Wat een angsthaas, doen die van mij ook. Katten zijn watjesquote:
Denk dak je niet weer spreek: have fun, geniet van je vakantie met z'n tweetjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]!!
Ik ben pitten, tot over 5 1/3 uur![]()
.
Heel af en toe zal ik nog es langsdruppelen, maar dankjeweeelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk dak je niet weer spreek: have fun, geniet van je vakantie met z'n tweetjes![]()
Wat een klootzak!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[ http://img695.imageshack.us/img695/2742/ghillecamocatd.gif (copy/paste deze link) ]
Jij bent maf dat je langsdruppelt, heb je heul geen tijd voor!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel af en toe zal ik nog es langsdruppelen, maar dankjeweeel![]()
.
Die heeft nu eindelijk eens tijd om 's avonds naar concerten te kunnen. Normaal moet 'ie altijd werken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Morning!
Yay, Veenstra vanavond ook naar Prince
Ja leuk hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft nu eindelijk eens tijd om 's avonds naar concerten te kunnen. Normaal moet 'ie altijd werken.
Grote fail als je dat na zondagnacht nog niet wist hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:14 schreef borisz het volgende:
Wel een grote fail is dat je alleen met cash kon betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |