) en blauwe of zwarte pumps. En eventueel een jasje.

Óf ik ga voor een pak. Dan kies ik een blauw pak met witte blouse.

*twijfel
Lastige keuze. Welke outfit straalt gezag uit? En hoe is het weer? Bij regen zou ik geen rok doen.
crap in = crap out
pi_99950484
Goedemorgen!

Het is dinsdag! :o :%
Ben wel een beetje zenuwachtig. Niet het eind van de wereld als ze nu geen baan voor me hebben, maar het zou wel heeeeel fijn zijn!

Lijstje voor vandaag wordt (ik tikte worst :'( )
O: low fat griekse yoghurt met honing en bran flakes
T: roggebrood met pindakaas
L: 2 gekookte eitjes, tonijn, sperzieboontjes en wat mayo
T: 2 pruimpjes en een mandarijn
D: broodje zelfgemaakte hamburger gevuld met gorgonzola met gegrilde groente en wat aardappelpartjes
T: reep kaas en afhankelijk van het telefoontje een glaasje rode wijn :P
Ja doei.
pi_99950529
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:29 schreef loveli het volgende:
Henk, wat deed je wekker vanmorgen?
Mijn gewone wekker ging niet af, mijn 2 telefoonwekkers wel (heb voor beide wekkers een ander muziekje ingesteld B-)). Het blijft vaag. En dat zelfs nadat ik gister de gebruiksaanwijzing heb gelezen. :{

Maar ik heb er wel al een flinke wandeling door Rotterdam opzitten en ben voorzien van mijn laatste HepB prik ooit (als het goed is)! *O*

Ook leuk, een broodjeszaak in de Witte de With had kennelijk ooit meegedaan aan een Groupon actie, maar kennelijk handelt Groupon dingen niet zo netjes af, want de vouchers werden niet meer geaccepteerd. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:04:39 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99950534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Lastige keuze. Welke outfit straalt gezag uit?
Ik vind mezelf sterker overkomen in rok. Een broekpak in plaats van mantelpak vind ik zelf altijd een beetje "junior". Verkoper/accountmanager kleding.
In een rok betoon je je vrouwelijkheid. En dat kan je alleen doen als je rol in het team er om vraagt (secretaresse of als ik met een projectteam met alleen mannnen naar een klant ga), het niet veel uitmaakt (beroepen waarbij "overtuigen" minder belangrijk is), als je het "normale medewerkerniveau" ontstegen bent (directie). In dit geval zou ik dus de enige vrouw in de directie zijn. Maar..... voorgaande gesprekken had ik ook een rok aan. Wel met andere gesprekspartners.

Lastig. Ik probeer straks gewoon alles uit en kies waar ik me het prettigste in voel. De haren gaan wel omhoog vandaag denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99950550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn gewone wekker ging niet af, mijn 2 telefoonwekkers wel (heb voor beide wekkers een ander muziekje ingesteld B-)). Het blijft vaag. En dat zelfs nadat ik gister de gebruiksaanwijzing heb gelezen. :{

Maar ik heb er wel al een flinke wandeling door Rotterdam opzitten en ben voorzien van mijn laatste HepB prik ooit (als het goed is)! *O*

Ook leuk, een broodjeszaak in de Witte de With had kennelijk ooit meegedaan aan een Groupon actie, maar kennelijk handelt Groupon dingen niet zo netjes af, want de vouchers werden niet meer geaccepteerd. :D
Jaffa Shoarma?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99950568
Ok ik zag vanmorgen dat pakje roggebrood in de koelkast, en er stond nog een pak hagelslag op het aanrecht, IK KON HET NIET LATEN. Wat een mastelijke combi. Vanmiddag maar muesli met yoghurt :'D
pi_99950573
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jaffa Shoarma?
Nee, Odet.
De cappuccino was wel goed overigens. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99950574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind mezelf sterker overkomen in rok. Een broekpak in plaats van mantelpak vind ik zelf altijd een beetje "junior". Verkoper/accountmanager kleding.
In een rok betoon je je vrouwelijkheid. En dat kan je alleen doen als je rol in het team er om vraagt (secretaresse of als ik met een projectteam met alleen mannnen naar een klant ga), het niet veel uitmaakt (beroepen waarbij "overtuigen" minder belangrijk is), als je het "normale medewerkerniveau" ontstegen bent (directie). In dit geval zou ik dus de enige vrouw in de directie zijn. Maar..... voorgaande gesprekken had ik ook een rok aan. Wel met andere gesprekspartners.

Lastig. Ik probeer straks gewoon alles uit en kies waar ik me het prettigste in voel. De haren gaan wel omhoog vandaag denk ik.
Zou inderdaad iets kiezen waar je je fijn bij voelt, dat straal je dan ook uit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99950698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, Odet.
De cappuccino was wel goed overigens. :)
Jaffa Shoarma is de enige die ik ken :D Na het concert van Metallica daar wat wezen eten (kapsalon!)
pi_99950713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou inderdaad iets kiezen waar je je fijn bij voelt, dat straal je dan ook uit.
Dat lijkt me idd het meest verstandige!
Doe wat je niet durft.
pi_99950717
HPKW: nee? :o ik heb hele goede evaringen met Groupon, en nu zelfs ook al met Groupon UK _O_ (jaja, die hebben ze hier in Hull ook O+ binnenkort tapas eten en cocktails drinken voor 14gbp met 2 personen :9 )
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:14:34 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99950759
Ik ben ook fan van Groupon, ook al ben ik nog steeds boos dat ze me hebben afgewezen destijds :{w. Maar dat was ook m'n eigen schuld, want ik had me slecht voorbereid op het gesprek :P.

Het is ook al geen bedrijf waarbij ik wil werken, dus dat komt goed uit, maar ik was liever degene geweest die nee had gezegd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99950780
Groupon is in heel veel landen actief :Y . Ik vind het nu alleen wel jammer dat ze iedere dag iets van 7 aanbiedingen hebben. Vond het juist zo leuk dat er 1 per dag was! Nu lijkt het net een random-koopjes site.
pi_99950798
Ze doen vaak wel dubbele mailtjes versturen, dat vind ik wel irritant :@
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:16:01 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99950804
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Groupon is in heel veel landen actief :Y . Ik vind het nu alleen wel jammer dat ze iedere dag iets van 7 aanbiedingen hebben. Vond het juist zo leuk dat er 1 per dag was! Nu lijkt het net een random-koopjes site.
Ja! En veel aanbiedingen komen ook terug. Die tandenbleekbehandeling heb ik nu al 3 keer langs zien komen. En ik dacht dat het dagdeals waren? Sommige deals lopen meerdere dagen door.
Niet meer actief op Fok!
pi_99950815
Je huis had ook al vol kunnen hangen met canvas fotoprints :+
Ja doei.
pi_99950834
Ja ik vind dat heel nep en vervelend. En de aanbiedingen beginnen ook steeds meer op one-day-fly enzo te lijken, met die producten in de uitverkoop, jammer wel.
pi_99950836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
HPKW: nee? :o ik heb hele goede evaringen met Groupon, en nu zelfs ook al met Groupon UK _O_ (jaja, die hebben ze hier in Hull ook O+ binnenkort tapas eten en cocktails drinken voor 14gbp met 2 personen :9 )
Ik maak er eigenlijk zelden gebruik van, vind wel iedere ochtend tegenwoordig 8 mailtjes in mn inbox van al die social deal websites. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook fan van Groupon, ook al ben ik nog steeds boos dat ze me hebben afgewezen destijds :{w. Maar dat was ook m'n eigen schuld, want ik had me slecht voorbereid op het gesprek :P.

Het is ook al geen bedrijf waarbij ik wil werken, dus dat komt goed uit, maar ik was liever degene geweest die nee had gezegd :P.
Wat voor functie was dat? Voor het schrijven van die verschrikkelijke teksten bij die advertenties? :D Wat zijn dat een verschrikkelijke belachelijke verhaaltjes zeg. :D

Maar afijn, in dit geval was het dus een broodjeszaak die een deal had aangeboden en kennelijk niet tevreden was met de afhandeling van Groupon.
Ik zag het briefje liggen op de toonbank terwijl ik wachtte op mijn koffie. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99950870
Planning!
O: 250 hv yoghurt met muesli en rode bessen
T: dubbele speltboterham vega pate
L: triangelbroodje gegrilde groenten, 200 gr rauwkost met dressing
T: 150 ml yoghurt met 1 stuks fruit
B: 2x20 mninuten fietsen in de regen
D: kikkererwten curry met witte rijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo