Wat een grappig verhaalquote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
De rubriek van morgen nu al op de site: http://www.tctubantia.nl/(...)m-nooit-vergeten.ece
Oh manquote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Pisje, kiek dan, de Aldi folder van deze week !
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, je hoeft niet te bankieren gekkie, dit was gewoon mijnes, jeweettog!
Het laatste, neem ik aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een grappig verhaalEn ze is getrouwd, hoopt ze nog op een fling of is het vrienschappelijke nieuwsgierigheid?
Ff goed ontsmetten hequote:
Ja, mooie hang naar het verleden!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
Heet de krant Tubantia, wat een leuke naam Dushk!
Ik ga er vanavond ff goed voor zittenquote:
Geen idee, weet ie zelf ook niet.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, weet ie zelf ook niet.Wordt soms verlengt enzo.
Nederland trekt al wat terug he. Die vriend is een Amerikaan,quote:Op maandag 25 juli 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Tja de minister doet het in zijn broek voor Obama. Wat als Nederland nou nee gaat zeggen. O nee dan zegt Amerika de vriendschap op. Hellup
Okeequote:Op maandag 25 juli 2011 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland trekt al wat terug he. Die vriend is een Amerikaan,
Amerika blijft er hardnekkig in geloven.
Wat heerlijkquote:
iTunes, wat een ellendequote:Op maandag 25 juli 2011 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Stomme nieuwe versie van iTunes heeft m'n telefoon leeggemaakt. Alle muziek eraf.
iAlles, een ellendequote:
Ik gebruik het niet. Heb het ooit wel gehad. Maar begreep er de ballen van.quote:
Wat deze deerne zegt!quote:
Ja, ik ben benieuwd. Morgenvroeg maar even wat ingrediënten halen en eventueel s middags nog naar de Toko.quote:
Jaquote:
In iets meer dan 2 uur?quote:
Niks snels aan hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In iets meer dan 2 uur?
Dat doe je wel snel dan?
Leeuk!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit onder de brandnetels, heb vandaag gesloopt in de tuin met ons pap, deed me denken aan vroegah, lekker timmeren!
Arme Mienquote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit Angry birds op de laptop te spelen, maar zonder account, dus hij slaat niks op als ik stop, dus nu kan Mien niet stoppen
Mien.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit Angry birds op de laptop te spelen, maar zonder account, dus hij slaat niks op als ik stop, dus nu kan Mien niet stoppen
Kinderspeelhuisje, wel sund aangezien er veel werk in gestoken is, maar nu is de tuin wel mooier. Nu nog even alles snoeien enzo. Kan niet wachten op de volgende insecten die ik tegenkom, heb gewoon 15 slakken gevonden.quote:
Ik zie je nou als een grote padvinder harken Bella!quote:
Nee geen polonaise op dit lijf! Gewoon een jacuzzi!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat huisje was al verleden tijd. Al gaan er teksten verloren. Straks zwembadje graven.
Lekker bubbelen!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee geen polonaise op dit lijf! Gewoon een jacuzzi!
Lekker man, prosecco erbij, Libelle in je hand!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker uitkijken op de buren die ruzien, Duyvis erbij, Fransje Duijts schallend uit de speakers, topleven!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker man, prosecco erbij, Libelle in je hand!
Laat die kraan maar komen om hem daar neer te zetten hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
de buren zijn tegenPolen van elkaar ?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker uitkijken op de buren die ruzien, Duyvis erbij, Fransje Duijts schallend uit de speakers, topleven!
quote:
Er zat hier iemand 2 weken terug De Kast tot laat te draaien. Ik kon gewoon niet slapen, Sieb voor, Sieb erna, Sieb erbij. In neeijjee dei. Ik lag in bed en zag hem gewoon rennen daar in het Thialf met die krullen. Moh.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
Fransje Duijts schallend uit de speakers, topleven!
Ik voel een bubbelmeet aankomen!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat die kraan maar komen om hem daar neer te zetten hoor.
Zeg kut, reageer eens op DM!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar nee, rechts is gewoon Hollanders (met zoon Boyke) achter is inderdaad Polen.
quote:
Siebheeft een vriendin die twee keer zo jong isquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zat hier iemand 2 weken terug De Kast tot laat te draaien. Ik kon gewoon niet slapen, Sieb voor, Sieb erna, Sieb erbij. In neeijjee dei. Ik lag in bed en zag hem gewoon rennen daar in het Thialf met die krullen. Moh.
Is dat die ene van WerBistoooo? Of is er al een nieuwe?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Siebheeft een vriendin die twee keer zo jong is
Kut, kiek es op Facebook! Met je Denemarken!quote:
Ik vind 2 liedjes leuk, maar na een tijdje wordt het vermoeiend.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zat hier iemand 2 weken terug De Kast tot laat te draaien. Ik kon gewoon niet slapen, Sieb voor, Sieb erna, Sieb erbij. In neeijjee dei. Ik lag in bed en zag hem gewoon rennen daar in het Thialf met die krullen. Moh.
Neee alweer een nieuwe!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die ene van WerBistoooo? Of is er al een nieuwe?
RAAK JA RAAK, die was wel tof, en de manier hoe de volume knop telkens HOOG ging bij RAAKquote:Op maandag 25 juli 2011 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind 2 liedjes leuk, maar na een tijdje wordt het vermoeiend.
quote:
Ik zie het al voor me, heerlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
RAAK JA RAAK, die was wel tof, en de manier hoe de volume knop telkens HOOG ging bij RAAK![]()
Maar volgens mij is het nog best te pruimen, doe mij maar Sieb en geen Duits/Duijts/Duyts!
Ja zo heb ik er nog wel een paar op het lijstje staan.quote:
Mirjam vond ik stiekem wel liefquote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee alweer een nieuwe!
Werbisto heeft maar een weekje geduurd ofzoWerbisto valt kei op vrouwen hoor
Weet ze alleen zelf nog niet
Dat fenomeen is al best lang bekend toch, attentiehoereren heet dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zo heb ik er nog wel een paar op het lijstje staan.
En nu duikt er weer iets nieuws op, mensen die met veel drama uit de kast (no pun intented) komen en er dan zes even dramatische relaties weer terug in koeken.
Ik werd er bloedchagerijnig van, tot die volume zo omhoog en omlaag ging, ik had het niet meer. Crea welquote:
Had geen mixtafel dus dan zo maar.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd er bloedchagerijnig van, tot die volume zo omhoog en omlaag ging, ik had het niet meer. Crea wel
Oehquote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is nog vrij! Kans op een trio gegarandeerd.
Gooi eens wat in de groep!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zo heb ik er nog wel een paar op het lijstje staan.
Ik voelde de passie van de buurjongen, vraag me nu nog steeds af wie er zo van Sieb houdt. Weet dus niet welke buurman het was. Het kakkertje om de hoek misschien, zo onverwachtquote:
Hier dringt het nu pas door, aftands gat is het ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat fenomeen is al best lang bekend toch, attentiehoereren heet dat.
Geert Hoes jawel dingdingding.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gooi eens wat in de groep!
En die van uit de Kast en erin, wacht die weet ikSoapie?
Ja die preciesquote:
Echt zo irritant he.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier dringt het nu pas door, aftands gat is het ook.
En het wisselt elkaar zo snel af, echt je kunt het niet meer bijhouden. Staat je bff iemand te hosselen, denk je dat ie uit de kast was, maar is ie er weer in gekropen. lastig lastig
Ik ken het helemaal niet, is het regionaal?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt zo irritant he.Maar dat wordt beter als je ouder wordt, hoop ik dan.
Geen idee, denk het wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet, is het regionaal?
Hosselen Hossen, echt Brabantsquote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet, is het regionaal?
Ik ken enkel het 'bi is hip' verhaal wat al een jaar of 10 loopt nu. Elk grietje van 15-25 is biquote:Op maandag 25 juli 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, denk het wel.
In Amerika was het ook erg, kon je afstrepen wie nu weer bi/gay/hetereau was!
sorryquote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken enkel het 'bi is hip' verhaal wat al een jaar of 10 loopt nu. Elk grietje van 15-25 is bi
Ja dat heeft de mensen die echt die gevoelens hebben het wel moeilijk gemaakt.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken enkel het 'bi is hip' verhaal wat al een jaar of 10 loopt nu. Elk grietje van 15-25 is bi
Ik accepteer je!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat heeft de mensen die echt die gevoelens hebben het wel moeilijk gemaakt.
Bi? Oh dat is een fase, lieverd!
Bi? Lekker van twee walletjes eten!
Bi? Je weet niet wat je wil!
quote:
Moet je wel ff opschuiven Harrie, want Dushk en ik staan al met Bella inlinequote:
Ooh heerlijke dooddoenerquote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat heeft de mensen die echt die gevoelens hebben het wel moeilijk gemaakt.
Bi? Oh dat is een fase, lieverd!Bi? Lekker van twee walletjes eten!
Bi? Je weet niet wat je wil!
Dankje, ik was zijn meest loyale volger.quote:
Uhuh.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je wel ff opschuiven Harrie, want Dushk en ik staan al met Bella inline
Heldinquote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje, ik was zijn meest loyale volger.
Goeiemorgen rakkertje! Hopelijk goede berichten uit [H] straksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedjemorgen Pisc!
Zo weer ritje [H] voor mij.
Ik ben toch maar voor het enkele drupje gegaan, dus nu nog zelfde als voorheen. Nu zo lenzen eruit en dan elk 4 uur sproeienquote:
Ik denk het ook jaquote:
Ik heb een simkaart besteldquote:Geachte Mevr P Isces
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 25-07-11 heeft ordernummer: 7813
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden.
Moggeh Pgrquote:
quote:
Ben je ziekjes?quote:
Ik heb het een keer in een voorstukje gezien ergens en toen was het wel leuk, ik denk dat de aflevering gewoon wat minder was. Is die Ramon ook elke dag op de radio?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken de Klusjesmannen van Serious Request.
Die afleveringen bij Viking en McDonalds, ik ken ze echt uit mn hoofd, zo geniaal![]()
Op tv duurt het wat lang mss, maar ik vind ze wel echt grappig, en de woordgrappen zijn zo mooi
quote:
Zaterdag en zondag met Timur Perlin en hij heeft ergens in de week op een dag nog een nachtprogramma.quote:
Dankjewel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Luts, have fun in Nijmegen, ik moet ook weer es gaan
Ja, hoop het. Heel veel plezier vandaag!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankjewel!
En balen Vaduz, maar hopelijk blijft dat beetje verbetering er wel inzitten!!
Dankjewel! We zijn nog niet weg, ze zijn bezig met wat van de autopapieren je wel en niet bij moet hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, hoop het. Heel veel plezier vandaag!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankjewel! We zijn nog niet weg, ze zijn bezig met wat van de autopapieren je wel en niet bij moet hebben
Daar lijkt het wel op hè?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Lutte
![]()
Mogen ze maar 1 keer per jaar het durp uut of zo?
Dat lijkt me niet fijn op reis gaan als je zo'n eind weg moetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ik zit nu in utrecht, passen op de katten van vrienden die nu met de auto naar italie rijden![]()
gisteren wilden ze de auto starten, niets hoor
't spul doorgemeten, quick fix gemaakt en de accu vervangen, kan als ze terugkomen het complete dashboard er af om het definitief op te lossen
Oh my, de poepigheid, en jullie hebben wel stromend water?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op hè?
Papa gaat wel iedere dag naar Den Bosch voor werk (en dan van daaruit carpoolen naar Breda) maar dat is met de andere auto.
En mama komt echt nooit op de harde weg geloof ikDe Schoapendag is al een flinke uitstap dus, laat staan naar Nijmegen
boh, tis niets ernstigs, ze moeten alleen een zekering er uit trekken 's avonds zodat de accu niet leeg looptquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet fijn op reis gaan als je zo'n eind weg moet!
Stromend water wel, soms zelfs warm. Elekticiteit ook zo somsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh my, de poepigheid, en jullie hebben wel stromend water?
*proest*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
komen jouw ouders uit een ei Lutte, of lijkt het maar zo?
Hoe is het?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
alleen, er is iemand allergisch voor katten
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
*proest*
Valt echt wel mee hoorMaar het zijn echt twee van die kip zonder koppen die compleet langs elkaar heen praten. 'Dat zei ik!' 'Nee dat zei je niet' 'Deel A' 'Ja daar had ik het over!' 'Nee jij bedoelt deel B!'.
En ik ga meestal op een metertje afstand zitten lachen
oh nu mag je d'r wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Mensen die allergisch zijn voor katten, dat zijn de goeie Zwab
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Mensen die allergisch zijn voor katten, dat zijn de goeie Zwab
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef pgrferrari het volgende:
Wat blijft het toch leuk om Mini's te kijken![]()
Maakt me gelijk een stuk vrolijker
Wat leuk en snel!quote:
Oehquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil tusssen de middag ff naar de Bijenkorf en V&D, kijken voor een nieuwe tas, maar dan moet het wel droog zijn, anders ga ik de brug niet over
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Het regende dus tis een nieuwe parker van t postkantoor geworden dan maar
Awwquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg dr ook een paar vullingen bij van t lieve postkantoormevrouwtje
http://www.brutsellog.nl/(...)akt-en-sperziebonen/quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Nein!
Again please?
Mijn mama neemt lemper mee voor onderweg straks
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Nein!
Again please?
Mijn mama neemt lemper mee voor onderweg straks
Moh ik zit net aan m'n tostiequote:
Heerlijk zijn dat soort mensen in een winkel!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Die is echt hele erge fan van de honden, komt altijd achter de balie uit om even te knuffelen met ze, hoe lang die rij ook is
In de meeste winkels wel hoor, in sommige maar nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
Mag je dan met zoveel honden naar binnen in een winkel?
Okee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In de meeste winkels wel hoor, in sommige maar niet
* pgrferrari wil wel een keer naar oh-oh komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ook uitgeprint Bos![]()
Ja Zwab, wanneer kwam je dan nog es hierheen?
Volgens mij is je vakantie al bijna om
Wat leuk!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Non had dr ook twee tegelijk gewonnen met iets, geen idee met wat though
Oh die weet ik niet meer...quote:
wat voor straatnaam?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die weet ik niet meer...
Ik wil ook zo'n straat in de categorie groen
Ja we gaan even een straat op Fok gooienquote:
Oh daar speelt m'n moeke voor me mee geloof ik.quote:
Mja, "Non" zegt me niks, en de meeste straatnamen komen in meerdere steden voorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja we gaan even een straat op Fok gooien
nee joh, september begint schoolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ook uitgeprint Bos![]()
Ja Zwab, wanneer kwam je dan nog es hierheen?
Volgens mij is je vakantie al bijna om
Non zegt anderen mensen wel watquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Mja, "Non" zegt me niks, en de meeste straatnamen komen in meerdere steden voor
Ik heb verdulleke net gister de pm's op zitten ruimenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Non dr achternaam is vooral in combinatie met dr sexuele geaardheid echt geniaal![]()
nou ben ik echt nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Non dr achternaam is vooral in combinatie met dr sexuele geaardheid echt geniaal![]()
Ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Pgr, mag ik echt heel eerlijk zijn?
Ik vind het echt schattig dat je zo graag wil komen, maar je bent echt half mn leeftijd, ik ken je amper en weet eigenlijk net niks van je.
Ik heb geen idee wat je leuk vindt om te doen, lekker vindt om te eten, noem maar op.
Dus eigenlijk heb ik geen idee wat we zouden moeten doen![]()
Zwabber ken ik al heel lang, en we hebben heel veel gemeenschappelijke interesses, en ik ken m ook al in t echt, dus dat is een heel ander verhaal ( en hij komt toch niet dus ik kan t veilig roepen).
Plus dat mn vrije tijd echt schaars is, ik hoop niet dat je het heel erg vindt als ik gewoon nog ff nee zeg.
Wessel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Laan van het schaap, in Wageningen, dáár wil ik wonen!
Laan van het schaap Veronique was het, zie ik nu pas, maar Laan van het schaap Wessel zou te gek zijnquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
Deze Mini advertentie:
http://link.marktplaats.nl/469016811
oepsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
goed, die vrienden op wiens huis ik pas, staan nu in belgie aan de kant van de weg, benzine op, benzine meter doet het niet, en ze wilden niet veel meer tanken want dat wilden ze goedkoop doen in luxemburg
anwb rekent 150 euro om langs te komen rijden, goedkoper uit zijn kunnen ze nu wel vergeten
Kunnen toch wat benzine halen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
goed, die vrienden op wiens huis ik pas, staan nu in belgie aan de kant van de weg, benzine op, benzine meter doet het niet, en ze wilden niet veel meer tanken want dat wilden ze goedkoop doen in luxemburg
anwb rekent 150 euro om langs te komen rijden, goedkoper uit zijn kunnen ze nu wel vergeten
Nou, liever dan 150 euro betalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je heul ver van een tankstation af staat niet
Wageningen is mooiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Laan van het schaap, in Wageningen, dáár wil ik wonen!
ja, ze zijn een beetje clueless op dat gebied, de dealer zei dat hij nog apk moest hebben, auto gekocht, dealer deed apk, achterwiellagers moeten vervangen worden, remschoenen moesten vervangen worden, accu heb ik moeten vervangen, dealer heeft em alleen opgeladen terwijl hij er een nieuwe in zou doen, en er klopt weinig aan die auto verderquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Beter hadden ze die auto ff goed laten checken voor ze gingen!
ja, want die is lichter om te duwenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hadden ze beter met een 5je kunnen gaan
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want die is lichter om te duwen
Waar de kutmensen geen Nederlands kunnen.quote:
Ze kunnen het wel. maar ze vertikken het gewoon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar de kutmensen geen Nederlands kunnen._!
Echt het type mensen dat dan vooral met een net gekochte auto op pad moetenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik vond het al een beetje griezelig dat die twee een auto gingen kopen, want ze zijn zo clueless over auto's als een pak hagelslag
Dat maakt het nog erger. Recalcitrant volk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel. maar ze vertikken het gewoon.
jup, maar als je voor een stuiver en twee pinda's een auto koopt krijg je datquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt het type mensen dat dan vooral met een net gekochte auto op pad moeten
Succes Pgr!quote:
uhuh, en ik was nog bang dat hij misschien iets te groot was toen ik em haalde, maar nu hij aan m'n bos zit valt het wel meequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die sleutelhanger is wel awesome trouwens!Kun je onderweg lekker poederen
Ik moet nog steeds wat van dat siliconen-spul halen, voor cupcakes en ander bakspul, ben benieuwd hoe dat baktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ik de tajine die daar staan en de creme brulee brander ook maar eens ga uitproberen
Kook ze Bos, ben benieuwd hoe je nieuwe recept is!quote:
Veel plezier alvast en succes met de muttiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Koken
Zo, thuis, hondjes gevoederd, nu wachten op de doggysit en over een half uur ben ik weg
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
Het ziet er goed uit
Ontstekingen zijn weg, wel rode plekken de nog weg moeten trekken.
Over 2 maanden weer terug en dan mag ik als het goed is stoppen.
Helaas wel littekens die zullen blijven.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa, ik hoop dat die plekken nog weg trekken.
Ondeugend heurrrrrr!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kook graag, eigenlijk alles wat je met je handen kunt doen vind ik leuk
Dat bedrag.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
krijg net een telefoontje, vervangen van de distributieriem gaat op zijn minst 1000 a 1500 euro kosten
nu vind ik dat een beetje een twijfelachtig bedrag, maar soit, het is meer dan de auto waard is dus dat gaat niet door, ze komen morgen terug
nu gaan ze de garagehouder die hun verzekerd heeft dat de auto motorisch in goede staat was aanaprakelijk stellen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |