Voor thuisgebruik voldoet het gewoon heel erg goed, geen gezeur met dure MS zooi en licenties.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verdeeld er over. Voor de thuisgebruiker is het allemaal prima. Die doen toch niet meer dan een brief of een school verslag. Geen dure zooi voor nodig. Het nadeel is alleen dat de hele wereld zich vasthoud aan Microsoft en dat is jammergenoeg niet altijd even wenselijk. OpenOffice doet het overigens in veel gevallen prima, maar helaas niet altijd.
Daarnaast is OpenOffice op een Mac echt een draak van een programma. Maar dat is mijn probleem.
F11 onderwaterschernquote:
Vond ik altijd fijner dan Word, maar toen moest de universiteit kiezen en kozen ze voor Word. En sindsdien heb ik geen WP meer gezien.quote:
Moderniteiten, ik heb gewoon een penquote:
Ja. Vroeger schreven we gewoon nog de verslagen voor school met de kroontjespen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Vroeger schreven we gewoon nog de verslagen voor school met de kroontjespen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef freecell het volgende:
En koekjes kunnen weglopen, da wist je toch?
Jaaa lief he?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
B! Ik probeer te reageren op het filmpje van Mervin op facebook, maar dat lukt niet, dus dan maar even hier:![]()
Jah!quote:
Haha je hebt hetzelfde als ikquote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is gaaf zeghttp://www.stumbleupon.co(...)ound-sculptures.html
Die zou toch gaan tennissen?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha je hebt hetzelfde als ikDe ene stumble is nog mooier, leuker, gekker, bijzonderderder dan de vorige
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha je hebt hetzelfde als ikDe ene stumble is nog mooier, leuker, gekker, bijzonderderder dan de vorige
bij mijn nieuwe functie zit ook een pc met office 2010. wat een ramp.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
Ik heb nu Office 2010. Office 2010 >>>>>>> Office2007
QFTquote:Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
bij mijn nieuwe functie zit ook een pc met office 2010. wat een ramp.
alles op een andere plek, of weg gemoffeld onder een menu wat weer eens niet te vinden is.
Je bezuinigt op de oven?quote:
met de combi die ik heb durf ik het niet eens aan om iets te bakken.quote:
Daar kreeg ik vandaag een vraag over van een gebruikerquote:
tuurlijkquote:
yes en dik gewonnen! 6-1 6-4 6-0quote:
met als gevolg:quote:
Als ik hem zou snappen zou hij vast leuk zijn jaquote:Op maandag 25 juli 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Deze is ook grappig. Althans moet je hem wel snappen
.
[ afbeelding ]
Nou ik wil die vleugels inmiddels wel erg graag weer uitslaan hoor.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik wil die vleugels inmiddels wel erg graag weer uitslaan hoor.![]()
Nog anderhalve week ongeveer.
Prachtige filmquote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
We kijken nu naar de keuzefilm van MMH van gisteravond bij Zomergasten.
Wat kon dat mens toch acteren, die Simone Signoret.
Bíjna, bíjna!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Dude jullie zitten al op de goddelijke helft
Oh ja morgen gaan jullie op ferkansiequote:
Prachtig mens. Heb net even haar bio weer eens zitten lezen. Zo een vol en apart leven moest relatief wel jong eindigen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtige film![]()
Toen actrices aan lof wonnen naarmate ze ouder en ervarener werden.
Tofquote:Op maandag 25 juli 2011 09:27 schreef TAV74 het volgende:
Vet, wellicht kunnen we jullie dan blij maken met de eerste serie van Varg Veum
Geen koffie voor mij vandaagquote:
Met een zoetje dan? Ik drink koffie en thee zonder zoet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen koffie voor mij vandaaggisteren alweer teveel suiker op
zwaar over de kcals heen dus.
Dan nog is de koffie hier niet te zuipenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met een zoetje dan? Ik drink koffie en thee zonder zoet.
Poeh...geen idee. Sowieso buikspieren trainen kan geen kwaad. Ondersteunt ook je rug meer. Ik denk dat ik daar ook weer aan moet geloven als ik mijn rug zo voel. Gaat niet helemaal ok geloof ik.quote:Oh, weet jij dat? Als ik afval, zijn dat alleen mijn armen en benen. Op mijn buik blijft alles zitten. Is dat een kwestie van volhouden of van buikspieren trainen?
Het is altijd goed ja. Vanavond maar weer voor de tv doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan nog is de koffie hier niet te zuipen
[..]
Poeh...geen idee. Sowieso buikspieren trainen kan geen kwaad. Ondersteunt ook je rug meer. Ik denk dat ik daar ook weer aan moet geloven als ik mijn rug zo voel. Gaat niet helemaal ok geloof ik.
Oei, dat is heel vervelend ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
Succes dan maarVriendin van mij moet vandaag ook naar het ziekenhuis voor onderzoek. Die loopt al maanden te kwakkelen met als gevolg dat ze afgelopen weekend meer bij de HAP en de SEH zat dan thuis
Echo's zagen er allemaal goed uit, maar nu moet ze naar de gynaecoloog voor onderzoek want daar zag er iets niet goed uit.
Ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat ze het snel weten te fixen want dit is gewoon beroerd voor haar
Uhuh. En we deden echt best veel fototripjes, maar dat kan ze bijna niet meer. Soms word ze duizelig en hyperventileren etc. Heel vervelendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei, dat is heel vervelend ja!![]()
Afgezien van het kwakkelen vind ik de onzekerheid zo naar.
quote:Nu ben ik niet bezorgd dat er iets echt mis is bij mij, ik ben een typische krakende wagen. Het doet pijn of het jeukt en je kan er 100 mee worden.
Anniequote:
Waar het vet vandaan komt wordt niet bepaald door oefeningen, maar hormonaal. Als bij jou de buik hardnekkig is, zal het buikvet altijd relatief meer blijven dan je armen of benen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met een zoetje dan? Ik drink koffie en thee zonder zoet.
Oh, weet jij dat? Als ik afval, zijn dat alleen mijn armen en benen. Op mijn buik blijft alles zitten. Is dat een kwestie van volhouden of van buikspieren trainen?
Ik vind het niet erg als het in verhouding meer is. Maar kennelijk ben ik aangekomen en nu heb ik steken in mijn litteken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar het vet vandaan komt wordt niet bepaald door oefeningen, maar hormonaal. Als bij jou de buik hardnekkig is, zal het buikvet altijd relatief meer blijven dan je armen of benen.
Extra buikspieren trainen heeft weinig zin, ook niet voor 'strakheid' (wat dat ook moge betekenen) maar is wel icm je rugspieren trainen goed voor je houding.
Dat is iets wat die bladen de laatste jaren allemaal zijn gaan doen. Grote kop en een grote foto op de voorpagina die niets met elkaar te maken hebben. Buiten dat ik dat soms erg verwarrend vind, levert dat ook soms pijnlijke combinaties op. Is er dan niemand bij zo'n redactie die denkt, 'goh, misschien moeten we dit toch maar eens anders gaan doen'?quote:
Nehee.. Morgen pasquote:Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja morgen gaan jullie op ferkansie![]()
Als ik jullie niet meer spreek hier of elders, have fun & enjoy![]()
Nou, het meeste staat het hele jaar klaar op zolder en dat is allemaal nagelopen of alles nog compleet is. Dus nu alleen alle kleding en zo nog. Oh en alles moet nog de auto in natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
al ver met inpakken Sun? EnSarabi!
dat laatste is de grootste uitdagingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, het meeste staat het hele jaar klaar op zolder en dat is allemaal nagelopen of alles nog compleet is. Dus nu alleen alle kleding en zo nog. Oh en alles moet nog de auto in natuurlijk
Nou, we zijn behoorlijk geroutineerd qua inpakken en ik ben vrij goed met ruimtes logisch indelenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat laatste is de grootste uitdagingalhoewel, met zn tweetjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |