Harry strijdt met zijn vriendjes en vriendinnetjes tegen het kwaad, zoiets?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja.
Moet je nog bijgepraat worden over het verhaal?
haar alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Loop ik net de gang in, heeft ze het nog niet opgeruimd... Wat doe ik hier nu mee?
Helaas niets. Hoe meer je zeurt(hoe terecht ook) hoe meer het haar gaat tegenstaan iets op te ruimen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Loop ik net de gang in, heeft ze het nog niet opgeruimd... Wat doe ik hier nu mee?
Ja weet je, dat zal vast maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren.En het is niet alsof ik haar niet meer dan genoeg ruimte heb gegeven om er mee te dealen, er over te praten, het af te reageren wat dan ook. Maar ze zegt dat het goed gaat, en dat lijkt ook echt zo te zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas niets. Hoe meer je zeurt(hoe terecht ook) hoe meer het haar gaat tegenstaan iets op te ruimen.
Het is ook niet niets om je kind weg te geven. Ik denk dat ze daarom zich zo gedraagt.
Solidquote:Op maandag 25 juli 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
PS, kan je svp die zwerkbal-afbeelding uit de OP halen?
Anders staat 'ie er over tig jaar nog in...
Dank je!!
Zelf verdiendquote:
Apart dat je dan alsnog vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het gehaald, maar vraag niet hoe.Heb 120 gereden, terwijl ik er maar 50 mocht (had met m'n inhaalactie even het matrixbord gemist
Ik zat helemaal trots: wat heb ik goed ingehaald
toen hij opeens zei: 'hoe hard mag je hier?' Nou, daar zit je dan met je blije gevoel.
) en in een 30 zone had ik het bord gemist en heb ik de hele weg 50 gereden. Vervolgens kwam het bord: einde zone 30, dus toen dacht ik al: kut
![]()
Maar m'n instructeur zei dat ik een heel goede TTT had gereden en dat we echt de grootste &$* hadden getroffen van het cbr.Op de lijst stond eigenlijk iemand anders en hij had me net verteld dat dat zo'n leuk persoon was.
Z'n gezicht betrok ook toen hij zag wie de examinator was. Beetje een norse man waar ik nog zenuwachtiger van werd. Maargoed, vrijstelling.
Die jaquote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Gracias!!
Gaat het hier om de zwangere dame waarvan je die foto's met buik had geplaatst?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat hele verhaal niet gevolgd heb (vond het allemaal wat opgeklopt met jou als 'ouder' en zo), maar de foto's waren opvallend genoeg om die niet te vergeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die ja
weet je, een heel slecht deel van mij vind het nu een heel klein stukje minder erg wat haar overkomen is. Als in, she had it coming.
Controle over het voertuig was prima, kijken en dergelijke ook. En er was in beide gevallen geen sprake van een gevaarlijke situatie. Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc. Alleen tegen het eind een weg van rechts en toen heb ik ook keurig 25 gereden om te kunnen kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Apart dat je dan alsnog vrijstelling krijgt.
Hoe dan ook, proficiat.
Ah, maar dat zou betekenen dat vrijstelling enkel en alleen met controle over het voertuig te maken heeft en niet met veiligheid op de weg. Wist niet dat het anders was dan bij een gewoon rij-examen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Controle over het voertuig was prima, kijken en dergelijke ook. En er was in beide gevallen geen sprake van een gevaarlijke situatie. Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc. Alleen tegen het eind een weg van rechts en toen heb ik ook keurig 25 gereden om te kunnen kijken.![]()
Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc.
Uh, ik denk dat je niet veel van de film gaat volgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Harry strijdt met zijn vriendjes en vriendinnetjes tegen het kwaad, zoiets?
Heb het in het vorige topic geprobeerd uit te leggen, maargoed,quote:Op maandag 25 juli 2011 15:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, maar dat zou betekenen dat vrijstelling enkel en alleen met controle over het voertuig te maken heeft en niet met veiligheid op de weg. Wist niet dat het anders was dan bij een gewoon rij-examen.
Dan heb ik daar niet goed gelezen, vrees ik. Heb zelf nooit zo'n TTT gehad, vandaar mijn onwetendheid.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb het in het vorige topic geprobeerd uit te leggen, maargoed,dat is niet goed gelukt dus. Ze kijken bij de TTT in elk geval ook naar de rest en als daar iets nog niet goed in gaat, dan geven ze dat aan als aandachtspunt. Anders had het ook net zo goed een examen kunnen zijn he.
Moeders, hou je dochters en zonen binnen!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:00 schreef Soempie het volgende:
En pas op, want ik heb hormonen die ervoor zorgen dat ik denk:![]()
Ik heb veilig gereden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeders, hou je dochters en zonen binnen!!!
ben er ook bang van jaquote:Op maandag 25 juli 2011 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat je niet veel van de film gaat volgen.Maar zoiets inderdaad.
Ze was gister gewoon de hele dag nuchter, maar deed het gewoon nietquote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Controle over het voertuig was prima, kijken en dergelijke ook. En er was in beide gevallen geen sprake van een gevaarlijke situatie. Die 30 zone leek ook meer op een 50 weg, geen zijstraten, super brede weg, asfalt, etc. Alleen tegen het eind een weg van rechts en toen heb ik ook keurig 25 gereden om te kunnen kijken.![]()
PS, als ze nuchter is zou ik later deze week een gesprek beginnen.
Weet je wat ze met jonge pups doen die in huis kakken?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze was gister gewoon de hele dag nuchter, maar deed het gewoon niet
?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat ze met jonge pups doen die in huis kakken?
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat ze met jonge pups doen die in huis kakken?
Die duwen ze er met hun neus in om het af te leren.quote:
oahw tempting...quote:Op maandag 25 juli 2011 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die duwen ze er met hun neus in om het af te leren.
En is ze inmiddels wel aan de prikpil oid?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En niet om het één of ander, vorig weekend lag ze te wippen op het footballveld met iemand die ze net die avond ontmoet hadIk ben dat echt even helemaal zat.
ze start deze week aan de gewone pilquote:Op maandag 25 juli 2011 18:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En is ze inmiddels wel aan de prikpil oid?
Had ik ook niet, maar ze beweert van wel. Al zie ik haar er net zo goed over liegen, eigenlijk. Ik ben er gewoon zo klaar mee... Zou ik ook wezen als ze elke keer bewust tegen een deurpost zou lopen en dan klagen dat het pijn doet. En dan ook nos eens de deurpost vies maakt.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
Als ze dan niet alweer zwanger is?
Sorry, kan natuurlijk dat ze het gewoon veilig heeft gedaan. Maar afgaande op hoe ze hier in de verhalen overkomt heb ik daar al meteen niet zoveel vertrouwen in.
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Had ik ook niet, maar ze beweert van wel. Al zie ik haar er net zo goed over liegen, eigenlijk. Ik ben er gewoon zo klaar mee... Zou ik ook wezen als ze elke keer bewust tegen een deurpost zou lopen en dan klagen dat het pijn doet. En dan ook nos eens de deurpost vies maakt.
was dat maar een optie. Nouja nog maar twee wekenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees voor je dat het tijd wordt voor een wezenlijke verandering van je leefomgeving.
goed puntquote:Op maandag 25 juli 2011 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan weet je na het weekend precies waar je aan toe bent, dan zijn haar vrienden er niet bij. als je er 1:1 niet uitkomt zal het lastig worden.
Klinkt zo best lang.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was dat maar een optie. Nouja nog maar twee weken
Ja is ook best lang. Eerlijk gezegd kijk ik er naar uit om weer alleen te zijn. Wel weer vreemd om teurg te gaan naar slechts een enkele kamer... want in het huis waarin ik woon blijken verder bijna alleen maar sorority bitches te gaan wonen, vnml van mijn oude, die me dus niet echt mogen... En het is nog wel zo'n mooi huisquote:Op maandag 25 juli 2011 18:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt zo best lang.
Maar wat jojo zegt, aankomend weekend er samen uit zien te komen dan.
Ik zou er over beginnen op het moment dat ze weer debiel doet.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja is ook best lang. Eerlijk gezegd kijk ik er naar uit om weer alleen te zijn. Wel weer vreemd om teurg te gaan naar slechts een enkele kamer... want in het huis waarin ik woon blijken verder bijna alleen maar sorority bitches te gaan wonen, vnml van mijn oude, die me dus niet echt mogen... En het is nog wel zo'n mooi huis
En verder is het zo weinig aantrekkelijk deze onverstaie te beginnen want het wordt ruzie en als ik begin is het mijn fout. Enig advies over hoe ik het beste kan openen?
Ik zou openen met de vraag hoe het nu met haar gaat. Zo'n gesprek kun je verder niet echt plannen. Als je rustig blijft, dan kan er toch niet veel mis gaan? In elk geval niet vervallen in: 'ja maar jij doet altijd zo en dit doe je noooit, etc'. En als zij iets zegt of uitleg geeft over haar gedrag, dan zou ik dat in eigen woorden herhalen om vervolgens de andere kant aan te geven.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja is ook best lang. Eerlijk gezegd kijk ik er naar uit om weer alleen te zijn. Wel weer vreemd om teurg te gaan naar slechts een enkele kamer... want in het huis waarin ik woon blijken verder bijna alleen maar sorority bitches te gaan wonen, vnml van mijn oude, die me dus niet echt mogen... En het is nog wel zo'n mooi huis
En verder is het zo weinig aantrekkelijk deze onverstaie te beginnen want het wordt ruzie en als ik begin is het mijn fout. Enig advies over hoe ik het beste kan openen?
Juist niet, dan is de kans groter dat het helemaal uit de hand loopt. Zij dronken, PS boos/ gefrustreerd/ geirriteerd...lijkt me geen goed plan.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou er over beginnen op het moment dat ze weer debiel doet.
Ik heb het gevoel dat ik er aan toegeef dan, vragen hoe het gaatquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou openen met de vraag hoe het nu met haar gaat. Zo'n gesprek kun je verder niet echt plannen. Als je rustig blijft, dan kan er toch niet veel mis gaan? In elk geval niet vervallen in: 'ja maar jij doet altijd zo en dit doe je noooit, etc'. En als zij iets zegt of uitleg geeft over haar gedrag, dan zou ik dat in eigen woorden herhalen om vervolgens de andere kant aan te geven.
Sven doet het altijd wel goed met vervelende buren: 'ik begrijp dat het leuk is als..., maar voor ons is het zo en zo. Het zou fijn zijn als jullie daar rekening mee houden.' Dan heb je haar kant ook even benadrukt, dat werkt altijd wel.
En ik zou eigenlijk niet op het weekend wachten, dan ga je daar straks met tegenzin heen.
Dat kan ook op een niet heel lieve toon.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik er aan toegeef dan, vragen hoe het gaatIk weet dat het mijn fout is, en koppig, maar ik heb helemaal geen zin om aardig tegen haar te doen...
ja dat wordt m waarschijnlijk. maar voor nu sla ik lunch over zodat ik r niet hoef te zienquote:Op maandag 25 juli 2011 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kan ook op een niet heel lieve toon.![]()
Je kunt ook gewoon met de deur in huis vallen toch: hey, over gister..
Ik ben op zondag jarig, dus we gaan zaterdag avond uit, en dan wachten tot het 12 uur is enzoquote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef Soempie het volgende:
Wat ga je allemaal doen voor je verjaardag?
Ja is het ookquote:Op maandag 25 juli 2011 19:51 schreef Soempie het volgende:
Tof.Echt zo'n gek idee dat je gewoon even naar Chicago gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Een hele dag shoppen en wijn drinkenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:51 schreef Soempie het volgende:
Tof.Echt zo'n gek idee dat je gewoon even naar Chicago gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo een foto zie denk ik met mijn zieke gedachten altijd even...Zoiets hadden zelfmoordterroristen toch ook al bedacht? Kleine aanslag en zodra de ambulance er is een grotere boemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nouja, als je dan a la de japanse metro aanslagen een of ander chemisch goedje in die fontein en alle vuilnisbakken flikkert, terwijl er honderdduizend mensen omheen lopen... is de ramp niet te overzien vanuit dit camerastandpunt prima te overzien, maar wel enorm.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets hadden zelfmoordterroristen toch ook al bedacht? Kleine aanslag en zodra de ambulance er is een grotere boem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo een foto zie denk ik met mijn zieke gedachten altijd even...Ik meen dat er uit onderzoek is gebleken dat dingen als concerten(dus net zoiets als dit) niet echt geschikte targets zijn om veel doden te veroorzaken. De hoeveelheid explosieven die je als zelfmoordterrorist mee kunt nemen is aanzienlijk, maar de directe mensen om je heen dempen de explosie behoorlijk. Derhalve is het vaak niet aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soms doet PS ook echt werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Maar wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Relay For Life werd hier gehouden, is een groot kanker fundraiser. Die lampezakjes is ter herinnering aan mensen die zijn overleden of ter ere van mensen die hebben overleefd/nog vechtenquote:
Tentje opgezet zie ik?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Relay For Life werd hier gehouden, is een groot kanker fundraiser. Die lampezakjes is ter herinnering aan mensen die zijn overleden of ter ere van mensen die hebben overleefd/nog vechten
Er zijn allemaakl stands waar je dingen kan kopen cq donerenquote:
Hoeft toch niet per se met explosieven?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meen dat er uit onderzoek is gebleken dat dingen als concerten(dus net zoiets als dit) niet echt geschikte targets zijn om veel doden te veroorzaken. De hoeveelheid explosieven die je als zelfmoordterrorist mee kunt nemen is aanzienlijk, maar de directe mensen om je heen dempen de explosie behoorlijk. Derhalve is het vaak niet aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Whiteguy op 25-07-2011 22:10:58 ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se met explosieven?
Daarom: gif
[ afbeelding ]
En mocht een vliegtuig niet haalbaar zijn, distributiesysteem:Ja maar gek genoeg kiezen ze daar zelden voor. Blijkbaar toch moeilijker te krijgen dan kunstmestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gif kan ook verwaaien. Wellicht dat C4 wat in de hoed wil doen?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ah, mijn gedachtengang is zo gek nog niet blijkbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar gek genoeg kiezen ze daar zelden voor. Blijkbaar toch moeilijker te krijgen dan kunstmest
En gif kan ook verwaaien. Wellicht dat C4 wat in de hoed wil doen?
Bleek inderdaad te lastig te zijn, waardoor ze kozen voor low-grade sarin gas in de metro destijds.quote:Tussen 1990 en 1995 heeft de Japanse sekte Aum Shinrikyo geprobeerd botuline toxine te gebruiken voor drie verschillende aanslagen.[21] Deze zijn echter mislukt. Mocht een aanslag lukken, dan zijn de gevolgen erg groot. Niet alleen zal het aantal doden hoog zijn, ook zal het aantal slachtoffers snel toenemen, doordat ziekenhuizen niet de capaciteit hebben om de slachtoffers de medische zorg te geven die nodig is, zoals de langdurige beademing.
Ik vermoed dat dat vooral bij een gemodificeerd confettikanon het geval is.quote:Voor terreurorganisaties is biologische oorlogvoering in theorie een aantrekkelijk alternatief. Een aanslag met een biowapen kan veel angst en slachtoffers veroorzaken. Daarnaast is het een effectief middel om met een klein reservoir aan mensen en middelen een grootmacht gevoelig te treffen.
Voor een effectieve aanval moeten de producten echter zo worden verspreid, meestal als een aerosol, dat ze door veel mensen worden ingeademd. Dit is technisch nog niet zo simpel en daarnaast ook voor de pleger van de aanslag zelf mogelijk levensgevaarlijk.
Een kostenanalyse per aangetaste vierkante kilometer heeft uitgewezen dat de kostenverhouding conventioneel:nucleair:chemisch:biologisch uit te drukken is als 2000:800:600:1. Met iedere dollar besteed aan biologische wapens kan men dus evenveel schade berokkenen als 2000 dollar aan conventionele wapens. Biologische wapens zijn dus een aantrekkelijk alternatief voor armere landen en terroristen
Ik weet nog wel een flinke voorraad te vinden.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar gek genoeg kiezen ze daar zelden voor. Blijkbaar toch moeilijker te krijgen dan kunstmest
Gas in kleine concentraties hoeft in de open lucht niet zo'n groot probleem te zijn. De wind zorgt er dan inderdaad voor de het snel verdunt. In de open lucht heb je dus enorme hoeveelheden nodig. Denk maar aan het gebruik in WO1.quote:En gif kan ook verwaaien. Wellicht dat C4 wat in de hoed wil doen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
and on that bombshell it is time to leave
Vader Bram is er wel op vooruit gegaan...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had toch altijd een heel ander beeld van de smurfen
[ afbeelding ]
Ja, hoi, spijkerbommen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
En dan explosieven:
Die hebben het meeste effect in een gesloten ruimte. De druk die ontstaat bij een explosie wordt dan versterkt door dat het niet vrij naar buiten kan.
In de open lucht veroorzaakt een explosie eigenlijk alleen een schokgolf. Kan ook dodelijk zijn (organen die kapot slaan door de druk), maar er is meer materiaal nodig om een groot effect te krijgen.
Dat is ook de reden dat men explosieven vaak in auto's verstopt of spijkers e.d. bij de explosieven voegt . Naast de schokgolf krijg je dan ook scherfwerking.
Is die smurfin Katy Perry dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
Ik vind die Katy Perry altijd maar een eng nep hoofd hebben eigenlijk...
Frapant, want Smurfin is een hoer. Letterlijk. Ze is gemaakt door Gargamel om de Smurfen te infiltreren en mee te lokken.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had toch altijd een heel ander beeld van de smurfen
[ afbeelding ]
Dus op een festival als Lowlands of Pinkpop heb je dus eigenlijk niet zo veel te vrezen van explosies of gifgas. Goed om te wetenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
En dan explosieven:
Die hebben het meeste effect in een gesloten ruimte. De druk die ontstaat bij een explosie wordt dan versterkt door dat het niet vrij naar buiten kan.
In de open lucht veroorzaakt een explosie eigenlijk alleen een schokgolf. Kan ook dodelijk zijn (organen die kapot slaan door de druk), maar er is meer materiaal nodig om een groot effect te krijgen.
Dat is ook de reden dat men explosieven vaak in auto's verstopt of spijkers e.d. bij de explosieven voegt . Naast de schokgolf krijg je dan ook scherfwerking.
Ik dacht dat die donkerharig was, maar haarkleur verandert soms sneller bij dat soort figuren dan partners...quote:
Kan je je gasmasker weer afzetten tijdens Rammstein...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus op een festival als Lowlands of Pinkpop heb je dus eigenlijk niet zo veel te vrezen van explosies of gifgas. Goed om te weten
http://www.fr12.nl/dump/1704-020--feyenoord-spijkerbom-1989-.htmlquote:Op maandag 25 juli 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoi, spijkerbommen.
Bij Ajax op de tribune ook gekregen, doffe ellende...
Dat was Smurfin eerst ookquote:Op maandag 25 juli 2011 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat die donkerharig was, maar haarkleur verandert soms sneller bij dat soort figuren dan partners...
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus op een festival als Lowlands of Pinkpop heb je dus eigenlijk niet zo veel te vrezen van explosies of gifgas. Goed om te weten
Dat is in Ahoy en ik heb er uiteindelijk geen kaart voor gekochtquote:Op maandag 25 juli 2011 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je je gasmasker weer afzetten tijdens Rammstein...
Ja, die en ook deze:quote:Op maandag 25 juli 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/dump/1704-020--feyenoord-spijkerbom-1989-.html
Truste.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het na een lange, maar leuke nacht vannacht mooi geweest...![]()
Heb je ook echt nachtdienst?quote:
Ja, nu de laatste uit de serie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |