He gelukkig, dat maakt het een stuk minder erg.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
76 doden uiteindelijk ipv 92 in Noorwegen...
Subtiele hints van de ouders. Volgende keer is opeens haar bed ook weg.quote:
Kan ze altijd nog in een doos slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:22 schreef golfer het volgende:
Subtiele hints van de ouders. Volgende keer is opeens haar bed ook weg.
Wel herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
En ik vind het raar dat je ouders je spullen al meenemen zonder overleg
Zij willen ook zo snel mogelijk een kamer extraquote:Op maandag 25 juli 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan ze altijd nog in een doos slapen![]()
Ik niet, volgens mij past dat aardig in de standaard rolverdeling.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat sowieso en volgens mij willen ze er zeker geen druk op leggen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij willen ze haar alleen maar helpen
Gelukkig bestonden de sociale media en de TV nog niet toen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ongelovelijk hoe snel dat documentje zich verspreid over internet van die Noor.
Had Hitler moeten hebben bij Mein Kampf of Mao met het rode boekie
Nou ja, juist door het ontbreken van wereldwijde media is het ook makkelijker om de publieke opinie eenzijdig en langdurig te bewerken. De misstanden waren in deze tijd ook veel eerder aan het licht gekomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig bestonden de sociale media en de TV nog niet toen.
Zij moesten het doen met propaganda-radio en -films en zelfs met die beperkte mioddelen hadden ze veel te veel aanhangers.
In het eerste hoofdstukkie van z'n PDF staat er ook in dat lezers het bestand zoveel mogelijk moeten verspreiden via torrents, facebook, nieuwsgroepen e.d. en dat er asap vertalingen naar het Duits, Spaans en Frans gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig bestonden de sociale media en de TV nog niet toen.
Zij moesten het doen met propaganda-radio en -films en zelfs met die beperkte mioddelen hadden ze veel te veel aanhangers.
Hij vindt de pdf maar niks overigens, hij heeft een hele verhandeling over waarom hij het op .docx heeft uitgebrachtquote:Op maandag 25 juli 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
In het eerste hoofdstukkie van z'n PDF staat er ook in dat lezers het bestand zoveel mogelijk moeten verspreiden via torrents, facebook, nieuwsgroepen e.d. en dat er asap vertalingen naar het Duits, Spaans en Frans gemaakt moeten worden.
nee en misschien ben je net aan de beurt en is het vol.. dat is ook kutquote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen urenlang in de rij staan en 100 euro over voor die piepstem-dwerg.
B. is echt fan van hem, maar zelfs die gaat vanavond niet.
Hoezo? Komt Ross niet met Treets of M&M's klaar?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij willen ze haar alleen maar helpen
dat jaquote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat sowieso en volgens mij willen ze er zeker geen druk op leggen.
Zo is dat en dan moet ik alsnog als ik die 100 euro wil uitgeven naar de Wallen en dat is ook kut.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nee en misschien ben je net aan de beurt en is het vol.. dat is ook kut
krijg je wel 2 uurtjes plezier.. Prince zingt niet langer dan dat denkquote:Op maandag 25 juli 2011 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat en dan moet ik alsnog als ik die 100 euro wil uitgeven naar de Wallen en dat is ook kut.
Dit is een echt Die-hard fan (uit het Prince topic)quote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nee en misschien ben je net aan de beurt en is het vol.. dat is ook kut
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Prince fan zijn is topsport. Na het laatste NSJ concert meteen door naar werk gegaan en 33 uur wakker. Na vannacht staat de teller nu op 33,5 uur, maar wel met twee uurtjes slaap van 5 tot 7. WaanzinEn het kost nog geld ook.
damn.... die heeft er toch echt behoorlijk wat voor overquote:Op maandag 25 juli 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is een echt Die-hard fan (uit het Prince topic)
[..]
2 uur naar die piepstem luisteren of 2 uur naar de Wallen. Ik zou het wel weten als ik van mijn moeder vrouw zou mogen kiezen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg je wel 2 uurtjes plezier.. Prince zingt niet langer dan dat denk
ik ook als ik een man wasquote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
2 uur naar die piepstem luisteren of 2 uur naar de Wallen. Ik zou het wel weten als ik van mijn moeder vrouw zou mogen kiezen.
Eerlijk zijn en vertellen wat je dwars zitquote:Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
boven eventjes gehuild.. toen ik was opgedroogd weer naar beneden. gecheckt of mn ogen niet te rood waren.
komt mn moeder thuis 'je hebt een druppel onder je neus. heb je net gehuild?'
Praat jij wel eens echt met echte mensen, behalve dan met foute gasten uit dat wereldje waarin je zit? Serieuze vraag. Ik krijg soms de indruk dat je de dag doorkomt met ' eventjes huilen', dan snel door naar de Mac en tussendoor misselijk zijn, dan wel draaierig, om af te sluiten met een potje tennis met hele vervelende vriendinnen. En tussendoor twitter je dat allemaal hier.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
boven eventjes gehuild.. toen ik was opgedroogd weer naar beneden. gecheckt of mn ogen niet te rood waren.
komt mn moeder thuis 'je hebt een druppel onder je neus. heb je net gehuild?'
Echte puristen gaan voor ODTquote:Op maandag 25 juli 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij vindt de pdf maar niks overigens, hij heeft een hele verhandeling over waarom hij het op .docx heeft uitgebracht
Meld!quote:
PDF zit een knopje voor in Open Office. Hoe practischquote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doe overigens beide. Docx en ODT. En PDF voor dingen die klanten niet mogen veranderen. Helaas weinig alternatief voor PDF, hoewel ik er graag 1 zou willen.
Ik begrijp de post nietquote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doe overigens beide. Docx en ODT. En PDF voor dingen die klanten niet mogen veranderen. Helaas weinig alternatief voor PDF, hoewel ik er graag 1 zou willen.
Daaromquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
PDF zit een knopje voor in Open Office. Hoe practisch
DocX is het bestandsformaat van Microsoft onder Office 2003 en hoger.quote:
Gewoon een PDF creator installeren en probleem opgelostquote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Niet nodig. Ik heb MacOSXquote:Op maandag 25 juli 2011 19:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon een PDF creator installeren en probleem opgelost
Ik heb geen idee wat Docx is, maar PFT en ODT ken ik wel, ODT is het bestandstype waar je bestanden mee opgeslagen worden als je Open Office (gratis Word, Excel en PowerPoint programma). En PDF is dat bestand waar je Adobe Acrobat voor nodig hebt, om het te openen.quote:
Ah dat was de nieuwe leeuwenburger waar FFT al over vertelde.quote:
Ik zit nog op een Sneeuw Leeuwquote:Op maandag 25 juli 2011 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah dat was de nieuwe leeuwenburger waar FFT al over vertelde.
OpenOfficequote:Op maandag 25 juli 2011 19:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
DocX is het bestandsformaat van Microsoft onder Office 2003 en hoger.
ODT is van OpenOffice.
PDF is een open standaard, maar oorspronkelijk ontworpen door Adobe.
Ik ben een beetje verdeeld er over. Voor de thuisgebruiker is het allemaal prima. Die doen toch niet meer dan een brief of een school verslag. Geen dure zooi voor nodig. Het nadeel is alleen dat de hele wereld zich vasthoud aan Microsoft en dat is jammergenoeg niet altijd even wenselijk. OpenOffice doet het overigens in veel gevallen prima, maar helaas niet altijdquote:
Ik vind de nieuw office versies echt zwaar onhandig.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
Ik heb nu Office 2010. Office 2010 >>>>>>> Office2007
Voor thuisgebruik voldoet het gewoon heel erg goed, geen gezeur met dure MS zooi en licenties.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verdeeld er over. Voor de thuisgebruiker is het allemaal prima. Die doen toch niet meer dan een brief of een school verslag. Geen dure zooi voor nodig. Het nadeel is alleen dat de hele wereld zich vasthoud aan Microsoft en dat is jammergenoeg niet altijd even wenselijk. OpenOffice doet het overigens in veel gevallen prima, maar helaas niet altijd.
Daarnaast is OpenOffice op een Mac echt een draak van een programma. Maar dat is mijn probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |