SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatJe moeder is een hamster
Tja, dat is ook wel logisch he?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar er is wel een globaal iets waar de meeste vrouwen op vallen. En dat is iemand die niet snel verdrietig en zwak doet en zelfverzekerd is. Zelfverzekerd zijn is ook iets wat in iemands persoonlijkheid zit. Verder vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk als een man een passie en doel heeft in zijn leven. Een persoonlijkheid die deze passie's en doelen nastreeft en ervoor vecht, hoord ook bij een persoonlijkheid die aantrekkelijk is.
Dat kan zo zijn. Maar een man is geen persoonlijkheid als hij zich daar iets van aan zou trekken.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar er is wel een globaal iets waar de meeste vrouwen op vallen. En dat is iemand die niet snel verdrietig en zwak doet en zelfverzekerd is. Zelfverzekerd zijn is ook iets wat in iemands persoonlijkheid zit. Verder vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk als een man een passie en doel heeft in zijn leven. Een persoonlijkheid die deze passie's en doelen nastreeft en ervoor vecht, hoord ook bij een persoonlijkheid die aantrekkelijk is.
Nee, maar zodra hij het is , dan wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn. Maar een man is geen persoonlijkheid als hij zich daar iets van aan zou trekken.
Yep logisch, maar veel begrijpen nog niet wat aantrekkelijk en onaantrekkelijk is aan iemands persoonlijkheid. (Waar vrouwen over het algemeen zich meer aangetrokken bij voelen)quote:Op maandag 25 juli 2011 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel logisch he?
- geen huilebalk;
- geen weggekropen muurbloempje;
- geen slapjanus.
Dat heeft ook te maken met wel of niet aanpassen. In een onbekende groep is het aftasten hoe en wat wel en niet gewaardeerd gaat worden. Je kan dan je gedrag aanpassen zonder je zelf anders voor te doen dan dat je bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Crutch het volgende:
Het hangt ook af van de omgeving waarin je zit.
Iemand kan in een groepje waarvan het (let op) merendeel bekende vrienden zijn, erg vrolijk en uitbundig sociaal met iedereen omgaan, terwijl dat in groepen met veelal onbekenden niet lukt.
Veel? Over een een hoe groot percentage van de mannelijke bevolking heb jij het dan, ik hoop niet die drieenhalve fokker hier?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep logisch, maar veel begrijpen nog niet wat aantrekkelijk en onaantrekkelijk is aan iemands persoonlijkheid. (Waar vrouwen over het algemeen zich meer aangetrokken bij voelen)
Geen idee hoe groot het percentage is, maar als je al een club of cafe binnenloopt zie je al hordes gasten die er alles aan doen om "er bij te horen" en een indruk proberen te wekken door niet zichzelf te zijn. (Gasten met een drankje in hun handen en heel voorzichtig mee proberen te doen en om hun heen kijken of ze " goedgekeurd" zijn of "afgekeurd").quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Veel? Over een een hoe groot percentage van de mannelijke bevolking heb jij het dan, ik hoop niet die drieenhalve fokker hier?
Wat een onzin.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot het percentage is, maar als je al een club of cafe binnenloopt zie je al hordes gasten die er alles aan doen om "er bij te horen" en een indruk proberen te wekken door niet zichzelf te zijn. (Gasten met een drankje in hun handen en heel voorzichtig mee proberen te doen en om hun heen kijken of ze " goedgekeurd" zijn of "afgekeurd").
Nee geen onzin, een feit. Veel mensen vermaken zich maar half als ze uit gaan en durven niet zichzelf te zijn, die proberen zo min mogelijk op te vallen en mee te doen met de rest. Kijk maar eens dat er pas mensen beginnen te schreeuwen als er 1 begint, of dat de rest pas springt omdat een ander springt. Veel staan er bij alsof ze saai een filmpje kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
Ik zie hordes gasten die het gewoon naar hun zin hebben en lekker met maten een potje bier drinken.
Oh, en hey als er eens een lekker wijf in de buurt is een beetje kijken enzo.
Niet iedereen is continu op zoek naar een date hoor!
Je bent zelf anders bewust constant bezig om precies zo te zijn en te doen als dat jij denkt dat vrouwen aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Je moet je gedrag nooit aanpassen aan andere mensen, dat is een teken van een zwakke persoonlijkheid.
Aha, dus je geeft zelf al aan dat je manier van doen aanpassen om vrouwtjes te bekoren een zwakke bezigheid is.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Je moet je gedrag nooit aanpassen aan andere mensen, dat is een teken van een zwakke persoonlijkheid.
Waar haal je die onzin vandaan joh?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee geen onzin, een feit. Veel mensen vermaken zich maar half als ze uit gaan en durven niet zichzelf te zijn, die proberen zo min mogelijk op te vallen en mee te doen met de rest. Kijk maar eens dat er pas mensen beginnen te schreeuwen als er 1 begint, of dat de rest pas springt omdat een ander springt. Veel staan er bij alsof ze saai een filmpje kijken.
Dus mensen vermaken zich niet als ze niet actief aan het proberen zij te versieren?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee geen onzin, een feit. Veel mensen vermaken zich maar half als ze uit gaan en durven niet zichzelf te zijn, die proberen zo min mogelijk op te vallen en mee te doen met de rest. Kijk maar eens dat er pas mensen beginnen te schreeuwen als er 1 begint, of dat de rest pas springt omdat een ander springt. Veel staan er bij alsof ze saai een filmpje kijken.
Niks met zwakke personelijlheid te maken. In het begin even kijken hoe of wat. Even aftasten, je kan als je echt zo bent ook gewoon spontaan zijn. Maar dim het even in. Je kan namelijk ook mensen er mee afschrikken.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Feit? Als dat zo is kan je ons ook wel inlichten hoeveel die "veel mensen" zijn? De meeste mensen willen helemaal niet opvallen, die hebben het op minder uitbundige manier gezellig.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben. Dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden is een heel leuk gevolg hiervan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent zelf anders bewust constant bezig om precies zo te zijn en te doen als dat jij denkt dat vrouwen aantrekkelijk vinden.
Je houd jezelf goed voor de gek.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben. Dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden is een heel leuk gevolg hiervan.
Nope, het boeit me echt niet wat anderen van me denken. Als mijn haar bijvoorbeeld compleet door de war zit heb ik nog evenveel plezier als dat mijn haar netjes zit. Vroeger was het wel anders.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je houd jezelf goed voor de gek.
Dat is niet wie jij bent, dat heb je jezelf gewoon aangeleerd net als al je techniekjes en dingetjes.
Als je dat iedereen aanbeveelt, dan heeft het geen zin om iets over iemand ander te zeggen (want die zou er zich niets van aan moeten trekken).quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben. Dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden is een heel leuk gevolg hiervan.
Die voorbeelden. Je haar.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, het boeit me echt niet wat anderen van me denken. Als mijn haar bijvoorbeeld compleet door de war zit heb ik nog evenveel plezier als dat mijn haar netjes zit. Vroeger was het wel anders.
Waarom doe je dan zo je best mensen te overtuigen dat je echt zo bent als het je toch allemaal wat uit maakt?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me op een manier dat ik me nergens van aantrek wat anderen van me denken, en dat is wie ik ben.
Daarmee zeg je dus dat diegene niets moet aantrekken van de aanbeveling om zich van niemand wat aan te trekken, maar wel gewoon moet door gaan met wat aantrekken van zijn omgeving? Je weet zelf ook wel dat het een non-argument isquote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je dat iedereen aanbeveelt, dan heeft het geen zin om iets over iemand ander te zeggen (want die zou er zich niets van aan moeten trekken).
Je niets van je omgeving aan trekken is ook zwaar overdreven.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dus dat diegene niets moet aantrekken van de aanbeveling om zich van niemand wat aan te trekken, maar wel gewoon moet door gaan met wat aantrekken van zijn omgeving? Je weet zelf ook wel dat het een non-argument is.
Vorige keer zat ik te feesten in de regen, en ik merkte niet eens meer dat het regende zoals ik vroeger deed. Je omgeving moet niet teveel voor je bepalen, en dat is bij de meeste mensen wel zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je niets van je omgeving aan trekken is ook zwaar overdreven.
Het soort voorbeelden die jij noemt, daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Voorbeeld over mijn haar etc:
Dit is een voorbeeld van aantrekken wat andere mensen over je nadenken. Er zijn er nog 9999 dingen op te noemen bij zo'n beetje iedereen. Allemaal kleine trekjes enz. Het is natuurlijk niet zo extreem als wat ik zei, maar toch zit het in je achterhoofd van "oops mijn haar zit niet goed". Is dit zo raar?
Je iets aantrekken van anderen betekent overigens ook rekening houden met anderen; een wederzijds belang.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vorige keer zat ik te feesten in de regen, en ik merkte niet eens meer dat het regende zoals ik vroeger deed. Je omgeving moet niet teveel voor je bepalen, en dat is bij de meeste mensen wel zo.
Maar een vrouw volgens een vast patroon benaderen die je zelf hebt aangeleerd is ook een truukje. Je hebt je zelf iets aangeleerd wat je voor heen niet was.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier om mensen te leren hoe ze echt hunzelf kunnen zijn en aantrekkelijk zonder truukjes, I am on a mission
Er zijn genoeg onzekere mensen, die er baat bij hebben zich minder aan te trekken van wat anderen van ze denken, daarmee vrijer worden in hun doen en laten, en zo aantrekkelijker worden voor anderen. Daar kunnen mensen mee winnen. Een goede missie.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier om mensen te leren hoe ze echt hunzelf kunnen zijn en aantrekkelijk zonder truukjes, I am on a mission
Kan hoor, er zijn er nog veel meer (een paar dingetjes waren bij mij van toepassing, meeste is gewoon algemeen):quote:Op maandag 25 juli 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het soort voorbeelden die jij noemt, daar heb ik nooit last van gehad.
Of dat je uiterlijk er niks mee te maken heeft, zo lang je innerlijk maar vrolijk en blij is en een goed karakter hebt. Dan lopen de vrouwen met je weg...quote:Op maandag 25 juli 2011 17:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Minder goed aan de missie vind ik dat het zo overdreven wordt gesteld, dat onzin wordt. Het is niet waar, dat als je je niets aantrekt van je omgeving, je daardoor heel aantrekkelijk wordt.
Ik ben meer een einzelgänger en pas me eerder te weinig dan teveel aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan hoor, er zijn er nog veel meer (een paar dingetjes waren bij mij van toepassing, meeste is gewoon algemeen):
Dan is dit al compleet, en is 1 van de zoveel puzzelstukjes van aantrekkelijkheidquote:Op maandag 25 juli 2011 17:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben meer een einzelgänger en pas me eerder te weinig dan teveel aan.
Dansje maken, spontaan knuffele, tijdens gesprek binnen bepaalde tijd vrouw even aanraken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:37 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: ik benader vrouwen helemaal niet volgens een vast patroon
Zoiets heet: "Interactie". Ja, er moet inderdaad een interactie zijn met een vrouwquote:Op maandag 25 juli 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dansje maken, spontaan knuffele, tijdens gesprek binnen bepaalde tijd vrouw even aanraken.
Dat zijn vaste dingen die jij doet toch om succes te behalen?
Dat kan je dan samen vatten als een vast patroon.
Die je bovenstaande niet voor 95% van de keren heb ik je verkeerd begrepen.
Nee dat heet een vast patroon. Elke keer het zelfde doen om een bepaald patroon te bereiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoiets heet: "Interactie". Ja, er moet inderdaad een interactie zijn met een vrouw
Ik doe niet telkens hetzelfde, dat zeg jij over mijquote:Op maandag 25 juli 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat heet een vast patroon. Elke keer het zelfde doen om een bepaald patroon te bereiken.
Interactie staat gelijk aan wissel werking. Een wissel werking kan op veel verschillende manieren ontstaan.
Jij houd een vast patroon aan om een interactie te starten. Omdat je het anders kennelijk niet voor elkaar krijgt. Jij doet op dat moment je best om iets voor elkaar te krijgen wat je uit je zelf niet kan bereiken. Je bent dus op dat moment niet je zelf. Je bent teveel bezig met zoals jij dat noemt, interactie uit lokken aan de hand van een vas patroon.
Jij maakt dus gebruik van truukjes in dat geval om een situatie te laten ontstaan. Terwijl zo iets spontaan zal moeten ontstaan door je eigen spontane karakter.
Al zou je dat wel doen, wat is daar mis mee? Als iets goed gaat, kun je daar best mee doorgaan. Een voetbaltrainer wisselt na een overwinning ook niet het hele elftal.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:37 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: ik benader vrouwen helemaal niet volgens een vast patroon
Ik vraag het me serieus ook af.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef Re het volgende:
word je niet ongelofelijk moe van jezelf firefly
Hij krijgt het in elk geval voor elkaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat je het anders kennelijk niet voor elkaar krijgt.
Ik vraag je of je 95% van de keren dat jij versiert bepaalde handelingen doet. Jij ontkent dat niet maar noemt dat interactie.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik doe niet telkens hetzelfde, dat zeg jij over mijWat ik doe is waar ik op dat moment zin in heb.
Wat heeft in me reet geknepen worden in gods naam te maken met de lopende discussie.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Laat jij maar jezelf in je kont knijpen door je vrienden en dan weer lachen om hetzelfde grapje, dan doe ik mijn ding
Jij bent zo grappig, zodra je ergens in een discussie doorhebt (eindelijk) dat je onzin loopt te praten, ga je er totaal andere dingen bij halen, zoals katten, gay-bars of nu het knijpen.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Laat jij maar jezelf in je kont knijpen door je vrienden en dan weer lachen om hetzelfde grapje, dan doe ik mijn ding
Ik zie jou hier anders alleen maar zeuren over anderen. Da's niet eens grappig te noemen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zo grappig, zodra je ergens in een discussie doorhebt (eindelijk) dat je onzin loopt te praten, ga je er totaal andere dingen bij halen, zoals katten, gay-bars of nu het knijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |