Wat een grappig verhaalquote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
De rubriek van morgen nu al op de site: http://www.tctubantia.nl/(...)m-nooit-vergeten.ece
Oh manquote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Pisje, kiek dan, de Aldi folder van deze week !
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, je hoeft niet te bankieren gekkie, dit was gewoon mijnes, jeweettog!
Het laatste, neem ik aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een grappig verhaalEn ze is getrouwd, hoopt ze nog op een fling of is het vrienschappelijke nieuwsgierigheid?
Ff goed ontsmetten hequote:
Ja, mooie hang naar het verleden!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
Heet de krant Tubantia, wat een leuke naam Dushk!
Ik ga er vanavond ff goed voor zittenquote:
Geen idee, weet ie zelf ook niet.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, weet ie zelf ook niet.Wordt soms verlengt enzo.
Nederland trekt al wat terug he. Die vriend is een Amerikaan,quote:Op maandag 25 juli 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Tja de minister doet het in zijn broek voor Obama. Wat als Nederland nou nee gaat zeggen. O nee dan zegt Amerika de vriendschap op. Hellup
Okeequote:Op maandag 25 juli 2011 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland trekt al wat terug he. Die vriend is een Amerikaan,
Amerika blijft er hardnekkig in geloven.
Wat heerlijkquote:
iTunes, wat een ellendequote:Op maandag 25 juli 2011 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Stomme nieuwe versie van iTunes heeft m'n telefoon leeggemaakt. Alle muziek eraf.
iAlles, een ellendequote:
Ik gebruik het niet. Heb het ooit wel gehad. Maar begreep er de ballen van.quote:
Wat deze deerne zegt!quote:
Ja, ik ben benieuwd. Morgenvroeg maar even wat ingrediënten halen en eventueel s middags nog naar de Toko.quote:
Jaquote:
In iets meer dan 2 uur?quote:
Niks snels aan hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In iets meer dan 2 uur?
Dat doe je wel snel dan?
Leeuk!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit onder de brandnetels, heb vandaag gesloopt in de tuin met ons pap, deed me denken aan vroegah, lekker timmeren!
Arme Mienquote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit Angry birds op de laptop te spelen, maar zonder account, dus hij slaat niks op als ik stop, dus nu kan Mien niet stoppen
Mien.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit Angry birds op de laptop te spelen, maar zonder account, dus hij slaat niks op als ik stop, dus nu kan Mien niet stoppen
Kinderspeelhuisje, wel sund aangezien er veel werk in gestoken is, maar nu is de tuin wel mooier. Nu nog even alles snoeien enzo. Kan niet wachten op de volgende insecten die ik tegenkom, heb gewoon 15 slakken gevonden.quote:
Ik zie je nou als een grote padvinder harken Bella!quote:
Nee geen polonaise op dit lijf! Gewoon een jacuzzi!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat huisje was al verleden tijd. Al gaan er teksten verloren. Straks zwembadje graven.
Lekker bubbelen!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee geen polonaise op dit lijf! Gewoon een jacuzzi!
Lekker man, prosecco erbij, Libelle in je hand!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker uitkijken op de buren die ruzien, Duyvis erbij, Fransje Duijts schallend uit de speakers, topleven!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker man, prosecco erbij, Libelle in je hand!
Laat die kraan maar komen om hem daar neer te zetten hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
de buren zijn tegenPolen van elkaar ?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker uitkijken op de buren die ruzien, Duyvis erbij, Fransje Duijts schallend uit de speakers, topleven!
quote:
Er zat hier iemand 2 weken terug De Kast tot laat te draaien. Ik kon gewoon niet slapen, Sieb voor, Sieb erna, Sieb erbij. In neeijjee dei. Ik lag in bed en zag hem gewoon rennen daar in het Thialf met die krullen. Moh.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
Fransje Duijts schallend uit de speakers, topleven!
Ik voel een bubbelmeet aankomen!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat die kraan maar komen om hem daar neer te zetten hoor.
Zeg kut, reageer eens op DM!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar nee, rechts is gewoon Hollanders (met zoon Boyke) achter is inderdaad Polen.
quote:
Siebheeft een vriendin die twee keer zo jong isquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zat hier iemand 2 weken terug De Kast tot laat te draaien. Ik kon gewoon niet slapen, Sieb voor, Sieb erna, Sieb erbij. In neeijjee dei. Ik lag in bed en zag hem gewoon rennen daar in het Thialf met die krullen. Moh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |