Progress Live als in Progress Live?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:16 schreef themauster het volgende:
Met een slecht digitenne signaaltje op de tv kan ik ook niksIk ga wel Progress Live 2011
kijken op Youtube
Ik zit in het vakantiehuisje van mijn ouders ik kan niet andersquote:
Ja die wat een goed concert is datquote:Op maandag 25 juli 2011 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Progress Live als in Progress Live?
Hey dit liedje lijkt op het begin-liedje van True Blood!
Ben je ook geweest maandag?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja die wat een goed concert is dat
Nee maar ik heb zeker wat gemistquote:
Zekers en vast. Vriendin van me zit nu in Düsseldorf, als ik vandaag niet hoefde te werken was ik zeker nog een keer gegaan. Ongelofelijk, die productie. We liepen de arena uit en zeiden meteen "Zo. Ik ga de dvd bestellen. Die is nog niet uit maar ik ga 'm bestellen."quote:
Ah ik dacht gewoon in je huis.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zit in het vakantiehuisje van mijn ouders ik kan niet anders
Ik ga hem ook bestellenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zekers en vast. Vriendin van me zit nu in Düsseldorf, als ik vandaag niet hoefde te werken was ik zeker nog een keer gegaan. Ongelofelijk, die productie. We liepen de arena uit en zeiden meteen "Zo. Ik ga de dvd bestellen. Die is nog niet uit maar ik ga 'm bestellen."
Jijquote:Op maandag 25 juli 2011 19:25 schreef alors het volgende:
OY oy oy![]()
Waarom boycot 3fm dit en draaien de Sak Noel zooi wel?Ohja dit hebben ze niet ontdekt dus kunnen ze niet mee pronken
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zonder dat geschreeuw vind ik het echt een lekker zomerplaatje
Domien.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 25-07-2011 om 19:32:33Nieuwe Revu vroeg me vandaag naar m'n top 5 Dj's van de Nederlandse radio. Eén ervan neemt de komende drie weken @metmichiel over! #3FM reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 25-07-2011 om 19:32:33Nieuwe Revu vroeg me vandaag naar m'n top 5 Dj's van de Nederlandse radio. Eén ervan neemt de komende drie weken @metmichiel over! #3FM reageer retweet
Het is vast wel een keer of miljoenmiljard gevraagd, maar hoe post je zo'n tweet?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
volgens mij moet je de link in twiitertags (noem je dat zo?) dat knopje met dat vogeltje, zetten.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is vast wel een keer of miljoenmiljard gevraagd, maar hoe post je zo'n tweet?
Post de link van Tweet, selecteren en op blauwe vogeltje klikken.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is vast wel een keer of miljoenmiljard gevraagd, maar hoe post je zo'n tweet?
Wel potverdrie. It's that simple!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij moet je de link in twiitertags (noem je dat zo?) dat knopje met dat vogeltje, zetten.
Of vogel + link + enter.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Post de link van Tweet, selecteren en op blauwe vogeltje klikken.
Dus: http://twitter.com/michielveenstra/statuses/95546993581113344 + vogel
Vlasbaardjequote:Op maandag 25 juli 2011 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat ie z'n eerste baardhaartjes staan?
Via Twitter.com op 'xx moments/minutes/houres ago' klikken, dan staat ie in je adresbalk.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
hoe ga ik naar de url van een tweet, goddomme ik wil niet zo digibetisch overkomen
jezus nu weer die verschrikkelijk muzikale en getalenteerde kinderen bij Stax in Memphis, dan weet je gewoon dat Nederlandse artiesten daar never nooit gaan doorbreken...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Ik ga Nick en Simon & The American Dream nog maar een keer kijkenherinneringen ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |