abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99949480
c_/ voor Pee!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99949491
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 06:48 schreef krakkemieke het volgende:
c_/ voor Pee!
Geen koffie voor mij vandaag :) gisteren alweer teveel suiker op -O- zwaar over de kcals heen dus.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99949516
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 06:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen koffie voor mij vandaag :) gisteren alweer teveel suiker op -O- zwaar over de kcals heen dus.
Met een zoetje dan? Ik drink koffie en thee zonder zoet.
Oh, weet jij dat? Als ik afval, zijn dat alleen mijn armen en benen. Op mijn buik blijft alles zitten. Is dat een kwestie van volhouden of van buikspieren trainen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99949957
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 06:55 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dan nog is de koffie hier niet te zuipen :P
quote:
Oh, weet jij dat? Als ik afval, zijn dat alleen mijn armen en benen. Op mijn buik blijft alles zitten. Is dat een kwestie van volhouden of van buikspieren trainen?
Poeh...geen idee. Sowieso buikspieren trainen kan geen kwaad. Ondersteunt ook je rug meer. Ik denk dat ik daar ook weer aan moet geloven als ik mijn rug zo voel. Gaat niet helemaal ok geloof ik.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99949982
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan nog is de koffie hier niet te zuipen :P

[..]

Poeh...geen idee. Sowieso buikspieren trainen kan geen kwaad. Ondersteunt ook je rug meer. Ik denk dat ik daar ook weer aan moet geloven als ik mijn rug zo voel. Gaat niet helemaal ok geloof ik.
Het is altijd goed ja. Vanavond maar weer voor de tv doen. :r
Maar vanmiddag eerst stilliggen voor de CT-scan. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99950070
Succes dan maar :+ Vriendin van mij moet vandaag ook naar het ziekenhuis voor onderzoek. Die loopt al maanden te kwakkelen met als gevolg dat ze afgelopen weekend meer bij de HAP en de SEH zat dan thuis :{ Echo's zagen er allemaal goed uit, maar nu moet ze naar de gynaecoloog voor onderzoek want daar zag er iets niet goed uit.

Ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat ze het snel weten te fixen want dit is gewoon beroerd voor haar :{
pi_99950173
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
Succes dan maar :+ Vriendin van mij moet vandaag ook naar het ziekenhuis voor onderzoek. Die loopt al maanden te kwakkelen met als gevolg dat ze afgelopen weekend meer bij de HAP en de SEH zat dan thuis :{ Echo's zagen er allemaal goed uit, maar nu moet ze naar de gynaecoloog voor onderzoek want daar zag er iets niet goed uit.

Ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat ze het snel weten te fixen want dit is gewoon beroerd voor haar :{
Oei, dat is heel vervelend ja! -O-
Afgezien van het kwakkelen vind ik de onzekerheid zo naar.
Nu ben ik niet bezorgd dat er iets echt mis is bij mij, ik ben een typische krakende wagen. Het doet pijn of het jeukt en je kan er 100 mee worden. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99950228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:37 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oei, dat is heel vervelend ja! -O-
Afgezien van het kwakkelen vind ik de onzekerheid zo naar.
Uhuh. En we deden echt best veel fototripjes, maar dat kan ze bijna niet meer. Soms word ze duizelig en hyperventileren etc. Heel vervelend -O-
quote:
Nu ben ik niet bezorgd dat er iets echt mis is bij mij, ik ben een typische krakende wagen. Het doet pijn of het jeukt en je kan er 100 mee worden. :+
:D Beter :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 08:47:41 #184
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_99950284
Goedemorgen :)
pi_99950644
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:47 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen :)
Annie :W
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 juli 2011 @ 09:10:51 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99950681

Mogge :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:27:32 #187
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99951038
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 06:55 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Waar het vet vandaan komt wordt niet bepaald door oefeningen, maar hormonaal. Als bij jou de buik hardnekkig is, zal het buikvet altijd relatief meer blijven dan je armen of benen. :)

Extra buikspieren trainen heeft weinig zin, ook niet voor 'strakheid' (wat dat ook moge betekenen) maar is wel icm je rugspieren trainen goed voor je houding.
Confidence through competence
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:28:00 #188
55709 Stereotomy
pi_99951054
Goeiemorgen en we gaan er weer wat van maken vandaag :W

Sporten en schrijven w/
pi_99951096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waar het vet vandaan komt wordt niet bepaald door oefeningen, maar hormonaal. Als bij jou de buik hardnekkig is, zal het buikvet altijd relatief meer blijven dan je armen of benen. :)

Extra buikspieren trainen heeft weinig zin, ook niet voor 'strakheid' (wat dat ook moge betekenen) maar is wel icm je rugspieren trainen goed voor je houding.
Ik vind het niet erg als het in verhouding meer is. Maar kennelijk ben ik aangekomen en nu heb ik steken in mijn litteken. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99951897
goeiemorgen :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 juli 2011 @ 10:16:05 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99952138
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:16:54 #192
55709 Stereotomy
pi_99952161
:')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:44:28 #193
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99952988
quote:
Dat is iets wat die bladen de laatste jaren allemaal zijn gaan doen. Grote kop en een grote foto op de voorpagina die niets met elkaar te maken hebben. Buiten dat ik dat soms erg verwarrend vind, levert dat ook soms pijnlijke combinaties op. Is er dan niemand bij zo'n redactie die denkt, 'goh, misschien moeten we dit toch maar eens anders gaan doen'?
pi_99953053
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh ja morgen gaan jullie op ferkansie *O*
Als ik jullie niet meer spreek hier of elders, have fun & enjoy *O* :W
Nehee.. Morgen pas ;) :P
pi_99953170
al ver met inpakken Sun? En :W Sarabi!
pi_99953191
ik zit in de kantine :P stage beoordelen
pi_99953243
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
al ver met inpakken Sun? En :W Sarabi!
Nou, het meeste staat het hele jaar klaar op zolder en dat is allemaal nagelopen of alles nog compleet is. Dus nu alleen alle kleding en zo nog. Oh en alles moet nog de auto in natuurlijk :+
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:53:12 #199
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99953259
Ha, tuig.

Moment van de waarheid voor mij wat betreft de muziek. Vanmiddag gaan we kijken of alle inspanningen die zijn gedaan om mijn orgelversterker weer aan de praat te krijgen niet tevergeefs zijn geweest. Oftewel, de versterkerunit wordt weer in de kast gebouwd in de hoop dat alles het doet. Zo niet, dan heb ik nog een ding dat ik op de lijst kan zetten van dingen die geld kosten, maar waarvoor er eerst geld binnen moet komen. En uiteraard kan ik dan nogsteeds niet de oren van ieders kop af blazen met mijn auditieve bijdrage aan de muziek. ;)
pi_99953604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, het meeste staat het hele jaar klaar op zolder en dat is allemaal nagelopen of alles nog compleet is. Dus nu alleen alle kleding en zo nog. Oh en alles moet nog de auto in natuurlijk :+
dat laatste is de grootste uitdaging :P alhoewel, met zn tweetjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')