quote:
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef themauster het volgende:
Nou weet ik het zeker Domien leest nog steeds mee hier
We hadden het hier er over dat er nog niks over Amy Winehouse was gezegd en plotseling begon hij na het draaien van Lily Allen over Amy Winehouse En dat was inmiddels de zoveelste keer dat hij over een onderwerp begon terwijl wij het er net 1 minuut eerder hier over hadden.Kan haast geen toeval zijnquote:
Ik hoor Nikita van Elton John en besef me nu pas dat ik hem net op Veronica heb gezetquote:
Hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef themauster het volgende:
[..]
We hadden het hier er over dat er nog niks over Amy Winehouse was gezegd en plotseling begon hij na het draaien van Lily Allen over Amy Winehouse En dat was inmiddels de zoveelste keer dat hij over een onderwerp begon terwijl wij het er net 1 minuut eerder hier over hadden.Kan haast geen toeval zijn![]()
Dat doet hij denk ik niet meer omdat we hier soms wel heel negatief over hem zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 14:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
HahaAls ie dan toch meeleest, moet ie ook posten vind ik.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Ikke niet, ik zou het leuk vinden als ie weer mee ging posten ook trouwens![]()
Twas vooral Roel
They Don't Care About Roelquote:
Stroomvretersquote:
Ik heb altijd gezegd dat hij met zijn programma beter thuis past bij Radio 538quote:Op maandag 25 juli 2011 14:47 schreef borisz het volgende:
[..]
They Don't Care About Roel
Domien is een best aardige DJ hoor, behalve zijn trackgebruik en de tijdmeldingen iedere drie seconden. Op DomienFM is die nog best wel te pruimen
. Maar op 3fm
![]()
/carequote:
Gelukkig zit er zoveel suiker in dat het niet bederftquote:Op maandag 25 juli 2011 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele Coca-Cola verzameling van eind jaren 80 op zolder staan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig zit er zoveel suiker in dat het niet bederft.
Ik denk dat hij Coca Cola artikelen bedoeltquote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig zit er zoveel suiker in dat het niet bederft.
Deze post gaat mee voor de goh van de dagquote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Coca Cola artikelen bedoelt
En ik heb lekker een Nokia 3110 Classicquote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef alors het volgende:
Ik ben bij het Coca Cola museum geweest![]()
maar niet erin, wat een poppenkastAmerikanen
ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik heb lekker een Nokia 3110 Classic
Ik geloof er niets van!quote:
Bruut die had m'n vaderquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef hole1988 het volgende:
Dit wordt wel heel treurig twitwouter download video's van mijn YT kanaal en upload ze weer onder zijn naam.
Moet je hem er op aansprekenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef hole1988 het volgende:
Dit wordt wel heel treurig twitwouter download video's van mijn YT kanaal en upload ze weer onder zijn naam.
WTFquote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef hole1988 het volgende:
...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef hole1988 het volgende:
Die tipte ik je!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
Rock, het is Notting Hill geworden, thnx voor de tip![]()
![]()
.
Graag gedaan Pinoquote:Op maandag 25 juli 2011 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alors, het is Notting Hill geworden, thnx voor de tip![]()
![]()
.
die had ie volgens mij al eerder verwijderd.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef themauster het volgende:
Het raarste vond ik nog dat hij naast dat hij van Fok! verdwenen is ook meteen zijn twitter account heeft verwijderd.
graag gedaan, maar eh....quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
quote:
Films met Julia Roberts in de hoofdrolquote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
![]()
.
+1quote:Op maandag 25 juli 2011 16:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Films met Julia Roberts in de hoofdrol
Ik krijg echt overal uitslag op mijn lichaam van dat mens
Sowieso!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast is echt de baas van die film
Oke jammer dan, ik niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Films met Julia Roberts in de hoofdrol
Ik krijg echt overal uitslag op mijn lichaam van dat mens
Ohhh in de film zit een quote van die gast die heb ik nog tijden erna nagezegd (quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast is echt de baas van die film
Tering het is net een tuinkabouterbaardjequote:
Wat een geinige username/icon combo.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:12 schreef dekatophetspek het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rest van het peppers album...
Digitennequote:Op maandag 25 juli 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
Met een slecht digitenne signaaltje op de tv kan ik ook niksIk ga wel Progress Live 2011
kijken op Youtube
Progress Live als in Progress Live?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
Met een slecht digitenne signaaltje op de tv kan ik ook niksIk ga wel Progress Live 2011
kijken op Youtube
Ik zit in het vakantiehuisje van mijn ouders ik kan niet andersquote:
Ja die wat een goed concert is datquote:Op maandag 25 juli 2011 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Progress Live als in Progress Live?
Hey dit liedje lijkt op het begin-liedje van True Blood!
Ben je ook geweest maandag?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja die wat een goed concert is dat
Nee maar ik heb zeker wat gemistquote:
Zekers en vast. Vriendin van me zit nu in Düsseldorf, als ik vandaag niet hoefde te werken was ik zeker nog een keer gegaan. Ongelofelijk, die productie. We liepen de arena uit en zeiden meteen "Zo. Ik ga de dvd bestellen. Die is nog niet uit maar ik ga 'm bestellen."quote:
Ah ik dacht gewoon in je huis.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zit in het vakantiehuisje van mijn ouders ik kan niet anders
Ik ga hem ook bestellenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zekers en vast. Vriendin van me zit nu in Düsseldorf, als ik vandaag niet hoefde te werken was ik zeker nog een keer gegaan. Ongelofelijk, die productie. We liepen de arena uit en zeiden meteen "Zo. Ik ga de dvd bestellen. Die is nog niet uit maar ik ga 'm bestellen."
Jijquote:Op maandag 25 juli 2011 19:25 schreef alors het volgende:
OY oy oy![]()
Waarom boycot 3fm dit en draaien de Sak Noel zooi wel?Ohja dit hebben ze niet ontdekt dus kunnen ze niet mee pronken
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zonder dat geschreeuw vind ik het echt een lekker zomerplaatje
Domien.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 25-07-2011 om 19:32:33Nieuwe Revu vroeg me vandaag naar m'n top 5 Dj's van de Nederlandse radio. Eén ervan neemt de komende drie weken @metmichiel over! #3FM reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 25-07-2011 om 19:32:33Nieuwe Revu vroeg me vandaag naar m'n top 5 Dj's van de Nederlandse radio. Eén ervan neemt de komende drie weken @metmichiel over! #3FM reageer retweet
Het is vast wel een keer of miljoenmiljard gevraagd, maar hoe post je zo'n tweet?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
volgens mij moet je de link in twiitertags (noem je dat zo?) dat knopje met dat vogeltje, zetten.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is vast wel een keer of miljoenmiljard gevraagd, maar hoe post je zo'n tweet?
Post de link van Tweet, selecteren en op blauwe vogeltje klikken.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is vast wel een keer of miljoenmiljard gevraagd, maar hoe post je zo'n tweet?
Wel potverdrie. It's that simple!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij moet je de link in twiitertags (noem je dat zo?) dat knopje met dat vogeltje, zetten.
Of vogel + link + enter.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Post de link van Tweet, selecteren en op blauwe vogeltje klikken.
Dus: http://twitter.com/michielveenstra/statuses/95546993581113344 + vogel
Vlasbaardjequote:Op maandag 25 juli 2011 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat ie z'n eerste baardhaartjes staan?
Via Twitter.com op 'xx moments/minutes/houres ago' klikken, dan staat ie in je adresbalk.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
hoe ga ik naar de url van een tweet, goddomme ik wil niet zo digibetisch overkomen
jezus nu weer die verschrikkelijk muzikale en getalenteerde kinderen bij Stax in Memphis, dan weet je gewoon dat Nederlandse artiesten daar never nooit gaan doorbreken...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Ik ga Nick en Simon & The American Dream nog maar een keer kijkenherinneringen ophalen
Wat maakt het omroepje tegenwoordig nog uitquote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En 's ochtends hoor je 'Mi-Giel... NTR... 3FM!'
Ze hebben 3 weken geruild van timeslot.
beetje vergezocht idd, en alle filmpjes e.d. van Michiel gaan bv toch ook op de Vara sitequote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat maakt het omroepje tegenwoordig nog uittrouwens er stond ook vara in beeld vanochtend op 101tv
De producers/DJ's wisten zelf ook niet meer voor welke omroep ze nou werkten vanochtend. Heb het ze nog gevraagd.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat maakt het omroepje tegenwoordig nog uittrouwens er stond ook vara in beeld vanochtend op 101tv
Nee, filmpjes van Mi-Giel gaan via het 3FM YouTube-kanaal, niet via de Giel-site.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
beetje vergezocht idd, en alle filmpjes e.d. van Michiel gaan bv toch ook op de Vara site
Waarom?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En 's ochtends hoor je 'Mi-Giel... NTR... 3FM!'
Ze hebben 3 weken geruild van timeslot.
anders krijgt michiel naast zijn NTR loon ook nog geld van de VARA en krijgt Domien op zijn beurt weer geld van de NTR. NTR zal wel hebben aangegeven dat zij het anders willen waardoor zij Domien niet hoeven te betalen.quote:
Geen idee, zou best zoiets kunnen zijn... of ze willen gewoon eens wat anders.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
anders krijgt michiel naast zijn NTR loon ook nog geld van de VARA en krijgt Domien op zijn beurt weer geld van de NTR. NTR zal wel hebben aangegeven dat zij het anders willen waardoor zij Domien niet hoeven te betalen.
Ah, nu snap ik de bezuinigingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
anders krijgt michiel naast zijn NTR loon ook nog geld van de VARA en krijgt Domien op zijn beurt weer geld van de NTR. NTR zal wel hebben aangegeven dat zij het anders willen waardoor zij Domien niet hoeven te betalen.
0909-1336quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef densmee het volgende:
wat was het telnr. van domien want dan sms ik hem dat hij in zijn eigen uur blok blijft zodat ik weet wanneer ik de radio uit moet zetten
of sms 3333!quote:
Hey, bijna-vakantieganger!!quote:
Nee, lijkt me echt ongelooflijk kut. Zeelandquote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, bijna-vakantieganger!!![]()
Zin in? [/dommevraag]
Kloowjoow!!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, lijkt me echt ongelooflijk kut. Zeeland![]()
.
Jijquote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Kloowjoow!!![]()
Ik probeer sociaal te doen, maar ben bang dat ik het ben verleerd
Ik heb wel Roosvicee voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Hope so!!
En waar blijft mijn Chocomel??
Roosquote:
Waarom? Het zijn maar series..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil zwemmen kijken om 3 uur @ eurosport, maar ik wil eigenlijk naar bed! zal ik gewoon de wekker zetten
Nah... Daar stap ik niet meer voor in de autoquote:
Vind ik gewoon leuk om naar te kijkenquote:
"Ik zeg doen!!"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind ik gewoon leuk om naar te kijken
Saved by the pirates. HARRRquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is jarig..
Ik hoor weer een piraat erdoorheen komen.
Oei, wat ben jij gemeen!! Roos is een van de vele lichtpuntjes in mijn verder trieste bestaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Vooral niet gefeliciteerd Roos!
[ afbeelding ]
Poezels!!quote:
Dit ben jij toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Poezels!!![]()
Help je ff de kattenbakken verschonen?
Edit: hoe kom jij eigenlijk aan deze beelden?Ik had nog zo gezegd dat ze niet verspreid mochten worden!
Nog een geluk dat ik mijn zondagse jurkje aan had en mijn haar netjes zat![]()
F5 dan!quote:
rechtermuisknop openen in nieuw venster?quote:
Je houdt me lekker bezigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
rechtermuisknop openen in nieuw venster?
Wat een snoepie!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Hier nog een kat voor je:
[ http://img709.imageshack.us/img709/7604/1282118525600.gif (copy/paste deze link) ]sjit, imgshack
Auw!! Arme hond...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Whahahaa:
[ http://img833.imageshack.us/img833/6606/1284795594480.gif (copy/paste deze link) ]
Jaag mijn hofnar nou niet weg, ik lach weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
Dagoduck, ga es slapen!
Roos is al weer aan het lallend.
Wat een angsthaas, doen die van mij ook. Katten zijn watjesquote:
Denk dak je niet weer spreek: have fun, geniet van je vakantie met z'n tweetjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]!!
Ik ben pitten, tot over 5 1/3 uur![]()
.
Heel af en toe zal ik nog es langsdruppelen, maar dankjeweeelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk dak je niet weer spreek: have fun, geniet van je vakantie met z'n tweetjes![]()
Wat een klootzak!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[ http://img695.imageshack.us/img695/2742/ghillecamocatd.gif (copy/paste deze link) ]
Jij bent maf dat je langsdruppelt, heb je heul geen tijd voor!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel af en toe zal ik nog es langsdruppelen, maar dankjeweeel![]()
.
Die heeft nu eindelijk eens tijd om 's avonds naar concerten te kunnen. Normaal moet 'ie altijd werken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Morning!
Yay, Veenstra vanavond ook naar Prince
Ja leuk hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft nu eindelijk eens tijd om 's avonds naar concerten te kunnen. Normaal moet 'ie altijd werken.
Grote fail als je dat na zondagnacht nog niet wist hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef borisz het volgende:
Wel een grote fail is dat je alleen met cash kon betalen.
Hahahaah geweldigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou deze nog scannen he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een puberale humor weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou deze nog scannen he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:Domien twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 11:04:39PRIJSVRAAG! Raad wat er gezongen wordt in de radiocommercial van Drievliet en win.. PRACHTIGE prijzen! #3FM reageer retweet
Die TwitWouter heeft dus écht geen leven hetwitter:Domien twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 11:06:30Oh, haha! Gefeliciteerd met prachtige prijzen! RT @TwitWouter: @Domien KUS - Formule X. reageer retweet
Ik luister al niet eens meer, cosquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:21 schreef cosmick het volgende:
James Blunt, Coldplay, Kane.
Er is nog niets veranderd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:22 schreef ConscienceNL het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 11:04:39PRIJSVRAAG! Raad wat er gezongen wordt in de radiocommercial van Drievliet en win.. PRACHTIGE prijzen! #3FM reageer retweet
Die TwitWouter heeft dus écht geen leven hetwitter:Domien twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 11:06:30Oh, haha! Gefeliciteerd met prachtige prijzen! RT @TwitWouter: @Domien KUS - Formule X. reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Probeer deze eens? http://www.zonnigforum.nl/radio/radio.php?radio=3quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meer, cos.
(of beter: ik kán hier niet eens luisteren.. stream geblockt. Ik vermaak me prima met het Engelse Absolute Radio).
*Zwengelt ook aan*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meer, cos.
(of beter: ik kán hier niet eens luisteren.. stream geblockt. Ik vermaak me prima met het Engelse Absolute Radio).
Jamie Woon hierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister ook niet meer, ik heb Prince maar hard aangeknald
Cosquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:21 schreef cosmick het volgende:
James Blunt, Coldplay, Kane.
Er is nog niets veranderd.
Als ik zo op zijn twitter pagina kijk wil hij nogal graag hetzelfde doen als de 3fm dj's. Allemaal zijn uitspraken ken ik van of Gerard, Coen of Veenstra o.i.d.quote:
Je gaat je afvragen hoe zo'n persoon over tien jaar is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik zo op zijn twitter pagina kijk wil hij nogal graag hetzelfde doen als de 3fm dj's. Allemaal zijn uitspraken ken ik van of Gerard, Coen of Veenstra o.i.d.
Als hij nu al niet werkt/leert niet heel veel denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen hoe zo'n persoon over tien jaar is.
Die wordt dus dj.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als hij nu al niet werkt/leert niet heel veel denk ik.
duopresentatie met die chick die ook zoveel 3fm twittertquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ze hem dan maar ergens bij de lokale houden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
duopresentatie met die chick die ook zoveel 3fm twittert
Radio Usquert of zoietsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat mijn dorp erbuitenquote:
Studio 40quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
ja, mijn vroegere woonplaats erbuiten laten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, die hebben geen vingers meer over om knopjes mee te bedienen met al dat getwitter hoor
Eensquote:
twitter:JandeHoop twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 16:58:37En daar is ie dan. Ons filmpje over ons verblijf in Hoenderloo: Kijk en huiver :-) reageer retweet
Jan de Hoop morgen een uur lang bij Q-musicquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef Paul-89 het volgende:
Jan heeft weer een nieuw vakantiefilmpje.
twitter:JandeHoop twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 16:58:37En daar is ie dan. Ons filmpje over ons verblijf in Hoenderloo: Kijk en huiver :-) reageer retweet
Hoe laat ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:16 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jan de Hoop morgen een uur lang bij Q-musicals vakantiekracht
.
Welke van de 10 ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
duopresentatie met die chick die ook zoveel 3fm twittert
TamaraGeense of XlindaM ofzoquote:
Echte Veenstra muziek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef alors het volgende:
Wat is dit voor verschrikkelijks?
Ik ga gokken en dat googlen. Okay, ik gok: geforceerd rebels geklede voor tienerbegrippen lekkere jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |