SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatJe moeder is een hamster
Tja, dat is ook wel logisch he?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar er is wel een globaal iets waar de meeste vrouwen op vallen. En dat is iemand die niet snel verdrietig en zwak doet en zelfverzekerd is. Zelfverzekerd zijn is ook iets wat in iemands persoonlijkheid zit. Verder vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk als een man een passie en doel heeft in zijn leven. Een persoonlijkheid die deze passie's en doelen nastreeft en ervoor vecht, hoord ook bij een persoonlijkheid die aantrekkelijk is.
Dat kan zo zijn. Maar een man is geen persoonlijkheid als hij zich daar iets van aan zou trekken.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar er is wel een globaal iets waar de meeste vrouwen op vallen. En dat is iemand die niet snel verdrietig en zwak doet en zelfverzekerd is. Zelfverzekerd zijn is ook iets wat in iemands persoonlijkheid zit. Verder vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk als een man een passie en doel heeft in zijn leven. Een persoonlijkheid die deze passie's en doelen nastreeft en ervoor vecht, hoord ook bij een persoonlijkheid die aantrekkelijk is.
Nee, maar zodra hij het is , dan wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn. Maar een man is geen persoonlijkheid als hij zich daar iets van aan zou trekken.
Yep logisch, maar veel begrijpen nog niet wat aantrekkelijk en onaantrekkelijk is aan iemands persoonlijkheid. (Waar vrouwen over het algemeen zich meer aangetrokken bij voelen)quote:Op maandag 25 juli 2011 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel logisch he?
- geen huilebalk;
- geen weggekropen muurbloempje;
- geen slapjanus.
Dat heeft ook te maken met wel of niet aanpassen. In een onbekende groep is het aftasten hoe en wat wel en niet gewaardeerd gaat worden. Je kan dan je gedrag aanpassen zonder je zelf anders voor te doen dan dat je bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Crutch het volgende:
Het hangt ook af van de omgeving waarin je zit.
Iemand kan in een groepje waarvan het (let op) merendeel bekende vrienden zijn, erg vrolijk en uitbundig sociaal met iedereen omgaan, terwijl dat in groepen met veelal onbekenden niet lukt.
Veel? Over een een hoe groot percentage van de mannelijke bevolking heb jij het dan, ik hoop niet die drieenhalve fokker hier?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep logisch, maar veel begrijpen nog niet wat aantrekkelijk en onaantrekkelijk is aan iemands persoonlijkheid. (Waar vrouwen over het algemeen zich meer aangetrokken bij voelen)
Geen idee hoe groot het percentage is, maar als je al een club of cafe binnenloopt zie je al hordes gasten die er alles aan doen om "er bij te horen" en een indruk proberen te wekken door niet zichzelf te zijn. (Gasten met een drankje in hun handen en heel voorzichtig mee proberen te doen en om hun heen kijken of ze " goedgekeurd" zijn of "afgekeurd").quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Veel? Over een een hoe groot percentage van de mannelijke bevolking heb jij het dan, ik hoop niet die drieenhalve fokker hier?
Wat een onzin.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot het percentage is, maar als je al een club of cafe binnenloopt zie je al hordes gasten die er alles aan doen om "er bij te horen" en een indruk proberen te wekken door niet zichzelf te zijn. (Gasten met een drankje in hun handen en heel voorzichtig mee proberen te doen en om hun heen kijken of ze " goedgekeurd" zijn of "afgekeurd").
Nee geen onzin, een feit. Veel mensen vermaken zich maar half als ze uit gaan en durven niet zichzelf te zijn, die proberen zo min mogelijk op te vallen en mee te doen met de rest. Kijk maar eens dat er pas mensen beginnen te schreeuwen als er 1 begint, of dat de rest pas springt omdat een ander springt. Veel staan er bij alsof ze saai een filmpje kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
Ik zie hordes gasten die het gewoon naar hun zin hebben en lekker met maten een potje bier drinken.
Oh, en hey als er eens een lekker wijf in de buurt is een beetje kijken enzo.
Niet iedereen is continu op zoek naar een date hoor!
Je bent zelf anders bewust constant bezig om precies zo te zijn en te doen als dat jij denkt dat vrouwen aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Je moet je gedrag nooit aanpassen aan andere mensen, dat is een teken van een zwakke persoonlijkheid.
Aha, dus je geeft zelf al aan dat je manier van doen aanpassen om vrouwtjes te bekoren een zwakke bezigheid is.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Je moet je gedrag nooit aanpassen aan andere mensen, dat is een teken van een zwakke persoonlijkheid.
Waar haal je die onzin vandaan joh?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee geen onzin, een feit. Veel mensen vermaken zich maar half als ze uit gaan en durven niet zichzelf te zijn, die proberen zo min mogelijk op te vallen en mee te doen met de rest. Kijk maar eens dat er pas mensen beginnen te schreeuwen als er 1 begint, of dat de rest pas springt omdat een ander springt. Veel staan er bij alsof ze saai een filmpje kijken.
Dus mensen vermaken zich niet als ze niet actief aan het proberen zij te versieren?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee geen onzin, een feit. Veel mensen vermaken zich maar half als ze uit gaan en durven niet zichzelf te zijn, die proberen zo min mogelijk op te vallen en mee te doen met de rest. Kijk maar eens dat er pas mensen beginnen te schreeuwen als er 1 begint, of dat de rest pas springt omdat een ander springt. Veel staan er bij alsof ze saai een filmpje kijken.
Niks met zwakke personelijlheid te maken. In het begin even kijken hoe of wat. Even aftasten, je kan als je echt zo bent ook gewoon spontaan zijn. Maar dim het even in. Je kan namelijk ook mensen er mee afschrikken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Feit? Als dat zo is kan je ons ook wel inlichten hoeveel die "veel mensen" zijn? De meeste mensen willen helemaal niet opvallen, die hebben het op minder uitbundige manier gezellig.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben. Dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden is een heel leuk gevolg hiervan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent zelf anders bewust constant bezig om precies zo te zijn en te doen als dat jij denkt dat vrouwen aantrekkelijk vinden.
Je houd jezelf goed voor de gek.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben. Dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden is een heel leuk gevolg hiervan.
Nope, het boeit me echt niet wat anderen van me denken. Als mijn haar bijvoorbeeld compleet door de war zit heb ik nog evenveel plezier als dat mijn haar netjes zit. Vroeger was het wel anders.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je houd jezelf goed voor de gek.
Dat is niet wie jij bent, dat heb je jezelf gewoon aangeleerd net als al je techniekjes en dingetjes.
Als je dat iedereen aanbeveelt, dan heeft het geen zin om iets over iemand ander te zeggen (want die zou er zich niets van aan moeten trekken).quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben. Dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden is een heel leuk gevolg hiervan.
Die voorbeelden. Je haar.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, het boeit me echt niet wat anderen van me denken. Als mijn haar bijvoorbeeld compleet door de war zit heb ik nog evenveel plezier als dat mijn haar netjes zit. Vroeger was het wel anders.
Waarom doe je dan zo je best mensen te overtuigen dat je echt zo bent als het je toch allemaal wat uit maakt?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben.
Daarmee zeg je dus dat diegene niets moet aantrekken van de aanbeveling om zich van niemand wat aan te trekken, maar wel gewoon moet door gaan met wat aantrekken van zijn omgeving? Je weet zelf ook wel dat het een non-argument isquote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je dat iedereen aanbeveelt, dan heeft het geen zin om iets over iemand ander te zeggen (want die zou er zich niets van aan moeten trekken).
Je niets van je omgeving aan trekken is ook zwaar overdreven.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dus dat diegene niets moet aantrekken van de aanbeveling om zich van niemand wat aan te trekken, maar wel gewoon moet door gaan met wat aantrekken van zijn omgeving? Je weet zelf ook wel dat het een non-argument is.
Vorige keer zat ik te feesten in de regen, en ik merkte niet eens meer dat het regende zoals ik vroeger deed. Je omgeving moet niet teveel voor je bepalen, en dat is bij de meeste mensen wel zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je niets van je omgeving aan trekken is ook zwaar overdreven.
Het soort voorbeelden die jij noemt, daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Voorbeeld over mijn haar etc:
Dit is een voorbeeld van aantrekken wat andere mensen over je nadenken. Er zijn er nog 9999 dingen op te noemen bij zo'n beetje iedereen. Allemaal kleine trekjes enz. Het is natuurlijk niet zo extreem als wat ik zei, maar toch zit het in je achterhoofd van "oops mijn haar zit niet goed". Is dit zo raar?
Je iets aantrekken van anderen betekent overigens ook rekening houden met anderen; een wederzijds belang.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vorige keer zat ik te feesten in de regen, en ik merkte niet eens meer dat het regende zoals ik vroeger deed. Je omgeving moet niet teveel voor je bepalen, en dat is bij de meeste mensen wel zo.
Maar een vrouw volgens een vast patroon benaderen die je zelf hebt aangeleerd is ook een truukje. Je hebt je zelf iets aangeleerd wat je voor heen niet was.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier om mensen te leren hoe ze echt hunzelf kunnen zijn en aantrekkelijk zonder truukjes, I am on a mission
Er zijn genoeg onzekere mensen, die er baat bij hebben zich minder aan te trekken van wat anderen van ze denken, daarmee vrijer worden in hun doen en laten, en zo aantrekkelijker worden voor anderen. Daar kunnen mensen mee winnen. Een goede missie.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier om mensen te leren hoe ze echt hunzelf kunnen zijn en aantrekkelijk zonder truukjes, I am on a mission
Kan hoor, er zijn er nog veel meer (een paar dingetjes waren bij mij van toepassing, meeste is gewoon algemeen):quote:Op maandag 25 juli 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het soort voorbeelden die jij noemt, daar heb ik nooit last van gehad.
Of dat je uiterlijk er niks mee te maken heeft, zo lang je innerlijk maar vrolijk en blij is en een goed karakter hebt. Dan lopen de vrouwen met je weg...quote:Op maandag 25 juli 2011 17:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Minder goed aan de missie vind ik dat het zo overdreven wordt gesteld, dat onzin wordt. Het is niet waar, dat als je je niets aantrekt van je omgeving, je daardoor heel aantrekkelijk wordt.
Ik ben meer een einzelgänger en pas me eerder te weinig dan teveel aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan hoor, er zijn er nog veel meer (een paar dingetjes waren bij mij van toepassing, meeste is gewoon algemeen):
Dan is dit al compleet, en is 1 van de zoveel puzzelstukjes van aantrekkelijkheidquote:Op maandag 25 juli 2011 17:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben meer een einzelgänger en pas me eerder te weinig dan teveel aan.
Dansje maken, spontaan knuffele, tijdens gesprek binnen bepaalde tijd vrouw even aanraken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:37 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: ik benader vrouwen helemaal niet volgens een vast patroon
Zoiets heet: "Interactie". Ja, er moet inderdaad een interactie zijn met een vrouwquote:Op maandag 25 juli 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dansje maken, spontaan knuffele, tijdens gesprek binnen bepaalde tijd vrouw even aanraken.
Dat zijn vaste dingen die jij doet toch om succes te behalen?
Dat kan je dan samen vatten als een vast patroon.
Die je bovenstaande niet voor 95% van de keren heb ik je verkeerd begrepen.
Nee dat heet een vast patroon. Elke keer het zelfde doen om een bepaald patroon te bereiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets heet: "Interactie". Ja, er moet inderdaad een interactie zijn met een vrouw
Ik doe niet telkens hetzelfde, dat zeg jij over mijquote:Op maandag 25 juli 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat heet een vast patroon. Elke keer het zelfde doen om een bepaald patroon te bereiken.
Interactie staat gelijk aan wissel werking. Een wissel werking kan op veel verschillende manieren ontstaan.
Jij houd een vast patroon aan om een interactie te starten. Omdat je het anders kennelijk niet voor elkaar krijgt. Jij doet op dat moment je best om iets voor elkaar te krijgen wat je uit je zelf niet kan bereiken. Je bent dus op dat moment niet je zelf. Je bent teveel bezig met zoals jij dat noemt, interactie uit lokken aan de hand van een vas patroon.
Jij maakt dus gebruik van truukjes in dat geval om een situatie te laten ontstaan. Terwijl zo iets spontaan zal moeten ontstaan door je eigen spontane karakter.
Al zou je dat wel doen, wat is daar mis mee? Als iets goed gaat, kun je daar best mee doorgaan. Een voetbaltrainer wisselt na een overwinning ook niet het hele elftal.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:37 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: ik benader vrouwen helemaal niet volgens een vast patroon
Ik vraag het me serieus ook af.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef Re het volgende:
word je niet ongelofelijk moe van jezelf firefly
Hij krijgt het in elk geval voor elkaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat je het anders kennelijk niet voor elkaar krijgt.
Ik vraag je of je 95% van de keren dat jij versiert bepaalde handelingen doet. Jij ontkent dat niet maar noemt dat interactie.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik doe niet telkens hetzelfde, dat zeg jij over mijWat ik doe is waar ik op dat moment zin in heb.
Wat heeft in me reet geknepen worden in gods naam te maken met de lopende discussie.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Laat jij maar jezelf in je kont knijpen door je vrienden en dan weer lachen om hetzelfde grapje, dan doe ik mijn ding
Jij bent zo grappig, zodra je ergens in een discussie doorhebt (eindelijk) dat je onzin loopt te praten, ga je er totaal andere dingen bij halen, zoals katten, gay-bars of nu het knijpen.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Laat jij maar jezelf in je kont knijpen door je vrienden en dan weer lachen om hetzelfde grapje, dan doe ik mijn ding
Ik zie jou hier anders alleen maar zeuren over anderen. Da's niet eens grappig te noemen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zo grappig, zodra je ergens in een discussie doorhebt (eindelijk) dat je onzin loopt te praten, ga je er totaal andere dingen bij halen, zoals katten, gay-bars of nu het knijpen.
Het gevaar is eigenlijk meer jezelf, dat je dan dingen dus doet om haar blij te maken inplaats van andersom. Er zijn inderdaad een hoop knoppen waar vrouwen op reageren die werken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al zou je dat wel doen, wat is daar mis mee? Als iets goed gaat, kun je daar best mee doorgaan. Een voetbaltrainer wisselt na een overwinning ook niet het hele elftal.
Gelukkig maar, want we zitten hier niet om grappig te zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie jou hier anders alleen maar zeuren over anderen. Da's niet eens grappig te noemen.
Het lukt jou vrij aardig inderdaad. Ik vraag me af waarom je hier, buiten het zeuren over andere mensen, eigenlijk wel zit?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want we zitten hier niet om grappig te zijn.
Ontopic:quote:Op maandag 25 juli 2011 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan hoor, er zijn er nog veel meer (een paar dingetjes waren bij mij van toepassing, meeste is gewoon algemeen):
- Meegaan met de mode inplaats van een eigen stijl
- Meespringen omdat een ander ook springt, hij verzorgde dat je over de drempel heen ging
- Niet de conducteur de weg vragen, eventjes wachten totdat een ander dat vraagt zodat je mee kunt luisteren
- Iemand legt iets uit over een onderwerp, jij probeert teveel mee te doen / indruk te wekken door de dingen op te noemen die je er ook over weet.
- Allemaal in een kringetje gaan staan om erbij te horen bij het uitgaan.
- Je irriteren aan mensen in een club
- Als iemand voordringt boos worden in plaats van rustig te blijven en actie te ondernemen
- Er wat van zeggen (en actie ondernemen) als er een ruzie is en je weet wie de goede/slechte is
- Wachten totdat de eerste over de brug is die vraagt of de mac open is als dat nog niet duidelijk is.
- Als iemand zegt dat je een vlekje op je shirt hebt, (waarvan je het eigenlijk al wist), nu extra moeite doen om het weg te krijgen omdat diegene het tegen je zei.
- Iemand zegt tegen je dat diegene een bepaalde mening heeft over iets, je draait je mening een klein beetje richting die van hem wanneer je met diegene praat.
- Als iemand lacht, ook lachen, terwijl je het zelf eigenlijk in eerste instantie niet zo grappig vond.
- Pas op een vrouw af stappen zodra een maat van je ook in die "versier instelling" zit.
- Je eerst laten overtuigen om ergens heen te gaan, voordat je zelf de drempel over durft.
- Als iemand je een tip geeft, bijv ""je kunt beter dit wasmiddel kopen", en dan dat specifieke wasmiddel kopen, niet omdat je wilt kijken of het werkt, maar om diegene tevreden te stellen.
- Op een verjaardag doen alsof je blij bent met een cadeau terwijl je het zelfde cadeau al in de kast hebt staan.
- Je benaderd een meid maar ze vind je niet leuk, je gebaart "het zal wel". Niet voor jezelf, maar voor je omgeving.
- Je stopt je veters in je schoenen omdat de rest het ook doet.
- Je probeert een beetje zoals de rest te dansen om niet op te hoeven vallen, in plaats van te genieten.
- Je wilt springen, maar houdt je in want je bent bang dat je te uitbundig bent.
Je speelt in feite een toneelstukje. Dat kan werken, maar daarna... je kunt niet eeuwig trucjes blijven uithalen of toneelstukjes opvoeren. Al ben je natuurlijk al een stuk verder dan menig andere poster in deze reeks.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gevaar is eigenlijk meer jezelf, dat je dan dingen dus doet om haar blij te maken inplaats van andersom. Er zijn inderdaad een hoop knoppen waar vrouwen op reageren die werken.
Omdat het kan. Ik zeur alleen op jou, omdat je een inhoudsloos persoon bent. En op firefly zijn manier van posten. Voor de rest post ik normaal mee hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lukt jou vrij aardig inderdaad. Ik vraag me af waarom je hier, buiten het zeuren over andere mensen, eigenlijk wel zit?
Hij post niet voor niets met zoveel stelligheid in dit topic. Achter het insect gaat volgens mij niet zo'n zelfverzekerd jongetje schuil. Althans dat is de indruk die hij ons hier geeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je speelt in feite een toneelstukje. Dat kan werken, maar daarna... je kunt niet eeuwig trucjes blijven uithalen of toneelstukjes opvoeren. Al ben je natuurlijk al een stuk verder dan menig andere poster in deze reeks.
Nee, dat is alleen als ik een "routine" uit zou voeren om alleen een reactie uit te lokken. Ik speel geen toneelstukjes, maar doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je speelt in feite een toneelstukje. Dat kan werken, maar daarna... je kunt niet eeuwig trucjes blijven uithalen of toneelstukjes opvoeren. Al ben je natuurlijk al een stuk verder dan menig andere poster in deze reeks.
Je hebt een hele aparte definitie van 'normaal'.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het kan. Ik zeur alleen op jou, omdat je een inhoudsloos persoon bent. En op firefly zijn manier van posten. Voor de rest post ik normaal mee hoor.
Werkt goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Mijn manier van posten is dwangmatig
Om je zo snel mogelijk in te peperen, de deur uit te laten gaan, en je succes te laten behalen. Ik ben hier niet op het forum om te socialiseren.
Dat werkt volgens mij vaak ook beter dan een vooraf ingestudeerde openingszin. De meeste openingszinnen zijn allang niet meer origineel en al zo vaak herkauwd dat ze eerder flauw zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als ik een "routine" uit zou voeren om alleen een reactie uit te lokken. Ik speel geen toneelstukjes, maar doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb.
Soms zie ik zelfs een mooie vrouw, en weet ik nog niet wat ik ga doen. Het enige wat ik weet is dat ik mezelf tot haar aangetrokken voel, dus loop ik naar haar toe en zie ik wel wat er onbewust naar boven komt.
Dat vind jij. Maar ik weet niet of ik daar nou zoveel waarde aan moet hechten. Laten we nou verder maar weer gewoon elkaar gaan negeren, dat werkt het beste.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt een hele aparte definitie van 'normaal'.
Verschil is wel dat als vrouwen over hun tepels beginnen mannen dat geil vinden en dat als mannen over hun lul beginnen, vrouwen dat vies vinden.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
Wat een raar mens.
Ik heb wel last van me tepels.
Net als een vent zegt nee ik heb geen last van koppijn maar wel van mijn stijve lul.
Eerlijk, maar in principe is het lijstje voor mannen. Voor mannen is het niet echt een plus of min punt als een vrouw zeker of onzeker is, voor een vrouw vaak wel een afknapper als een man onzeker is.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
- Meegaan met de mode inplaats van een eigen stijl
Nee, al word ik wel, net als merk beïnvloed en geïnspireerd op het gebied van mode door mijn omgeving en de algemene mode.
- Iemand legt iets uit over een onderwerp, jij probeert teveel mee te doen / indruk te wekken door de dingen op te noemen die je er ook over weet.
Als iemand het over iets heeft, dan praat ik daar gewoon over mee ja, maar als ik er niets over weet of er geen tering aan vind zeg ik dat ook gewoon.
- Allemaal in een kringetje gaan staan om erbij te horen bij het uitgaan.
Als we met een grote groep zijn staan we vaak wel in een kring of meerdere kringetjes ja, dat heeft niets te maken met erbij willen horen, dat heeft ermee te maken dat je andere er ook bij wil betrekken, zie niet wat dat met onzekerheid heeft te maken.
- Je irriteren aan mensen in een club
Zovaak. En dus?
- Als iemand voordringt boos worden in plaats van rustig te blijven en actie te ondernemen
Als iemand voor wil dringen moet die dat vooral doen, kan me daar niet druk om maken.
- Er wat van zeggen (en actie ondernemen) als er een ruzie is en je weet wie de goede/slechte is
Als ik er iets mee heb te maken, spreek ik, zo niet mogen ze het zelf uitvechten ik ga daar niet tussen staan.
- Wachten totdat de eerste over de brug is die vraagt of de mac open is als dat nog niet duidelijk is.
Ik snap hem niet.
- Als iemand zegt dat je een vlekje op je shirt hebt, (waarvan je het eigenlijk al wist), nu extra moeite doen om het weg te krijgen omdat diegene het tegen je zei.
Neehoor, ik zou lachen en uitleggen waar het van komt, /care om een vlekje.
- Iemand zegt tegen je dat diegene een bepaalde mening heeft over iets, je draait je mening een klein beetje richting die van hem wanneer je met diegene praat.
Als ik door dat gesprek daadwerkelijk mijn mening heb bijgesteld, ja. Ik ga mijn mening niet anders voordoen.
- Als iemand lacht, ook lachen, terwijl je het zelf eigenlijk in eerste instantie niet zo grappig vond.
Ik lach sneller als andere ook lachen, dat werkt gewoon aanstekelijk, maar ik doe niet mee aan het nep-lachen.
- Je eerst laten overtuigen om ergens heen te gaan, voordat je zelf de drempel over durft.
Voor sommige dingen zou ik zeker wel wat motivatie nodig hebben, lijkt me niet meer dan normaal.
- Op een verjaardag doen alsof je blij bent met een cadeau terwijl je het zelfde cadeau al in de kast hebt staan.
Ik zou het eerlijk toegeven dat ik het al heb, maar ik ga niet ondankbaar zitten chagrijnen.
- Je benaderd een meid maar ze vind je niet leuk, je gebaart "het zal wel". Niet voor jezelf, maar voor je omgeving.
Als ik zo doe na een afwijzing, dan doe ik dat voor mezelf om te geloven, als het me wel wat doet weten mijn vrienden dat toch wel.
- Je stopt je veters in je schoenen omdat de rest het ook doet.
Nee, omdat ik lui ben en het model van mijn schoenen dan toffer is dan als ik ze netjes strik.
- Je probeert een beetje zoals de rest te dansen om niet op te hoeven vallen, in plaats van te genieten.
- Je wilt springen, maar houdt je in want je bent bang dat je te uitbundig bent.
In beide gevallen ga ik me niet enorm belachelijk voor lul zetten nee, bepaalde beschaafdheid.
Zo.
Maar je loopt wel tegen wanhopig wijf aan als ze zoiets zegt.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verschil is wel dat als vrouwen over hun tepels beginnen mannen dat geil vinden en dat als mannen over hun lul beginnen, vrouwen dat vies vinden.
Precies!!! Het grote verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verschil is wel dat als vrouwen over hun tepels beginnen mannen dat geil vinden en dat als mannen over hun lul beginnen, vrouwen dat vies vinden.
Nouja, ook voor mannen, wat maakt het uit of ze in een cirkeltje staan? Dat vind ik juist sociaal en is zeker bij een groep studenten erg normaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerlijk, maar in principe is het lijstje voor mannen. Voor mannen is het niet echt een plus of min punt als een vrouw zeker of onzeker is, voor een vrouw vaak wel een afknapper als een man onzeker is.
Hoe meer zelfverzekerd je bent, hoe meer open vrouwen voor je zijn. Je zult op een gegeven moment dingen horen die je normaal niet hoorde. Zelfs van de meiden die normaal gesproken heeeel braaf zijn die bij jou verder gaan, en dingen die ze nog nooit hebben gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je loopt wel tegen wanhopig wijf aan als ze zoiets zegt.
Okay, dit is dan wel weer waar. Ik voel me bij een zelfverzekerde vriend veel beter en fijner en ben een stuk opener en makkelijker, dan bij een onzeker stil trillend mannetje.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer zelfverzekerd je bent, hoe meer open vrouwen voor je zijn. Je zult op een gegeven moment dingen horen die je normaal niet hoorde. Zelfs van de meiden die normaal gesproken heeeel braaf zijn die bij jou verder gaan, en dingen die ze nog nooit hebben gedaan.
Ga je hem nog ook gelijk geven.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dit is dan wel weer waar. Ik voel me bij een zelfverzekerde vriend veel beter en fijner en ben een stuk opener en makkelijker, dan bij een onzeker stil trillend mannetje.
Voor vrouwen wel, voor mannen die met een "vrouwen ontmoeten etc" mindset uit gaan niet. Je gaat toch immers uit om te socialiseren en uit je dak te gaan, te dansen enz., niet om bij te praten? In een café is een ander verhaal, maar in een discotheek... Verder zie je dat vooral jongeren (die heel jong zijn) samenklonteren om bij elkaar te horen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ook voor mannen, wat maakt het uit of ze in een cirkeltje staan? Dat vind ik juist sociaal en is zeker bij een groep studenten erg normaal.
Zelfde met mode, iedereen wordt daar wel enigszins door beïnvloed.
Ja sorry.quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor vrouwen wel, voor mannen die met een "vrouwen ontmoeten etc" mindset uit gaan niet. Je gaat toch immers uit om te socialiseren en uit je dak te gaan, te dansen enz., niet om bij te praten? In een café is een ander verhaal, maar in een discotheek... Verder zie je dat vooral jongeren (die heel jong zijn) samenklonteren om bij elkaar te horen.
Vrouwen zijn veel meer betrokken met mode dan mannen overigens. Voor vrouwen is het ok om samen te klonteren, het is hun letterlijke "bitchshield" soms om mannen af te weren.
In dait geval.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja sorry.een hoop ben ik niet eens, maar hier had die wel even gelijk. Ik ben soms verbaasd hoe open ik ben tegen een vriend van me, maar hij straalt dat vertrouwen gewoon uit.
Hoe kom jij er dan bij dat jij wel voor vrouwen kan praten en denkt te weten wat zij willen? Van veel dingen begrijp jij het ook gewoon niet namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:58 schreef firefly3 het volgende:
Myraela:
Sommige dingen zijn door de verschillende vrouw/man perspectieven niet te begrijpen.
Zo zouden we (de meeste mannen dan) nooit mee kunnen ervaren waarom zoveel vrouwen sex & the city kijken en The Notebook leuk vinden.
Ik generaliseer om een beeld te schetsen voor het meeste succes. Binnen die generalisatie moet iedereen calibreren, zo zeg je bijvoorbeeld niet tegen een meid die zich onzeker voelt over haar oren dat ze punt oren heeft. Maar dit kan je wel zeggen tegen een meid die daar wel zeker van is. Dit heeft meer met sociale omgang te maken uiteraard dan met versieren of wat dan ook, en uiteraard met eigen principes. (Niet gemeen zijn tegen mensen).
Omdat vroeger misschien 1x om de zoveel maanden iemand de liefde bij me kwam verklaren, en nu soms zelfs meerdere keren op een avond. Het is geen magische pil, het is een hele reeks van verschillende veranderingen in mijn leven.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kom jij er dan bij dat jij wel voor vrouwen kan praten en denkt te weten wat zij willen? Van veel dingen begrijp jij het ook gewoon niet namelijk.
Nee dat zeg ik absoluut niet. Bewijst maar weer dat jij juist niet zoveel van vrouwen begrijpt als jij denkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat vroeger misschien 1x om de zoveel maanden iemand de liefde bij me kwam verklaren, en nu soms zelfs meerdere keren op een avond. Het is geen magische pil, het is een hele reeks van verschillende veranderingen in mijn leven.
Volgens mij snap je jezelf niet. Je zegt A, maar denkt volgens mij B. Je bent misschien zo'n type die zegt tegen een jongen als hij vraagt wat hij moet doen om een vrouw te versieren: "Je moet lief zijn voor haar door cadeautje's te geven en naar haar te luisteren wat ze wilt". Of niet? Als het niet zo is mag je het ook gerust zeggen.
Wat voor advies geef jij dan, dat zogenaamd tegenover mijn advies staat?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik absoluut niet. Bewijst maar weer dat jij juist niet zoveel van vrouwen begrijpt als jij denkt.
En ik zeg juist wat ik denk, en dat is dus gelijk aan elkaar.
Ik zeg niet dat mijn advies lijnrecht tegenover het jouwe staat, ik zei alleen dat jij vrouwen ook niet helemaal begrijpt (wat je zelf dus stelde, alleen lijk jij jezelf als uitzondering te zien daarin) en je dus eigenlijk niet steeds voor ze moet praten. Net zoals jij mij net zogenaamd analyseerde, terwijl het dus voor geen meter klopte.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor advies geef jij dan, dat zogenaamd tegenover mijn advies staat?
Je voelt je in een hokje gestoptquote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mijn advies lijnrecht tegenover het jouwe staat, ik zei alleen dat jij vrouwen ook niet helemaal begrijpt (wat je zelf dus stelde, alleen lijk jij jezelf als uitzondering te zien daarin) en je dus eigenlijk niet steeds voor ze moet praten. Net zoals jij mij net zogenaamd analyseerde, terwijl het dus voor geen meter klopte.
Ik wil niet eens weten wat voor vrouwen jij 'versiert' als ze meteen over hun tepels beginnen te wrijven als jij wat tegen ze zegt en ze zogenaamd met hordes per avond de liefde aan jou komen verklaren.
Inderdaad!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lees ik nergens, stop eens met voor mensen te denken.
Welk hokje zou dat zijn dan? Ik ben het niet vaak met je eens, en ik voel me vaak juist niet aangesproken door het beeld dat jij hebt van vrouwen. Dus daarom zou ik me in een hokje gestopt voelen? Dus nee, alweer fout. Lastig hè?quote:
Alles wat ik zeg over vrouwen reflecteer je op jezelf. Terwijl ik meestal zeg wat het meest voorkomend geval is. De overeenkomsten zeg je niet, maar alleen de dingen die niet waar zijn (waardoor je uit de menigte steekt) noem je wel op. Je hebt bijvoorbeeld nog niet gezegd dat je misschien wel van soaps houdt, of dat je het een fijn gevoel geeft als je je veilig voelt bij een man.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Welk hokje zou dat zijn dan? Ik ben het niet vaak met je eens, en ik voel me vaak juist niet aangesproken door het beeld dat jij hebt van vrouwen. Dus daarom zou ik me in een hokje gestopt voelen? Ehm nee, alweer fout. Lastig hè?
quote:Ik ben hier om mensen te leren hoe ze echt hunzelf kunnen zijn en aantrekkelijk zonder truukjes, I am on a mission
Om dit als voorbeeld te gebruiken: Als jij bepaalde mensen zo graag iets wilt 'leren', zou je je eea -in alle bescheidenheid- mogen aantrekken -en leren- van de feedback en terechtwijzingen die je hier krijgt over met name jouw vrouwbeeld: je zit hier op een openbaar forum en je hebt met anderen -ook met vrouwen, die bepaald niet van gisteren zijn- te maken. Als je zelf geen respectvolle en nieuwsgierig lerende houding hebt naar anderen, kun je zelf nooit anderen wat leren cq overbrengen. En je merkt hier: het werkt niet. Het is bovendien bijzonder onaantrekkelijk, om het on topic te houden. Waarom: omdat je geen respect toont, door continu voor anderen te denken, ongefundeerde en ongevraagde analyses op anderen af te vuren. Daarnaast: mensen bepalen zelf wel van wie ze iets willen leren. Ze jouw waarheid, wat slechts volstrekt subjectieve, persoonlijke anekdotes zijn, door de strot duwen als 'feiten' is slechts een idd dwangmatige poging tot manipuleren en zwak bovendien. Tip: practice wat you preach. Ook hier. Leer eens van iemand als deelnemer bijvoorbeeld.quote:deelnemer schreef: Minder goed aan de missie vind ik dat het zo overdreven wordt gesteld, dat onzin wordt. Het is niet waar, dat als je je niets aantrekt van je omgeving, je daardoor heel aantrekkelijk wordt.
Ik redeneer vanuit mezelf omdat ik dan 100% zeker weet dat het zo zit. Tevens praat ik over wat ik in mijn omgeving zie, net als jij zo vaak doet. Dit doe ik om aan te geven dat wat jij zegt lang niet altijd op gaat, en nu zeg je zelfs dat het de meest voorkomende gevallen zijn voor vrouwen wat dus gewoonweg niet waar is. Jij kent vooral het uitgaanstype qua vrouwen die vaak ook nog eens vrij makkelijk lijken te zijn. Het is simpelweg niet waar dat wat jij zegt voor bijna alle vrouwen opgaat afgezien van de overduidelijke dingen die hier ook al zo vaak gezegd zijn, namelijk dat vrouwen doorgaans geen huilebalkje willen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg over vrouwen reflecteer je op jezelf. Terwijl ik meestal zeg wat het meest voorkomend geval is. De overeenkomsten zeg je niet, maar alleen de dingen die niet waar zijn (waardoor je uit de menigte steekt) noem je wel op. Je hebt bijvoorbeeld nog niet gezegd dat je misschien wel van soaps houdt, of dat je het een fijn gevoel geeft als je je veilig voelt bij een man.
Zoals ik al vaak genoeg heb gezegd: Er is geen 1 magische pil. Het niet kunnen schelen wat anderen van je denken en je eigen weg gaan, is 1 van de puzzelstukjes van aantrekkelijkheid. Zonde om dit te gaan debunken!!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef Galene het volgende:
...Juist. (moneyfornothing, myraela) Dan wil ik ook nog iets toevoegen
[..]
[..]
Om dit als voorbeeld te gebruiken: Als jij bepaalde mensen zo graag iets wilt 'leren', zou je je eea -in alle bescheidenheid- mogen aantrekken -en leren- van de feedback en terechtwijzingen die je hier krijgt over met name jouw vrouwbeeld: je zit hier op een openbaar forum en je hebt met anderen -ook met vrouwen, die bepaald niet van gisteren zijn- te maken. Als je zelf geen respectvolle en nieuwsgierig lerende houding hebt naar anderen, kun je zelf nooit anderen wat leren cq overbrengen. En je merkt hier: het werkt niet. Het is bovendien bijzonder onaantrekkelijk, om het on topic te houden. Waarom: omdat je geen respect toont, door continu voor anderen te denken, ongefundeerde en ongevraagde analyses op anderen af te vuren. Daarnaast: mensen bepalen zelf wel van wie ze iets willen leren. Ze jouw waarheid, wat slechts volstrekt subjectieve, persoonlijke anekdotes zijn, door de strot duwen als 'feiten' is slechts een idd dwangmatige poging tot manipuleren en zwak bovendien. Tip: practice wat you preach. Ook hier. Leer eens van iemand als deelnemer bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef Galene het volgende:
...Juist. (moneyfornothing, myraela) Dan wil ik ook nog iets toevoegen
[..]
[..]
Om dit als voorbeeld te gebruiken: Als jij bepaalde mensen zo graag iets wilt 'leren', zou je je eea -in alle bescheidenheid- mogen aantrekken -en leren- van de feedback en terechtwijzingen die je hier krijgt over met name jouw vrouwbeeld: je zit hier op een openbaar forum en je hebt met anderen -ook met vrouwen, die bepaald niet van gisteren zijn- te maken. Als je zelf geen respectvolle en nieuwsgierig lerende houding hebt naar anderen, kun je zelf nooit anderen wat leren cq overbrengen. En je merkt hier: het werkt niet. Het is bovendien bijzonder onaantrekkelijk, om het on topic te houden. Waarom: omdat je geen respect toont, door continu voor anderen te denken, ongefundeerde en ongevraagde analyses op anderen af te vuren. Daarnaast: mensen bepalen zelf wel van wie ze iets willen leren. Ze jouw waarheid, wat slechts volstrekt subjectieve, persoonlijke anekdotes zijn, door de strot duwen als 'feiten' is slechts een idd dwangmatige poging tot manipuleren en zwak bovendien. Tip: practice wat you preach. Ook hier. Leer eens van iemand als deelnemer bijvoorbeeld.
Zo vaak vermeld je het niet, vaak alleen als mensen je op jouw zwart wit denken en generaliseren wijzen en je er niet meer overheen kan praten geef je toe dat jouw verhaaltjes niet voor iedereen op gaan. Tot die tijd doe je niet alleen alsof het feiten zijn, je beweert zelfs regelmatig dat de dingen die jij beweert feiten zijn terwijl ze dit dus niet zijn. Tevens kan je er nooit ook maar enige bron voor geven waar al die cijfertjes en uitspraken niet geloofwaardiger op worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al vaak genoeg heb gezegd: Er is geen 1 magische pil. Het niet kunnen schelen wat anderen van je denken en je eigen weg gaan, is 1 van de puzzelstukjes van aantrekkelijkheid. Zonde om dit te gaan debunken!!
Rest is offtopic.
Het verraad een heel negatief, rigide vrouwbeeld.quote:Alsof vrouwen op fok het leuk vinden als iemand verteld hoe vrouwen zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden als een vrouw komt vertellen hoe mannen zijn.
Jouw ervaringen en je omgeving is misschien wel een dorpje in Noord Brabant (ik zeg maar wat) en ben je misschien iemand die helemaal zichzelf niet bezig houdt met versieren. Je houdt je misschien niet eens echt bezig met mannen/vrouwen interacties. Veel dingen zie je dan niet , mensen hebben soms een "blinde vlek" en missen een hoop dingen of zien dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik redeneer vanuit mezelf omdat ik dan 100% zeker weet dat het zo zit. Tevens praat ik over wat ik in mijn omgeving zie, net als jij zo vaak doet. Dit doe ik om aan te geven dat wat jij zegt lang niet altijd op gaat, en nu zeg je zelfs dat het de meest voorkomende gevallen zijn voor vrouwen wat dus gewoonweg niet waar is. Jij kent vooral het uitgaanstype qua vrouwen die vaak ook nog eens vrij makkelijk lijken te zijn. Het is simpelweg niet waar dat wat jij zegt voor bijna alle vrouwen opgaat afgezien van de overduidelijke dingen die hier ook al zo vaak gezegd zijn, namelijk dat vrouwen doorgaans geen huilebalkje willen.
Jij redeneert dus, net als ik doe om in jouw stijl te blijven, vooral vanuit jezelf en uit je eigen ervaringen. Alleen extrapoleer jij die naar bijna alle vrouwen en daar ga je de mist in. Dit geef ik dus aan, maar dan voel jij je of op je piemeltje getrapt of je gaat keihard door met je zogenaamde feiten. Terwijl het dus juist helemaal geen feiten zijn maar simpelweg jouw ervaringen.
Ik denk zelfs dat ik juist niet uit de menigte zijn, ik denk juist dat er veel meer vrouwen zijn die overeenkomsten met mij vertonen waardoor jouw verhaaltjes voor lang niet iedereen opgaan.
Ik heb in het verleden al vaker mijn voorkeuren qua mannen aangegeven, of andere dingen die ik leuk vind dus wat is je punt? Ik hou trouwens absoluut niet van soaps maar dat had ik alleen nog niet gemeld hier. Boeiend.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef Galene het volgende:
een errug dikke ego-plaat, als je het mij vraagt.
Wat jij doet, ff, is vrouwen en mannen reduceren tot infantiel tenenkrommende stereotypen van 50 jaar terug ("Een alpha man is een man die emotioneel stabiel is en haar niet slaat uit boosheid of snel verdrietig is waardoor ze niets aan hem heeft"). Je krijgt met dit soort uitermate onintelligente teksten de -terechte- kritiek en zelfs verontwaardiging, maar je luistert niet.
Iemand die een ander iets wilt -kan- leren, heeft 2 cruciale eigenschappen zich eigen gemaakt: luisteren en interesse hebben in de (zienswijze en beleving van de) ander.
Daar blijf jij hier ernstig in gebreke.
Wat je preekt komt heel wettisch en rigide over. Niet de woorden van een vrij, zelfverzekerd, geëvolueerd 'alpha'-man. Of überhaupt een man die van vrouwen houdt. (Opr)echt. Inspirerend.
Iemand van wie je leren wilt of iets wilt aannemen. Waarvan een vrouw denkt: hehe eindelijk iemand die het snapt. Dit bijvoorbeeld zegt alles:
[..]
Het verraad een heel negatief, rigide vrouwbeeld.
Als je echt iets wilt leren over waarachtig 'artful' en respectvol 'versieren' of juister: 'connecten' met vrouwen, luister dan eens naar een leraar als Zan Perrion. Hij inspireert/leert mannen dat -alle- vrouwen prachtig zijn. Want dat zijn ze. Tenzij je wilt blijven brallen en pochen over meisjes die 'over hun tepels wrijven' alszijnde jouw hoogste visie als het om vrouwen gaat.
Ik woon niet in een klein dorpje in Noord-Brabant maar in een stad met een grote gemeente eromheen. Daarnaast hou ik me wel degelijk bezig met versieren, ik heb meerdere relaties gehad en heb er een op het moment en zo had ik vandaag ook weer sjans op het werk. Ik hou me ook juist bezig met interacties, ik ga zelfs een communicatie opleiding doen. Ik zie ook genoeg dingen gebeuren om me heen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw ervaringen en je omgeving is misschien wel een dorpje in Noord Brabant (ik zeg maar wat) en ben je misschien iemand die helemaal zichzelf niet bezig houdt met versieren. Je houdt je misschien niet eens echt bezig met mannen/vrouwen interacties. Veel dingen zie je dan niet , mensen hebben soms een "blinde vlek" en missen een hoop dingen of zien dingen die er niet zijn.
Het zijn vele honderden benaderen die ik had gedaan in een korte tijd, eerst puur om te kijken hoe het is. Ik heb zo veel gezien en meegemaakt dat er een algemeen voorkomend man/vrouwen rol in te zien valt. Met natuurlijk individuen of zelfs gemeenschappen die wel iets anders zijn. Dat heeft ook met cultuur te maken etc etc etc.
Deze dingen worden al weken tegen je gezegd, maar jij luistert niet en wil het allemaal niet begrijpen. Zo gevoelloos is het niet eens wat jij zegt, aangezien je verliefdheid al niet eens van lust kan onderscheiden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Overigens had ik dit al verwacht weken terugWat ik hier zeg is het meest onromantische, gevoelloze wat er is. Vrouwen zijn (ja over het algemeen, niet elke...) een bom van emoties.
Ook_gek en Firefly, jullie spelen veel op de man ipv de bal. Wie nu onzekerder is of de meeste ervaring heeft, zal mij worst zijn. Als je het hard speelt, krijg je vroeg of laat een hekel aan elkaar. Je zou ook meer rekening kunnen houden met de ander.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb van het eeste moment al aangegeven dat ik zeer sterk het vermoede hebt dat jij je anders voor doet dan je bent en dat je onzeker bent, en met stappen bevesting zoekt bij vrouwen.
Tevens geven mensen aan dat je onzin verkoopt en je liever zien vertrekken dan zien komen.
oh daar gaat het me in deze niet eens zo zeer om. Als hij zegt dat hij niet onzeker is prima. Ik vind het alleen opmerkelijk dat meerdere mensen onafhankelijk van elkaar de zelfde conlussie trekken.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook_gek en Firefly, jullie spelen veel op de man ipv de bal. Wie nu onzekerder is of de meeste ervaring heeft, zal mij worst zijn. Als je het hard speelt, krijg je vroeg of laat een hekel aan elkaar.
We hebben beiden een eigen sterke mening, en ik kan dat waarderen, en ben ook van mening dat mensen die hier komen de tips moeten pakken die hun het meest aan spreekt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef deelnemer het volgende:
Je zou ook meer rekening kunnen houden met de ander.
1)quote:Op maandag 25 juli 2011 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Firefly3 ik heb 3 serieuze vragen aan je. Waar ik van hoop dat je daar eens over na wilt denken voor je antwoord gaat geven.
vraag 1
Je hebt het vaak over het alpha mannetje en dat die de vrouw moet mee nemen in het leven. Zeg maar voor moet gaan, keuzes maken. De weg wijzen zoals jij dat zelf zegt. Dat zit in onze genen want vroeger duizende jaren geleden toen wij mannen nog jagers waren was dat zo. En daarom is dat nu nog zo dat wij mannen de leiding nemen. Het zo genoemde aplha mannetje.
Echter zie ik steets vaker om me heen dat vrouwen juist zelf heel sterk zijn in wat zij wel en niet willen. En helemaal niet de weg gewezen willen worden. Echter is het volgens jou een feit dat het wel zo is.
Maar neem je in die overweging de evolutie wel mee dan? De evolutie verranderd dingen en dus ook bij vrouwen. Dit kan dus beteken dat de vrouwen helemaal niet zo graag een Alpha mannetje meer willen. En dat jou idee van de hele man / vrouw verhouding wel eens verranderd kan zijn in de afgelopen duizenden jaren. Je ziet het zelf hier al in dit topic gebeuren dat vrouwen zich tegen jou theorien in gaan.
vraag 2
Ik heb van het eeste moment al aangegeven dat ik zeer sterk het vermoede hebt dat jij je anders voor doet dan je bent en dat je onzeker bent, en met stappen bevesting zoekt bij vrouwen.
Het is me opgevallen dat veel andere users in dit topic maar ook in andere topics dat zelfde tegen je zeggen. En het zelfde vermoede hebben.
Hoe denk jij dat dit komt. Dat wij zo over je denken. Toeval kan het zeker niet zijn.
vraag 3
Je zegt op een missie te zijn om mensen te helpen. Daar is niks mis mee. Maar als we eens kijken op fok hoe mensen op je reageren is dat voor 95% zeer negatief.
Je geeft aan dat het je niks uit maakt hoe mensen over je denk. Echter doe jij je uiterste best om je gelijk te krijgen en te bewijzen dat wat je ook zegt feiten en waarheden zijn. Dat gedrag staat haaks tegen over de uitspraak dat het je allemaal niet boeit wat mensen van je vinden. Want je wilt ze maar al te graag overtuigen.
Tevens geven mensen aan dat je onzin verkoopt en je liever zien vertrekken dan zien komen. Waar komt dan die drang vandaan om toch door en door te blijven gaan.
Was jij niet die lelijke en onzekere kutkneus die 2 uur in de rij stond zodat je even met 2 mislukte missen op de foto mocht?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef firefly3 het volgende:
Niet over mij als persoon, maar puntsgewijs op de inhoud. Welke tip of eigenschap klopt niet?
1)
2)
3)
4)
Niemand leert wat van die onzin van jou. Mannen die het beter menen te weten dan vrouwen. Hoe sneu.quote:[b]Op Ik ben hier om mensen wat te leren. Niet zelfkwalificatie. Dat mensen op fok zo reageren, zijn of omdat het vrouwen zijn (die van romantiek houden, en vooral het romantische gehalte willen behouden van relaties inplaats van te rationaliseren), of dat ze het niet geloven maar zelf nog niet getest hebben.
Ja, daarom zit je ook het hele weekend hier te posten in plaats van dat je je veroveringen ligt te neuken.quote:Het werkt. Net nog in de praktijk uitgevoerd hehe.
Ineens werd in het voorafgaande deel gepost over knuffelen en even werd het warmer.quote:
Mja, ik lurkte deze reeks omdat het leuk was totdat die sukkel van een firefly deze reeks kwam verzieken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:30 schreef deelnemer het volgende:
Ineens werd in het voorafgaande deel gepost over knuffelen en even werd het warmer.
Wat een slap kloteexcuus, het weekend is juist de tijd om los te gaan, dat waren je eigen woorden nota bene.quote:
Ik ben hier al iets van een week niet echt meer actief geweest (firefly - het is alleen maar gezeik hier, hij domineert het topic)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ineens werd in het voorafgaande deel gepost over knuffelen en even werd het warmer.
Je bent niet de enige..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:33 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Mja, ik lurkte deze reeks omdat het leuk was totdat die sukkel van een firefly deze reeks kwam verzieken.
Het topic is versieren. Mijn drijfveer is dat mensen over 3 maanden terug komen en super veel succes hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef ook_gek het volgende:
1)
Nee, bij de meest dominante en zelfstandige vrouw die ik ken waarbij ze geheel zelfstandig is, wilt ze onbewust ook het liefst gedomineerd worden. Zodra ik de leiding neem valt ze in mijn armen.
denk je dat het ook te maken kan hebben met wat soort type vrouw het is. Zeg maar uit welk hokje even makkelijk gezegt
Er zijn uitzonderingen inderdaad, maar het zijn daadwerkelijk uitzonderingen.
2)
Omdat veel mensen zich voordoen als anderen, ik denk heel veel. De kans is vrij klein inderdaad dat ik open en eerlijk ben over wie ik ben. Dat ben ik dus wel.
Als je zoekt op internet naar wat nou de simtonen zijn van onzekerheid dat veel punten te herlijden zijn naar je gedrag en uitlatingen. Overgens is iedereen wel om of over iets onzeker. Echter de 1 kan er beter mee om gaan dan de ander.
Nope, ik weet zelfs niet eens iets waar ik onzeker over kan zijn. Wees specifiek? Jij valt mij aan en ik jou ook.
3)
Ik ben hier om mensen wat te leren. Niet zelfkwalificatie. Dat mensen op fok zo reageren, zijn of omdat het vrouwen zijn (die van romantiek houden, en vooral het romantische gehalte willen behouden van relaties inplaats van te rationaliseren), of dat ze het niet geloven maar zelf nog niet getest hebben.
niemand heeft je ooit gevraagt hun iets te leren, dat doe je uit eigen overweging. Bijna alle mensen zijn het op zo goed als alle punten met je oneens en zien je liever vertrekken dan komen. Normaal gesproken denkt dan iemand van prima dan toch lekker niet. Moet je het zelf weten. Waarom heb jij dat niet. Want je hebt nog altijd niet duidelijk aan gegeven wat je drijf veer is
Ja, losgaan is ook dansen, nieuwe mensen ontmoeten en feesten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Wat een slap kloteexcuus, het weekend is juist de tijd om los te gaan, dat waren je eigen woorden nota bene.
Vandaar ook dat je elke avond in het weekend steevast hier post in plaats van dat je ligt te neuken omdat je zo succesvol bentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Het topic is versieren. Mijn drijfveer is dat mensen over 3 maanden terug komen en super veel succes hebben.
Ik post wel vaak achter elkaar, maar dat betekend niet dat ik heel het weekend online wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:41 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je elke avond in het weekend steevast hier post in plaats van dat je ligt te neuken omdat je zo succesvol bent_!
Alleen faal je er nogal hard in, zoals je reacties wel laten blijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:41 schreef firefly3 het volgende:
Ja, losgaan is ook dansen, nieuwe mensen ontmoeten en feesten.
Geef ook als je wilt even een reactie op vraag 1. Daar ben ik het meest benieuwd naar. Vraag 2 mag je laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het topic is versieren. Mijn drijfveer is dat mensen over 3 maanden terug komen en super veel succes hebben.
Gelul, alsof jij gaat lopen posten als je om half 3 's nachts in bed ligt met een lekker ding.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef firefly3 het volgende:
Ik post wel vaak achter elkaar, maar dat betekend niet dat ik heel het weekend online was
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Crutch het volgende:
Zullen we wat minder op de man spelen en wat meer ontopic gaan?
Firefly, het heeft geen zin om zo kinderachtig te reageren als de rest het niet eens is met je theorieén.
En voor de rest; als het je niet zint, reageer er dan niet op.
Laten we even voorop houden dat het topic bedoeld is voor mensen als versieren niet zo makkelijk gaat en niet over het aantal chicks dat je kunt scoren op één avond.
Wij snappen het niet, zijn in ontkenning, zien anders omdat we vrouw zijn of romantiseren alles. Daarom zijn we het nooit eens, heus niet omdat die gekke dingen zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:38 schreef Lynthy het volgende:
Wat me met name opviel in deze reeks is dat niet één vrouw het eens is met de kolder die firefly uitkotst.
En dat is best veelzeggend, lijkt me?
ik vind je wel goed hoor. maar ik weet zelf niets te doen, en ik heb ook niets te melden!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik post wel vaak achter elkaar, maar dat betekend niet dat ik heel het weekend online was
Firefly doet niets anders dan op de man spelen, want alleen zijn mening is de "waarheid" en dus een "feit".quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Crutch het volgende:
Zullen we wat minder op de man spelen en wat meer ontopic gaan?
Firefly, het heeft geen zin om zo kinderachtig te reageren als de rest het niet eens is met je theorieén.
En voor de rest; als het je niet zint, reageer er dan niet op.
Laten we even voorop houden dat het topic bedoeld is voor mensen als versieren niet zo makkelijk gaat en niet over het aantal chicks dat je kunt scoren op één avond.
Ik ben een vrouw en ik vind dat hij uit zijn nek lult. Wat nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik vind je wel goed hoor. maar ik weet zelf niets te doen, en ik heb ook niets te melden!
misschien moet je het dan ergens anders zoeken, gewoon in het dagelijkse leven ipv bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind je wel goed hoor. maar ik weet zelf niets te doen, en ik heb ook niets te melden!
o.t. vraagje. kan je ook meisjes versieren dan zonder "helemaal los te gaan" en polonaises te doen(dat waren voorbeelden hoe jij jezelf bent, en hoe jij dan meisjes kan versieren door jezelf te zijn).
ik bedoel, ik weet nieteens wie ik ben, ik houdt mensen op afstand, en ben verlegen.
dat zal wel wat anders moeten, maar iemand die comfortabel een polonaise begint zal ik denk ik niet kunnen zijn.
je zal dan eerst eens moeten gaan bepalen wie en wat je bent. Voor je echt je zelf kan zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
o.t. vraagje. kan je ook meisjes versieren dan zonder "helemaal los te gaan" en polonaises te doen(dat waren voorbeelden hoe jij jezelf bent, en hoe jij dan meisjes kan versieren door jezelf te zijn).
ik bedoel, ik weet nieteens wie ik ben, ik houdt mensen op afstand, en ben verlegen.
dat zal wel wat anders moeten, maar iemand die comfortabel een polonaise begint zal ik denk ik niet kunnen zijn.
weet ik veel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ik vind dat hij uit zijn nek lult. Wat nu?
Bedankt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Lolwut? Mannen die het beter denken te weten dan het lijdend voorwerp oftewel vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
weet ik veel.
ik denk(en dat heb ik van verschillende bronnen die ik zelf gelezen/onderzocht heb) dat hij het beter weet dan jij.
MLiG, dat zijn bronnen die hun informatie halen uit analyses die ze gemaakt hebben over vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel.
ik denk(en dat heb ik van verschillende bronnen die ik zelf gelezen/onderzocht heb) dat hij het beter weet dan jij.
Zal hij niet eerst eens moeten gaan bedenken waarom hij mensen op afstand houd. Hij weet niet eens wie hij is. Als hij dat eerst eens gaat uitzoeken. Dat is een mooie stabiele basis om van uit te beginnen naar stap 2. Je op je gemak voelen met mensen om je heen, zowel mannen als vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bedankt.
Het kan zeker. Wat je kunt doen is vrouwen ontmoeten in de omgeving waar je je het fijnst bij voelt en je het meest je eigen ding kunt doen. Op straat is de meest succesvolle interactie een interactie waarbij je iets opgewekter bent dan je omgeving. Of je dit eigen maakt kan je zelf bepalen uiteraard en hangt van je bui af van dat moment.
Je weet wel WIE je bedankt? Eén van de grootste sociale faalhazen op FOK? Wees er maar trots op.quote:
NIet haten op MLiGquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:53 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je weet wel WIE je bedankt? Eén van de grootste sociale faalhazen op FOK? Wees er maar trots op.
Dat dacht ik eerst ook. Maar het blijkt dus dat zelfs bij datingssites als vrouwen invullen wat ze willen, dat vrouwen meestal juist met mannen een relatie krijgen die deze eigenschappen niet hebben. Iets om over na te denken. Het onderbewustzijn en aantrekkelijkheid gaat heel diep.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
MLiG, dat zijn bronnen die hun informatie halen uit analyses die ze gemaakt hebben over vrouwen.
Net als met normale wetenschap hoeft het niet de harde waarheid te zijn als iets lijkt te werken.
De vrouw zelf is wat dat betreft het beste ijkpunt.
MLiG is gewoon de zoveelste vrouwenhater. Met dank aan richard _prf en schenkstroop.quote:
"weten wie je bent". Dat is zo vaag. Ik weet nog lang niet wie ik ben en als ik daarop moet wachten zou ik gek worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal hij niet eerst eens moeten gaan bedenken waarom hij mensen op afstand houd. Hij weet niet eens wie hij is. Als hij dat eerst eens gaat uitzoeken. Dat is een mooie stabiele basis om van uit te beginnen naar stap 2. Je op je gemak voelen met mensen om je heen, zowel mannen als vrouwen.
Normaal wel, maar wie weet is hij die "ene uitzondering" die straks een superpimp is en dat vrouwen daadwerkelijk zijn "ding+levensdoel" is. Misschien wel een nieuwe Hugh Hefner die van vrouwen geniet, maar tegelijk ook met vrouwen werkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal hij niet eerst eens moeten gaan bedenken waarom hij mensen op afstand houd. Hij weet niet eens wie hij is. Als hij dat eerst eens gaat uitzoeken. Dat is een mooie stabiele basis om van uit te beginnen naar stap 2. Je op je gemak voelen met mensen om je heen, zowel mannen als vrouwen.
Ja, natuurlijk jongen. Vrouwen gaan net zo hard voor oppervlakkige dingen als uiterlijk en zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:55 schreef firefly3 het volgende:
Dat dacht ik eerst ook. Maar het blijkt dus dat zelfs bij datingssites als vrouwen invullen wat ze willen, dat vrouwen meestal juist met mannen een relatie krijgen die deze eigenschappen niet hebben. Iets om over na te denken. Het onderbewustzijn en aantrekkelijkheid gaat heel diep.
Meestal duurt het nog langer, ik was vorig jaar rond het WK, maar ze waren telkens voetbal kijken of dronken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo, ik dacht dat Yvonne me vergeten was.
Klopt, maar als ze diegene voor hem heeft, en zijn persoonlijkheid staat niet gelijk met zijn uiterlijk, dan is het een extra turnoff.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk jongen. Vrouwen gaan net zo hard voor oppervlakkige dingen als uiterlijk en zo.
Dan heb ik een nog vee leuker onderzoek voor je. Dat ging over de mannelijke geur. Formonen of zo iets heet dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar het blijkt dus dat zelfs bij datingssites als vrouwen invullen wat ze willen, dat vrouwen meestal juist met mannen een relatie krijgen die deze eigenschappen niet hebben. Iets om over na te denken. Het onderbewustzijn en aantrekkelijkheid gaat heel diep.
Echt, wat kan jij een onzin uitkramen zeg. Ik zou mijn geld terugvragen aan de auteurs van die boekjes die je hebt gelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:01 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, maar als ze diegene voor hem heeft, en zijn persoonlijkheid staat niet gelijk met zijn uiterlijk, dan is het een extra turnoff.
Alle toeters en bellen zoals nette kleding enzo, kunnen ook weer hard terug slaan.
ja ik heb daar inderdaad ook aan gedacht. ik heb nieteens heel je post doorgelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan heb ik een nog vee leuker onderzoek voor je. Dat ging over de mannelijke geur. Formonen of zo iets heet dat?
10 stoelen 1 er van had dat spul op de stoel. Van de 10 vrouwen gingen er 9 vrouwen op die stoel onbewust zitten. Terwijl ze vrije keus hadden.
Echter zelfde onderzoek maar dan met een foto van een man van knap tot heel lelijk, en ze gingen op de stoelen zitten van de knappe man. En niet op de stoel met dat spul en de lelijke man.
Dus onbewust gingen vrouwen op die geur af, konderen ze kiezen tussen knap en lelijk gingen ze voor knap en lieten de geur voor wat het is.
Daar mee is dus aangetoont in dat onderzoek dat ze een x aantal keren hebben gedaan, dat vrouwen ook af gaan op uiterlijk.
En 1 van de redenen was bv omdat die gespierd was. Een gespierde man kan beter stoten en dus de kans op de vrouw bevruchten groter. Dat is de enige die ik onthouden heb
Mensen letten eerder op visuele dingen dan op geur. Je neus is niet zo goed ontwikkeld als je ogen. Je besluit ook eerder om weg te rennen als je vuur ziet dan als je vuur ruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan heb ik een nog vee leuker onderzoek voor je. Dat ging over de mannelijke geur. Formonen of zo iets heet dat?
10 stoelen 1 er van had dat spul op de stoel. Van de 10 vrouwen gingen er 9 vrouwen op die stoel onbewust zitten. Terwijl ze vrije keus hadden.
Echter zelfde onderzoek maar dan met een foto van een man van knap tot heel lelijk, en ze gingen op de stoelen zitten van de knappe man. En niet op de stoel met dat spul en de lelijke man.
Dus onbewust gingen vrouwen op die geur af, konderen ze kiezen tussen knap en lelijk gingen ze voor knap en lieten de geur voor wat het is.
Daar mee is dus aangetoont in dat onderzoek dat ze een x aantal keren hebben gedaan, dat vrouwen ook af gaan op uiterlijk.
En 1 van de redenen was bv omdat die gespierd was. Een gespierde man kan beter stoten en dus de kans op de vrouw bevruchten groter. Dat is de enige die ik onthouden heb
geur betekent wel heel wat voor mensen. ik weet nog goed de geur van 2 meisjes in me leven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen letten eerder op visuele dingen dan op geur. Je neus is niet zo goed ontwikkeld als je ogen. Je besluit ook eerder om weg te rennen als je vuur ziet dan als je vuur ruikt.
Klopt. Feromonen zijn heel belangrijk, voor zowel man als vrouw.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:01 schreef ook_gek het volgende:
klopt maar in grote lijnen kan je dat zelf ook wel. Je weet zelf wel wat je wel en niet leuk vind toch. Dat geeft al een iets weer over wie jij wel en niet bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
"weten wie je bent". Dat is zo vaag. Ik weet nog lang niet wie ik ben en als ik daarop moet wachten zou ik gek worden.
Mensen om je heen kunnen je daar juist mee helpen.
Beetje link om er van uit te gaan dat hij net die uitzondering is. Ik vind dat nog al gokken met iemands gevoelens met mogelijke alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar wie weet is hij die "ene uitzondering" die straks een superpimp is en dat vrouwen daadwerkelijk zijn "ding+levensdoel" is. Misschien wel een nieuwe Hugh Hefner die van vrouwen geniet, maar tegelijk ook met vrouwen werkt.
Onzin. Een partner die je niet lekker vindt ruiken ga je ook niet liggen neuken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:03 schreef firefly3 het volgende:
Mensen letten eerder op visuele dingen dan op geur. Je neus is niet zo goed ontwikkeld als je ogen. Je besluit ook eerder om weg te rennen als je vuur ziet dan als je vuur ruikt.
Om iets te worden moet je het doen. Als hij die pimp wilt worden, dan hou ik hem niet tegen. Misschien wordt hij dat wel en kunnen we misschien over een jaartje wel dingen van hem leren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt maar in grote lijnen kan je dat zelf ook wel. Je weet zelf wel wat je wel en niet leuk vind toch. Dat geeft al een iets weer over wie jij wel en niet bent.
[..]
Beetje link om er van uit te gaan dat hij net die uitzondering is. Ik vind dat nog al gokken met iemands gevoelens met mogelijke alle gevolgen van dien.
Wat snap je niet aan het woordje "eerder"? Ben jij en sommige anderen niet diegene die juist zwart wit denken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:06 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Onzin. Een partner die je niet lekker vindt ruiken ga je ook niet liggen neuken.
Echt he, hoe meer reacties je plaatst, hoe sterker mijn beeld wordt dat je nog maagd bent.
Ansgtzweet ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
geur betekent wel heel wat voor mensen. ik weet nog goed de geur van 2 meisjes in me leven.
misschien dat die feromonen ook wel heel wat doen.
wat ik altijd probeer(eerlijk waar, echt dieptriest ben ik), is juist ervoor zorgen dat mensen me niet ruiken. er valt bijna niets aan te doen, maar toch houd ik het in de gaten.
altijd probeer ik dan de lucht in de gaten te houden enzo, en windrichting. en welke kant ik op beweeg....
allemaal doe ik dat uit de gedachte van dat het misschien beter is dat meisjes niets ruiken dan iets.
De enige die niets lijkt te snappen ben jij. Maar goed, die betonnen plaat voor je kop is dan ook wel heel erg dik, niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:08 schreef firefly3 het volgende:
Wat snap je niet aan het woordje "meer"? Ben jij en sommige anderen niet diegene die juist zwart wit denken?
Geur met visuele dingen vergelijken en met 10 proefpersonenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Lynthy het volgende:
[..]
De enige die niets lijkt te snappen ben jij. Maar goed, die betonnen plaat voor je kop is dan ook wel heel erg dik, niet?
Je bent zo schattig he, als je geen inhoudelijke argumenten meer hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
Geur met visuele dingen vergelijken en met 10 proefpersonen
nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ansgtzweet ofzo?
Heb je geen lekker geurtje gekocht ergens?
ze hebben die proef ongeveer 100x gedaan met elke keer 10 proefpersonen. Gedurende een jaar en ik meen in 7 verschillende landen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geur met visuele dingen vergelijken en met 10 proefpersonen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
Een uiterlijk is iets wat mijn aandacht kan trekken en wat me in extreme gevallen doet walgen of door persoonlijke smaak gewoon niet aantrekt.
Eigenlijk hadden ze die test met stoelen nog eens moeten doen, de knapste mannen je niet aan laten kijken en de gemiddelde wel. Dan zie je dat het niet alleen het uiterlijk is.
Maar voor het grootste gedeelte gaat het om karakter en gedrag.
Onzin!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:15 schreef firefly3 het volgende:
1)
Als je een nep hand plaatst en er een mes in steekt, reageren je hersenen meteen alsof het je eigen hand is.
Het duurt meestal een paar seconden voordat je wat ruikt. Daar heb je al een belangrijke factor.
2) Met je neus kan je moeilijk ruiken waar iets vandaan komt. Iets wat je ruikt, registreert je hersenen niet of het van 1 meter of 3 meter vandaan komt. Je doet vrij weinig met deze informatie op gebied van positie.
3) Verschillen in geuren ruiken we, net als verschil in visuele beelden. Maar we kunnen misschien maar 10 geuren onthouden, terwijl we veeeel meer visuele beelden kunnen onthouden.
4) Een foto zegt meer dan een geur. Op een foto kan je iemands uitstraling zien, uiterlijk, fysiekheid en gezondheid.
Het is evolutionair gezien dus ook veel veiliger om vanuit een foto uit te gaan. Je weet totaal niet wat je krijgt met een bepaalde geur, ook al is het een lekkere geur.
dat onderzoek waar ook_gek het over had, stelde toch ook dat uiterlijk voor ging.quote:
Met een vrouw die naar de visafslag stinkt en dan heb ik het niet over de verse vis ga jij echt niet gelukkig worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat onderzoek waar ook_gek het over had, stelde toch ook dat uiterlijk voor ging.
en dan dat de geur of vliegende-hormonen-dingen op de 2e plaats een veel kleinere invloed had(Die er dan wel bleek te zijn).
als ik aan weten wie ik ben, denk. Dan denk ik aan de grotere dingen, wat zijn mijn doelen, kenmerken, eigenschappen. Wie wil ik wel of niet als vriend. Welke fouten heb ik gemaakt. Wat heb ik al bereikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
en kijk dit is nou een goed voorbeeld hoe je met iets om moet gaan als je "persoonlijkheid" hebt, en weet wie je bent.
iemand met persoonlijkheid zou antwoorden: " ja tuurlijk, altijd axe voor mij" (of weet ik veel)
of als die iemand ook niets gebruikt, maar wel een persoonlijkheid had dan zou die bijv antwoorden : "nee, puur natuur voor mij! "
klopt deels, wat ik nog weet is dat de wetenschap er nog niet helemaal uit is wat Feromonen nou precies voor een rol spelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat onderzoek waar ook_gek het over had, stelde toch ook dat uiterlijk voor ging.
en dan dat de geur of feromonen op de 2e plaats een veel kleinere invloed hadden(Die er dan wel bleek te zijn als uiterlijk werd weggelaten).
Dat zegt hij niet en ik ook niet. Ik zeg alleen dat we eerder op beeld af gaan dan op geur omdat de neus niet zo goed is ontwikkeld als de ogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Met een vrouw die naar de visafslag stinkt en dan heb ik het niet over de verse vis ga jij echt niet gelukkig worden.
Wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Lynthy het volgende:
Echt hey, dit topic bewijst gewoon dat het referentiekader van de gemiddelde mannelijke Fokker gewoon nog maagd is en derhalve dus ook niet weet waar hij over praat...
Mezelf ergeren aan internetheldenmaagden als firefly.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op dinsdag 26 juli 2011 01:25 schreef Crutch het volgende:
Wat kom je hier doen?
hee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Lynthy het volgende:
Echt hey, dit topic bewijst gewoon dat het referentiekader van de gemiddelde mannelijke Fokker gewoon nog maagd is en derhalve dus ook niet weet waar hij over praat...
het gaat me ook niet om of ik wel of niet parfum gebruik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
als ik aan weten wie ik ben, denk. Dan denk ik aan de grotere dingen, wat zijn mijn doelen, kenmerken, eigenschappen. Wie wil ik wel of niet als vriend. Welke fouten heb ik gemaakt. Wat heb ik al bereikt.
Niet aan, welke parfum gebruik ik.je zoekt teveel achter kleine dingen. Relax. Want andere mensen denken ook niet, oh die heeft geen antwoord, dus geen persoonlijkheid.
en dat blijkt dus niet zo te zijn, het blijkt dus zo te zijn dat geur een hele sterke rol in neemt als het gaat om Feromonen. soms eeeerste plaats en soms een 2de plaats.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet en ik ook niet. Ik zeg alleen dat we eerder op beeld af gaan dan op geur omdat de neus niet zo goed is ontwikkeld als de ogen.
Volgens mij kan je ruiken van welk werelddeel iemand ongeveer vandaan komt. (Hoeft niet persé zo te zijn, het is een vermoeden).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt deels, wat ik nog weet is dat de wetenschap er nog niet helemaal uit is wat Feromonen nou precies voor een rol spelen.
Het is zo dat Feromonen van mij op 5 vrouwen werkt en op 10 andere vrouwen niet. Dat moet matchen wat ik begrepen heb.
Vrouwen gaan net als mannen af in eerste instantie op het uiterlijk. Echter, en nu komt dus het stukje dat ik interesant vond. Als een man achter een vrouw langs loopt met wat ze noemen matchende Feromonen draaid de vrouw zich 9 van de 10x om. Dus speelt geur wel degelijk een grote invoeld.
Zoals ik al zei daar hoef je niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:27 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Mezelf ergeren aan internetheldenmaagden als firefly.
Ik had het niet over eerste instantie he...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:
Dat zegt hij niet en ik ook niet. Ik zeg alleen dat we eerder op beeld af gaan dan op geur omdat de neus niet zo goed is ontwikkeld als de ogen.
dus geur neemt wel een zeer belangrijke plaats in qua versieren, soms een eerste en soms een 2de plaats.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ruiken van welk werelddeel iemand ongeveer vandaan komt. (Hoeft niet persé zo te zijn, het is een vermoeden).
Ik geloof best dat het een grote rol speelt, maar ik denk dat het vrij moeilijk te ruiken is van een te verre afstand etc. Waarbij je met de ogen al je beslissing gemaakt hebt voordat je nog feromonen kunt ruiken. Vrouwen kunnen al op een stoel aflopen en besloten hebben om daar te gaan zitten zonder nog maar iets geroken te hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat blijkt dus niet zo te zijn, het blijkt dus zo te zijn dat geur een hele sterke rol in neemt als het gaat om Feromonen. soms eeeerste plaats en soms een 2de plaats.
Zie het stukje over man met matchende Feromonen achter een vrouw langs lopen.
En dat maakt het stukje geur wel of niet belangrijk zo interesant in het hele verhaal.
Eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
"weten wie je bent". Dat is zo vaag. Ik weet nog lang niet wie ik ben en als ik daarop moet wachten zou ik gek worden.
Mensen om je heen kunnen je daar juist mee helpen.
Maar dat is gewoon leuk. Alleen al omdat hij het beter denkt te weten dan wij, vrouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef Crutch het volgende:
Zoals ik al zei daar hoef je niet op in te gaan.
Nee, je bent nu gewoon aan het uitdagen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:32 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon leuk. Alleen al omdat hij het beter denkt te weten dan wij, vrouwen.
Gast, er is al zoveel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan dat je jezelf alleen maar belachelijk maakt door de rol van feromonen te willen downplayen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:31 schreef firefly3 het volgende:
Ik geloof best dat het een grote rol speelt, maar ik denk dat het vrij moeilijk te ruiken is van een te verre afstand etc. Waarbij je met de ogen al je beslissing gemaakt hebt voordat je nog feromonen kunt ruiken. Vrouwen kunnen al op een stoel aflopen en besloten hebben om daar te gaan zitten zonder nog maar iets geroken te hebben.
Ik wil niet vervelend doen maar je bent nog niet bekend met zijn posthistory én zijn (tijdelijke) verbod om in dit topic te reageren?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:34 schreef Crutch het volgende:
Nee, je bent nu gewoon aan het uitdagen.
Dus normaal doen of opbokken.
Ik neem aan dat je geen kilometers ver kan zien met je ogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een grote rol speelt, maar ik denk dat het vrij moeilijk te ruiken is van een te verre afstand etc. Waarbij je met de ogen al je beslissing gemaakt hebt voordat je nog feromonen kunt ruiken. Vrouwen kunnen al op een stoel aflopen en besloten hebben om daar te gaan zitten zonder nog maar iets geroken te hebben.
Ik heb het alleen puur over wat meer effect heeft, wat iemand ziet of ruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen kilometers ver kan zien met je ogen.
Feromonen van een hond halen met gemak een afstand van 3km een vlinder 1km als ik me niet vergis.
Feromonen is ook iets wat wij mensen helemaal niet door hebben, echter worden we er wel door aan getrokken.
En betreft de stoelen, 9 van de 10 vrouwen kozen voor de stoel met Feromonen. En ze hadden keuzen uit 10stoelen, dat 100x getest in verschillende landen. Dat is dan geen toeval meer
Ik ben wel bekend met z'n posthistory en dat tijdelijke verbod is al achterwege.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:37 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar je bent nog niet bekend met zijn posthistory én zijn (tijdelijke) verbod om in dit topic te reageren?
gaat het nou om wat friedrich nietzsche zegt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Eens.
Friedrich Nietzsche: “In hun streven zichzelf niét te leren kennen tonen gewone mensen grote vindingsrijkheid en meer slimheid dan de meest scherpzinnige denkers in hun tegenovergestelde streven: zichzelf te leren kennen”
Bron: http://hoezituteigenlijk.(...)/gnauti-seauton.html
Dan bij dezen een TR, omdat hij een puur racistische uitlating deed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:41 schreef Crutch het volgende:
Ik ben wel bekend met z'n posthistory en dat tijdelijke verbod is al achterwege.
Verder bepalen Re, Daniel of ik wel wie er niet mag posten.
Als iets je niet zint dan reageer je er niet op of je plaatst een TR.
En nu is het klaar.
iedereen vind hier dus dat wat je ziet VOOR gaat op wat er wordt geroken of wat feromonen doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen puur over wat meer effect heeft, wat iemand ziet of ruikt.
Het is niet zo dat ik vrouwen leuk vind om hoe ze ruiken, maar vooral om hoe ze eruit zien.
Ooh dan heb ik niets gezegt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iedereen vind hier toch al dat wat je ziet VOOR gaat op wat er wordt geroken of wat feromonen doen.
Het stuk gaat over wat je zou kunnen bedoelen met jezelf leren kennen. De uitspraak van Nietsche zegt dat mensen zichzelf liever iets wijsmaken dan echt naar zichzelf te kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gaat het nou om wat friedrich nietzsche zegt?
of om een griekse mythologie verhaal?
quote:De volledige inscriptie bij de ingang luidt "Ken uzelf, weet dat ge geen god zijt maar een mens, geen onsterfelijke maar een sterveling".
en bij de uitgang "Niets te veel."
Ken uzelf
Maat houden,
de eindigheid van het bestaan accepteren
trouw zijn aan de weg die je hebt gekozen
Daar geloof ik ook wel in ja. De makkelijkste weg is voor de meeste mensen geen zelfverrijking en in dezelfde sleur zitten met zo weinig mogelijk risico's.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het stuk gaat over wat je zou kunnen bedoelen met jezelf leren kennen. De uitspraak van Nietsche zegt dat mensen zichzelf liever iets wijsmaken dan echt naar zichzelf te kijken.
Jezelf kennen is moeilijk. Dat blijkt wel uit het feromonen verhaal. Feromonen ruik je niet eens en toch wordt je erdoor beinvloed.
Totdat het moment komt dat je ermee zit, denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook wel in ja. De makkelijkste weg is voor de meeste mensen geen zelfverrijking en in dezelfde sleur zitten met zo weinig mogelijk risico's.
Oh, jij had hier ook prima gepast als mod hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey Crutch, jij mod nu?
Vond dat r&p wel een extra mod kon gebruiken.
Gefeli!
Reklamebureau's enz maken er wel gebruik van helaas. Allemaal snelle oplossingen zoals de nieuwe axe, nieuwe gel, spijkerbroeken en pleisters om te stoppen met roken. En wat je zegt boekenwinkels inderdaad. De consument op z'n best is de voorspelbare die iets tekort komt in zijn leven en iets koopt om er beter van te voelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Totdat het moment komt dat je ermee zit, denk ik.
Het valt me op dat de laatste paar jaar de schappen bij de boekenwinkel vol liggen met zelfhulp- en zelfverrijkingboeken.
Da's lief, maar mod maken zullen ze mij nooit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, jij had hier ook prima gepast als mod hoor.
Dank je.
Oké, dat van de commercie snap ik, maar waar komt die hunker naar bewustwording ineens vandaan? Het is ergens begonnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Reklamebureau's enz maken er wel gebruik van helaas. Allemaal snelle oplossingen zoals de nieuwe axe, nieuwe gel, spijkerbroeken en pleisters om te stoppen met roken. En wat je zegt boekenwinkels inderdaad. De consument op z'n best is de voorspelbare die iets tekort komt in zijn leven om er beter van te voelen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's lief, maar mod maken zullen ze mij nooit.![]()
Ja best wel, gelukkig heb ik flink afgekeken bij de rest.quote:Je bent al druk bezig zag ik.Goede manier van inwerken, deze reeks.
Ik denk inplaats van een spiraal van negativiteit, een spiraal van positiviteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oké, dat van de commercie snap ik, maar waar komt die hunker naar bewustwording ineens vandaan? Het is ergens begonnen.
Zo lang er ook maar een 0,1% kans is dat ik Scanman ben zullen ze dat wel uit hun hoofd laten.quote:
Het schiet me ineens te binnen, maar 'The Secret' maakte nogal furore natuurlijk, daarvoor natuurlijk Eckhart Tolle en ineens ging het balletje rolle.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk inplaats van een spiraal van negativiteit, een spiraal van positiviteit.
Tja, maar los van dat hoor ik ook wel veel positieve dingen over je hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang er ook maar een 0,1% kans is dat ik Scanman ben zullen ze dat wel uit hun hoofd laten.
Ik ben niet echt bekend met die titels, ik lees verder vrij weinig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het schiet me ineens te binnen, maar 'The Secret' maakte nogal furore natuurlijk, daarvoor natuurlijk Eckhart Tolle en ineens ging het balletje rolle.
Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, maar los van dat hoor ik ook wel veel positieve dingen over je hoor.
Het is niet iets van de laatste tijd, maar heeft altijd bestaan. Ik erger me aan esoterie. 'The Secret' is helemaal te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het schiet me ineens te binnen, maar 'The Secret' maakte nogal furore natuurlijk, daarvoor natuurlijk Eckhart Tolle en ineens ging het balletje rolle.
The Secret is het commerciele antwoord op 'De Kracht Van Het Nu'quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is niet iets van de laatste tijd, maar heeft altijd bestaan. Ik erger me aan esoterie. 'The Secret' is helemaal te zot voor woorden.
Dank je.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat leuk! Crutch, gefeliciteerd met je moderatorchap
Je weet niet echt wat Feromonen zijn he volgens mij?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen puur over wat meer effect heeft, wat iemand ziet of ruikt.
Het is niet zo dat ik vrouwen leuk vind om hoe ze ruiken, maar vooral om hoe ze eruit zien.
"De Kracht Van Het Nu" is ook esoterische rommel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
The Secret is het commerciele antwoord op 'De Kracht Van Het Nu'
Maar goed, dat boek van Eckhart is best toegankelijk hoor!
bron: http://www.kanzeon.nl/tolle.htmlquote:Om de weg te gaan die wordt beschreven in De kracht van het Nu dien je de identificatie met je analytische geest en het daardoor gecreëerde onechte zelf, het ego, te laten varen.
We zijn ons denken niet. We kunnen onszelf van psychische pijn verlossen. Je authentieke kracht wordt pas gemobiliseerd door je over te geven aan het Nu.
Hier vinden we vreugde en zijn we in staat ons ware zelf te omarmen.
Daar komen we er ook achter dat we al ‘heel’ en ‘volmaakt’ zijn.
Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)h#Bhagwans_filosofiequote:In zijn boeken geeft hij aan dat iemands ego de meeste mensen in de weg zit. Het ego is volgens Bhagwan de sociale conditionering en de beperkingen die iemand zichzelf oplegt en die in het verleden zijn verzameld. De persoon schept daardoor behoeften die in conflict zijn met zijn werkelijke aard.
Bhagwan ziet het denken als een overlevingsmechanisme, dat steeds terugkerende patronen schept die in het verleden succesvol waren. Hierdoor leven veel mensen in het verleden, en vergeten ze in het moment te leven.
Alleen ik ben degene die het toe durft te geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Lynthy het volgende:
Dat moet haast wel de schuld zijn van de gemiddelde vrouwelijke Fokker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Lynthy het volgende:
Zo klopt het wel ongeveer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel de schuld zijn van de gemiddelde vrouwelijke Fokker.
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah een motor mod erbij.Tof.
[..]
Tsja ik kan niet iedereen gaan ontmaagden hè.
Ah ik denk dat ze heel lief voor je zal zijn.quote:
Ik moet maar wat aan mijn zelfvertrouwen doen zonder de aandacht van een vrouw.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ik denk dat ze heel lief voor je zal zijn.
Ik zeg versieren die hap effe neuken, paar keer er na neuken moet je eens zien wat er gebeurd met je zelf vertrouwen
Dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ik denk dat ze heel lief voor je zal zijn.
Ik zeg versieren die hap effe neuken, paar keer er na neuken moet je eens zien wat er gebeurd met je zelf vertrouwen
quote:
Dan moet je in een automaatje gaan rijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Een cariere als koppelaar is niet mijn ding zo blijkt![]()
Ik zal er eens naar kijken vanavond en als ik iets weet het meldenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef Crutch het volgende:
Wat zullen we met de OP gaan doen?
Is ie goed zo of zullen we 'm wat inkorten en updaten?
het plaatje in de OP is een gejat stock photo plaatje van istockphoto ( http://www.istockphoto.com/stock-photo-3307450-office-nerd.php )quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef Crutch het volgende:
Wat zullen we met de OP gaan doen?
Is ie goed zo of zullen we 'm wat inkorten en updaten?
Nee en daarnaast is hier niet zo slim om iemand die een stuk jonger is te koppelen aan iemand die een relatie heeft he.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Een cariere als koppelaar is niet mijn ding zo blijkt![]()
Ze is toch weer vrij gezel, of haal ik nu mensen door elkaar heen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee en daarnaast is hier niet zo slim om iemand die een stuk jonger is te koppelen aan iemand die een relatie heeft he.
Ik zoek wel iemand van eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is toch weer vrij gezel, of haal ik nu mensen door elkaar heen.
En hey een toy boy is vandaag de dag hip. Dus wat dat betreft zit je goed
Op fok ken en heb je meer contact met vrouwen dan in het dagelijks leven en de drempel tot aanspreken is veel lager. Dat maakt Fok in jou geval de perfecte vis vijverquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek wel iemand van eigen leeftijd.
En iemand die niet op FOK! zit.
Er komt wel een meisje van FOK! zaterdag langs maar dat is dan gewoon een vriendin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op fok ken en heb je meer contact met vrouwen dan in het dagelijks leven en de drempel tot aanspreken is veel lager. Dat maakt Fok in jou geval de perfecte vis vijver
Woon jij in een !Fok dorpquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Er komt wel een meisje van FOK! zaterdag langs maar dat is dan gewoon een vriendin.
En zo'n beetje alle meisjes van mijn leeftijd die hier zitten hebben al een andere fokker als vriend.
Nee Hoofddorp en aangezien ik er woon en natuurlijk omdat de Primark er zit komt Faye langs.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Woon jij in een !Fok dorp
En wie is het wie is het
Ben nog steeds bezet hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is toch weer vrij gezel, of haal ik nu mensen door elkaar heen.
En hey een toy boy is vandaag de dag hip. Dus wat dat betreft zit je goed
Kende haar niet, maar druk typje lijkt het mequote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Hoofddorp en aangezien ik er woon en natuurlijk omdat de Primark er zit komt Faye langs.
Je weet wel van die feliciteer naatje_1 topics en bitchfights met Yvonne.
En als je haar dan nog niet kent kan je zoeken op gewoonfaye.
Huh wie heeft dan haar scharrel gedumpt ennwas daar heel kwaat over als of ze een volwaardige relatie hadden ipv een lat relatie?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben nog steeds bezet hoor.
En heb trouwens al een jongere vriend, alleen niet zoveel jonger als heloef.
Wordt reuze gezellig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kende haar niet, maar druk typje lijkt het me
Daar ga jij je geen moment mee vervelen
Former.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wie heeft dan haar scharrel gedumpt ennwas daar heel kwaat over als of ze een volwaardige relatie hadden ipv een lat relatie?
Zoals heloef zegt was dat Former.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wie heeft dan haar scharrel gedumpt ennwas daar heel kwaat over als of ze een volwaardige relatie hadden ipv een lat relatie?
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoals heloef zegt was dat Former.
Maar ik heb dus wel een serieuze relatie, hij is ook absoluut geen scharrel verder en ook nooit geweest. Ben zelfs nog nooit kwaad op hem geweest.
Ja daar ga je al fout. Jii moet leiden het alpha mannetje zijn aldus vuurvliegjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt reuze gezellig.
Kan er wel eerst twee uur achteraan lopen in de Primark maar goed het is altijd gezellig met haar en ze dokt al 21 euro om langs te komen dus dat heb ik er wel voor over.
Dan mis je wel de goedmaak sexquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoals heloef zegt was dat Former.
Maar ik heb dus wel een serieuze relatie, hij is ook absoluut geen scharrel verder en ook nooit geweest. Ben zelfs nog nooit kwaad op hem geweest.
Ook geen echte ruzie, wel discussies enzo hoor maar ben nog nooit echt woedend geweest op hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?
Ruzie is gezond hoor.
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, maar okee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook geen echte ruzie, wel discussies enzo hoor maar ben nog nooit echt woedend geweest op hem.
Als ik echt boos ben is er geen kans op goedmaakseks, dus die miste ik sowieso al.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja daar ga je al fout. Jii moet leiden het alpha mannetje zijn aldus vuurvliegje
Maar gezellig man. Voor de rest niet interesant? Voor meer dan gezellig?
[..]
Dan mis je wel de goedmaak sex
Tsja het is niet alsof we al 20 jaar samen zijn natuurlijk, maar we houden gewoon goed rekening met elkaar qua dingen die er echt toe doen voor ons. Kleine irritaties en discussies zijn er uiteraard wel gewoon maar die zijn ook gewoon altijd bespreekbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, maar okee.
Oh ik vind haar hartstikke leuk maar ze heeft al een vriend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja daar ga je al fout. Jii moet leiden het alpha mannetje zijn aldus vuurvliegje
Maar gezellig man. Voor de rest niet interesant? Voor meer dan gezellig?
Ja maar ja maar, sex maakt alles goed dat weet je toch!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik echt boos ben is er geen kans op goedmaakseks, dus die miste ik sowieso al.
Seks schijnt te werken tegen hoofdpijn inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, sex maakt alles goed dat weet je toch!
Van hoofdpijn tot ruzzie.... Sex maakt het goed!
Hoofdpijn klopt maar dat heb ik al bijna nooit. Maar als ik kwaad ben heeft iemand het zodanig verpest dat ik ook echt niet meer met hem naar bed ga.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, sex maakt alles goed dat weet je toch!
Van hoofdpijn tot ruzzie.... Sex maakt het goed!
Maar dat is in elke relatie of vriendschap. En dat is dan ook meer dan normaalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja het is niet alsof we al 20 jaar samen zijn natuurlijk, maar we houden gewoon goed rekening met elkaar qua dingen die er echt toe doen voor ons. Kleine irritaties en discussies zijn er uiteraard wel gewoon maar die zijn ook gewoon altijd bespreekbaar.
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik vind haar hartstikke leuk maar ze heeft al een vriend.
Daarnaast zou die afstand ook nog een rol spelen.
Dan zou ik er ook geen zin in hebben inderdaad, maar volgens onderzoeken zou het wel tegen de pijn helpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:36 schreef Crutch het volgende:
Sorry hoor, maar als ik hoofdpijn heb dan heb ik helemaal geen zin in seks.
Ik vind het zelf ook vrij normaal eigenlijk maar goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dat is in elke relatie of vriendschap. En dat is dan ook meer dan normaal
Ja hallo ik ga toch niet de relatie kapot maken van mijn beste vriendin en een vriend van mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles kan kapot![]()
En afstand, neem van me aan dat als je echt verliefd bent dat allemaal niets meer uitmaakt.
Heb er zelf ervaring mee. Ruim een uur heen en nog een uur terug. Ik had het er graag voor over, en nooit spijt gehad!
Juist nuttigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks schijnt te werken tegen hoofdpijn inderdaad.
Tot zover de categorie nutteloze onderzoeken.
Heb het niet over zomaar iemand maar een partnerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoofdpijn klopt maar dat heb ik al bijna nooit. Maar als ik kwaad ben heeft iemand het zodanig verpest dat ik ook echt niet meer met hem naar bed ga.
Maar dan hebben we het in dit geval meer over migraine?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:36 schreef Crutch het volgende:
Sorry hoor, maar als ik hoofdpijn heb dan heb ik helemaal geen zin in seks.
Ik had het ook over een partner, ik heb sowieso al geen seks met een zomaar iemand.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist nuttig
[..]
Heb het niet over zomaar iemand maar een partner
[..]
Maar dan hebben we het in dit geval meer over migraine?
Eerst niet maar omdat het zo lang loopt is het dat geworden ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:40 schreef T.O.P het volgende:
Ik heb zojuist de OP gelezen, maar ik snap het nog niet helemaal. De OP maakt geen melding van een slowchat, maar als ik de pagina's doorlees lijkt het wel gewoon op een slowchat... Is dit een SC of niet??
daar heb je een punt. Maar toch.....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga toch niet de relatie kapot maken van mijn beste vriendin en een vriend van mij.![]()
Op zich kan het allemaal prima haar vriend zit in Noorwegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar heb je een punt. Maar toch.....
Ik kan dat echt niet denk trouwens elkaar alleen in het weekend zien en daar ook nog een godsvermogen aan kwijt zijn.
Geld speelt dan geen rol meer, en je kan het om en om doen.
Trouwens haar in het weekend alleen zien is zo erg nog niet. Je kan door de weeks je eigen dingen doen en je leeft naar de dag toe dat je elkaar weer ziet. En dan is het nog veel leuker als je elkaar ziet
De neusorgaan is niet zo ver ontwikkeld als ogen om signalen te detecteren. Wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet niet echt wat Feromonen zijn he volgens mij?
Feromonen ruik je onbewust, dus jij weet helemaal niet of je af gaat op uiterlijk of geur
Dat klopt, maar reuk draagt daar zeker wel aan bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De neusorgaan is niet zo ver ontwikkeld als ogen om signalen te detecteren. Wat snap je er niet aan?
Uiteraard heeft het een bijdrage, maar wel wat minder (als het maar niet teveel afschrikt).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar reuk draagt daar zeker wel aan bij.
Iemand kan er leuk uitzien, maar uit z'n giechel meuren alsof hij net met een nijlpaard heeft liggen knuffelen.
Wat snap jij niet aan de bijdrage van reuk en feromonen? Hij zegt toch ook niet dat het belangrijker/groter/sterker is dan zicht, enkel dat het onbewust meespeelt. Iets met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De neusorgaan is niet zo ver ontwikkeld als ogen om signalen te detecteren. Wat snap je er niet aan?
Hij zegt dat ik niet weet of ik het meest voor uiterlijk of geur af ga. Nou dat weet ik wel: uiterlijk. Begrijpend lezen aan jouw kant misschien?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de bijdrage van reuk en feromonen? Hij zegt toch ook niet dat het belangrijker/groter/sterker is dan zicht, enkel dat het onbewust meespeelt. Iets met begrijpend lezen.
Gaaf! Veel plezierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:26 schreef Newbie114 het volgende:
Coole post uit Frankrijk![]()
Hoe gaat het er mee?
Ik vind een meisje van het werk nu echt leuk, houd sms contact met haar en ga na mijn vakantie proberen iets af te spreken.
Hier ook al een leuk meisje ontdekt maar die woont in de buurt. Ik ga het toch maar proberen doen. En anders is de groep hier zowieso supergezellig, dus dat maakt niet zoveel uit.
Groetjes, Newbie
Hoe kan je het nou vergelijken als het ene bewust gaat en het andere onbewust? Dat is zoals ik het lees juist zijn punt hierin, hij zegt niet dat uiterlijk achtergesteld is op reuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik niet weet of ik het meest voor uiterlijk of geur af ga. Nou dat weet ik wel: uiterlijk. Begrijpend lezen aan jouw kant misschien?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oke schuif even de dikke plaat voor je hoofd opzij, en lees de volgende tekst 2xquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bewust of onbewust, als de feromonen niet eens je neus bereiken of je ademt toevallig uit dan heeft het natuurlijk geen effect.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou vergelijken als het ene bewust gaat en het andere onbewust? Dat is zoals ik het lees juist zijn punt hierin, hij zegt niet dat uiterlijk achtergesteld is op reuk.
Iedereen vindt vrouwen lekker ruiken!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Oke schuif even de dikke plaat voor je hoofd opzij, en lees de volgende tekst 2x
Jij hebt het over geur in het algemeen, ik heb het over reuk en Feromonen.
Op het moment dat jij ergens binnen komt detecteerd je reuk orgaan en je hersenen de geur Feromonen. Dit heeft niemand door en er is niemand die kan zeggen, hey ik ruik Feromonen. Dit is namelijk iets wat onbewust gaat en hoe graag we ook willen. We kunnen ons van dat moment niet bewust worden.
Op dat moment is je reuk orgaan vele malen beter dan je ogen. Of kan jij meer dan 500 meter kijken en een mooie vrouw spotten?
Door Feromonen zal jij onbewust aangetrokken worden door vrouwen en zal jij zonder dat je het weet die kant op gaan. Dan pas komen je ogen in actie en ga jij bepalen van oke wel dan wel niet aantrekkelijk
In bovenstaand verhaal is dusnl je reuk orgaan beter in staat om signalen op te vangen. In dit geval Feromonen.
Nu kan je heel denegerend gaan roepen van, wat snap je er niet aan. Maar ook deze keer zit je er naast.
Dit is namelijk een kei harde feit onderbouwd door honderden wetenschappelijke onderzoeken.
Dus om het balletje terug te kaatsen. Wat snap jij hier niet aan.
Ze bereiken je neus prima, dat je ze niet bewust ruikt doet daar niks aan af. Ook een keertje uitademen blaast niet meteen alle geuren compleet van je weg hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bewust of onbewust, als de feromonen niet eens je neus bereiken of je ademt toevallig uit dan heeft het natuurlijk geen effect.
Jezus even serieus. Dus we ruiken niks omdat we met toeval uitademen? Kom op man.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bewust of onbewust, als de feromonen niet eens je neus bereiken of je ademt toevallig uit dan heeft het natuurlijk geen effect.
Denk je dat als er 3 meiden op 2 meter van elkaar staan, en jij 10 meter verderop, dat je onbewust weet van welke meid die feromoon vandaan komt? Dwarrelt het zo goed richting je neus? Windrichting, heeft dat effect? Je neus is dan zeker ineens een gps?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus even serieus. Dus we ruiken niks omdat we met toeval uitademen? Kom op man.
Feromonen zijn er altijd en altijd om je heen. Vergelijk het als gsm straling. Het bereikt je dus altijd. Dat is de hele functie van feromonen. Een partner aantrekken. De rest van zien of wat dan ook komt er na.
Ga nou eerst eens lezen, want je hebt geen idee wat feromonen doen en zijn. Dat kan je al zien aan je bovenstaande reactie.
Vermaak de mensen waarmee hij niet praat om hem heen. Hierdoor heeft hij de tijd om snel 1 op 1 een band te schappen met die meidquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:00 schreef greatjob het volgende:
Ik ga een maats wingman spelen
Het leek mij wel een leuke oefening. Iemand tips daarvoor?
Waarom ga je alles nu naar het extreme tillen om alsnog gelijk te krijgen? Neem anders gewoon aan dat feromonen enig effect hebben of google erop, maar ga er niet zo flauw over lopen doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:
Je zit in een donkere gymzaal. Zou je onbewust de weg naar buiten kunnen vinden als er een vrouw in de hal zit met feromonen? (nee niet geur, puur onbewust feromonen)![]()
Als er een knappe vrouw in de zaal zit met het licht aan, en je sluit je neus af, kan je haar nog steeds vinden? Yep.
Als je buiten loopt bij veel vrouwen, dwarrelen de feromonen door elkaar. Maar je kunt de vrouwen nog wel visueel scheiden , ze vermengen niet tot 1 kleur.
Om te bewijzen dat het visuele meer effect heeft dan feromonen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom ga je alles nu naar het extreme tillen om alsnog gelijk te krijgen? Neem anders gewoon aan dat feromonen enig effect hebben of google erop, maar ga er niet zo flauw over lopen doen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:54 schreef greatjob het volgende:
[..]
Iedereen vindt vrouwen lekker ruiken!
Homo's vinden andere homo's lekkerder ruiken, terwijl dit niet het geval is voor niet hetero mannen.
Het bestaan van feromonen is bewezen.
Dat waren toch de conclusies?
Waarom moet dat perse, en voor wie wil je dat bewijzen? Het ene is bewust en het andere onbewust, je hoeft het dan ook niet zo sterk met elkaar te vergelijken aangezien beide een rol spelen op twee heel verschillende manieren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat het visuele meer effect heeft dan feromonen.
Hij schep niet snel een band. Hij is vrij stil.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vermaak de mensen waarmee hij niet praat om hem heen. Hierdoor heeft hij de tijd om snel 1 op 1 een band te schappen met die meid
Het gaat eeuwig door..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Ik vind het knap dat jullie hier nog energie voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |